От: уредба на олио (Дизел)
Прав си колега.След доста четене из чуждите форими разбрах, че най опасното нещо при използването на олио е коксуването,т.е. отлагането по хладните места на двигателя на студено олио.Затова е много опасна практиката да се пали сутрин двигателя на олио или дори на смеси олио/нафта.За това колегите зад океана даже спират системата за рециклиране на изгорелите газове с цел избягването на коксови отлагания по клапани и сегменти.
И да се похваля имам вече система за работа на олио.Състои се от резервоар с подгрев,филтър,пластинчат подгревател и шестпортов клапан.Паля на нафта и след загряването на двигателя преминавам на олио.Днес си намерих и втори 120 литров резервоар за олиото(подвижен за големи дестинации).Ще го свържа със системата чрез двупътен клапан.
Прав си колега.След доста четене из чуждите форими разбрах, че най опасното нещо при използването на олио е коксуването,т.е. отлагането по хладните места на двигателя на студено олио.Затова е много опасна практиката да се пали сутрин двигателя на олио или дори на смеси олио/нафта.За това колегите зад океана даже спират системата за рециклиране на изгорелите газове с цел избягването на коксови отлагания по клапани и сегменти.
И да се похваля имам вече система за работа на олио.Състои се от резервоар с подгрев,филтър,пластинчат подгревател и шестпортов клапан.Паля на нафта и след загряването на двигателя преминавам на олио.Днес си намерих и втори 120 литров резервоар за олиото(подвижен за големи дестинации).Ще го свържа със системата чрез двупътен клапан.
Замърсяването на маслото и сегментите е трудното нещо. Пушекът от олиото реагира с маслото и така го замърсява, не е от намазване по цилиндъра. Отлагания има по повърхностите в досег с двигателното масло.
Горивната камера се нагрява до 800 градуса само на пълна мощност. При старта е 80 най-много, зависи дали не е зимата.
Горивната камера се нагрява до 800 градуса само на пълна мощност. При старта е 80 най-много, зависи дали не е зимата.
Коментар