Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредба на олио (Дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: уредба на олио (Дизел)

    Прав си колега.След доста четене из чуждите форими разбрах, че най опасното нещо при използването на олио е коксуването,т.е. отлагането по хладните места на двигателя на студено олио.Затова е много опасна практиката да се пали сутрин двигателя на олио или дори на смеси олио/нафта.За това колегите зад океана даже спират системата за рециклиране на изгорелите газове с цел избягването на коксови отлагания по клапани и сегменти.
    И да се похваля имам вече система за работа на олио.Състои се от резервоар с подгрев,филтър,пластинчат подгревател и шестпортов клапан.Паля на нафта и след загряването на двигателя преминавам на олио.Днес си намерих и втори 120 литров резервоар за олиото(подвижен за големи дестинации).Ще го свържа със системата чрез двупътен клапан.
    Замърсяването на маслото и сегментите е трудното нещо. Пушекът от олиото реагира с маслото и така го замърсява, не е от намазване по цилиндъра. Отлагания има по повърхностите в досег с двигателното масло.
    Горивната камера се нагрява до 800 градуса само на пълна мощност. При старта е 80 най-много, зависи дали не е зимата.

    Коментар


    • От: уредба на олио (Дизел)

      Първоначално публикуван от WVO Преглед на мнение
      *Мхм, мечтай си, *а това което съм написал по-горе не съм си го измислил -ето оригинала -*"It is worthy to note that the quieter engine while running on WVO is NOT due to vegetable oil being a more lubricating fuel. It is due to retarded timing or combustion not being as volatile. In the case of the TDI engine, both of these factors go hand-in-hand. Advanced timing makes combustion noises louder, retarded timing make them quieter. The noises you hear from a diesel engine are combustion noises. Quieter engine on WVO is not a good thing." *взет е от *тук *http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=269973.*
      *И ако си мислите че като палите и карате на студено олио е съвсем безобидна работа - по-добре погледнете тук!*
      http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=186108
      http://voconversionbasics.websitetoo...ost?id=1644578
      Мда. Клапаните на първата картинка са пример за това какво прави EGR-а, сложен на полуумрял дизелов двигател, каран с калпаво масло. А пораженията върху турбото са откъм студената му част от твърд предмет (то тям няма от какво друго).

      ...ама, къде се вписва олиото в цялото уравнение? Тоя двигател е работил зле много дъпго време преди да стане това на снимките. Просто няма как да натрупа толкова гняс по всмукателния тракт за кратко време, ако е що-годе технически изправен. А тия сажди и гняс там са 'бали мамата на не един двигател, впрочем, дори да не е помирисвал нищо освен най-качествена нафта през живота си.

      И що си мислиш че като цитираш англоезичен форум, всички изводи и твърдения вътре са по-истина от истината? Най-малкото, има хиляди причини горното да се случи без никога да си ползвал олио.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: уредба на олио (Дизел)

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Мда. ..........
        Спарки! Я нека хората да пишат, колко е вредно да се кара на олио. Току виж му паднала цената (на олиото де).
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • От: уредба на олио (Дизел)

          Здравейте
          Колата ми е МБ S124 2,5 113 кс 1995 год.дизел купих я от колега от форума който също я е карал с олио.Един приятел който кара отдавна ме посъветва преди горивният филтър да сложа филтърче на горивопровода на нафтата,обаче там много маркучи много нещо.Отидох при познат майстор(помпаджия)да ми каже къде точно да го сложа.Значи той ми обясни ,че моят автомобил има тъкова филтърче точно до горивният филтър и има такава система за подгряване на нафтата от двигателя преди да влезе във филтъра.Знам ,че Мерцедес са голяма работа но възможно ли е другите дизели да нямат такава система.
          Последно редактирано от константин трендафилов; 11-04-12, 15:17. Причина: допълнителни дани
          ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ

          Коментар


          • От: уредба на олио (Дизел)

            Повечето нямат нищо. Някои имат реотани, някои имат циркулация на охлаждаща течност около филтъра, някои имат двукръгова ситема за обратна нафта (моето), но 90% от дизелите нямат нищо. Руснаците при някои камиони са го решили лесно - ауспуха е насочен така че обдухва резервоара (имахме такъв, фабрично от завода така направен).

            По често такива хитрини се срещат по автомобилите северно изпълнение - скандинавски, и по-рядко немски и австрийски. Да намериш такова върху автомобил, правен за Италия, е кауза пердута например.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: уредба на олио (Дизел)

              Първоначално публикуван от константин трендафилов Преглед на мнение
              Здравейте
              Колата ми е МБ S124 2,5 113 кс 1995 год.дизел купих я от колега от форума който също я е карал с олио.Един приятел който кара отдавна ме посъветва преди горивният филтър да сложа филтърче на горивопровода на нафтата,обаче там много маркучи много нещо.Отидох при познат майстор(помпаджия)да ми каже къде точно да го сложа.Значи той ми обясни ,че моят автомобил има тъкова филтърче точно до горивният филтър и има такава система за подгряване на нафтата от двигателя преди да влезе във филтъра.Знам ,че Мерцедес са голяма работа но възможно ли е другите дизели да нямат такава система.
              Напълно възможно, подгревателите още на модела 190 са прост топлообменник, свързан с антифриза от входа на парното. Карай печката без грижи, има си бутална подкачваща помпа, може сутрин при студен мотор да тресе и почуква, но защо са касетофоните
              Георги Кулишев
              Ямбол
              0889 42 00 74

              Коментар


              • От: уредба на олио (Дизел)

                Наскоро реших да карам на олио. Понеже имам нов ситроен C5 смесвам нафтата с олио 3 към 1. Проблемът е, че досга купувах филтрирано олио, но вече нямам тази въможност и намирам само нефилтрирано. Може ли да ми обясните процедурата по филтриране, не искам да рискувам...

