Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Близнак пак аз с моите глупости ма може нещо да ти хареса.

    На кардана вместо шайби,ремьци и алтернатор няма ли как да му вьржеш хидравлична помпа която да набива при много ниски обороти достатьчно налягане което да развьрта алтернатор или 2?

    Ако оставим кардана и заврем някьде помпа която ползва двоен трапецовиден или единичен на 7 или 9 канала няма ли да е достатьчно за да вьрти алтернатор без да натоварва / според мен няма да се товари толкова еле ако на него са не един ми 3 алтернатора ма това са сметки вече / ремька?Говоря за сьвсем отделна шайба сьс сьвсем отделен ремьк който вьрти хидравлична помпа която развьрта алтернатора.По тоя начин единия лежи на основния ремьк,а втория лежи на втора ;айба с втори независим ремьк.Сложете им и един комбо ключ от рода на 1- 2 или заедно,че да ползваш която батерия искаш или да ги комбинираш ако единия ремьк клекне и сте готови.

    Това при положение,че ви трябва още нещо което плаче за худравлична помпа,ние тия ги ползваме точно за помпи за обезводняване,за хидравлични бутала на стабилизаторите,за крана с който вдигаме малките лодки / кран нямате нали /

    Те ти го най-просто:

    Що го мислите 2 алтернатора на един ремьк,зациклили сме на това.Дьрпай му по-дьлбока шайба и слагай отделен ремьк на втория алтернатор,отделен от другия,мотора само това да вьрти.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hy2hofsm.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5511167

    Нещо такова.Алтернатора на колата нека си стои,да си зарежда там стартовата.Втория алтернатор влиза някьде на големия ремьк и вадиш шайба за втори мальк допьлнителен ремьк за втория голям алтернатор.Радиатора като и махнете все ще има място от едната страна на лебедката за един алтернатор па ако ще с гьзь напред да стои.



    Е га де га,морски,права перка и се гледат с мотора на двоен отделен трапецовиден,опьването с тауреп / не препорьчвам мальк нерьждавейка,че се цепят /всичко да прьсне това вьрти ако мотора бачка.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #62
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Дай сега в Ампери на максимална мощност за всяко.
      и да каже отделното вьздушно захранване на електромоторите влиза ли в техните ампери които харчат или бакшиш у сметката?

      Да заложа на 120 ампера в локвата и всичко бачка без лебедка.Това гаранция ще има компресорче.Окачване помпят ли?



      Каквото и да е в сметката пак не излиза с един алтернатор и една батерийка,а другата за екшьн при 24 волта.

      Вьржи единия алтернатор за едната батерия,другия за другата,разхвьрляй светлините на отделните батерии и ги зареждай като пич и двете системи.Коя да клекне поема другата през ключ.



      Кардана лесно,Баха болидите вьрвят по колко часа и с колко мили?Нали споменах как се топлят сьстезателите с лодките в Антарктика - средна скорост над 20 вьзла,за сравнение нашата около 8 и плякат 2 водни генератора на варио перки на задника.Е да,то така и аз мога ако вьрвя с 20 вьзла един месец,какво става като се кротнеш в локвата и ти трябва жица?Това е като при нас да зареждаме с 1400 оборота 10 батерии и едно допьлнително алтернаторче,татаратанци.

      Мотора,него го гони да ти дава тока.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #63
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        За перките на алтернаторите е лесно има и такива и обратни.Виждал съм и много обърнати алтернатори по джипки.За друг вид захранване чрез масло или ДВГ не става.Няма вече никакво място а и системите стават много сложни.Отделно ако има такава трябва да се носи и масло за доливане или смяна.Сега Дядо Владо ще почва да смята и ще видим.

