Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

    Кви кранове, кви 5 лева бре? Съд, побиращ около литър - два е достатъчен. Просто трябват 2 щуцера - един за правата и един за обратната нафта, и толкоз. Върху съда - белег, от където да започва меренето на време. Пълни се малко повече, изчаква се докато стигне до белега, мери се време и се отбелязва до къде е горивото след 15 минути, примерно. След това се долива над горния белег, пускат се фаровете, нагласяват се оборотите, изчаква се пак да стигне до белега, и пак се засичат 15 минути и се отбелязва до къде е горивото. По разликата между долните белези се смята изразходеното гориво, и толкоз. Ако съда е предварително разграфен (мерителен цилиндър) - още по-лесно е.

    Понеже правата и обратната нафта са под горното ниво винаги, няма да има въздух по тръбите и прочие неща, дето да ни объркат меренето. А двигателя трябва да поработи на 1500 оборота едни 10-ина минути преди меренето, след като е загрял, за да се стабилизира режима.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

      Уф. Имам направен някакъв такъв гюм. Сигурно имам и мерителни цилиндри. Да ровя ли довечера?

      Коментар


      • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

        Рови, ма като гледам как се организираме не е ясно кога шъ се мери )))
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

          Рови. Чиста работа е да измислим начин да монтираме 2 щуцера на дъното на мерителен цилиндър, или поне някъде в основата. Така ще мерим в пъти по-бързо и лесно. Само дето не се сещам за лесен начин, еле па ако е стъклен.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

            горивопроводите могат да се натопят в нафтата и от горната страна. Също като са два може да се обединят с тройник в повечето случаи - стига да не се появява въздух в горивото, не че това е страшна пречка. Обемът на материала на тръбичките може да се сметне лесно и да се отчете при меренето.
            Това мерене е шантава работа, но все е нещо повече от нищо. Достатъчна причина да се пробва.

            Коментар


            • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
              горивопроводите могат да се натопят в нафтата и от горната страна. Също като са два може да се обединят с тройник в повечето случаи - стига да не се появява въздух в горивото, не че това е страшна пречка. Обемът на материала на тръбичките може да се сметне лесно и да се отчете при меренето.
              Това мерене е шантава работа, но все е нещо повече от нищо. Достатъчна причина да се пробва.
              Не могат. Ще остава въздух (осонебо в тоя за обратната нафта) и ще влияят на измерването (к'вито и да са маркучи имат и собствен обем, все пак).
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Кви кранове, кви 5 лева бре? Съд, побиращ около литър - два е достатъчен. Просто трябват 2 щуцера - един за правата и един за обратната нафта, и толкоз. Върху съда - белег, от където да започва меренето на време. Пълни се малко повече, изчаква се докато стигне до белега, мери се време и се отбелязва до къде е горивото след 15 минути, примерно. След това се долива над горния белег, пускат се фаровете, нагласяват се оборотите, изчаква се пак да стигне до белега, и пак се засичат 15 минути и се отбелязва до къде е горивото. По разликата между долните белези се смята изразходеното гориво, и толкоз. Ако съда е предварително разграфен (мерителен цилиндър) - още по-лесно е.

                Понеже правата и обратната нафта са под горното ниво винаги, няма да има въздух по тръбите и прочие неща, дето да ни объркат меренето. А двигателя трябва да поработи на 1500 оборота едни 10-ина минути преди меренето, след като е загрял, за да се стабилизира режима.
                Признавам, този начин е по-лесен и достатъчно добър. Не бях го мислил, явно щото помня(горе-долу) как мерехме на стенда, но там са направени разните кранчета за удобство, щото само за това се ползва. В нашия случай, наистина е по-добре да се направи както си го описал.
                Абе въобще, сега като се замисля, моя начин е доста недомислен и излишно усложнен.
                Последно редактирано от cecoa1; 19-07-12, 01:15.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                  Какво стана, бре? След 14 страници, вече 12 часа ни вест, ни кост. А толкова разчитах на дълго подготвяния тест...
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                    Вече няма смисъл от тест , решиха го ще караме на фарове.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                      Какво стана, бре? След 14 страници, вече 12 часа ни вест, ни кост. А толкова разчитах на дълго подготвяния тест...
                      Ти телевизия не гледаш ли?! Новини не слушаш ли?! Резултата го казаха и в Народното събрание, а от там неверни данни никога не излизат.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                        оф-топик:
                        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                        ...решиха го ще караме на фарове.
                        Честито да ни е! На мен точно разхода ми е най-малкия проблем в тази ситуация.
                        Имам непоносимост към всякаква силна светлина (слънце, осветителни тела, автомобилни и мотоциклетни фарове, отразена светлина в снега ...) и почти целогодишно нося тъмни очила. Явно, ще трябва да посетя някоя оптика, за да си закупя слънчеви очила с една степен по-тъмни стъкла, за да ми удържат очите на блесналите посред бял ден "прожектори" от насрещно движещите се автомобили при ясно и слънчево време.
                        До сега успявах да си организирам нещата така, че да избягвам карането по тъмно, заради насрещните фарове, но вече - няма отърване и денем.
                        proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                        NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                        Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                        Коментар


                        • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                          Теста ще го бъде, рано или късно. Към момента имам ужасно много работа, и то преди отпуск - знаете как е. Пък и гледаме със всеки един момент да се спасяваме на някъде от жегата и прашоляка на София.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                            Проблемът е в дългите светлини и любителски сложените крушки, но едва ли някой ще следи за тях. Както и досега.
                            Винаги съм се чудил, как определят правилния начин за поставяне. Има си водач на лампата, има си прорез във фара...Не! Завъртат я под невъзможен ъгъл и, разбира се, свети в очите.
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                              Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                              Проблемът е в дългите светлини и любителски сложените крушки, но едва ли някой ще следи за тях. Както и досега.
                              Винаги съм се чудил, как определят правилния начин за поставяне. Има си водач на лампата, има си прорез във фара...Не! Завъртат я под невъзможен ъгъл и, разбира се, свети в очите.
                              Има достатъчно на брой фарове, в които при добро желание можеш да я сложиш поне в 2 положение. А желание явно не липсва. Дори оригинални съм виждал такива, да не говорим за боклуците по 20лв комплекта, дето се продават масово.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?

                                Ако не друго, трябва да им прави впечатление, че въпросният фар не осветява пътя.
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X