Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миене на двигател отвътре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    И колко е евтино, ако не е тайна?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      Добре де, някой ползвал ли е масло което е специално за промивка, и ако е, от къде го е взел, щото съм търсил когато съм бил за смяна, но никога не съм успявал да намеря ?
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #63
        Само да се поправя става въпрос за Dexron II по грешка съм драснал още една чертичка.Цената му на едро е 6лв/литър, на дребно предполагам че може да се намери пак под 10лв/литър.

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Добре де, някой ползвал ли е масло което е специално за промивка...
          Само съм чувал за ПРИСТА® Промивно масло. Било качествено и хубаво.
          "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

          2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

          Коментар


          • #65
            Аз по принцип чуя ли Приста бягам надалеч, но от доста време не съм ползвал нито един от продуктите им и мнението ми не е никак актуално.

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение

              Само съм чувал за ПРИСТА® Промивно масло. Било качествено и хубаво.
              За чуване и аз съм чувал, но никъде не съм виждал.

              P.S. Маслото е само за промиване с работа на място, би трябвало да е тънко и с него не трябва кара, та това че е Приста не е драма.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #67
                Би трябвало да става и с най-обикновено хидравлично.
                Дексрона да не е кой знае какво по-различно? За кутиите си има значение, но това което е за кутиитъе не е и за двигателя нали?
                Та с обикновено хидравлично масло трябва да се поизмие двигателя.
                Едно време един познат караше дванайстака с хидравлично масло, щото хептен нямаше пари за масло, а това му беше без пари.
                И си работи машината дълго време.

                Ся, ще ми кажете, че съвременните двигатели не са москвич, но за работа на място за няколко минути става.

                Но пак казвам,ч е се втелявате излишно. Ако се налага да се промива двигателя-производителя ще го напише в инструкцията за ползване.
                Както се каза-достатъчно е да се кара с нормални моторни масла, те си имат достатъчно добри миещи свойства за да отмият стара мръсотия и да не допуснат натрупването на нова.

                Обаче-бах я в тенекията.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • veskov
                  veskov коментира
                  Редактиране на коментар
                  412 не е типичния москвич, а и хидравличното никога не е било лошо. В много теми е споменавано за в нафтата и другите му приложения, и мие. Само си мисля, че по- правилно е задължително да промиеш охладителната с-ма.

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  За охладителната система съм много ЗА, макар да не го правя почти никога. Това на обикновените ми коли. Докато не загряват и си вървят безпроблемно-не мисля и да го правя, ако и да съм сигурен, че вътре е далеч от идеалното.

                  Виж, за джиповете и тракторите го правя сравнително често, че там даването на газ е сериозно, съответно има много топлина която трябва да иде в атмосферата. И ако охлаждането нещо не е наред-проблем...

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  За ставането става, правил съм го многократно с МHL32 , както и със същото с 1/4 нафта в него.Промива идеално, особено ако го налееш горещо.На сегашната тенекия обаче не бих рискувал.Последната тенекия на която съм го прилагал, най-малкия отвор по маслената магистрала, който имаше опасност да се запуши беше нещо от рода на 6мм, на сегашните са далеч по-малки и не ми трябва такъв таралеж в гащите.

              • #68
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Но пак казвам,ч е се втелявате излишно.
                Обаче-бах я в тенекията.
                Много вярно колега!
                И да, точно със смес 50-50 хидравлично и М 10Д съм промивал затлачени "италианки" . Наливно- около 3лв. за литър не представлява сериозен разход .

                Коментар


                • #69
                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ...
                  Но пак казвам,ч е се втелявате излишно. Ако се налага да се промива двигателя-производителя ще го напише в инструкцията за ползване.
                  Както се каза-достатъчно е да се кара с нормални моторни масла, те си имат достатъчно добри миещи свойства за да отмият стара мръсотия и да не допуснат натрупването на нова.

                  Обаче-бах я в тенекията.
                  Така де, но когато по обективни причини си сигурен, че тенекията точно преди теб е ползвана от мурдери, може да си абсолютно сигурен, че и в мотора (ако въобще) са слагали от най-тънкото което им е попадало, особено ако и някой друг компенсатор не работи на студен мотор.
                  Двигателят ми е перфектен, като се старая да си е такъв поне докато е при мен, и понеже нямам намерение да го разглобявам дори и заради спорадично почукващият компенсатор, искам м/у първите няколко смени на маслото, които аз му правя, да го поизплакна колкото мога и вече да си му мèтам 0W40 което със сигурност ще мие добре.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #70
                    Лично мнение-и да се захванеш да промиваш-ефекта няма да е много по-различен от този ако просто започнеш да караш с добро масло.
                    Да, може да е малко по-скъпо, но пък с доброто масло няма да караш 100 километра я. Все някоя хиляда ще направиш преди да го хвърлиш. Та няма да е толкова скъпо.