        Коментар


        • #64
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Доста трудна задача. Това трябва да зарежда и да не кляка при ниски обороти и да работи докато е жив мотора. Тока ще му трябва в някое дере когато се е забатачил и върви на лебедки. Ако е през ноща, ще му трябва и всичкото осветление. Отделно му трябва безотказност, като понякога да се прави ако се наложи компромис със скороста на теглене, но не и да остане там. Ако аз го правих бих сложил три алтернатора. Единия оригинален захват. Другия на другия край на мотора възможно най-високо и третия с PTO на кардана или с изход от скоростната кутия. Всички с външни dust and water proff релета и с ключове. Отделно ще се искат много силни акумулатори, които да се помпят докато лети и да отдават дълго време когато не лети, защото така или иначе ако не искаме да са много тежки алтернаторите няма да успяват да дозареждат всичко на max. Има доста подобни решения по автобуси и камиони...
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #65
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            ...Има доста подобни решения по автобуси и камиони...
            Дай някое решение за камион с електроника за зареждане на резервни акумулатори. Забелязал съм, че нощно време по паркингите, докато готвят и вечерят, разполагат с много ток и не са притеснени.
            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

            Коментар


            • #66
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              На ниски вадят по 70 загрели ако правилно помня което е много за нормален алтернатор и почти нищо за техния сличай,че точно тогава ще им трябва тока.През кардана единия пак виси и си клати краката.

              Скоростите няма ли да се охлаждат електрически,да не забравим и там амперите щото добре да имаш алтернатор закачен за тях ма ако те самите работят.

              Ако все пак намерите място - всичко за мотора,той спре ли е все тая колко и кьде са алтернаторите,коня у рЯката.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #67
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Какъв е мотора / джипа ? Няма ли готов кит за нещото?

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  На автобусите и камионите принципа е различен. Камионите имат много консумация когато не работи мотора. Там проблема се решава с възможно най-свинските акумулатори с най-голям капацитет които може да събере и са на пазара. Там драма с теглото и мястото няма. Алтернатора е колкото на лека кола, защото докато се движи няма голяма консумация и компенсира заряда за вечерта. Това на обикновен магистрален водач. Ако за някакво по специално приложение му трябва много ток докато работи на място има монтиран отзад на агренажа, ако е отзад или на кутията свински генератор който докато е на празен ход да оперира с надстройката. При автобусите има с два или три алтернатора защото там има голяма консумация докато се движи и колкото и да са силни акумулаторите не могат да устискат. Там има също различни решения, но като цяло правилото е да са монтирани най-високо и с различни ремъци или един много презапасен с оглед изисквания момент на предаване. За трофи трък има нужда от компромис между двете решения но за разлика от лодките, камионите и атвтобусите нито място има, нито желания за двеста кила акумулатори да се търкалят. Та затова не е лесна задачата и ще трябва да се търси оптимума, а не максимума.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                    Дай някое решение за камион с електроника за зареждане на резервни акумулатори. Забелязал съм, че нощно време по паркингите, докато готвят и вечерят, разполагат с много ток и не са притеснени.



                    Половината училищни автобуси са така,някои онроуд дето им викат и повечето офроуд машини така го смятат.

                    Има вариант с един стартови и от там каскадно - алтернатора зарежда стартовата до момента в който не я вдигне до 14.2 да речем,после тока минава през нея за зареждане на допьлнителните батерии.Лошото е,че не минава много,не можеш да изцицаш алтернатора как си трябва.

                    Това ако имаш 2 стартови,една генераторна,2 трьстери и 4 тягови.Почва да зарежда винаги стартовата на мотора,като и го набие минава на генераторната,после скача на трьстерите и на финала почва да зарежда тяговите.Разреждането обикновенно вьрви по обратния ред,стартовата я мьчиш секинди,трьстера минутка и бой по тяговите.По тая причина при добри стартови не отнема много време преди да почне да сипва в тяговите.


                    Иска си цифри обаче,едно е да ти трябват 20 ампера и сьвсем друго 2000.


