От: Въпрос за два алтернатора на една кола
Balmar алтернатора от линка в предния ми пост е с изолиран минус. НЕ мислете задвижване на алтернатор с хидравлика. В маслото ще можете да си пържите картофки /брато, от Панама на 53' само на хидравличен карах, аварийна помпа имаше за охлаждането на хидравликата.../
Вътрешно регулиране е кофти. 4 алтернатора с 2 външни регулатора. Или 2 алтернатора по 24v, 220 amp. Плюсове- работят заедно еднакво натоварване. Минуси- регулатора е един за двата алтернатора. Оправията- Слагаш копче и байпас на регулатора. С тая Ясенова идея се прибрах от Панама до УСА с 400 ампера алтернатор.
Balmar алтернатора от линка в предния ми пост е с изолиран минус. НЕ мислете задвижване на алтернатор с хидравлика. В маслото ще можете да си пържите картофки /брато, от Панама на 53' само на хидравличен карах, аварийна помпа имаше за охлаждането на хидравликата.../
Вътрешно регулиране е кофти. 4 алтернатора с 2 външни регулатора. Или 2 алтернатора по 24v, 220 amp. Плюсове- работят заедно еднакво натоварване. Минуси- регулатора е един за двата алтернатора. Оправията- Слагаш копче и байпас на регулатора. С тая Ясенова идея се прибрах от Панама до УСА с 400 ампера алтернатор.
.... Все си мисля че по-практично и приспособимо по отношение да имате независимо работещи лебедки, без това да зависи ни от акумулатори, от алтернатори...
Коментар