Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Balmar алтернатора от линка в предния ми пост е с изолиран минус. НЕ мислете задвижване на алтернатор с хидравлика. В маслото ще можете да си пържите картофки /брато, от Панама на 53' само на хидравличен карах, аварийна помпа имаше за охлаждането на хидравликата.../
    Вътрешно регулиране е кофти. 4 алтернатора с 2 външни регулатора. Или 2 алтернатора по 24v, 220 amp. Плюсове- работят заедно еднакво натоварване. Минуси- регулатора е един за двата алтернатора. Оправията- Слагаш копче и байпас на регулатора. С тая Ясенова идея се прибрах от Панама до УСА с 400 ампера алтернатор.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #77
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Я по-истинския въпрос:

      Тия железа вече в Костинброд ли са?

      Тука са бутаме ги насам натам..Тези дни си мисля да ги видиш наживо.Направо пали и идваи за консултация.

      Коментар


      • #78
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
        Тука са бутаме ги насам натам..Тези дни си мисля да ги видиш наживо.Направо пали и идваи за консултация.
        Преди събота не ме чакай. Но ще дойда, то е ясно.

        Коментар


        • #79
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Сега гледам в сайта им. Предполагам изолирането на нулата от корпуса ще стане трудно, ако въобще е възможно. Те даже се гордеят че това било "1-wire алтернатор" и нищо друго не му трябвало. Значи остава изолирането на самите му захвати. Но пък си има регулация на напрежението с врътка отзад, та поне могат да се изравнят по напрежение, ако е нужно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
            Какъв е мотора / джипа ? Няма ли готов кит за нещото?
            Шевролетовски "Вортек" монтиран върху "Вранглер" и двете се ползват защото баланса лекота/здравина/готови решения е най-подходящ....

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Тия железа вече в Костинброд ли са?
            При мен има само едно "Черокче" от бившо 2.1 ТД ръчка, да стане 4.0 бензин автомат, при Близнаците е проекта.
            В хранителната верига на "джипарските" сервизи съм твърде малък за подобен трудов подвиг....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #81
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              http://www.powermasterperformance.co..._8_400/355/c52

              Нещо от сорта не може ли да се измисли. Същата фирма е като на вашите алтернатори.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #82
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                http://www.powermasterperformance.co..._8_400/355/c52

                Нещо от сорта не може ли да се измисли. Същата фирма е като на вашите алтернатори.
                Защо? И колко ще работи, натопено в гняста? Онова с ремък към раздатката ми се чини по-читавото решение, ако се кара предимно на високи скорости (атова и работи в такива състезания). При ниски ще е много далеч от това, което може да даде.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #83
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Респект колеги, изчетох цялата тема на един дъх, далеч съм от вашите професионални познания по електротехнологиите, от всичко прочетено според мен има един не малък недостатък, какво ще стане ако джипката попадне в вода или по някаква причина двигателя не може да работи и в същото време ще имате нужда от лебедките... Виждам че идеята е да успеете да подкарате компромисно от всички фактори с въпросните два алтернатора, и виждам че се дискутира на високо ниво .... Все си мисля че по-практично и приспособимо по отношение да имате независимо работещи лебедки, без това да зависи ни от акумулатори, от алтернатори...
                  Ето това имам предвид на снимката:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Honda generator.jpg
Прегледи:1
Размер:44.0 КБ
ID:5511392

                  Малък, безшумен и достатъчно компактен и мощен генератор за да сте с независимо захранване на лебедките, НО, не малко условие ще е да смените моторите на лебедките да заработят на 220V или по друг начин..., да уточня нямам вашите познания в тази област, но не се стърпях да го споделя като идея, ако сметнете че идеята ми е като магарешки рев в църковен хор, Ясен може да махне поста ми, да не е спам.
                  Последно редактирано от Еделвайс; 22-08-13, 13:23. Причина: Правопис

                  Коментар


                  • #84
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Те са си го написали - asphalt racers

                    Ток на нашите хора им трябва преди всичко като не се въртят колелата. Или поне не със значима скорост.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Е, то и това на снимката няма да работи във вода. А акумулаторите и лебедките нямат особен проблем с водата поне краткосрочно, стига да не е проводима по някаква причина (солена или нещо друго). Те затова и автомобилните инсталации са нисковолтови - ако бяха на 220, просто намокряне където не трябва прави бели, а да се направи така че да не прави бели струва пари и понижена надеждност. То за толкова време едни кабели за свещи не се научихме да правим като хората, какво остава цялата инсталация да е високоволтова.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                        Малък, безшумен и достатъчно компактен и мощен генератор
                        Лошото е, че нито е достатъчно компактен, нито достатъчно мощен. Общо взето ще трябват около 10 киловата.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Производството на топла вода е измислено отдавна. Тук се търси малък, мощен бойлер с нестандартна форма...
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Добре стана ли ясно колко ток харчи машината и на колко ампера на единиче и на колко ампера при двоен се натоварват сериозно плоски ремьци?

                            До 300 ампера на единичен 5 канален дьржи,това гаранция и пробвано с месеци.


                            На генераторчето му трябва зареждачка от 220 на 12,тя пьк е само около 155 ампера и тежи 20 кила,кутия метьр на 50 см и стои на сухо..............топлата вода както каза майстора преди мен.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #89
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Добре стана ли ясно колко ток харчи машината
                              Спрямо лебедката, другите консуматори в тази машина са майтап.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Спрямо лебедката, другите консуматори в тази машина са майтап.
                                На майтап колко смучат?
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X