Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Ето и част от нашите проблеми как се решава.Монтажа на алтернатора е зор,другото е лесно с двойния регулатор.

    http://www.zrd.com/pd/esdalternators.html



    Ето и външния двоен какво може да п рави,как и какво ми се наглася,волтажа,амперажи,температури......Последна страница.

    http://www.victronenergy.com/upload/...3%20-%20EN.pdf



    И кое как се наглася,изглежда сложно ма не е.


    http://www.xantrex.com/documents/Acc...0-2006-00).pdf
    Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 21:23.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Т.е. все пак ще се въртят наобратно и ще стърчат напред от мотора? С какви точно конзоли и на кое тръскане ще изпаднат?
      И пак не разбрах откъде в тази кола ще се вземат 24 волта.....
      т.1. отпред, имах предвид на тяхното си място едно за алтернатор, другото за несъществуващия компресор на А/С-то
      т.2. горното обяснява и защо няма да изпаднат...ама така на компа пишеш с едни мисли, другия чете с други, но си говорим и се рзбрахме.
      т.3. утре специално за теб ще чета инструкциите на управляващия блок...

      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
      А на шевролетите, дето бродят тук и мязат на тия, от пустинна буря, за чий са им ....
      Тези по-едричките носят оборудване което се монтира и на камиони, папка много (понякога) и е по-лесно да се сложи 2-ри акумулатор и да има 24в. отколкото да преработиш цялата армия...
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Хрумна ми нещо: Да се сложи малък двигател с вътрешно горене и да се куплира с мощен генератор. Самостоятелна станция и може да продаваш.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Че то на бая си е окомплектовано заводски.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Да ама целиш от към задника по тоя начин.Тук на едно цилиндров двигател му слагат 250 или 300 ампера алтернатор и кеф ти голяма банка на 12 волта,кеф ти 110 волта през инвьртьр.Това ако искаш да харчи литър на час и да зарежда яко,да не ти бучи големия мотор.

            Те имат голям,имат място,имат конете,имат алтернаторите - номера е да ги накарат да бачкат.


            Аз викам ветрови генератор на таванЯ,газ по магистралата и вЪрти тока у батериите
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              Колко време отива за една лебедка /колко време работят на 100% алтернаторите/. Там е единственото слабо място /прегряване и изгаряне/. Е, ако ги върти един ремък, ремъка ще е слабото място. Наистина ми е чудно как при такива красиви алтернатори никой не е предвидил защита против прегряване.
              Красотъ!
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Колата е "трофи" бегачка, не е експедиционна или за разходки..... и сам някъде, няма да имаш втори шанс Ей оспамихте темата....
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  И като ти ги пращат двата заедно как никой не ти драсне 3 реда да ти вкара оферта за външно регулиране.

                  Мен ме съмнява да е само лебедката,това е ма де съм ако няма и ЛЕД барове по 15 ампера парчето.Да де,15 са малко ма тук 15 там 15...........ВЕЦ.






                  уууупс,МИР Дядо,аз мльквам.Ти си знаеш каква е колата и какво ще я правите,ние за да дадем поне някаква идея ни трябва друга какво имате под капака и капака на какво е хванат.


                  КЪСМЕТ


                  п.п.Ясене трий каквото видиш,че не е правилно да не обьрквам хората.
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 22:29.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    И като ти ги пращат двата заедно как никой не ти драсне 3 реда да ти вкара оферта за външно регулиране.

                    Мен ме съмнява да е само лебедката,това е ма де съм ако няма и ЛЕД барове по 15 ампера парчето.Да де,15 са малко ма тук 15 там 15...........ВЕЦ.

                    уууупс,МИР Дядо,аз мльквам.Ти си знаеш каква е колата и какво ще я правите,ние за да дадем поне някаква идея ни трябва друга какво имате под капака и капака на какво е хванат.


                    КЪСМЕТ
                    Алтернаторите са три на брой но мислим за два в коша на колата и един в резерва.
                    Мястото и монтажните планки не са проблем.Двигателят е достатъчно мощен.
                    Мислете как да го направим че не е само това.Мен лично ако ме питаш не се кефя на коли с лебедки.ЛЕД баровете ще са три на брой.
                    Тествахме вече няколко модела но това е за друга тема.Лошото е че нямам време да пиша във форума.
                    Верно работите отиват на ВЕЦ.
                    Ето малко снимки.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:019.jpg
Прегледи:2
Размер:134.6 КБ
ID:5511151
                    Трите ел.мотора в едно тяло.Имат и допълнително въздушно охлаждане.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5511152
                    Задната макара.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:142.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5511160

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:017.jpg
Прегледи:2
Размер:112.4 КБ
ID:5511153
                    Усилен редуктор за три ел.мотора горе е стоковия на WARN Ясно се виждат усилените колела и корпус
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:018.jpg
Прегледи:2
Размер:95.8 КБ
ID:5511154
                    По голям барабан с въздушно заключване от пилота. Не от навигатора Събира до 80м.синтетично въже 12мм.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:021.jpg
Прегледи:1
Размер:83.5 КБ
ID:5511155
                    Турбо таблото за 24 волта При натискане на турбо ключа това табло преобразува от 12 на 24 Волта и набива двата електромотора заедно.Тягата е 6800кг. и скорост 50м. в минута.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:155.jpg
Прегледи:1
Размер:107.9 КБ
ID:5511156

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5511157
                    Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 21-08-13, 00:25.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Двата алтернатора с вьншен регулатор кьм тяговите.Третия алтернатор само кьм стартовата на която слагаш каскадно кьм тяговите с ключ,пусни го и него да работи,ще е винаги готова резерва така.

