Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Имам от последните 3 промоции,означението отзад е едно и също
    Това не е гаранция.

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Понеже стана въпрос за зареждане на два 12 волтови акумулатори последователно свързани.





      Прилагам снимков материал.Напрежението от към минусовата клема на токоизточника винаги е по високо

      Това важи за малките по капацитет батерии.
      При големите 18 амперчасови са така.





      Това е от над 70 обекта които проверявам всеки месец.
      Последно редактирано от Roninn; 21-01-16, 22:06.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Това не е гаранция.
        Имам точно 5 бр.лидълски като само 1 е с дисплей.Неможе да пуснат с памет вече
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          ....Напрежението от към минусовата клема на токоизточника винаги е по високо....
          Малко в страни от темата, но това как си го обясняваш? Дали не е заради физическото разположение на самия акумулатор - например да има разлика в температурите на единия и другия, и от там да идва разликата...
          Щото електрически не виждам никаква причина за такъв ефект...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Това е само при включено зарядно, нали?

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Бих заложил на особеност на мултицета.

              Както и да е - аз пак да питам дали е тествана бройка от най-последната серия за запазване на режим след отпадане на напрежението. Споделям мнението на Явор, че в наши дни продуктовият код е съвсем ненадежден източник на информация.

              След като го въртяха това зарядно вече 10-на пъти е напълно възможно да въведат такава качествена промяна, която би накарала доста хора да си вземат още едно. Още повече, че почнаха да се заседяват по щандовете, а първите "промоции" свършваха моментално.

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Това е само при включено зарядно, нали?
                Да,тези батерии са оловнокиселинни,само че вместо киселина има нещо като вата и гелообразна течност.Винаги са на подзаряд 13.7 волта стендбай.Мултицета няма отношение ,със всеки е така,вкл и с такива с клас на точност 2%.Незнам дали има отношение вътрешното съпротивление
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                  Да,тези батерии са оловнокиселинни,само че вместо киселина има нещо като вата и гелообразна течност.Винаги са на подзаряд 13.7 волта стендбай.Мултицета няма отношение ,със всеки е така,вкл и с такива с клас на точност 2%.Незнам дали има отношение вътрешното съпротивление
                  А, ми ето го обяснението.

                  13.7 волта са недостатъчни за самобалансиране на гелова оловна батерия. От време на време трябва да се вдига до над 14.6

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Трудно е да се допусне, че при толкова много случаи винаги акумулаторът откъм минуса ще е с по-високо вътрешно съпротивление. Ако е такова при заряд, ще е такова и при разряд, т.е. неговото напрежение ще е по-ниско. Това можеш да го пробваш лесно като изключиш зареждачката. Другият вариант е зареждачката да работи импулсно, и тогава акумулаторите се държат като кондензатори в променливотокова верига. А мултицетът е на VDC и се лъже.

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Трудно е да се допусне, че при толкова много случаи винаги акумулаторът откъм минуса ще е с по-високо вътрешно съпротивление. Ако е такова при заряд, ще е такова и при разряд, т.е. неговото напрежение ще е по-ниско. Това можеш да го пробваш лесно като изключиш зареждачката. Другият вариант е зареждачката да работи импулсно, и тогава акумулаторите се държат като кондензатори в променливотокова верига. А мултицетът е на VDC и се лъже.
                      Много по-просто обяснение има. Акумулаторите имат утечка към корпуса на апарата. Тая пластмаса от която ги правят не е върха на изолацията и това по принцип е нарочно. Ако ги зареждаш с правилния алгоритъм това не е проблем ама тези прибори явно работят консервативно.

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Зареждачките на всички са различни,като почнеш от Плевенските,бентел италия,едуардс канада, и т.н.,.,..има импулсни,има аналогови...има всякакви решения,...факта е това на снимките
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Напрежението от към минусовата клема на токоизточника винаги е по високо
                          Ето това не мога да го схвана. Може би показанието на уреда......Може ли някой да поясни?
                          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Двата акумулатора са последователно свързани,токоизточника е един,волтметъра е на средната точка между двете батерии,
                            По отношение на лидълските зарядни,както споменах поддържат 3 акумулатора на поддържащ режим през юпс,миналата седмица покрай снега нямаше ток 2 дни в гаража и юпс е изключил,зарядните чакаха команда,при пуска минаха директно в подзаряд ,което показва че са в кондиция(батериите).Дори си мисля че е по добре да са така,важно е ако липсваш два три месеца.Няма начин ,поне седмично веднъж да не мина да си видя техниката
                            Последно редактирано от Roninn; 23-01-16, 19:58.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                              Бих заложил на особеност Както и да е - аз пак да питам дали е тествана бройка от най-последната серия за запазване на режим след отпадане на напрежението.
                              Купих от последните с дисплей преди няколко дни-не помнят...Това беше първото дето проверих :-)Аз ги ползвам също като Ronin закачени в гаража на два мотора....

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Толкова ли е сложно да се модифицира така, че след включване нещото да натиска бутона колкото пъти е необходимо?
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X