Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

    И лакът не може чак така да събори сметките. Ще го помислим.

    Коментар


    • #47
      От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

      Тема за размисъл - самоделен BLDC.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #48
        От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

        Снимах ви контактора на MileMarker с едни цигарки за ориентир. Като пуснете производството се съобразявайте с размера.







        Намерих и някакви уж читави китайски разрешаващи. От тия с капачетата взех повече. Стопа е готин. Натискаш и после само с ключ излиза.

        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #49
          От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

          колеги, има едни 100 амперови релета(руски) импулсно държат кам 1000 а на 12 волта, недостатъка е че са само но и е нужно 4 броя

          Коментар


          • #50
            От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

            Първоначално публикуван от maxsound Преглед на мнение
            колеги, има едни 100 амперови релета(руски) импулсно държат кам 1000 а на 12 волта, недостатъка е че са само но и е нужно 4 броя
            Твърдотелни? И на каква цена? И къде ги продават?

            Иначе, на описанието отговаря и релето на стартера на Жигули. Което да, ползва се в лебедките.

            Коментар


            • #51
              От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

              Ясене, на мене ми трябва поне 5-600А на 'импулси' по 2-3 минути.
              Това за твърдотелните как го измисли?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #52
                От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                леко се подразних от новия колега, който няма навик да чете темите.

                Коментар


                • #53
                  От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                  Пичове, малко поизтървах темата с това местене и прекръстване. Обаче тъкмо в момента се бъзикам с един тягов електромотор - не е лебедка, но е на същия принцип и възникнаха няколко въпроса. Ако някъде нещо повтарям, не се сърдете.
                  Първо - какво се уточни, трябва ли и на лебедката плавен старт, ама наистина? Щото все повече си мисля, че не и трябва, но все пак ми липсва достатъчно опит, за да го кажа уверено.
                  Второ, колко все пак остава номиналния ток? 500А? 700? Пиковия отделно, но той не е толквоа интересен.

                  С новите транзистори на ония веселяци от Интернешънъл Риктифър, нещата изглеждат все по-интересно. За 24 волта ще имам точни данни до 2-3 дни, с все плавния старт, за 12 - ако остане време. И излишни кинти за транзистори де, че и те са си е...и майката като цена.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                    Извинявам се че съм подразнил Ясен. Само дето не разбрах с какво. Винаги се стремя да спазвам добрия тон и да не се заяждам по форумите.
                    Това което имах в предви са специални, водят ги авиационни контактори. Не се изразих правилно. Не казвам , че ще стане с конкретните релета-нужна е проба. Мога да попитам дали може да ми донесат 4. Колко ампера е консумацията на лебедката при натоварване-мерено ли е (амперклещи)? За съжаление контакта на релето е с по голяма проводимост от транзистора и повечко издържа претоварване. Може да се окаже, че тези релета са слаби-тоест да залепнат. Нужна е проба.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                      Подразних се, защото сведенията ги има по-горе. В началото на темата се говори за едни 500-700 ампера и не са нужни амперклещи за целта, защото тези неща са написани на етикета, а и се предвиждат преди закупуването на лебедката, акумулаторите и други възскъпички детайли.

                      Отделно, че джипарството си има специфики - например, че щатните режими са само пожелателни. Твърде често лебедката се включва с ясното съзнание, че претоварена. Тогава токовете може да са и двойни.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                        за въпросните релета- силовите изводи са с 6 милиметра болт. Ясене, ако прецениш, ще направя всичко възможно да ти пратя 4.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                          Ясене, какво стана с плавния старт. Трябва ли или не?
                          Освен това - лебедката назад не върти натоварена, нали? Или има изключения?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Освен това - лебедката назад не върти натоварена, нали? Или има изключения?
                            Ако осигуряваш себе си или някой друг на спускане би трябвало да е натоварена
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                              Плавният старт е излишен, а и кошмарен за организиране с тези токове. Самата думичка "индуктивност" ме потиска.

                              Лебедката назад, и да върти натоварена, това става с някаква отделна спирачка. Идеята да зареждаш акумулаторите с ток 2-4С е силно непродуктивна, а и взривоопасна.

                              Първоначално публикуван от maxsound Преглед на мнение
                              за въпросните релета- силовите изводи са с 6 милиметра болт. Ясене, ако прецениш, ще направя всичко възможно да ти пратя 4.
                              Благодаря, но точно аз съм малко неудачен за тестване на решението. В момента лебедката ми е последна грижа, а и нямам такава тежка кола, която да иска лебедка за 500А. Колата ми е пък предпоследна грижа, така че скоро няма да имам по-тежка.

                              6мм са болтовете и на стартера от Жигули, споменат по-горе. Там максималният ток е около 150 ампера, пусковият - около 500, а нямат и много резерв.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Размисли за управлението на лебедката с елементи на ентусиазъм

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                ...С новите транзистори на ония веселяци от Интернешънъл Риктифър, нещата изглеждат все по-интересно...
                                Кажи нещо по-конкретно де...
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X