                    Обаче я помисли от тази гледна точка:
                    Да приемем, че досега двигателя е каран с лайна и тиня, с малки жабки... И викаш, че е в перфектно здраве.
                    Или двигателя му няма нищо от това, че е мръсен като дърта циганка, или е каран с масла долу-горе свестни.

                    И в двата случая само си късметлия.
                    Слагай си някакво добро масло, и си свиркай. Или поне аз бих направил така.

                    Бах я в тенекията.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #71
                      Принципно си прав, а повода да купя това желязо, въпреки забележки след щети от мърлячи, е двигателят, щото според първоначалната идея всичко друго щеше да се реже и преправя, ноо ситуацията се промени в движение.

                      Относно маслата (а и други химии), за всичко ползвам технологично най-доброто, като използвам и подходящите вискозитети според нуждите ми.

                      ... и не, не е късмет защото за нищо не разчитам на случайността.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #72
                        ....и пак стигаме до пост 11. Реалния ефект е от първа точка. Втора е пожелателна.

                        След незнайно масло от италианеца, после тук една смяна с минерално 20W50 (толкова ми беше акъла), MANNOL-а 5W40 стана на катран за 200-300км и двигателя осезаемо си промени работата спрямо веднага след смяната, маслоотделителя на картерната вентилация се отпуши (това после го разбрах, пак - толкова ми беше акъла тогава), и от тогава е каран с Castrol, Motul и Bardahl 5W40 зимата и 10W40 лятото.

                        Рисковете от процедурата са минималните възможни. За мен промивни масла и прочие химии са най-най последното нещо, което бих причинил на мой мотор, по простата причина че особено на по-нов мотор няма никаква гаранция как ще му се отразят. Евентуално бих се навил да попромия картера през щеката, с нафта/газ или там нещо си, да свали налепите и утайките в картера доколкото е възможно. Или най-много бих свалил и почистил картер/капак на клапаните, ако е лесно, макар че до сега никога не съм го правил.
                        Последно редактирано от sparkybg; 10-01-20, 09:39.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Най-доброто което можеш да направиш без цялостно разглобяване на двигателя е това.Капака на клапаните долу, картера долу, смукателя на помпата или цялата помпа долу, картерната вентилация долу и газ с обезмаслител и водоструйка, ако има пароструйка още по-хубаво.После ако положението с предишния собственик е било много трагично, може 2-3 смени да се направят по-често.

                      • #73
                        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение

                        Само съм чувал за ПРИСТА® Промивно масло. Било качествено и хубаво.
                        Ползвал съм въпросното промивно масло,ама преди 18-20 години,на бензинов двигател.Свърши някаква работа,ама после имаше някакво "иновативно" Приста газ-15W40.Оказа се пълен боклук,и повече от марката нищо не съм купувал,не знам дали го продават още

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Продават го и си е все същия боклук.На приста единственото от което съм останал доволен е литиевата грес и донякъде тяхното ЕП90.С двутактовото им масло съм брал ядове, с М10д също с МХЛ32, super gas също, абе отдавна приключих с тази марка.Преди 15тина години и цените им бяха добри, а качеството приемливо, сега цените нагоре, качеството копае дъното,а се появиха много евтини алтернативи.Една Comma примерно е на светлинни години като качество, а цената е почти същата.

                      • #74
                        Сà пак ме вкарàхте у размисъл !
                        Мислех като се постопли времето да поизплакна маторя и да наливам 0W40, но след темата и други субективизми май пак ще набия 5W40, което сменям на 15-20 щото слагам само хубава 100% синтетика.
                        Напоследък карам малко и до преди следващата зима, когато обикновено правя регулярните обслужвания, едва ли ще направя повече от 10, а да сменям споменатото по-горе масло, дори с такъв пробег, е като да хвърлям нахапана ябълка, когато става въпрос за 10л масло на атмосферна печка.
                        Както и да е, имам време за мислене.

                        Все пак, някой да е виждал някъде от маслото което е специално за промивка ?
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          В Бургас Спекта ауто, дистрибутор на приста.

                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          Благодаря за инфото, но ми се щеше някой да е попадал на нещо подобно в София. Май ще е най-добре да звънна в Приста, пък те ше си кажат къде в София го има.

                      • #75
                        Мръсотията се събира под капака на главата и в картера , единствения начин да се премахне е като се свали капака и картера , и всичко се почисти ръчно.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X