Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миене на двигател отвътре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
    ...Маслото потъмнява за няколко стотин километра.
    Това е признак, че маслото си върши работата - държи нагара и саждите в емулсия и не им позволява да се натрупват по разни тесни места в двигателя.

    Аз моите дизели ги карам с Shell Helix Ultra Diesel 5W-40, смяна между 10000 и 12500 км. и винаги промивам двигателя с STP® Engine Flush. Обикновено оставям двигателя да се окапва цяла нощ (последния път даже 3 денонощия стоя без пробка, че с 22 ключ, лесно се превърта М16 резба на алуминиев картер).
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      На топъл двигател, което е и нормално при регулярно обслужване, да се чака маслото да се отече повече от 5мин е безсмислено.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      "На топъл двигател, което е и нормално при регулярно обслужване, да се чака маслото да се отече повече от 5мин е безсмислено."

      Даже нещо повече-смехотворно.
      Пък ако някой го влече-да чака по два месеца да се окапе.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ше цитирам пловдивският ми дядо: Сьеки си а башкà луд !

  • #32
    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

    Колко по напънати? На 30 хиляди километра дават смяна и Фолксваген и Шкода. Това караме сега в семейството. Най-дъртия е Пасат от 2012 на 280 хил., маслото винаги е сменявано на 30 хил. километра. 170 коня от 2 литра дизел. Другите са 150 коня и 190 коня от същия двигател. Маслото потъмнява за няколко стотин километра.
    Имам предвид 5W50, 10W60 и рейсинговите, на някои от които дори няма вискозитет.
    Форумен колега предлага интересно масло 5W60 на което пише, че покрива само и точно MB229.5, освен общите по ACEA и API, ноо нèкакси ми звучи прекалено оптимистично.
    Както и да е, моят двигател е разтоварен, та повече от Хw40 не му трябва.

    Твоите автомобили са с доста по-модерни горивни системи, та е нормално замърсяването на маслото от тях да е доста по-малко, като там се следи ресурса който имат работещите добавки, както и новите синтетични бази които даянат несравнимо повече от минералните, които разбира се и нямат отлагания като тях.
    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 05-01-20, 11:48.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #33
      Аха, секи си е башка луд - отивам в петък на ранчото, вкарвам джипа в гаража, наливам му присадката за миене, трака си там колкото трябва, пускам маслото в коритото и отивам на сладка приказка с комшиите... Новото го наливам в събота, когато стана и си изпия кафето.
      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
        Аха, секи си е башка луд - отивам в петък на ранчото, вкарвам джипа в гаража, наливам му присадката за миене, трака си там колкото трябва, пускам маслото в коритото и отивам на сладка приказка с комшиите... Новото го наливам в събота, когато стана и си изпия кафето.
        Не помага,но и не вреди.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Малко около Вонегът.

      • #35
        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
        ....Това е признак, че маслото си върши работата - държи нагара и саждите в емулсия и не им позволява да се натрупват по разни тесни места в двигателя...
        Това е признак че двигателя е работил и нищо повече. И най-ментеливото базово масло без никакви добавки да сипеш, пак ще потъмнява. Ако имаше как да НЕ държи саждите в емулсия, а да си излизат по живо по здраво през ауспуха, би-било прекрасно.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #36
          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
          Новото го наливам в събота, когато стана и си изпия кафето.
          С този подход, преди години запалих Москвича за двайсетина секунди без масло!
          Явно склерозата Я имам по рождение

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Спокойно не си сам, преди години колегата изкарва моя москвич, който бях оставил на канала, пак така да се изцежда и проветрява(имаше 7-8 кила масло и бензин в картера).Та трябвал му канала спешно, пали, вади го на заден ход с добро количество газ и към края на баира каза, че москвича от дванайсетак станал на осмак.

        • #37
          Досега съм виждал яко затлачени мотори основно италиански внос и един бивш клиент в сервиза с Гега,ма той си беше такъв!Па вие момци ,кво правите та си окепазвате моторите ,да станат чак за миещи добавки не знам.!!
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #38
            А при източване на маслото, колко от старото остава? Има коли/джипове, при които пробката за източване на картерът не е равна с дъното и някакво количество си остава неизточено.
            Въпросът ми е, заради добавките, които се слагат преди смяната и се източват със старото масло. Колко от тях остават в мотора и това как се отразява, при положение, че някои от тях са доста агресивни?

            Коментар


            • #39
              До към половин литър е възможно да остане - има магистрали, има маслен топлообменник и т.н. Не може да се източи всичко.

              Има го и момента че обикновено през щеката на маслото може да сипваш флуиди дирекно в картера. Тоест за да си измиеш само картера изобщо не е нужно да палиш мотор и да сипваш добавки.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #40
                А дали е добра идея,след като е източено маслото,да завъртиш със стартера няколко оборота на двигателя,с цел доизточване на останало масло?Като си знаеш,че без подряване няма да запали...

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Дори с извадени подгревни или запалителни свещи е вредно.Като извадиш свещите товара върху мотовилкови и основни лагери е минимален,но въртенето без масло е кофти.Има двигатели с много идиотски проектирана маслена помпа и смукател и понякога докато засмуче масло е голям филм.Винаги след основен ремонт прилагам усилия и се напълних със най различни приспособления да завъртя принудително маслената помпа и да подкача преди да е запалил за пръв път двигателя,понякога отнема по 2-3 минути въртене при пълен картер, докато напълни главата и прекъсне веригата на датчика за маслото.Ако толкова те притеснява по някаква причина останалото масло, примерно ако е примесено с бензин или нафта, наливаш нещо по-евтино загряваш двигателя и после източваш, колегата sparkybg го е споменал още в началото.Моя опит е че при такива случки останалото масло по никакъв начин не вреди на новото, от 1.9тди бомба дюза съм източвал двойно количество масло с нафта, след 1000 км в новото масло дори не се усещаше миризма на нафта,но по настояване на собственика го сменихме.Бензина се изпарява още по-лесно и бързо.

              • #41
                Не мога да разбера какво се втелявате с това максимално източване на старото масло.
                Остават едни 5-10% които не променят качествата на новото масло.

                Но човек по природа иска най-доброто за себе си и за околните си.
                А колите явно ги приемате за нещо повече от вас, щом толкова им се грижите...
                Бах я в тенекията...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #42
                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Не мога да разбера какво се втелявате с това максимално източване на старото масло.
                  Бах я в тенекията...
                  А така

                  Коментар


                  • #43
                    Аз за това питам в контекста на коментираните добавки за промиване. Иначе при смяна, не ме притесняват тия 500мл на фона на 12л, които се наливат.

                    Коментар


                    • #44
                      За след ремонт си има добавка с която се мажат лагери,бутала ,повдигачи ,разпределителен вал,слагах и на ангренажната верига!Палиш смело и да качи масло след време ,никакъв риск!Повечето добавки за двигател.стават за тая работа,по принцип,а и пазят двигатела от задръстване ,за да се избегнат рискови операции по промивка!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #45
                        Пак си във вихъра си.Не знам как мажеш лагери и бутала след ремонта с "добавка", но при тебе няма невъзможни неща.Това, което съм срещал по магазините го водят assembly lube на български смазка за сглобяване на двигател.Понеже се тупаш в гърдите, че "навремето много двигатели си сглобил" би трябвало да знаеш, че тая смазка в България вирее от скоро.Ако ми обясниш как добавката за промиване на двигател пази двигателА от задръстване, цена няма да имаш?Сигурно става въпрос за някои нано-технологиЙ тип Хадо?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X