Явно си поизостанал!Не добавка за промиване,а профилактични добавки ,ако щеш и най -масовите STP,REDEX,ако намериш Дура любе или квото и да е от сорта,още по добре!Има ги открай време и не след ремонта а като събираш ,като си наредил лагерите преди събиране на петите на вала.,на биелите,ангренажна верига,като сложиш разпределителния преди да го стегнеш ,повдигачите,с масльонката капка две ,цилиндри и бутала,задължително омаслени обилно,разнасяш и задължително развъртане на ръка!Не знам що задаваш такива въпроси?Ако си врел.и кипел не би следвало!В най лошия случай ,обилно масло ,ако нема профилактична добавка !Операциите в подробности нема да ти ги обяснявам,кое,кога ,как ,защо ?Уж требва да си знаеш,въпреки въпроса!Науи си майстор?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Миене на двигател отвътре
Свий
X
-
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеЯвно си поизостанал!Не добавка за промиване,а профилактични добавки ,ако щеш и най -масовите STP,REDEX,ако намериш Дура любе или квото и да е от сорта,още по добре!Има ги открай време и не след ремонта а като събираш ,като си наредил лагерите преди събиране на петите на вала.,на биелите,ангренажна верига,като сложиш разпределителния преди да го стегнеш ,повдигачите,с масльонката капка две ,цилиндри и бутала,задължително омаслени обилно,разнасяш и задължително развъртане на ръка!Не знам що задаваш такива въпроси?Ако си врел.и кипел не би следвало!В най лошия случай ,обилно масло ,ако нема профилактична добавка !Операциите в подробности нема да ти ги обяснявам,кое,кога ,как ,защо ?Уж требва да си знаеш,въпреки въпроса!Науи си майстор?
Каква профилактична добавка какви 5 лева, написах ти го в оригинал, знам че си на ТИ с ингилизкия, преведох ти го, макар че си малко скаран с българския, ти пак добавка та добавка.Монтажна СМАЗКА е и точно за това те питах как се прилага след сглобяване?
Dura Lube е измама тип Хадо, Polytron, дизел юнак, бензин юнак, газ юнак, керосин юнак, масло юнак, антифриз юнак и разните други такива, просто е по-мащабна, заради по-големия брой шарани оттатък океана.Последно редактирано от Kirilpm; 06-01-20, 23:51.
Коментар
-
С оригинален Дуралюб ,редовен клиент на сервиза дойде със спукан картер на Мерцедес пура,старатаS на Томпсън нацелил паднали скали на пътя.Спрял ,картера с дупка ,маслото почти изсипано,на своя глава от там до сервиза, на риск!Въобще не е вдигала температура ,нормална работа ,сваляне на картер ревизия на пети,никакви щети!Та оригиналните добавки са ментета ама един друг път !Това отклонение от темата го направих заради супер притесненията ти ,как некои маслени помпи по бавно качвали масло след ремонт на мотора!Е ако подходите и работата са правилни риска е НУЛА!При смяна на масло първото подкачване също е рисково !С профилактична добавка съвсем не е!Ползвам.редовно и нямам проблеми със студен старт,клей по капачката през зимата или каквито и да било нагари!Мотора преди седмица подмина 300 000,а вътре свети с чист керамичен цвят и чисто масло!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
- 1 like
Коментар
-
Просто няма смисъл, не може да ти се помогне.
Поставям цитати от чужди форуми, за да помогне на някой, който е прочел горното и е клъвнал.
"I believe DuraLube works in the sense that it's made somebody a pile of money, but other than that, I couldn't tell you. I'm hesitant to believe any of those claims, since I couldn't trust any "proof testing" done any more than any other marketing ploy. For the money, I'll stick to changing my Pennzoil every 3K."
"Yeah I used it...when I was a teenager and didn't know any better. It's snake oil--won't really do any harm but it's not going to do anything it claims either. Short story: waste of money, don't bother. If you want to do something good for your engine, trans, etc. then just use synthetic oil/fluids.
If you're still doubtful, many of these products (DuraLube, ZMax, Slick50, etc.) have been involved in class action suits which should tell you the story. If even after knowing that you still want to put this nonsense in your car, go on the BITOG forums and they'll set you straight lol"
Коментар
-
Абе, ей!!! Този чудесен продукт обвива двигателя на молекулно ниво, бе!!!
Защитава с добавяне на допълнителен филм върху двигателя , обгръща всички метални повърхности на молекулно ниво, като по този начин намалява триенето и износването на двигателя. Намалява шума и предпазва от прегряване двигателя.Чувал ли си за тях?
Не си, нали - само знаеш да плюеш връз такиви продукти...
"Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
За пръв път чувам за молекули в метал.
А в алумин дали има молекули?
Преди няколко години си купих филтър за вода, и в упътването прочетох, че като филтриращ елемент имало инфрачервени камъни.
Ако бях прочел преди да го платя-нямаше да го купя, ама беше къзно.
Така и не можах да тествам инфрачервеността на камъните-след първото пълнене с вода се появи гаден аромат на хлор(водата беше от водопровода), и после използвах само съда, че пасва точно на охладителя вкъщи.
-
-
Бълбукатори, Коле, просто бълбукатори...
Ама гледай какво пише в сайта на това чудо:
...микронеравностите разкъсват масления слой, сблъскват се и се разрушават, като отделят локална топлина. Компонентът SR3 взаимодейства с атомите от повърхностния метален слой. Заедно с положително заредените протони на атомното ядро, се създава силно магнитно миниполе, под чието въздействие, съчетано с локалната топлина, микронеравностите се нагряват, размекват и деформират по посока на приложеното усилие. Това намалява разрушаването на слоя, изглажда го и рязко увеличава контактната площ на триене.
Компонентът SR3 поддържа положителен йонен заряд, което осигурява силен прилепващ ефект на смазката към повърхностите. Това неимоверно облекчава “студения” и “сух” старт. И още SR3 вгражда циркулиращите с маслото атоми на сярата, въглерода, хрома, никела и др. в деформираната от топлината кристална решетка. Доказано е, че с ДУРА ЛЮБ в аварийни ситуации двигателят може да работи известно време със силно оводнено масло или дори без масло, без това да бъде фатално за лагерите на коляновия вал.
Получената повърхностна структура е една нова легирана сплав с твърдост по-висока от тази на основния метал и с изключително нисък коефициент на триене...
Магнитни полета, локална топлина, микронеравности, деформирани кристални решетки, вграждане на атоми, легирани сплави... Майкоооооо...
"Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
Много ти разбира главата на теб...
Това са го писали знаеш ли колко много хора от конструкт... опа, рекламния отдел на фирмата, ти да не си по-умен от тях, м?..
Вярвай, силна вяра е нужна за да можеш да вклезеш в царството небес... гъзарско.
Чудя се-дали като си купиш такова нещо в кутийката има и стикер за вратите?Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
-
За орално приложение става ли,като чета,вдига и мъртвец ,не пише за косопадGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеЗа орално приложение става ли,като чета,вдига и мъртвец ,не пише за косопад. И се слага само интравенозно.
faster, а това с Мерцедеса без масло го може всеки двигател. Въпрос на километри. Има достатъчно клипчета. До 10км съм виждал да издържат. Явно клиентът ти е бил наблизко. А за другото- и с хубаво масло пак ще пали лесно зимата(къде е логиката?), и ще е също чист. А кондензът по капачката е нормален-оправя се с каране.
Коментар
-
"...микронеравностите разкъсват масления слой, сблъскват се и се разрушават, като отделят локална топлина. Компонентът SR3 взаимодейства с атомите от повърхностния метален слой. Заедно с положително заредените протони на атомното ядро, се създава силно магнитно миниполе, под чието въздействие, съчетано с локалната топлина, микронеравностите се нагряват, размекват и деформират по посока на приложеното усилие. Това намалява разрушаването на слоя, изглажда го и рязко увеличава контактната площ на триене."
Спарки, чети какви беди са микронеравностите, а ти съвсем умишлено ги причини на твоя двигател.
Дано поне някой от повярвалите да спасим от хвърляне на пари на вятъра.Рекламните им кампании стават все по агресивни, скоро чух и по радиото да рекламират някаква глупост от този род.Във фейсбук е страшно, цяло стадо натокани моми всичките представителки, дистрибуторки, консултантки на нещо с вълшебни свойства и разпалено обясняват колко е добро, същевременно някой трие коментарите твърдящи противното.
