Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миене на двигател отвътре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Мръсотията се събира под капака на главата и в картера , единствения начин да се премахне е като се свали капака и картера , и всичко се почисти ръчно.
    Еее, то стигне ли се до такава мръсотия по-добре всичко на парчета.

    Оставам с впечатление, че коментираме начин за почистване на онези тънки черни (или кафяви) и твърди отлагания които се виждат при отворен капак на клапаните, и от които не можеш да се изцапаш когато ги пипаш с пръст, и които са резултат от употребата на гадни масла.
    Аз поне визирам точно тях.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Това чудо на приста като го налееш и двигателя поработи с него , какво ще направи с тези твърди отлагания , ще ги направи меки и течни ли? Най-вероятно ще се събере достатъчно боклук на цедката и там ще си остане докато не я скъса.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Това без да играе висока температура се маха само с по-концентриран обезмаслител и то много внимателската, че концентрирания обезмаслител не е хич нежен към алуминия отдолу.С променлив успех работи накисване през нощта с прах за пране.Разните райнигери, брейк клийнъри и тем подобни много слабо го трогват, ако въобще се трогне.И не е само от кофти масла, наслагва се и при нормална работа с добро масло, особено при сериозно форсирани и турбо мотори, но от това си патят само бензинките.

  • #77
    Най-добре се чисти двигателя, като направи бозата. Направо е като нов след това

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Още по-добре се чисти когато има малък пробив на гарнитурата между водната риза и цилиндъра.Буталото е по-чисто от ново, ефектът е по-добър от пароструйка.

  • #78
    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    Еее, то стигне ли се до такава мръсотия по-добре всичко на парчета.

    Оставам с впечатление, че коментираме начин за почистване на онези тънки черни (или кафяви) и твърди отлагания които се виждат при отворен капак на клапаните, и от които не можеш да се изцапаш когато ги пипаш с пръст,
    Аз като прагматик, пак да питам:
    Ако тези отлагания си седят по местата, и даже сериозен препарат не може да ги махне-с какво пречат на двигателя? Да, има някакъв риск някоя люспа да се отлепи, ама къде ще иде? В горивната камера, или между коляновия вал и лагерите му?
    Безспорно-чист двигател си е хубаво нещо, но след като няма риск мръсотиите да направят беля-за чий се втеляваме да ги махаме.

    Бах я в тенекията
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #79
      Мръсен двигател отвън,влошава охлаждането с около 8-10% от работната температура.Трупането на нагар и последващо отчупване,води до износване на триещи части,образуване на микро пукнатини по метала.В режим на кавитация,подобни частици се явяват абразив.

      Според мен,Добро масло,ежед ежедн каране ,пълна синтетика и повече не го мислиш.Ако на двигателя му е кофти,да не е ставал двигател.

      Когато ние учехме ДВГ,промивката се правеше с вретенно масло,по практиките в автостопанствата съм виждал промивка и с нафта.
      Последно редактирано от Roninn; 10-01-20, 23:01.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #80
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

        Аз като прагматик, пак да питам:
        Ако тези отлагания си седят по местата, и даже сериозен препарат не може да ги махне-с какво пречат на двигателя? Да, има някакъв риск някоя люспа да се отлепи, ама къде ще иде? В горивната камера, или между коляновия вал и лагерите му?
        Безспорно-чист двигател си е хубаво нещо, но след като няма риск мръсотиите да направят беля-за чий се втеляваме да ги махаме.

        Бах я в тенекията
        Абсолютно си прав.
        Вталясвам се за неща които повечето хора не разбират, и от които не следва кой знае каква функционална разлика, но в случая знам какво има вътре и ще ми е по-кеф ако свети.
        Абе нещо като да си метнеш един душ ей така, дори и да не си се изкъртил от кòпане.
        Ше дам тъп личен пример с мен, най-малкото щото ми е по-лесно да съм откровен.
        От 32г се занимавам постоянно с мотори и коли, освен с другите неща които моментно са ми хванали вниманието, като почти винаги се е налагало да показвам и с ръцете си, как нещо което други хора казват, че не може да стане, става.
        Да, обаче ме кефи ръцете ми да са ми чисти и маникюра ми да е почти педераСки, като всичките жени на живота ми, барабар с майка ми, ми правят забележки, че ръцете ми били много нежни за мъж.
        Тè тва е, нèма смисъл, ама ми е кеф !
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #81
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

          Аз като прагматик, пак да питам:
          Ако тези отлагания си седят по местата, и даже сериозен препарат не може да ги махне-с какво пречат на двигателя? Да, има някакъв риск някоя люспа да се отлепи, ама къде ще иде? В горивната камера, или между коляновия вал и лагерите му?
          Безспорно-чист двигател си е хубаво нещо, но след като няма риск мръсотиите да направят беля-за чий се втеляваме да ги махаме.

          Бах я в тенекията
          Такива отлагания правят бензинките. Червено-кафяви на цвят, смолисти отлагания. Явно е заради нещо в бензина. И окисленото масло придобива такъв цвят. В дизела е чернилка, по-черна и от графитна грес. И докато при бензина трябваше обилно ползване на смивка за боя за да се махне (нафта, коресилин, ацетон, AMB, толуол, изопропанол не свършиха почти нищо), то при дизела го маха и обикновен безацетонов обезмаслител за спирачки (99% екстракционен бензин) или просто нафта.

          За да се стигне до това да е проблем, трябва много мурдарство и в двата случая.

          Ей-това е диво мурдарство:

          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #82
            Това си е някакъв дефект на двигателя, не вярвам такива натрупвания да могат да се образуват само от лошо масло.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • veskov
              veskov коментира
              Редактиране на коментар
              Което не пречи да се произведат стотици хиляди, ако не и милиони такива двигатели

            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Никакъв дефект. Двигател на 400-500 хиляди км. , а може и повече , в последните няколко години само с доливане на масло без смяна.

          • #83
            А, дефект, както е казал и Спарки, това си е мурдарство, цигания, мизерлък или квото друго подобно се сетиш.
            Прилича ми на южноиталианска класика от преди двайсетина години.
            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 11-01-20, 10:04.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #84
              Снимката на Спарки ме подсети за един разговор през '92 или '93 с Байката, или бай Жоро, на Ники Златков бащата, който тогава поддържаше автопарка на ВМГИ, сега МГУ, и където сега се подвизава Ники Златков.

              Та разговора се завъртя за един който май беше шофьор към института, и който ни беше комшия и на двамата, като живееше по-близо до мен.
              Сещам се, че беше шофьор, щото се учудих, че някой идиот може да направи такова нещо, и тогава Байката каза, че тоя е и шофьор.
              Човека имаше Опел Рекорд купен от него през '80-те и на 70К му бяха правили ремонт, та го питах що ?
              Ми щото човека си го е взел лично от магазина, за това и така си го карал 70 000 без да сменя маслото, щото си било оригиналното !
              Байката каза, че като го отворили вътре всичко било на грес !
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #85
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Това си е някакъв дефект на двигателя, не вярвам такива натрупвания да могат да се образуват само от лошо масло.
                И аз си мислех, че това са итернет истории, докато не видях на живо двигател от Ярис с подобни смолисти образувания. Бензинка, нов внос. И аз си мислех, че тоя двигател го извадили да го хвърлят, пък той джамбазина го закарал в сервиза да му вземат ангренажа и да го монтират на колата . После вярвайте на сервизни книжки и километражи по автоморгите, наречени автокъщи.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #86
                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  ?
                  Ми щото човека си го е взел лично от магазина, за това и така си го карал 70 000 без да сменя маслото, щото си било оригиналното !
                  Байката каза, че като го отворили вътре всичко било на грес !

                  Само аз ли си мисля, че още при "предпродажбения сервиз" се е сдобил с М10Д?

                  Коментар


                  • #87
                    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                    И аз си мислех, че това са итернет истории, докато не видях на живо двигател от Ярис с подобни смолисти образувания. Бензинка, нов внос. И аз си мислех, че тоя двигател го извадили да го хвърлят, пък той джамбазина го закарал в сервиза да му вземат ангренажа и да го монтират на колата . После вярвайте на сервизни книжки и километражи по автоморгите, наречени автокъщи.
                    В доста случаи чак такъв мърдарлък се вижда ясно през капакчата за маслото. Лошото е че не винаги - на някои моторигурловината е като крив макарон, но пък пъркане с пръст вътре до където може, също казва едно-друго. Щеката пак така.

                    А джамбазина съвсем естествено гледа да се отърве.

                    На сервизни книжки отдавна не вярвам. Правят ги перфектни.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #88
                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение


                      Само аз ли си мисля, че още при "предпродажбения сервиз" се е сдобил с М10Д?
                      Пенчо, човека си го е купил чисто нов от тук около '80-та, след бачкане я по Либия, я нèкъде наоколо, а и беше леко проС още на прима виста, пък и Байката никога не лъжеше за нищо.
                      Ако ми го беше казал друг, и ако не познавах главният герой, никога нямаше да го повярвам и случката щеше да си седи в графа градски фолклор.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #89
                        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                        Пенчо, човека си го е купил чисто нов от тук около '80-та, след бачкане я по Либия, я нèкъде наоколо, а и беше леко проС още на прима виста, пък и Байката никога не лъжеше за нищо.
                        Ако ми го беше казал друг, и ако не познавах главният герой, никога нямаше да го повярвам и случката щеше да си седи в графа градски фолклор.
                        Така де! И в Корекома имаха предпродажбен сервиз. Там не продаваха само западни фтомбили за бонове. Продаваха и за секачите с преводни рубли.

                        Въпрос на мерак беше какво да си купиш. Морука след няколко години в Мароко си взе жигулатор, макар да имаше опция за някакво пежо.

                        Коментар


                        • #90
                          Ако мислиш, че за въпросният опел м10д е нещо фатално, грешиш,сменя ли се на 5-6 хиляди километра ще пребъде.Две поколения опели след този щастливо вървяха с въпросния бъркоч, при все че вече бяха и с хидравлични повдигачи.За двигателите на опелите от тези години, не знам дали има човек да каже лоша дума.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X