Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредба на олио (Дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: До: уредба на олио (Дизел)

    Олиото си има добри и лоши страни. Някои двигатели са по-подходящи от други за тази мазнотия.
    В една от страниците в нета за тези въпроси има статия. Там са описани и лошите неща. Като изключим обичайната задача да се провери дали помпата е подходяща за олио, наблягаха на лаковите и коксови отлагания в двигателя. Твърдят, че при студен двигател се получавали лакови отлагания по сегментите и каналите на буталото и след време това нещо се опича и окислява и става на пласмаса. Тогава блокира свободното местене на сегмента и започвали разни видове проблеми. Друг вид лакови мъзгочи се смесвали с маслото и повишавали вискозитета. Понякога фатално много.
    Казват и как да се лекуват двете болежки. За сегментите - да се кара след загряване и да не се допуска работа на празен ход. Може на принудителен празен ход. Също, периодично прочистване на някой хубав баир с газ само на нафта е добра профилактика.
    За замърсяването на маслото - да се контрлира. Да се заглежда щеката дали маслото не започва да се стича на нещо по-различно и голямо от обичайната малка капчица. Съответно, смяна на масло при нужда.

    Моето мнение - наистина празният ход дълго време и без после да се разгрее добре машинарията е най-лошото. Единствено по-лошо е празен ход на студен двигател и после да не се загрее до нормална температура.

    За проблемите с помпите - най-добре е да се нагряа олиото. 80 градуса е някакъв популярен минимум. 90 е златната среда. Ползват топлообменник към охладителната система или и в ауспуха и електронно контролиран ел донагревател. Помпите на лукас ДПЦ не издържат на студено олио и студено стартове. Късат вал, някъде около ротора вътре. С нагрято олио вървяли. Бош издържат и на палене със студено олио, което на мене ми звучи като поне едни 20 градуса. И те се чупят, но при свинщини - втвърдено олио примерно.

    Коментар


    • #62
      От: До: уредба на олио (Дизел)

      Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
      Олиото си има добри и лоши страни. Някои двигатели са по-подходящи от други за тази мазнотия.
      В една от страниците в нета за тези въпроси има статия. Там са описани и лошите неща. Като изключим обичайната задача да се провери дали помпата е подходяща за олио, наблягаха на лаковите и коксови отлагания в двигателя. Твърдят, че при студен двигател се получавали лакови отлагания по сегментите и каналите на буталото и след време това нещо се опича и окислява и става на пласмаса. Тогава блокира свободното местене на сегмента и започвали разни видове проблеми. Друг вид лакови мъзгочи се смесвали с маслото и повишавали вискозитета. Понякога фатално много.
      Казват и как да се лекуват двете болежки. За сегментите - да се кара след загряване и да не се допуска работа на празен ход. Може на принудителен празен ход. Също, периодично прочистване на някой хубав баир с газ само на нафта е добра профилактика.
      За замърсяването на маслото - да се контрлира. Да се заглежда щеката дали маслото не започва да се стича на нещо по-различно и голямо от обичайната малка капчица. Съответно, смяна на масло при нужда.

      Моето мнение - наистина празният ход дълго време и без после да се разгрее добре машинарията е най-лошото. Единствено по-лошо е празен ход на студен двигател и после да не се загрее до нормална температура.

      За проблемите с помпите - най-добре е да се нагряа олиото. 80 градуса е някакъв популярен минимум. 90 е златната среда. Ползват топлообменник към охладителната система или и в ауспуха и електронно контролиран ел донагревател. Помпите на лукас ДПЦ не издържат на студено олио и студено стартове. Късат вал, някъде около ротора вътре. С нагрято олио вървяли. Бош издържат и на палене със студено олио, което на мене ми звучи като поне едни 20 градуса. И те се чупят, но при свинщини - втвърдено олио примерно.
      За помпите на Лукас въобще не съм учуден!Тия кенефи с нафта не искат да работят като хората а какво остава с олио.
      Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

      Коментар


      • #63
        От: До: уредба на олио (Дизел)

        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
        Олиото си има добри и лоши страни. Някои двигатели са по-подходящи от други за тази мазнотия.
        В една от страниците в нета за тези въпроси има статия. Там са описани и лошите неща. Като изключим обичайната задача да се провери дали помпата е подходяща за олио, наблягаха на лаковите и коксови отлагания в двигателя. Твърдят, че при студен двигател се получавали лакови отлагания по сегментите и каналите на буталото и след време това нещо се опича и окислява и става на пласмаса. Тогава блокира свободното местене на сегмента и започвали разни видове проблеми. Друг вид лакови мъзгочи се смесвали с маслото и повишавали вискозитета. Понякога фатално много.
        Казват и как да се лекуват двете болежки. За сегментите - да се кара след загряване и да не се допуска работа на празен ход. Може на принудителен празен ход. Също, периодично прочистване на някой хубав баир с газ само на нафта е добра профилактика.
        За замърсяването на маслото - да се контрлира. Да се заглежда щеката дали маслото не започва да се стича на нещо по-различно и голямо от обичайната малка капчица. Съответно, смяна на масло при нужда.