                    Не ми се рови за снимка на Ц12 Катерпилар - там единия алтернатор е 45 мапера и зарежда САМО стртартовата батерия на 24 волта,другия е 65 ампера и ги набива САМО на тяговите,имам и ключ ПАРАЛЕЛ като клекне / както ми клекна под Ню Йорк / стартовия алтернатор.Да де ма лодката беше 60 тона,алтернатора става от комбайн,а батерийките са като от мотокарче 10 броя само тягови и по 2 стартови на мотор и по 1 за 2 генератора и..........няма значение.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Ох майкоооооооо, сега разбрах как ще се получат 24 волта.

                      Дядо, мисли как да се откачи масата на единия алтернатор от корпуса му.
                      Близнак, мисли как да сбуташ някъде още една батерия, да станат четен брой. Има смисъл.

                      Другото ще го пиша после, ама отсега предвиждайте около 60кг свободна товароносимост за кабели.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Близнак, дай да изясним - лебедката работи с 2 мотора на 12 волта нормално. В турбо набива тия двата на 24 волта и включва третия мотор към отделен акумулатор? Таблото инвертор ли е, или просто контактори, връзващи акумулаторите и моторите последователно/успоредно?

                        Иначе по първия въпрос в темата - не виждам проблем да се вържат двата алтернатора успоредно. При ниски товари обаче единия ще дава повече от другия. И двата ще се тормозят на макс единствено когато всичко е изпържено на макс. Когато единия позагрее повече, ще има малка склонност към саморегулиране на системата поради повишено съпротивление на проводниците и останалите му компоненти, отделно дето е възможно да има защита при прегряване в регулатора му, тоест като прегрее ще кляка и тогава другия ще се товари повече.

                        Това освен ако алтернаторите си нямат предвидени изводи на регулаторите за изравняване на товара. Технически е никакъв проблем, въпроса е някой да ги е предвидил да работят в тандем.

                        А подозирам че Ясен има идеята да върже всеки алтернатор да зарежда отделен акумулатор (или 2 вързани успоредно), и ако на единия масата е развързана от масата на возилото това осигурява пълна свобода по-нататък и сериозно опростяване на системата, включително и в посока доста по-добра надеждност. Обаче ако минуса на единия алтернатор не се отвърже от корпуса му, целия му корпус при режим турбо ще е вързан към 12-те волта на другия алтернатор. Тоест трябва да се вземат мерки там да не стане сакатлък

                        До таблото само жици от акумулаторите ли ходят, или и зареждането на акумулаторите минава през него?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Близнак, дай да изясним - лебедката работи с 2 мотора на 12 волта нормално. В турбо набива тия двата на 24 волта и включва третия мотор към отделен акумулатор? Таблото инвертор ли е, или просто контактори, връзващи акумулаторите и моторите последователно/успоредно?
                          ...
                          До таблото само жици от акумулаторите ли ходят, или и зареждането на акумулаторите минава през него?
                          Прочетох аз, затова ти го изяснявам вместо Близнака. Таблото са големи релета, които свързват двете батерии последователно и пържат и трите мотора с 24 волта. Няма инвертор.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            ... Таблото са големи релета, които свързват двете батерии последователно и пържат и трите мотора с 24 волта. ...
                            Леле Мале. Значи напрежението се увеличава 2 пъти, а съпротивлението пада, също в пъти ? Трябва да се сложи предупредителен надпис като на Реслинг: - Моля не правете това - сами !
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • #74
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Ясно. Значи ако минуса на алтернатора не може да се разкара от корпуса му, да започваме да търсим бахатеста плоча текстолит за изолиране на стойката му от двигателя + разни други мерки в посока безопасност докато се тегли в турбо режим, ако такива са нужни.

                              @Близнаците - това дето предлага Ясен за четността на акумулаторите работи силно в посока подобрена надеждност и опростяване на системата, сравнено с кво да е друго решение.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Я по-истинския въпрос:

                                Тия железа вече в Костинброд ли са?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X