                Коментар


                • От: уредба на олио (Дизел)

                  Първоначално публикуван от kalcho_bmw Преглед на мнение
                  Наскоро реших да карам на олио. Понеже имам нов ситроен C5 смесвам нафтата с олио 3 към 1. Проблемът е, че досга купувах филтрирано олио, но вече нямам тази въможност и намирам само нефилтрирано. Може ли да ми обясните процедурата по филтриране, не искам да рискувам...

                  В раздела за 'двигатели' и 'горива и смазочни материали',има доста писано по въпроса!Прочети,и ако нещо не ти е ясно,тогава питай пак.

                  Коментар


                  • От: уредба на олио (Дизел)

                    Доказано ефективна,сравнително ниско бюджетна алтернатива на системата за подгрев на алтернативни на дизела горива(олио,био-гориво,отработени и филтрирани масла и други) е факт.Представлява малко алуниниево устройство(плочка) която има нагревател за подгряване до 80-90 градуса и реле за време(температура),има ключ за включване и изключване,монтира се преди горивния филтър,който в противен случай става консуматив за много кратко време.Въпросното устройство бе закупено от Англия поради неблагоприятните климатични условия(Зимни),а се е карало предимно на олио и био гориво,които са се сгъстявали,и по пътя са се сменили 5-6 филтъра,след закупването и монтирането на устройството за около 60 паунда,хода на двигателя се променя,пали и работи перфектно и безпроблемно,не се налага вече и смяна на горивен филтър за пробега от 10 000км на всичко друго,но не и на Нафта.Възможен е монтажа на отделен резервуар с филър,което е приемливо решение,за да не замърсява евентуално основния.Удачно е устройството за всички които нямат или не им работи подгрева на тялото на филтъра,както се случва при мен,поради премахване на оргиналното тяло,все ми смучеше въздух,сложих Паджерско,но и то се скапа,сега вече слагам от Трактор и не се набутвам със скъпи филтри,а горивото си влиза подгрято в филтърното тяло,от там в ГНП-то,което при мен е механично.Работи отлично и на ел. помпа,засега с добри отзиви,като подгрява филтрирано горяло масло с 30% дизел и 10% бензин или керосин.Интересното е че двигателя сякаш работи по добре и дава икономия,когато предварително се ползва подгряването и за дизеловото гориво.
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • От: уредба на олио (Дизел)

                      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                      Доказано ефективна,.....
                      Е снимай това "чудо" де. Дай нещо по-подробно. Ноу Хау за домашни условия примерно?
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • От: До: уредба на олио (Дизел)

                        Още ли има хора да вярват на тези глупости ас си съсипах колата с олйо и още трима мой познати като смениш нафтова помпа дюзи каде е сметката.....

                        Коментар


                        • От: До: уредба на олио (Дизел)

                          Първоначално публикуван от СпасСпасов Преглед на мнение
                          Още ли има хора да вярват на тези глупости ас си съсипах колата с олйо и още трима мой познати като смениш нафтова помпа дюзи каде е сметката.....
                          А дано повече такива неща се пишат, че взеха много да вдигат цената на олиото.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • От: До: уредба на олио (Дизел)

                            Такаааа ...

                            НЕ ДОБАВЯЙТЕ МАСЛО /ДВУТАКТОВО, МОТОРНО, ОТРАБОТЕНО/ В ОЛИОТО.

                            Добавките в маслото полимеризират глицерина в олиото - от там филтъра се запушва. Това ми се случи предната седмица. Отначалото мислех, че филтъра се е задръстил от буклуци с резервоара, но след като го свалихме изтече нещо като нафта но доста по-гъсто и нямаше нещо видимо като замърсявания. След изгорени около 25л олио до момента, се позачудих къде може да е причината и тя лъсна от тук http://www.biofuelsforum.com/blendin...ibilities.html.
                            Сега нещо друго ме гложди - ако неизгоряло олио попадне в двигателното масло то 100% глицерина ще полимелизира там - тези количества /макар и минимални/ дали биха довели до серьозни проблеми в мазането ...
                            Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                            Бахти, как се изказах...

                            Коментар


                            • От: уредба на олио (Дизел)

                              1. Да добавяш двутактово масло в олио или биодизел е напълно безсмислено.
                              2. Сменяй си маслото на 7500 и не го мисли. До маслото стигат само сажди.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: уредба на олио (Дизел)

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                1. Да добавяш двутактово масло в олио или биодизел е напълно безсмислено.
                                2. Сменяй си маслото на 7500 и не го мисли. До маслото стигат само сажди.
                                Всъщност имах около 80-100 гр. и ги сипах, ама то мове ли всичко да знае човек ...
                                Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                                Бахти, как се изказах...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X