Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

    А какъв ти е проблемът да ползваш кабелното ДУ?
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

      Принципно никакъв но така и така си има приемника може да си поиграя в тези студeни дни ...
      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

      Коментар


      • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

        Снимай лебедката и кутията с релетата отвътре.

        Има един модел дистанционни правени от някакъв идиот.
        Имат 3(три) копчета. Навиване, развиване и стоп.

        Ако е от този модел, не са го загубили. Изхвърлили са го.
        Имам едно такова. Голям смях ....особенно като изгуби връзка.

        Ако ще купуваш дистанционно гледай да е за лебедка. С големи копчета. Има при Явор. Обикновенните дистанционни имат голямо забавяне при изключване. Не е приятно.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

          Маи е от нормалния вариант без стоп бутон поне така мисля ето снимкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:ALIM0864.jpg
Прегледи:1
Размер:112.5 КБ
ID:5346521Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ALIM0865.jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5346522Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ALIM0880.jpg
Прегледи:1
Размер:64.0 КБ
ID:5346523Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ALIM0881.jpg
Прегледи:1
Размер:81.5 КБ
ID:5346524
          ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

          Коментар


          • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

            Това май е Prime tech. Понеже имам същата, мога да те уверя, че радиоконтролът и е най-малкият дерт. За начало смени алуминиевите шини на контакторите с медни такива. Ако си намериш безжичното дистанционно, може да сложиш приемника вътре в колата, барабар с копчето за превключване между двете дистанционни и буксата за кабелното.
            Отвори електромотора и ревизирай всички ел. връзки. Смени четкодържателя и четките. Тези лебеди са доста бързи, което се отразява на житието и страданието на ротора. Има едни втулки на които лагерува барабанът, от някаква измислена пластмаса. Направи ги от черен полиамид. Редукторът е със задоволително качество. Просто му сложи хубава грес, като внимаваш да няма по спирачката - там масло. Самата спирачката аз изхвърлих изцяло, защото я виждам повече като потенциален проблем, отколкото като смислено устройство.
            Всичко това, ако искаш лебедът да живее по-дълго.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

              Да за шините съм си намерил медна и ще я сменя управлението така или иначе ще е вътре защото лебедката ще е с вътрешен монтаж а за предавателно число на редуктора не намерих къде го пише Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ALIM0657.jpg
Прегледи:2
Размер:147.7 КБ
ID:5346526
              ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

              Коментар


              • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                На моята го пише на стикер на самата лебедка, но тя е 12000 либри.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Това май е Prime tech. Понеже имам същата, мога да те уверя, че радиоконтролът и е най-малкият дерт. .......
                  Имах същата 13000либ. Поне на външен вид само мотора беше по-голям. Освен идиотското дистанционно с трите бутона всичко си беше наред. Нищо не съм сменял и нищо не съм отварял. Само въжето се намачка прекалено и го смених преди година и половина. Продадох я скоро на един колега. Продължава да служи без проблеми.
                  Мойта имаше едно термо изключвало при релетата което беше отстранено поради неразбирателство. Опита се да командва.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                    Вальо, И моето ДУ е с три бутона, но третият е за изключване на самото устройство от батериите. Засега, това което му намирам като недостатък е закъснението около секунда при изключване. Терморелето засега съм оставил, с възможност за шунтиране при необходимост. Понеже още не съм я натоварвал качествено, не и зная магариите, но това, което видях преди монтажа, преправих.
                    Последно редактирано от Scrapheap; 12-02-12, 09:49.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      ... Самата спирачката аз изхвърлих изцяло, защото я виждам повече като потенциален проблем, отколкото като смислено устройство. ...
                      Мислиш ли, че без спирачката имаш лебедка, която да става за нещо?
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Мислиш ли, че без спирачката имаш лебедка, която да става за нещо?
                        Да. Самият редуктор се държи като такава. Освен това при мен, не става дума за екстремизъм а за експедиционен автомобил, като самата лебедка е преоразмерена спрямо теглото му. Празна, колата тежи 1560кг.
                        Ако се наложи, ще си я монтирам обратно.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Да. Самият редуктор се държи като такава ...
                          Сигурен ли си? Щото в ей тази ситуация (вадене на здраво окопано Паджеро) ми отказа спирачката на лебедката. В резултат, в момента в който спирах да навивам въжето, под действието на товара лебедката се саморазвиваше ...

                          Т.е., ако, примерно, тръгнеш да (се) дърпаш по хлъзгав наклон, където товарът може да се пързаля назад, ще береш ядове.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                            Да поизтупаме темата от праха

                            Мъча си главата тука с една лебедка и съм стигнал до подвързване на соленоидите.
                            Не знам дали оригинално е така или както всичко останало по въпросната лебедка е сбирщаин каквото е имало но два по два соленоидите са различни:

                            - на двата масата на бобинката е на корпус /има само едно болче / и са по-големи
                            - на двата има два извода като масата не е изкарана на корпус и са по-малки

                            Разучил съм подробно принципа на управление на лебедката в момента /така си дойдоха/ двата по големи въртят едната посока двата по-малки другата

                            Въпросът е имали някакъв проблем и с умисъл ли не е изкарана масата на корпус на двата или просто такъв е модела

                            п.п. Проверил съм на други лебедки от същата марка четирите соленоида са напълно еднакви
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр013.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5583524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр012.jpg
Прегледи:1
Размер:97.4 КБ
ID:5583525
                            088455338две
                            "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                            Джамбазов 2010г..

                            Коментар


                            • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                              Ако работят не е беда че са различни. Умисълът може да е че назад не е нужен чак толкова голям ток.

                              При лебедки с постоянни магнити има и по-сложни фокуси с цел икономия на ток и топлина ама при тебе едва ли е това случаят.
                              Последно редактирано от Ясен; 30-04-14, 07:29.

                              Коментар


                              • От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                                А да ги заляпям ли на корпус другите два или да търся начин да ги изолирам
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X