Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за LED крушки h4 led high low

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Petar.Simeonov Преглед на мнение
    Колеги, да не пиша нова тема. Има ли такова чудо като LED на фар без лупа, което да не заслепява и да отсича светличнния поток нормално?
    На една камара фарове с лупи съм виждал добър резултат, но в случая се касае за класически рефлекторен фар с H7 крушка
    Аз ползвам OSRAM Night Breaker LED (тези, които според TUV може да се използват по пътищата) на H7 и съм доволен. Светят една идея по-добре от халогенните night breaker, не заслепяват и отсичането е ОК, защото светят точно където трябва на рефлекторите. Скъпи са, но си заслужават.

    Трябваше да взема от изтумбените капачки за фарове, защото нямаше достатъчно място за кабела и буксата с оригиналните.

    Коментар


    • #77
      Попаднах на тези. По-ниска е цената и това малко ме съмнява. Иначе мисля да опитам

      п.с. Няма да са тези. Пишат че са за "Извън пътя"
      Последно редактирано от Petar.Simeonov; 11-11-23, 21:17.

      Коментар


      • #78
        Не са тия. Цената за night breaker led е нещо от сорта на 240-250лв за две "крушки".

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от Petar.Simeonov Преглед на мнение
          Попаднах на тези. По-ниска е цената и това малко ме съмнява. Иначе мисля да опитам

          п.с. Няма да са тези. Пишат че са за "Извън пътя"
          Eто ти вариант - https://race-shop.bg/krushki-i-kseno...legal-2br.html
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #80
            Пред риска да не виждам нищо на мокро, аз избрах най-мощните халогенки на Осрам https://autopro.bg/krushka-osram-n4-...SAAEgI9fvD_BwE Доволен съм приблизително...Тествах и на Филипс, обаче много жълто светят.Имат живот около 20000 км.Не виждам лед крушките да ги превъзхождат чак толкова

            Коментар


            • krassitch
              krassitch коментира
              Редактиране на коментар
              Отдавна карам с такива.Първите май бяха +100%.Когато замених обикновените се видя, че светят доста по-силно и ярко.После свикнах и не мога да видя промяната, а те после пуснаха +150%, сега +200.На Н 4 лумените са 1650 на дългите.Лед крушките нямат повече

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Night Breaker 200: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....id=ZMP_4062357
              Night Breaker Laser: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....id=ZMP_4057695
              Night Breaker Silver: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....id=ZMP_4057696
              Cool BLue Intense: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....id=ZMP_4061966
              Ultra Life: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....id=ZMP_1013617
              Original Life: https://www.osram.com/appsj/pdc/pdf....mpid=ZMP_61180

              На всичките в докИмента пише 1650/1000 лумена.

              ВИНАГИ когато свалиш стара крушка и сложиш нова, новата свети по-силно. Те търгашите на това разчитат. 200% - таратанци. Можеш да вдигнеш малко температурата, например като ползваш Ксенон вместо Аргон за инертен газ, може да просветлиш стъклото, може да сложиш вместо черен връх отразяващ такъв, и толкоз. Това със зор ще даде едни 10-15 процента при еднакви други условия. Можеш и да сложиш реотанчето по-прецизно на мястото му - евентуално ще получиш по-добро фокусиране. И толкоз.

              Със сини филтърчета лумените не се увеличават, а тъкмо обратното. Мозъка лъжливо възприема по-бялята светлина като по-силна, ама всъщност нито виждаш по-надалече, нито по-добре. Според скромния ми опит кардиналната разлика е именно във фокусирането. И точно за H4. Така се случи че преди няколко месеца по пътя смених NightBreaker с обикновен OSRAM. Не защото е дърт, а защото едната изгоря заради инцидент. Никакви драматизми не забелязах, освен различното фокусиране. На един и същ фар, на един и същ автомобил.

              На същия фар диодна H4 OSRAM се справяше отвратително.- вероятно светеше наполовина на халогенката. добре че взех за проба от приятел преди да купя. На сегашното ми возило обаче диодна безвентилаторна OSRAM HB4 се справя изненадващо добре - категорично по-добре от халогенка, макар и без никакви драстичности. Което за мен е достатъчно основание да сложа LED-ове, ако не на всички фарове, то поне на тия, които го играят дневни.

            • r34c7
              r34c7 коментира
              Редактиране на коментар
              На мен това ми е много чудно - как всички по характеристики са много подобни, а между osram original, night breaker 200% и night breaker led има видима разлика? И не е само субективно за мен, преди да пазарувам гледах разни немци и унгарци в ютуб как тестват и показват, че наистина има съществена разлика, но така и не разбрах на какво се дължи. Това, което ми направи впечатление беше, че стандартните крушки (например осрам оригинал) при замерена консумация теглеха 52-3 вата, а night breaker и подобни халогенни стигаха 61-62, нищо че всичките са rated 55W и 1500lm. В измерената осветеност също имаха разлики.
              Последно редактирано от r34c7; 14-11-23, 07:09.

          • #81
            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
            Пред риска да не виждам нищо на мокро, аз избрах най-мощните халогенки на Осрам https://autopro.bg/krushka-osram-n4-...SAAEgI9fvD_BwE Доволен съм приблизително...Тествах и на Филипс, обаче много жълто светят.Имат живот около 20000 км.Не виждам лед крушките да ги превъзхождат чак толкова
            Това което не ме кефи е, че вероятно отделят повече топлина. Хубавото на LED-a е по-ниската температура. Това удължава живота на пластмасата и рефлектора. А и като цяло са издръжливи, на джипа карах три години едни китайци като дневни

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Не отделят повече топлина от стандартна крушка. Дори отделят с една идея по-малко топлина.