        Моето мнение - наистина празният ход дълго време и без после да се разгрее добре машинарията е най-лошото. Единствено по-лошо е празен ход на студен двигател и после да не се загрее до нормална температура.

        За проблемите с помпите - най-добре е да се нагряа олиото. 80 градуса е някакъв популярен минимум. 90 е златната среда. Ползват топлообменник към охладителната система или и в ауспуха и електронно контролиран ел донагревател. Помпите на лукас ДПЦ не издържат на студено олио и студено стартове. Късат вал, някъде около ротора вътре. С нагрято олио вървяли. Бош издържат и на палене със студено олио, което на мене ми звучи като поне едни 20 градуса. И те се чупят, но при свинщини - втвърдено олио примерно.
        И от къде знаеш за тези проблени ?
        Особено на Лукас ?
        Личи си , че на олио НЕ СИ карал.
        Случайно попаднах на тази тема. Не ми се обяснява. Просто ще споделя личен опит - 4 години Форд 1.8 ТД с помпа Лукас - каране на олио 80% плюс 20 % дизел през лятото , а зимата 20% бензин към олиото.
        НИКАКВИ проблеми. Единствен ремонт - смяна на лопатките на ГНП - 20 лв за 20 минути.
        Това е личен опит, а не чуто оттук-оттам.
        Подгряваща система, температура 80 градуса - нищо подобно. Заблуда ....

        Коментар


        • #64
          От: уредба на олио (Дизел)

          имам едно питане свързано с темата? интересуваме горяло олио за какъв перьот от време може да се съхрани в бидон или да се удължи неговата гадност за употреба без да граняса и т.н.

          Коментар


          • #65
            От: уредба на олио (Дизел)

            Първо - очисти го от утайките (утаи го) и прецеди. Това трае поне 3 дни (утаяването).
            Второ - очистеното вече олио го слагаш на тъмно... много тъмно. Ако ще го гориш в двигателя - неограничено време - с години може да го съхраняваш без да граняса.
            Ако искаш да си помогнеш - сипи му малко нафта за да си спокоен (5% примерно).
            Успех и .... само олио !

            Коментар


            • #66
              От: уредба на олио (Дизел)

              Само олио, ама нЕма евтино, мама му. А е такава благинка..
              Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
              MB W124 200TE 801-
              TLC LJ70 2,4TD 364

              Коментар


              • #67
                От: уредба на олио (Дизел)

                Някой може ли да каже актуални цени на отработено олио?
                Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                Grand 3.1TD
                0898 620 306 Стоян

                Коментар


                • #68
                  От: уредба на олио (Дизел)

                  Доколкото знам цената е около 40 ст.
                  TLC 120 Prado
                  Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                  Коментар


                  • #69
                    От: уредба на олио (Дизел)

                    Аз в Русе и без пари го намирам, по 10литра на 3-4дена, чак се чудя къде да го съхранявам, докато го филтрирам и се утаи! Ако някои иска, ще го споделя с него.
                    <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                    Коментар


                    • #70
                      От: уредба на олио (Дизел)

                      А може ли да се кара на зехтин? Аз имам МБ 124 300Д '89Г.
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар


                      • #71
                        От: уредба на олио (Дизел)

                        Айде някой да каже може ли, че съм намерил евтин зехтин.
                        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                        Само DIESEL !!!

                        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                        Коментар


                        • #72
                          От: уредба на олио (Дизел)

                          Трябва да може. Ама колко евтин можеш да го намериш?

                          Коментар


                          • #73
                            От: уредба на олио (Дизел)

                            С изтекъл срок, 5-литрови тубички, 30 цента литъра. В един голям супермаркет. Съседката е касиерка там, та от дума на дума обеща да провери и О, чудото стана, имало 2 палета дето събират прах в склада.
                            Но наистина трябва да съм сигурен, че става въпреки, че не би трябвало да има проблем с този моя трактор.
                            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                            Само DIESEL !!!

                            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                            Коментар


                            • #74
                              От: уредба на олио (Дизел)

                              Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                              С изтекъл срок, 5-литрови тубички, 30 цента литъра. В един голям супермаркет. Съседката е касиерка там, та от дума на дума обеща да провери и О, чудото стана, имало 2 палета дето събират прах в склада.
                              Но наистина трябва да съм сигурен, че става въпреки, че не би трябвало да има проблем с този моя трактор.
                              За лятото няма да има никакви проблеми. Особено ако все пак го примесваш с нафта.

                              Зехтинът има навика да помътнява и даже да се утаява на по-хладно, но ако се избегне това - 50% зехтин и карай.

                              Коментар


                              • #75
                                От: уредба на олио (Дизел)

                                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                                С изтекъл срок, 5-литрови тубички, 30 цента литъра....
                                Това си е жива снобия, братче - зехтин.....
                                Ще върви и ще пее...

                                Завиждам ти... сподели после за аромата...просташката смрад на изгоряло олио ми е до болка позната, ама рафинираното ухание на зехтин, горял в Бенц, ще да е като един "Шанел"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X