Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Ако не е станало ясно - идеята ми е въобще да няма допълнителни акумулатори
    Машината е траялна. Какво правим когато сме изгасили двигателя заради наклона или е изгаснал сам във водата?

    Отцепването на генератор е безсмислено - оставен без електрически товар, той на практика не отнема мощност от ремъка.

    Прочее, нормален 12 волта алтернатор много лесно става 24 волта - само му се сменя регулацията. На тия ще е малко по-трудно, защото са прекалено умни, но пак може.

    Коментар


    • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      Ако нещо те е подразнило, извнявай. Дори и не съм си го помислял.
      Понякога от компа е така, пишеш едно с едни мисли, друг го чете и му поражда други...... със сутришното кафе
      За сега ще участвм само в събирането на електро инсталацията, за това ме интересуват двата генератор.
      Иначе да, ако регламента не го забранява е по-добре на поддържащата машина да има заредени акумулатори ( а и още 100 джвъчки ), но това е в графа сервизна стратегия и е за по-натам....


      Дядо гледа ли как една Индийска студентка измислила някакьв начин за зареждане на батерии за около 15 секунди?Е тая ако може да я отвлечете.......



      При работещ мотор няма смисьл от друг.Като не ти трябва алтернатора да дьрпа ремька / 6 коня там някьде губи,голям праз,това вече го сметнахме в началото / ги биеш алтернатор на всеки 2 батерии с ключ и дьми дет му викат - изключваш го да не зарежда и става проста шайба,не тегли нищо,остава да бачка другия.


      Допьлнителен генератор на 220 волта - излизат 220 и влизат в кутия или зареждачка,от там излизат 12 волта 150 ампера,кутията метьр и нещо на 3 педи,забрави да се мокри.
      Генератор на 12 волта или алтернатор е все тая - малко моторче вьрти голям алтернатор.Ние голям имаме тук,мальк не ни трябва.Нещо което вьрти и прави 24 волта без да е алтернатор не го знам какво ще е.


      За батерии препорьчвам Life Line


      Ебати кой па не ви ги снима всичките тия глупости по лодките е ма на.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        .......Ебати кой па не ви ги снима всичките тия глупости по лодките е ма на.
        Ми а де ! Да оплакнем окото и ний. Фото ли нямаш, или на лодка не си се качвал.
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Не сте казали,че ви трябва,всяка среден размер лодка има по 2 алтернатора на мотор и 2 мотора и поне един генератор с поне 2 зареждачки.Това минимум,за 6 инвьртьра в редичка или 6 различни банки батерии или изкуствено натоварване на генератори или за електрически табла на 12,24,110 и 220 волта..........няма да говорим,че там електрическото табло е колко мене високо и няма да ви свьрши работа.Това на моторна,тия с чаршафите имат и хидрогенератори и ветрови и соларни,помпи по валовете та като вьрви на платна да си вьрти компресора на хладилника да речем или да прави ток,худравлични алтернатори и .....стига толкова,че темата е друга,ше ме бият.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Пък ако някой модератор разчисти мненията извън темата......
            Сега след дълъг и напоителен разговор с Ясен стигнахме до уяц Nо:1
            Двигателите на лебетките работят на 12V нормално и 24V "турбо" като два или повече акумулатора се вързват паралелно (12V) или последователно (24V), това го прави таблото за управление.
            До тук добре, ама как два акумулатора с обща маса се вързват последователно .....за сега се сещам при превключване на "турбо лебетка" масата на единия (или едната група) да се откача от общата маса и през някакъв ключ да ходи на +са на другия...приемам и други идеЙ, както и оплюване на начина ми на разсъждение ......
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              То таблото за нормално/турбо (12/24) е по същество двойка релета, досущ като управлението на самата лебедка. То ще се грижи за превключването и откачането на общата маса. Едната банка батерии просто трябва да взема маса от него, а не от шасито. Тъжното е, че единият алтернатор - пак оттам.

              По-горе от Флота предложиха алтернатор с отделен минус и това е валидно решение за случая. Лошото е, че алтернаторите вече са купени и не е ясно как единия от двата ще се изолира от двигателя. Има начини, но са мъка.

              Има и друга много приятна интрига - алтернаторите са в двигателя, акумулаторите в купето, лебедката е където е. Интересната задача е как да се ползват минимален брой кабели, за да не се разхождат едни ампери по цялата дължина на колата по 2-3 пъти.

              Коментар


              • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                То таблото за нормално/турбо (12/24) е по същество двойка релета, досущ като управлението на самата лебедка. То ще се грижи за превключването и откачането на общата маса. Едната банка батерии просто трябва да взема маса от него, а не от шасито. Тъжното е, че единият алтернатор - пак оттам.

                По-горе от Флота предложиха алтернатор с отделен минус и това е валидно решение за случая. Лошото е, че алтернаторите вече са купени и не е ясно как единия от двата ще се изолира от двигателя. Има начини, но са мъка.

                Има и друга много приятна интрига - алтернаторите са в двигателя, акумулаторите в купето, лебедката е където е. Интересната задача е как да се ползват минимален брой кабели, за да не се разхождат едни ампери по цялата дължина на колата по 2-3 пъти.
                Като изолирате крепежа на единия алтернатор от двигателя (за което ще е нужно хубаво дебело парче текстолит като допълнение към останалото). Така до алумулаторите ходят минималните 3 жици , близо до тях слагате таблото, от което до лебедката пак отиват минималните 3 жици (или колкото там, като имаме предвид броя на моторите).

                В нормален режим корпусите на двата алтернатора ще са към маса. Върху единия ще се появяват 12 волта само в турбо режим. Аз поне не мога да видя някакви кой-знае какви възможни драми или технически предизвикателства от такава схема.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  алтернаторите са в двигателя, акумулаторите в купето, лебедката е където е.....
                  Една лебетка отпред, една отзад, явно амперите ще ходят.....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Една лебетка отпред, една отзад, явно амперите ще ходят.....
                    Задната и тя ли ще има бързи/бавни?

                    Коментар


                    • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Задната и тя ли ще има бързи/бавни?
                      За сега да.
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Бива.

                        То това много не променя схемата.

                        п.п. почнах и аз да мисля за двускоростна лебедка. То било просто.

                        Коментар


                        • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Я друго кажи - моторите на лебедките с постоянни магнити ли са, или има и възбуждане да им се мисли?

                          Коментар


                          • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            ...... моторите на лебедките с постоянни магнити ли са,
                            Ба ли го, имат си стандартните три уяца отгоре, отделния дет' е + арматура, двата заедно дет'са напред-назад, но отдолу уяц не стърчи, там е наболтен обикновен болт ( не че кабелната обуФка нещо я бърка дали ще се крепи от болт или шпилка). Ако трябва, кажи Близнаците да отворят и погледнат, аз ще съм там неделно след 11.00 ако всичко друго е наред.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Стандартните три уяца на три мотора звучи зле. Звучи като ужасна плетеница от дебели кабели.

                              Но ще видим. Явно трябва да идвам в неделя и аз, за подкрепление.

                              Коментар


                              • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Има ли развитие след неделята с подкреплението?
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X