Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

    Първоначално публикуван от maxsound Преглед на мнение
    .... Приблизителна цена 800 лева.......
    Всичко хубаво само това е малко .....ъъъъъ... скъпичко.
    Шо-годе добра китайска лебедка нонейм струва 6-700лв заедно с управлението.


    Този блок от кадърен производител е 150-160лв.


    Та ако има някакъв шанс цената да спадне до 200-250лв. може да се говори. Иначе само ще си даде парите момчето без шанс да продаде повече от 2-3 бройки на ентусиасти.



    ПП Тая снимка съм я пуснал преди година. Как никой не видя, че е вързана грешно? ...или чакате да видите как ще си сложа релето като левак, а? И ще се подигравате, а?
    Нъц. Оправих си го.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #92
      От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

      Забравих да спомена, блока ще е с минимум десет години гаранция. Цената би паднала при повечко бройки. За съжаление настина е висока. Прототипа ще е скъп. Освен ако някой не се наеме да направи платка-платките и да се поработи по външен вид. Ако на някой наистина му трябва ще намери начин макар и на висока цена да свърши работа. А иначе изделието ще отговаря на най-строги изисквания-за военни цели.

      Коментар


      • #93
        От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

        Изискванията за военни цели не са най-строгите, нито на някой му трябва 10г гаранция на практика. Управлението е смислено при крайна клиентска цена 50 до макс 100 лв.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #94
          От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Изискванията за военни цели не са най-строгите, нито на някой му трябва 10г гаранция на практика. Управлението е смислено при крайна клиентска цена 50 до макс 100 лв.
          Засега поне, на тая цена няма никакъв шанс да се впишеш с чаркалака за тия ампери. За останалото пък да не говорим.
          Аз затова се и спрях. Иначе става, пробвано, работи си вече година, но на място, на което плавния старт и в известна степен - регулирането на оборотите, са по-важни от всичко останало и с релета просто не става.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #95
            От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

            Мостът не трябва ли да е "як" само в едната посока - при навиване на въжето? На развиване може да се мине по-икономично, освен ако не пропускам нещо...

            Редакция:
            Всъщност за чий му е на това управление H мост с транзистори. Комутацията за посока - с релета. Плавния старт и другите убавини с транзисторен ключ "горе" или "долу", според елементната база и вижданията на жичкаджията... Тъкмо ще става и като ъпгрейд на съществуващите управления.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #96
              От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

              А защо е нужно да има и плавен старт? С тъпите релета да не би да има.
              Ако се направи такава електронна силова част на разумна цена ще е много добре. Моята лебедка страда най-много от механичната част на релетата, и все се налага да ги отварям и да стържа с шкурката.
              А силова част за развиване си трябва, нека да я има. Случвало ми се е въжета така да се оплете, че при нормална посока въжето се развива, та съм се вадил на обратната страна.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #97
                От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                Плавният старт е напълно излишен, в общия случай е излишна и всякаква регулация на мощността. Ако изобщо има релета за обръщане на посоката се връщаме на кота 0 и транзисторите стават абсолютно излишни.

                Мостът трябва да е еднакво як в двете посоки.

                Коментар


                • #98
                  От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                  Не виждам необходимост от плавен старт.
                  За начало разкарах всички алуминиеви тоководящи части, като ги замених с адекватен размер медна шина (ще заобикалям Катуница)
                  Между другото в камионските магазини има много читави силови релета, ключове и т.н.
                  Сложих главен прекъсвач на плюса на уебеда от Шкода Мадара 2000А. Четкодържателите също не ме зарадваха и набедих за такива, тези от стартера на МБ Спринтер. Радиомодулът, барабар с куплунга на кабелното дистанционно бяха преместени вътре в колата. Става дума за нова 12 000 lb Prime tech. Също така, всички втулки бяха направени от хубав черен полиамид.
                  След разкарване на консервационната смазка и слагане на нормална литиева грес, нещата със свободното развиване потръгнаха.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #99
                    От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    ...Мостът трябва да е еднакво як в двете посоки.
                    А каква е причината?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                      За да не изгори при екзотична употреба и грешки на оператора. Всъщност не бива да изгаря при напълно спряна лебедка и напълно зареден акумулатор.

                      Коментар


                      • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        За да не изгори при екзотична употреба и грешки на оператора. Всъщност не бива да изгаря при напълно спряна лебедка и напълно зареден акумулатор.
                        Един термистор на радиатора върши достатъчна работа за това. Изчисляваш я да устиска на максимално възможното (което не вярвам да е много над 1000А), и ако тръгне да прегрява - кръц!

                        Това са по 12 транзистора в рамо, ако в тоя корпус. А има и модули в голям корпус, ама са скъпи пущините.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ако тръгне да прегрява - кръц!
                          Ей тук вече загуби традиционните потребители на лебедки. Особено drukman, който имаше интересни преживявания с една защита с датчик на Хол.

                          Релето на лебедката НЕ ТРЯБВА да прегрява, изгаря, пробива или изпада в осцилация. То трябва да включва и изключва.

                          Коментар


                          • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            .......Релето на лебедката НЕ ТРЯБВА да прегрява, изгаря, пробива или изпада в осцилация. То трябва да включва и изключва.
                            Е ви точно определение.
                            Не е работа на релето да преценява га ще включва и га няма.
                            Преценяващите електроники нямат работа в гората.
                            По тоя повод изхвърлих перфектно работеща автоматична скоростна кутия. Взимаше собствени решения.

                            Кога стане напечено не остава място за демокрация.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Ей тук вече загуби традиционните потребители на лебедки. Особено drukman, който имаше интересни преживявания с една защита с датчик на Хол.

                              Релето на лебедката НЕ ТРЯБВА да прегрява, изгаря, пробива или изпада в осцилация. То трябва да включва и изключва.
                              OK, няма "кръц". Ще пищи, примерно 10 секуди преди да сдаде. А аз и не мисля че всичко останало ще издържи твърде дълго на 1000А. Та въпросното "кръц" току виж дошло под формата на пушеци бая преди да се разцвили управлението.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                                Добре бе, що 1000 Ампера?
                                Моята(9000 либри) дърпа около 300 при максимално натоварване. Масово използваните по по-големите джипове-12 000 либри се спират на 400 Ампера. Със запаса нека да са 500. Нека да са 600. Пак е далеч от 1000. А и няма всичкото време да се дърпаме на последен ред, и да дърпа максималния ток. Едни 500-600 ампера би трябвало да работят без грижи.

                                Имам въпрос към знаещите материята:

                                Може ли да се купят чаркалаците за такова електронно управление за сума от рода на 100-120 лева? Разни плавни стартове и защити не са ми нужни. Просто да пуска и изключва тока към двигателя. Сглобяването мога да си го направя сам, като има схема ще се оправя, знам да запоявам.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X