Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за LED крушки h4 led high low

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Даден вид крушка може да се монтира само в рефлектора предназначен за нея. Когато и крушката е стрийт лигъл, това обхваща не само насочването на светлинния сноп, а и яркостта ѝ, и кой знае още какви други параметри.
    Та, резултатът не би трябвало да е много по-различен от хубава ЛНЖ.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      ...Та, резултатът не би трябвало да е много по-различен от хубава ЛНЖ.
      Е то и аз това казвам - не е.
      Нема нищо WOW свързано с ламБата.
      Освен, че гори по-малко ток, грее по-малко и учудващо, ама се оказа по-надеждна от хАналогова ламБа с реотан.
      За последното не бях подготвен и ме изненадА.

      Тия работи сами по себе си са достатъчни но за съжаление на са валидни за повечето фекалии на пазара.
      Враг усраине

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Легална крушка нищо не значи на практика, в комбинация с даден рефлектор може да стане електрожен.
        Като за начало значи че със сигурност не свети в очите на насрещните, а където трябва. Дали в конкретния фар се справя по-добре от халогенка и дали се справя добре изобщо, е съвсем отделна тема.

        Мен не ме кефи и 6000К-то, на всичкото отгоре. И в момента съм си направил всичкото интериор с 3000K и всичкия екстериор с 4000к.
        Последно редактирано от sparkybg; 13-09-23, 11:46.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Няма избор в този насока, поне при лимбите на усран.
          Не следя изкъсо технологията но се предлагаха само в 6К.
          Сега и да има по-топъл цвят няма да ги сменя само по тази причина, трябва по-сериозна,

          И проверих - продължава да няма избор.

      • #64
        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
        Е то и аз това казвам - не е.
        Нема нищо WOW свързано с ламБата.
        Освен, че гори по-малко ток...
        По автомобилните стандарти (Грета да не чете) няколко ампера повече или по-малко са без значение. Усилил си радиото или климатроникът увеличил вентилаторса на купето степен нагоре.
        Виж, при моторите е важно. Там все нещо не им достига...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #65
          За моторите не ми се отваря и дума покрай извратените им алтернатори.
          Враг усраине

          Коментар


          • #66
            Като се споменаха мотори - наблюдения между стар КТМ ДЮК 125 /2012год/ и нов от тази година магазински. Стария с халоген Н4, новия с ЛЕД технология. Основната разлика е в спектъра на светлината а не в силата на светене.
            ЛЕД-а е бял, та чак син Което на сух асвал изглежда модерно, а на мокър е тотално обратен ефекта...ама кой кара мотор на дъжд
            И още едно наблюдение на БЕЕНВЕ с ЛЕД оригинален фар и също оригинален ксенон. Ксенона е видимо по мощен. Явно в по-новите години на производство са коригирали силата на светене на ЛЕД-овете
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #67
              Ксенона си е технология за осветление по начало, а ЛЕДовете започнаха като индикатори и 20 години по късно някой забеляза, че имат страничен ефект осветление.
              Но вече са основен осветител навсякъде, факт.

              Коментар


              • #68
                Ефективносъта на LEDовете се подобрява от 1960та година насам с удвояване на всеки 3 години, именно с цел да се докара до нива, изгодни и за осветление. Изнамирането на нови материали за кристала, които евтино и високоефективно да произвеждат синя и UV светлина и изнамирамето на фосфори, които да добавят в спектъра нужното за да стане той подходящ за осветление са си също съвсем целенасочени неща.

                В резултат, днешно бееНве може с половината мощност (и съответното и загряване) да постигнат това, което беенвето преди 7-10 години е постигало. Сега докарване на 200 лумена на ват при мощности, подходящи за осветление и автомобилен фар, е тривиалност, докато преди 10 години беше невъзможно да се постикнат дори 100.

                Ксенона беше преходна технология, която си заминава, освен за много специфични нужди, но вече дори ма места, където е монопола е бил на ксенона, се наместват диодите, ако трябва и по оптични влакна и светловоди.

                Просто са евтини, ефективни и изключително лесни за управление - много по-лесни от ксенон. Управлението на 10ина вата диод се побира горе-долу на един квадратен сантиметър площ, не излъчва почти нищо и не грее почти никак. Какви са размерите на ксенонов баласт всички сме наясно, и по дефиниция излъчва и заради паленето, и заради режима на работа много повече.
                Последно редактирано от sparkybg; 14-09-23, 11:13.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #69
                  Виждам, ч сте изтупали праха от темата, та да попитам - някой от вас да ползва лед крушки вместо Н4? Гледам някакви с космически цени, но с уговорката, че не стават за движение по пътната мрежа !?
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #70
                    OSRAM имат вариант, който може да се използва по пътищата
                    Дела трябват, а не думи.

                    Коментар


                    • #71
                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      Виждам, ч сте изтупали праха от темата, та да попитам - някой от вас да ползва лед крушки вместо Н4? Гледам някакви с космически цени, но с уговорката, че не стават за движение по пътната мрежа !?
                      https://www.osram.com/ecat/LED%20lam...GPS01_3574187/
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Пробвал ли си ги? Или някакви по-преки впечатления? 1650/1000 лумена дълги/къси не е ли малко малко? За халогенните найт брейкър силвер дават 1500 лумена!?
                        Последно редактирано от коко келеша; 11-10-23, 17:24.

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Нямам кола с H4, че да съм пробвал. Пробвал съм HB4-то на 2 теранота (неудачно е за тях заради измислените им фарове за мъгла - ползвах ги за дневни), пробвах на Гранда - там са ОК на късите - чак неочаквано добре.

                        Сега ме чакат разглобени на бюрото да си направя нови платки и да ги направя на 4000К, но кога ще стигна до това нямам никаква идея.

                        ПП: И не, лумените не са малко. Те и на халогенката са толкова, само дето част от тях отиват някъде, където не им е мястото (H4 отпред са зачернени, вътре реотаните се и самозасенчват един друг).

                        Но много зависи от конкретния фар. Както споменах едни и същи крушки на фарчетата за мъгла на тераното светят осезаем по-слабо от халогенка, а на фаровете на Гранда тълмо обратното - осезаемо повече от халогенка. при това от класа на NightBreaker.

                    • #72
                      Колеги, да не пиша нова тема. Има ли такова чудо като LED на фар без лупа, което да не заслепява и да отсича светличнния поток нормално?
                      На една камара фарове с лупи съм виждал добър резултат, но в случая се касае за класически рефлекторен фар с H7 крушка

                      Коментар


                      • #73
                        Първоначално публикуван от Petar.Simeonov Преглед на мнение
                        Колеги, да не пиша нова тема. Има ли такова чудо като LED на фар без лупа, което да не заслепява и да отсича светличнния поток нормално?
                        На една камара фарове с лупи съм виждал добър резултат, но в случая се касае за класически рефлекторен фар с H7 крушка
                        Преди известно време и аз попитах, но за Н4. Пратиха ме при продуктите на OSRAM - https://www.osram.com/ecat/NIGHT%20B...5/ZMP_4062000/

                        П.П. Говорим за крушки, чието ползване е разрешено на улицата а не само за офроуд маршрути.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #74
                          Първоначално публикуван от Petar.Simeonov Преглед на мнение
                          Колеги, да не пиша нова тема. Има ли такова чудо като LED на фар без лупа, което да не заслепява и да отсича светличнния поток нормално?
                          На една камара фарове с лупи съм виждал добър резултат, но в случая се касае за класически рефлекторен фар с H7 крушка
                          Класически фар без лупа само че с Н4 лампа ми е на мотора. Осрам лед лампа. Свети ТОЧНОкакто и халогенката.Рязка граница между тъмно и светло, даже при смяната на крушката не се наложи регулиране на фара. Но, това е за конкретния модел, за други нямам наблюдение. Ако искаш мога да снимам фара и евентуално как свети
                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            А като сила? По-силно, по-слабо, едно към едно? Аз имах желание да слагам на колата, с нагласата, че ще светят по-силно и няма да нагряват толкова самия фар, защото е пластмасов.

                          • pansim
                            pansim коментира
                            Редактиране на коментар
                            Като сила на светене са точно както хубава халогенка. В моя случай ЛЕД лампата замени Осрам найтбрейкър халоген. Нямам с какво да измеря, пък и не ми трябва, но на око си е същото като сила на светене. Просто грее много по-малко и свети приятно бяло. Монтажа е фасулски прост. Както на обикновена крушка. Няма драйвер, няма вентилатор...то и затова са относително не много мощни. Иначе ще прегреят
                            Последно редактирано от pansim; 11-11-23, 12:42. Причина: допълване

                          • Petar.Simeonov
                            Petar.Simeonov коментира
                            Редактиране на коментар
                            И аз се замислих за техните варианти. Защото китайците има чудесни крушки за извън пътя, но не искам да вадя очите на хората. Идеята ми е че LED крушката хаби по-малко ток и грее по-малко. Което не опича рефлектора и пластмасите на фара.

                        • #75
                          Osram LEDriving HLM EASY H4/H19

                          С тия съм в 80ката .
                          Няма чудеса , не заслепяват насрещните , хабят в пъти по-малко ток от халогенните , щракват съвсем точно и им пасват противопраховите гумени капачки . Доволен съм . Ще сменя и другите , дето са ми само за дълги .
                          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                          Коментар


                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            На опаковката пише, че са само за извън пътя ?!

                          • didooo
                            didooo коментира
                            Редактиране на коментар
                            Да тъй пише , на един бая разпространен език .
                            Пасват с рефлекторите ми , точно колкото и предишните Осрам Найт Брейкър халогенни (в жапката ми са) , не заслепяват (не само мен , като "ида да видя" , а и никой не ми пресветва . Не се наложи никаква корекция на рефлекторите ,тоя път . Околните ще трябва да разчитат на самосъзнанието ми , също толкова , колкото и ако бих ползвал крушки с жички , на които никви насоки , где да ги ползвам ,не съм мяркал (аз и не знам Китайски ,де ) .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X