Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миене на двигател отвътре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето това видео може да ви е интересно - https://www.youtube.com/watch?v=Thszl7visBU

    Коментар


    • Един чичак маха с ръце през целия клип. Може с две думи да кажеш за какво иде реч, че както аз така и много други не знаем Английски.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • На тоя ако му вържат ръцете две приказки няма да може да каже.

        Всичките му клипчета са така - едно махане, едно тръшкане.... да се чуди човек как още е жив от тия "емоции".
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
          Един чичак маха с ръце през целия клип. Може с две думи да кажеш за какво иде реч, че както аз така и много други не знаем Английски.
          Хахах.
          Значи човека обеснява, защо не е добра идея да се промива двигателя.
          Двигателните масла си имат почистващи присадки.
          Ако се сменя маслото редовно няма нужда от миещи добавки.
          Обаче, ако купиш кола, която не е поддържана, както трябва и има много отлагания вътре, тогава има смисъл да се "мие" двигателя, но има и опасности.
          1. Казва, че този нагар има вероятност да уплътнява двигателя, ако мога така да се изразя и ако се измие всичката мръсотия, може двигателя да започне да харчи масло например.
          2. Ако има наистина много отлагания и след добавката парчета тръгнат из маслената система и я запуши някъде, тогава се чупи двигателя, защото спира потока масло. Също и да се запушат хидравличните повдигачи.
          3. Също казва, че тази мизерия помага на стари и изпечени уплътнения да не протекат.

          По 2-ра точка на теория, ако не се използват добавки базирани на разтворители, а детергент базирани не би трябвало да има проблем, но на практика в БМВ форума едно момче си счупи двигателя точно със скъпа детергентно базирана добавка за промиване.

          Коментар


          • Не се сещам кой нагар и от къде като се махне, двигатела ще почне да гори масло. По триещите се части нагар няма. Триещите се части са винаги смазани.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Може би аз не се изразих правилно.
              Не нагар, ами отлаганията(sludge).

              Коментар


              • Теб те разбрах, ама тоя май е поредния Ю туб циркаджия.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • Човека прави шоу я ютуб, взима едни кинти и измежду цялото шоу от време на време казва по нещо правилно, е казва и доста глупости, но целевата група е масовият щатски шафьор и съответно нивото е доста ниско.Предполагам, че тях ги устройва идеално поне да придобият познания колкото да не ги излъжат в сервиза, или да си направят нещо елементарно сами вместо да ги одерат до кокал.Механиците там си ценят труда и цените хич не са като нашите.

                  Това за горенето на масло е пълна глупост, ако някой е карал и после отварял мотор с коксували маслени пръстени ще го разбере веднага.В момента, в който пръстена блокира в канала на буталото разхода на масло придобива плашещи стойности, а компресията бие тази на нов двигател.
                  Та ако евентуално добавката отмие част от този нагар и раздживи пръстените, това ще е добре дошло, но силно ме съмнява някъде да има такава добавка, особено като знам колко чистене пада в каналите на буталата, преди да се сложат новите сегменти.За това че може да докара теч на масло е съвсем прав, това е често явление независимо дали се промива двигател или радиатор с вълшебна добавка или с конвенционални средства.А за да запуши нещо трябва да затлачи масленият филтър до там, че да отвори байпаса, това лесно може да бъде проследено при коли с манометър на таблото или като навием външен такъв.Магистралата от маслената помпа до филтъра да се запуши е в сферата на научната фантастика, а оттам нататък всички частици, които могат да запушат нещо си остават във филтъра, оттам нагоре всичко, което получава масло под налягане го излива навън, тоест няма как боклук отлепен от капака на клапаните да ни запуши отвор в разпределителния вал или в клапана за променливи фази с уговорката, че мотора не е тотална кочина и за 5 минути добавката не е успяла да отмие достатъчно боклуци и да задръсти филтъра.Ако е налице второто очите на 4 в манометъра и моментално гасене при промяна в налягането.Единственото нещо което може да запуши е смукателя на маслената помпа, което е доволно гадно, а още по-голямата гадост е да качи нещо в разтоварващият клапан, особено при тези, в които клапана е плунжерен тип, там гадостта може да го блокира по всяко време и смъртта настъпва бързо и неочаквано.

                  Коментар


                  • Привет,
                    Виждам, че темата е стара, че има мнения много и всякакви-дори не успях да прочета всичките-признавам си! И, ако повторя някого се извинявам предварително!
                    Според мен двигател се мие единствено и само с истинско синтетично масло(5/40, например), което при дизел се сменя на 5000км., ако колата се използва предимно на градско, и в гората.
                    След 4-5 смени на маслото двигателят ще е чист-личен опит от стари дълголетници дизеляци.
                    Само за протокола-не вярвайте на европейските авто-производители и рекламните им трикове, които от няколко години обявяват смяна на маслото дори на турбо-дизелови двигатели на 30 000к.м.!?
                    Подобна идиотщина дори не искам да коментирам, защото ще ме баннат! Накратко целта им е двигателя да изкара гаранционният срок(200 000км., или 5 години), и скоро след това-нов автомобил!
                    Чест прави на японците, че не лъжат толкова гнусно клиентите и продължават да препоръчват, особенно за дизелови "жипки" с турбо смяна на масло и филтър след 5000км., най-много след 7500км.
                    Също така препоръчват и разработка на двигателя с по-леко каране, докато се притрият частите, както е редно.

                    П.С. Не ми се мисли на какво заприличват филтрите на кола след 30 000км,?!А, че маслото става на гъз не се съмнявам изобщо-личен опит с нови служебни коли.
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • Моя Вранглер Сахара е на около 300 000КМ в момента, взех го на около 70,000КМ.

                      Задължителна смяна на масло на около 8,000КМ, слагам пълна синтетика 5В30 КОМА, маслен филтър сменях или на всяка втора смяна на масло или на около 5-6 месеца, което дойде първо, сменял съм масло и на по-малко от 2 месеца ако карам доста.

                      Миех двигателя с добавка на Лики Моли, ОБАЧЕ, установих, че освен чист като новичък двигател получавам и болки в датчика за налягане на маслото(вече съм на трети оригинален за по-малко от три години), това от явните симптоми, от неявни симптоми не знам какво друго предизвикват честите миения на двигателя с добавки.

                      След добавката е факт, че двигателя става вътре като нов и леко се променя звука.

                      Аз за себе си реших вече миене с добавки не по-често от веднъж на 1-2 години.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Точно за това черното в дизелите говоря. Те от другото не правят, или поне до сега не съм видял дизел с кафяво-червени налепи като бензин, нито с така оцветено масло.

                        Тераното ми като го взех по капака имаше малко. Измих го (капака) пруи пшървия реглаж на клапани. От тогава все се кара с полу и най-вече пълна синтетика, и следвщите отваряния показаха нула налепи.

                        Английския мотор на новото дойде с доста черно масло в себе си но налепи пяк нямаше - нормалните няколко стотни емулсия, но не гъсто и спечено. Италианския си нямаше изобщо - капака му беше като току що мит. Дядо Владо и групичка от още 2-3 човека са свидетели.

                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не знам защо ти трябват свидели, като това си е обичайно за съвременен дизел.Последно отварях спринтер, къмто 20 годишен, над половин милион километра, двигателя свети, капака на клапаните отвътре няма нужда и с парцал да го бършеш, гарантирано не е бил отварян от друг преди мен.Такъв двигател да има сериозни налепи и отлагания, говори за предишен собственик сериозен мърляч.

                      • trapper
                        trapper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Карам моето Диско тд5 със синтетика 5W30. Сменям го през 12 месеца или на 10к км. До края остава бистро като ново, едва се вижда следата по стержена.

                    • Без да съм го мил е на над 400,върви или с 0/40 или 5/50,а ако има и 15/50,смяна на около 12 000

                      Добър мотор миене не му трябва
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Доброто масло, освен че смазва добре и мие добре, та наистина не е нужно нищо повече.Стига, разбира се, от ден първи да е каран с добро масло, или поне да е сменяно навреме.

                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Сипвам му масло за дизел,карам го 2-3000 километра,сменям със синтетика и свети.

                        ОБАЧЕ моя мотор това го може,на нещо капризно не го съветвам тоя номер

                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Тази тактика работи при поне 80% от моторите, които ми минават през ръците и наистина РАБОТИ, мисля че беше спомената по-назад в темата от Спарки.

                    • Да докладвам резултатите от моята промивка.Накратко доволен съм като слон от въпросната добавка.
                      Пренебрегнах изцяло указанията на производителя, който съветва да се налее на студен мотор и я налях на горещ.При включен манометър я оставих да работи 5 минути вместо три, налягането очаквано спадна от 2.1 бара на 1.6, което си е предостатъчно за работа на празен ход.На кутийката изрично пише двигателя да работи САМО на празен ход.Веднага след това източих маслото, изтече в пъти по-черно от нормалното, след това дойде ред и на картера.За моя голяма изненада кафевите налепи се триеха с парцалче, а който се е занимавал с бензинови двигатели е наясно, че при нормална работа такова щастие няма.Смукателя беше чист, но все пак профилактично промих него и помпата с бензин.За по-некапризние части като картер, маслоотражател и корпус на масления филтър - индустриален обезмаслител и водоструйка.Добавката не беше направила нищо в корпуса на масления филтър и то е съвсем логично, там е кухината, която отвежда картерните газове, а там циркулация и разплискване йок.Радващото е, че стружки нямаше никакви и биелните и основни лагери са неразличими от нови.На другата смяна пак смятам да използвам промивката, но вече без да си усложнявам живота, понеже единственото, което може да изчисти са налепите от главата и блока.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        ...Радващото е, че стружки нямаше никакви и биелните и основни лагери са неразличими от нови.
                        Свалял си колянов вал за да видиш ефекта от миенето?

                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не съм. Пробвал съм само онова гръцкото желеподобно, мисля и снимка бях постнал. Но не бих го препоръчал за нещо, дето после не може да се измие с водоструйка или пароструйка, или поне обилно с нафта в леген. Главата и валовете на ферозата ги третирах с такова точно защото подлежаха на миене после. Блока баща ми го ми само с нафта, защото се отказах да му махам коляновия вал като видях класовете точност на лагерите. И биелните лагери си ги оставих поради същата причина - перфектно състояние и абсолютна невъзможност да докарам същото с лагери от магазина.

                          Голямо мазало е и с него де. И съхне и трябва няколко пъти да се минава. Бъркоч от толуол, изопропанол, ацетон, и квото още се сетиш също свърши маргинална работа, та се принудих да пробвам с него.

                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нафтата също върши чудеса, но трябва да е гореща, в съотношение цена/качество няма какво да и се опре.Почти съм убеден, че добра пароструйка ще им разгонва фамилията на тея отлагания без нужда от други гимнастики.Някой ден живот и здраве ако събера стотинки за добра пароструйка ще докладвам.

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Те отлаганията са се случили при висока температура, та съм силно скептичен по въпроса. Виж някакъв препарат, комбиниран с висока температура, може и да свърши нещо.

                          Карбоновите (примерно в колекторите и покрай входните портове заради EGR-а), на места и пароструйка не ги беше махнала съвсем докрай.

                          Като дочакаме електрички, дето се зареждат за 10 минути, други проблеми ще борим.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X