          • #82
            Реалността отвъд полюциите на маркетинговия отдел:



            И най-съществената:



            Или вкратце: Да, има разлика от +100% +150% и +200% но не в светлината, която излиза от фара, а в цената.
            Последно редактирано от sparkybg; 14-11-23, 09:43.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #83
              Помня, че автомобили с фабрични ксенони през зимата при ниски темп. и снеговалеж фаровете се обледяват. Единия автомобил даже имаше отоплител вграден в "стъклото" на фара.
              Може би това ще е проблем и на диодните фарове.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #84
                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Помня, че автомобили с фабрични ксенони през зимата при ниски темп. и снеговалеж фаровете се обледяват. Единия автомобил даже имаше отоплител вграден в "стъклото" на фара.
                Може би това ще е проблем и на диодните фарове.
                Моята е с фабричен LED и си замръзва, пълно щастие няма. Но пък свети отлично.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #85
                  Старото ми терано беше с НЕфабричен ксенон лупа. Нямаше драми. Но едно че заради лупата светлината минаваше през мъничко петънце на стъклото, и други че ксенона все пак е 35 вата. LED, дето дава лумени колкото халогенка, е около 10-15 вата.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #86
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Старото ми терано беше с НЕфабричен ксенон лупа. Нямаше драми. Но едно че заради лупата светлината минаваше през мъничко петънце на стъклото, и други че ксенона все пак е 35 вата. LED, дето дава лумени колкото халогенка, е около 10-15 вата.
                    И моя LED е с лупа. Но не е чак такава драма със замръзването, трябват специфични зимни условия, които са все по-рядко срещани.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • коко келеша
                      коко келеша коментира
                      Редактиране на коментар
                      А при още по-специфични условия нищо не те спасява освен чистачки или миячки на фаровете . 10 минути каране при силен мокър снеговалеж и си маскиран като духчето Каспър посред бял ден ))

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Такова за 23-те години стаж и около 300000км ми се е случвало.... 2 пъти. И двата пъти това че фаровете бяха с халогенки никак не помогна - по цялата предница на возилото имаше 2см дебела кора, която при фаровете просто беше на 4-5мм от стъклото. Пръскалките със зимна течност за чистачки също се оказаха безсилни да решат проблема, хем си пръскат заедно с пръскалните на предното стъкло.

                  • #87
                    Оригинал (ляво, 6000К, 12W, по спрецификация 14W, 1215lm) vs мойто (дясно, 4000К, 10W, от които до диодите стигат около 9W, което по спецификация на диодите е около 1560 лумена):

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:HB4LED.jpg Прегледи:0 Размер:260.2 КБ ID:6944149

                    2 такива платки като дясната, се лепят една за друга с гърбовете си. Двуслойна алуминиева или медна платка платка с дебела мед на пистите и добра топлопроводимост става неприлично скъпа за малки бройки. А така е около 10 кинта на бройка, което все пак се търпи.

                    Цвета н асветене е изключително приятен (за вкуса ми), което е и единствената цел на мероприятието. Ще видим колко ще изкарат - мисля да ги изпържа и за дневни и за къси.

                    Тестове в реални условия - скоро, че нещо със свободното време съвсем не ми се получава напоследък. Ше се тестват и в дългите (HB3 оригинално, разлика само в едно от 3-те зъбчета на цокъла), и на късите (HB4 оригинално).

                    Разликата изначално е само в черния врък на HB4 при халогенките, от липсата му и малко повече лумени (около 1500), но никак не съм убеден че необработената част от тях, минаваща директно през върха на балона, отива където трябва, та може да се окаже че и на дълги LED-а да свети по-добре.

                    ...или пък по-зле. Ще видим.
                    Последно редактирано от sparkybg; 24-11-23, 22:55.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #88
                      Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                      Пред риска да не виждам нищо на мокро, ....
                      Има ЛЕД-ове, които могат да си сменят цвета на светене:
                      - бял
                      - жълт
                      - смесено

                      има както скъпи маркови, така и алиекспресни. Там за мокро няма драма.

                      Коментар


                      • #89
                        https://www.youtube.com/@Test_Lab/videos

                        Огромно количество тестове на всякакви автомобилни лампи, ЛЕД, халоген, Ксенон.
                        В крайна сметка има разлика от стандартна лампа и ++++ някакви проценти неколкократно по-скъпа. Естествено - много малка, далеч от обешаните 200% например. Всъщност...гледайте ако Ви е интересно. Има много за всички.

                        ВНИМАНИЕ - на Руски език е.
                        Панайот Бърдарски
                        0887 60 77 22

                        Коментар


                        • #90
                          Не очаквам 200%, нито някога съм очаквал, нито съм имал илюзиите. Играя си с диоди най-вече за чесане на краста и по-малко заради факта че греят 10ина пъти по-малко.

                          И... тестове на други возила са безпредметни до голяма степен. Разликата между поведението на конкретните крушки, които преработвам, във фаровете на Тераното ми и във фаровете на сегашното ми возило е такава, че няма прилика.
                          Последно редактирано от sparkybg; 25-11-23, 10:56.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X