От: Що е то акумулатор и с какво се яде?
Може ли един тъп въпрос за акумулатор. Като купих колата (Мицубиши Ендевър 3,8 ) преди две и половина години ... акумулатора си беше ок - гледах го няколко пъти - киселината си беше ниво. От няколко месеца при влажно време ми присвирваше ремъка - обикновено при старт. Преди месец ходих на сервиз за друго нещо и там стандартно мерят и ми вика чичото че акуто е към края. Имах го предвид, а и напоследък караме колата на сравнително кратки и нередовни интервали. ...докато миналата седмица жената вика бе .. колата нещо пали различно. Бръм ... (ама по-скоро бръ-ъ-ъ-м )и запали, но ушо-осезаемо по-бавно от "нормалното". Естествено е неделя.
Отидох взех ....максимално близък до този койно имах - по книга го дават (тук ги пишат по CCA Cold Cranking Amps и даже не пише колко амперчаса) CCA иска да е 550 .. взех 690 щот естествено тоя модел имаха с плюса от вярната за мен страна.
Смених го - и тук е въпроса - осезаемо колата сега върви "по-леко" ... отделно стартера си върти толкова бързо колкото никога преди не съм го чувал. Има и повече инерция .. преди като дигнех крака от газта и забиваше муцуната (AWD автомат)
Първоначално предположих че при смяната ЕКУто се е ресетнало и пуска повече гориво и .. ама минах вече 200 км и все още колата ми върви с по-голяма лекота от преди .. за гориво дали повече или по-малко не зная - беше пълен резервоара.
Та .. аз ли нещо си въобразявам или е възможно да се получи и от какво? Стартера постоянно се е стараел да зарежда поскапалия се акумулатор или ?
Може ли един тъп въпрос за акумулатор. Като купих колата (Мицубиши Ендевър 3,8 ) преди две и половина години ... акумулатора си беше ок - гледах го няколко пъти - киселината си беше ниво. От няколко месеца при влажно време ми присвирваше ремъка - обикновено при старт. Преди месец ходих на сервиз за друго нещо и там стандартно мерят и ми вика чичото че акуто е към края. Имах го предвид, а и напоследък караме колата на сравнително кратки и нередовни интервали. ...докато миналата седмица жената вика бе .. колата нещо пали различно. Бръм ... (ама по-скоро бръ-ъ-ъ-м )и запали, но ушо-осезаемо по-бавно от "нормалното". Естествено е неделя.
Отидох взех ....максимално близък до този койно имах - по книга го дават (тук ги пишат по CCA Cold Cranking Amps и даже не пише колко амперчаса) CCA иска да е 550 .. взех 690 щот естествено тоя модел имаха с плюса от вярната за мен страна.
Смених го - и тук е въпроса - осезаемо колата сега върви "по-леко" ... отделно стартера си върти толкова бързо колкото никога преди не съм го чувал. Има и повече инерция .. преди като дигнех крака от газта и забиваше муцуната (AWD автомат)
Първоначално предположих че при смяната ЕКУто се е ресетнало и пуска повече гориво и .. ама минах вече 200 км и все още колата ми върви с по-голяма лекота от преди .. за гориво дали повече или по-малко не зная - беше пълен резервоара.
Та .. аз ли нещо си въобразявам или е възможно да се получи и от какво? Стартера постоянно се е стараел да зарежда поскапалия се акумулатор или ?
Коментар