От: Що е то акумулатор и с какво се яде?
Я да питам тук дали АГМ батерия има някакви по-особени изисквания към заряда или нормално си се зарежда в автомобил с 13,8-14,2 волта. На субаруто акумулатора е доста тъпо сложен до мотора и няма никаква защита от температурата в моторния отсек и като гледам моя изглежда като да избива електролит и го овлажнява отвън, та си мисля че скоро ще се предаде и има ли смисъл да го сменя с АГМ след това. В този ред на мисли АГМ-а има ли някакво предимство ако работи в същите условия или е все тая? Мерих волтажа на заряд и си е нормален, не кипи от това батерийката.
Я да питам тук дали АГМ батерия има някакви по-особени изисквания към заряда или нормално си се зарежда в автомобил с 13,8-14,2 волта. На субаруто акумулатора е доста тъпо сложен до мотора и няма никаква защита от температурата в моторния отсек и като гледам моя изглежда като да избива електролит и го овлажнява отвън, та си мисля че скоро ще се предаде и има ли смисъл да го сменя с АГМ след това. В този ред на мисли АГМ-а има ли някакво предимство ако работи в същите условия или е все тая? Мерих волтажа на заряд и си е нормален, не кипи от това батерийката.
Коментар