От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
Кви кранове, кви 5 лева бре? Съд, побиращ около литър - два е достатъчен. Просто трябват 2 щуцера - един за правата и един за обратната нафта, и толкоз. Върху съда - белег, от където да започва меренето на време. Пълни се малко повече, изчаква се докато стигне до белега, мери се време и се отбелязва до къде е горивото след 15 минути, примерно. След това се долива над горния белег, пускат се фаровете, нагласяват се оборотите, изчаква се пак да стигне до белега, и пак се засичат 15 минути и се отбелязва до къде е горивото. По разликата между долните белези се смята изразходеното гориво, и толкоз. Ако съда е предварително разграфен (мерителен цилиндър) - още по-лесно е.
Понеже правата и обратната нафта са под горното ниво винаги, няма да има въздух по тръбите и прочие неща, дето да ни объркат меренето. А двигателя трябва да поработи на 1500 оборота едни 10-ина минути преди меренето, след като е загрял, за да се стабилизира режима.
Кви кранове, кви 5 лева бре? Съд, побиращ около литър - два е достатъчен. Просто трябват 2 щуцера - един за правата и един за обратната нафта, и толкоз. Върху съда - белег, от където да започва меренето на време. Пълни се малко повече, изчаква се докато стигне до белега, мери се време и се отбелязва до къде е горивото след 15 минути, примерно. След това се долива над горния белег, пускат се фаровете, нагласяват се оборотите, изчаква се пак да стигне до белега, и пак се засичат 15 минути и се отбелязва до къде е горивото. По разликата между долните белези се смята изразходеното гориво, и толкоз. Ако съда е предварително разграфен (мерителен цилиндър) - още по-лесно е.
Понеже правата и обратната нафта са под горното ниво винаги, няма да има въздух по тръбите и прочие неща, дето да ни объркат меренето. А двигателя трябва да поработи на 1500 оборота едни 10-ина минути преди меренето, след като е загрял, за да се стабилизира режима.
Коментар