                      По-кратко не мога,но и сметки без крьчмаря няма как да смятам.Я кажи без лебедките колко ампера още харчите?100?120?Навигация има ли,тя как се храни,да не стане като набиеш конвьртьра на 24 волта и да ти гаснат телевизорите вьтре?Радио?То кьм отделна батерия ли е или?Да не му пада обхвата при теглене и да чакаш заряд.

                      Втора снимка зад задника ти долу,това ли е третия алтернатор?Водна помпа електрическа или?Компресор има ли и колко време на какви ампери ще дьрпа?Хидравлична помпа за трети алтернатор има ли или вьобще за нещо яка худравлика ползвате ли?

                      От джипки нищо не разбирам,спокойно може да са ми много тьпи вьпросите.



                      Пиши,ако трябва Ясен ше ме трие.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Я кажи без лебедките колко ампера още харчите...и да ти гаснат телевизорите вьтре?....
                        Мъъъъ да, хвърли ме в размисъл...... (с кафе, че при мен сега е ранна утрин)
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Мъъъъ да, хвърли ме в размисъл...... (с кафе, че при мен сега е ранна утрин)

                          За тебе спам за мен истина.

                          Електромотор легнал с 2 перки,нищо не навива,но се ползва да бута яко вода при маневра при лодките,обикновенно мотора работи на много ниски обороти,че и на свободна от скорост.Като набия трьстьра / вашенската лебедка / и гаснат всичките електроники дето ги има в лодката щото волтажа паднал с 2 волта да речем след третата секунда.

                          Пак казвам - не ви знам какво мислите ма от скромен опит знам,че не го ли измислиш от началото голямо мазало и рязане пада после.

                          Имам 42 инча ЛЕД бар,16 ампера му дават,айде от мен да са 15.Вие имате 3 такива ма и ме сьмнява да не е единия по 50,само там са 45 - 50ампера и ако предположим,че единия е на тавана,един на булбара и един горе на решетката / да хвьрля боб за жьлтия / то остава на задника да има нещо малко или 2 малки.Само вечер ще смучете 50% от това което единия алтернатор ще произвежда без да слагам нищо друго в сметката.Да видиш защо се чудя как така схемата е един да бачка,а другия да почива.


                          Близнака казва,че ще има и трети който стои незнайно кьде / няма и значение / и се пази за резерва.Резерва на кое?Разкачен от системата и не зарежда нищо?С ключ да се врьзва стартовия кьм тяговите и така да го играе резервен,развьрта се с хидравлика и го включваш с рьчка при нужда???Как резерва?



                          И да се посмеете - монтират батерии,но не видели,че в близост е компаса на автопилота.Караш си спокойно,отиваш за по кафе,включваш микровьлновата и...............рязко десен завой,компаса гони електричеството което дьрпаме от батериите.При нас лесно,може да ги разхвьрляме или компас да местим,при вас да не стане да врьтнеш лебедка и Севера да сочи кьм звездите?

                          Е такива едни дребни сметки ви трябват,едрата е лесна с тия алтернатори и тягови батерии.

                          Кажи третия как го мислите,за кьде е,стартовата как ще е,колко ампера грубо може да харчите в локва 10 вечерта зимата?
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            За тази лебедка с турбо режима и трябват две батерии.Втората се включва в купона само при теглене с двата ел. мотора. Третия ЛЕД бар ще е монтиран назад и едва ли ще се пуска за дълго време.Основната водна помпа е механична но ще има и малка електрическа.Завиването ще е с фул хидро което също товари ремъка.Точно за това моята идея е да се задвижи втория алтернатор от задния кардан.Виждал съм го направено и си работи.Малка ремъчна шайба на опашката от раздатъчната кутия и алтернатора качен горе високо почти в кабината.При това в режим на буксуване ще зарежда повече от другия.Вече кой алтернатор какво зарежда и как трябва да се мисли.Разбира се това е много добре работещо при Баха болидите дето се движат почти през цялото време на висока скорост...Но е по-добре пред алтернативата да къса ремъка сутрин обед и вечер.Двигателя позволява и закачане на втори ремък но той е по тънък и още не сме го гледали и мислили.Яко зарядно за батериите също е предвидено да помпа през ноща.Третия алтернатор е резервен ако някои от другите два даде фира.Всички фарове ще са ЛЕД и остават бензиновата помпа чистачки и перка на охладителя за двигателното масло.Ааааа и двата вентилатора на водния радиатор.

                            Днес ще помоля Дядо Владо да смята колко ток ще смуче всичко и ще пишем.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Тоя филм задължително ще мина да го гледам на живо!!! Колата къде е..?!!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Дай сега в Ампери на максимална мощност за всяко.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X