Това от линка е категоричен боклук с мощност не повече от 2-3 вата. Повече не може да разсее без да изгори.
Не знам колко вата е или колко харчи лампичката, не ми и дреме, но оригиналните на скутера бяха 35 вата едната(къси + отделна дълги) и мотора не можа да мине ГТП заради слабо светене на оригиналните.
Сложихме тия ледове и разликата беше в пъти, дори на празен ход осветява супер добре в сравнение с оригиналните лампички, за тия цени и за ефекта според мен са си достатъчно добри.
Не знам колко вата е или колко харчи лампичката, не ми и дреме, но оригиналните на скутера бяха 35 вата едната(къси + отделна дълги) и мотора не можа да мине ГТП заради слабо светене на оригиналните.
Сложихме тия ледове и разликата беше в пъти, дори на празен ход осветява супер добре в сравнение с оригиналните лампички, за тия цени и за ефекта според мен са си достатъчно добри.
Темата е за H4.
Това е поредната тема за Н4, като се надявам вече да има читави изпълнения.
Чета с интерес.
Ако няма, продължавам да чакам.
P.S. Не пишете "Ксенон", че Ясен ше батиса темата.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Ми аз знам. Това дава преко сили 500 лумена (оптимистично). Нормална халогенка във фар дава около 1000.
Отделно дето 90% от комплектитр за под 40-50 долара светят навсякъде, но не и където трябва - конкретното включително е с площ поне тройна на реотанчето, толкова и фокусира.
Хубави пасивни крушки, светещи истински, са от към 100 долара комплекта нагоре. Топло бяло обаче няма, и съм ги отсвирил.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Топло бяло наистина няма,обаче за разлика отпреди две години,Осрам и Филипс имат вече легални и сертифицирани предложения за Н4,ама цвят 6000К.Продават се вече у нас,обикновено с 5 год гаранция.За Осрамките искат за 2 бр около 195-305 лв,а за Филипса,около 400.Дали си заслужава,дали заслепяват-не зная...За осветлението на номера,и за стоп/габарит ползвам лед на Осрам от 2 години-разликата от китайчетата е огромна
...Осрам и Филипс имат вече легални и сертифицирани предложения за Н4...
Нито са легални, нито сертифицирани. Магазина ми е на 200м от работата. Навсякъде по кутийката пише че не са легални. И крушките им за мигачи/стопове/габарити така. Последните са наистина добри, от личен опит. И гадно скъпи.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Номера е да ги има тука,да не са майка си и баща си като цена.И да не станат набързо за подвижни аварийни лампи.Че 300лв. за 2 крушки ,става ,ама за Бентли....или за кораб.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Дайте конкретен модел Н 4 и да са яки.Тия двата варианта ще станат ,но ме притеснява габаритния им размер назад,май няма да мога да сложа капачката.Като размер трябва да са като оригиналните Н 4 иначе.назад май ще стърчат много.
https://www.aliexpress.com/item/3292...58bbfa8cmmRmju
Зад фасунката е 30мм, няма вариант да нямаш толкова назад, защото на Н4 само буксата отзад е толкова с кабеляка. А при тези кабела отива на страни покрай рефлектора.
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
А гуменият маншон отзад не е ли проблем ?
Минава ли през него този охладител ?
Има някои, които са така, на други всичко име вътре. На зетя галанта беше много така - махаш буксата ,махаш маншона и сменяш крушката. Реално не пречи да е отвън охладителят.
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Има някои, които са така, на други всичко име вътре. На зетя галанта беше много така - махаш буксата ,махаш маншона и сменяш крушката. Реално не пречи да е отвън охладителят.
А като смениш крушката, маншона слага ли се пак , пасва ли ?
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
А като смениш крушката, маншона слага ли се пак , пасва ли ?
Тук е тъпият момент... не пасва, само трите крачета на крушкакта излизат... Един вид трябва да си направиш дупка и през нея да нанизваш. Ама трябва да е по-тесна ,че да не пропуска прахоляк и влага. На старата ми корса пак беше така, просто на някои коли вариантите не са много. Един найт брейкър и така...
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар