От: Въпрос за два алтернатора на една кола
Близнак пак аз с моите глупости ма може нещо да ти хареса.
На кардана вместо шайби,ремьци и алтернатор няма ли как да му вьржеш хидравлична помпа която да набива при много ниски обороти достатьчно налягане което да развьрта алтернатор или 2?
Ако оставим кардана и заврем някьде помпа която ползва двоен трапецовиден или единичен на 7 или 9 канала няма ли да е достатьчно за да вьрти алтернатор без да натоварва / според мен няма да се товари толкова еле ако на него са не един ми 3 алтернатора ма това са сметки вече / ремька?Говоря за сьвсем отделна шайба сьс сьвсем отделен ремьк който вьрти хидравлична помпа която развьрта алтернатора.По тоя начин единия лежи на основния ремьк,а втория лежи на втора ;айба с втори независим ремьк.Сложете им и един комбо ключ от рода на 1- 2 или заедно,че да ползваш която батерия искаш или да ги комбинираш ако единия ремьк клекне и сте готови.
Това при положение,че ви трябва още нещо което плаче за худравлична помпа,ние тия ги ползваме точно за помпи за обезводняване,за хидравлични бутала на стабилизаторите,за крана с който вдигаме малките лодки / кран нямате нали
/
Те ти го най-просто:
Що го мислите 2 алтернатора на един ремьк,зациклили сме на това.Дьрпай му по-дьлбока шайба и слагай отделен ремьк на втория алтернатор,отделен от другия,мотора само това да вьрти.

Нещо такова.Алтернатора на колата нека си стои,да си зарежда там стартовата.Втория алтернатор влиза някьде на големия ремьк и вадиш шайба за втори мальк допьлнителен ремьк за втория голям алтернатор.Радиатора като и махнете все ще има място от едната страна на лебедката за един алтернатор па ако ще с гьзь напред да стои.

Е га де га,морски,права перка и се гледат с мотора на двоен отделен трапецовиден,опьването с тауреп / не препорьчвам мальк нерьждавейка,че се цепят /всичко да прьсне това вьрти ако мотора бачка.
Близнак пак аз с моите глупости ма може нещо да ти хареса.
На кардана вместо шайби,ремьци и алтернатор няма ли как да му вьржеш хидравлична помпа която да набива при много ниски обороти достатьчно налягане което да развьрта алтернатор или 2?
Ако оставим кардана и заврем някьде помпа която ползва двоен трапецовиден или единичен на 7 или 9 канала няма ли да е достатьчно за да вьрти алтернатор без да натоварва / според мен няма да се товари толкова еле ако на него са не един ми 3 алтернатора ма това са сметки вече / ремька?Говоря за сьвсем отделна шайба сьс сьвсем отделен ремьк който вьрти хидравлична помпа която развьрта алтернатора.По тоя начин единия лежи на основния ремьк,а втория лежи на втора ;айба с втори независим ремьк.Сложете им и един комбо ключ от рода на 1- 2 или заедно,че да ползваш която батерия искаш или да ги комбинираш ако единия ремьк клекне и сте готови.
Това при положение,че ви трябва още нещо което плаче за худравлична помпа,ние тия ги ползваме точно за помпи за обезводняване,за хидравлични бутала на стабилизаторите,за крана с който вдигаме малките лодки / кран нямате нали
Те ти го най-просто:
Що го мислите 2 алтернатора на един ремьк,зациклили сме на това.Дьрпай му по-дьлбока шайба и слагай отделен ремьк на втория алтернатор,отделен от другия,мотора само това да вьрти.
Нещо такова.Алтернатора на колата нека си стои,да си зарежда там стартовата.Втория алтернатор влиза някьде на големия ремьк и вадиш шайба за втори мальк допьлнителен ремьк за втория голям алтернатор.Радиатора като и махнете все ще има място от едната страна на лебедката за един алтернатор па ако ще с гьзь напред да стои.

Е га де га,морски,права перка и се гледат с мотора на двоен отделен трапецовиден,опьването с тауреп / не препорьчвам мальк нерьждавейка,че се цепят /всичко да прьсне това вьрти ако мотора бачка.
))
Коментар