Коментар
-
Брей, тия го измислили ядрения синтез при стайна температура - ядрени взаимодействия, ръи'ш ли.
Не коментирам качествата на въпросното чудо, но видя ли такива описания, подминавам отдалече. Ефекта от дадено мазило се проверява на не толкова сложен самоделен стенд елементарно.
А демонстрацията с Мерцедес с източено масло хващаше дикиш преди над 15 години, когато активно пробутваха руското чудо "Универсален модификатор".
Специализирани смазки при сглобяване на мотор си има. Пак не са нищо извънземно. Дори когато не са плацебо, специализираното им е това че си стоят на мястото докато дойде масло да ги отмие, и са съвместими с маслото. Доколко въпросната смазка, почти винаги по-гъста от маслото, би дала нещо положително или обратното, не се наемам да спекулирам. В един добре наквасен с 5/40 мотор и с напълнен филтър преди монтажа, не виждам каква драма би се случила при първо въртене, особено с махнати свещи и/или запушен входяш въздух. При мен без да пълня филтър лампата угасна след не повече от 2 секунди въртене.
При сглобяването обилно напълних коляновия вал, наквасих веригата и де що друго имаше. След 2000км имаше половин грам ситни стружки по магнитната пробка, от тогава няма нищо.
При всеки студен старт след над 10 часа престой на 90% от возилата не се случва нищо по-различно.
ПП: Впрочем горното описание си е чисто тукашна измислица. В официалния им сайт не го намирам. Тънее ми факта как се пуйчат че тествали в независима лаборатория, ама освен голи твърдения за резултати, официален протокол от тестове с подписи/печати на въпросната лаборатория, не видях.
ППП: Ей ви интересен документ за конкретното чудо. Досадно е за четене, но казва едно-друго:
https://www.ftc.gov/sites/default/fi...uralubecmp.pdf
Вкратце, повечето им гръмки твърдения са просто неистина, с малко късмет полуистина.
Това е официален документ, на сайта на американския еквивалент на нашия КЗП. Пък всеки е свободен да вярва в каквото си иска.
Ей ви и документ с реални тестове (макато точно конкретното да не присъства)
https://cdn2.hubspot.net/hub/68152/f..._ball_0709.pdf
И това са резултати при тестово масло 15W40. Би ми било интересно какво е при качествено синтетично 5W40, но не ми се тършува.Последно редактирано от sparkybg; 09-01-20, 11:45.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Тея независими лаборатории са малко кат CE сертификата, гордо лепнат по китайските стоки и разните му QC passed, страшно успокоение.А с руското чудо, то не бяха масла, кремчета, хадо-та, ресурси, модификатори.Хадото преди доста години настойчиво ме агитираха да опитам и да го продавам, сега гледам пак са подхванали рекламна кампания, пак със старите номера.Единственото хубаво, което видях от руския бъркоч беше, че тогава за дъртия ми пасат имаше от него на корем, ама какво ти разбира свиня от кладенчова вода, пак си гореше масло и пак му тракаха повдигачите
Коментар
-
CE-то върху нещо в общия случай означава че производителя декларира съвместимост с някакви си директиви. Не значи че реално е тествано от някой, още по-малко в лицензирана лаборатория. Най-малкото защото едно тестване на най-бикновена евтина джажа струва колкото средна хубост джип от магазина, и не винаги минава от първия път.
CE-то върху китайско изделие може да няма нищо общо с европейското CE. Даже и разлика в самите букви и взаимното им разположение има. Много "тънка" е, но я има.
Реално тестват само наистина големите или по-малки, които правят специализирани и скъпи неща, или такива, които действат в нормална силно конкурентна среда. Към тези някой би имал интерес да ги мери и съди за несъответствия. Вероятно върху 80% от всичко на пазара CE-то е само декларация и никога не е проверявано. В редица случаи няма и смисъл.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
А като разконспирирахме вълшебните добавки, нека да се върнем на темата.
Някой освен мен пробвал ли е промивка с ATF.Аз ползвам най-евтиния наливен Dexron III и съм доволен, миещите му качества са несравними с тези на моторното масло.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар