И колко е евтино, ако не е тайна?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Миене на двигател отвътре
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеДобре де, някой ползвал ли е масло което е специално за промивка...
"Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
Само съм чувал за ПРИСТА® Промивно масло. Било качествено и хубаво.
P.S. Маслото е само за промиване с работа на място, би трябвало да е тънко и с него не трябва кара, та това че е Приста не е драма.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Би трябвало да става и с най-обикновено хидравлично.
Дексрона да не е кой знае какво по-различно? За кутиите си има значение, но това което е за кутиитъе не е и за двигателя нали?
Та с обикновено хидравлично масло трябва да се поизмие двигателя.
Едно време един познат караше дванайстака с хидравлично масло, щото хептен нямаше пари за масло, а това му беше без пари.
И си работи машината дълго време.
Ся, ще ми кажете, че съвременните двигатели не са москвич, но за работа на място за няколко минути става.
Но пак казвам,ч е се втелявате излишно. Ако се налага да се промива двигателя-производителя ще го напише в инструкцията за ползване.
Както се каза-достатъчно е да се кара с нормални моторни масла, те си имат достатъчно добри миещи свойства за да отмият стара мръсотия и да не допуснат натрупването на нова.
Обаче-бах я в тенекията.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
412 не е типичния москвич, а и хидравличното никога не е било лошо. В много теми е споменавано за в нафтата и другите му приложения, и мие. Само си мисля, че по- правилно е задължително да промиеш охладителната с-ма.
-
За охладителната система съм много ЗА, макар да не го правя почти никога. Това на обикновените ми коли. Докато не загряват и си вървят безпроблемно-не мисля и да го правя, ако и да съм сигурен, че вътре е далеч от идеалното.
Виж, за джиповете и тракторите го правя сравнително често, че там даването на газ е сериозно, съответно има много топлина която трябва да иде в атмосферата. И ако охлаждането нещо не е наред-проблем...
-
За ставането става, правил съм го многократно с МHL32 , както и със същото с 1/4 нафта в него.Промива идеално, особено ако го налееш горещо.На сегашната тенекия обаче не бих рискувал.Последната тенекия на която съм го прилагал, най-малкия отвор по маслената магистрала, който имаше опасност да се запуши беше нещо от рода на 6мм, на сегашните са далеч по-малки и не ми трябва такъв таралеж в гащите.
-
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНо пак казвам,ч е се втелявате излишно.
Обаче-бах я в тенекията.
И да, точно със смес 50-50 хидравлично и М 10Д съм промивал затлачени "италианки" . Наливно- около 3лв. за литър не представлява сериозен разход .
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение...
Но пак казвам,ч е се втелявате излишно. Ако се налага да се промива двигателя-производителя ще го напише в инструкцията за ползване.
Както се каза-достатъчно е да се кара с нормални моторни масла, те си имат достатъчно добри миещи свойства за да отмият стара мръсотия и да не допуснат натрупването на нова.
Обаче-бах я в тенекията.
Двигателят ми е перфектен, като се старая да си е такъв поне докато е при мен, и понеже нямам намерение да го разглобявам дори и заради спорадично почукващият компенсатор, искам м/у първите няколко смени на маслото, които аз му правя, да го поизплакна колкото мога и вече да си му мèтам 0W40 което със сигурност ще мие добре.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Лично мнение-и да се захванеш да промиваш-ефекта няма да е много по-различен от този ако просто започнеш да караш с добро масло.
Да, може да е малко по-скъпо, но пък с доброто масло няма да караш 100 километра я. Все някоя хиляда ще направиш преди да го хвърлиш. Та няма да е толкова скъпо.
Обаче я помисли от тази гледна точка:
Да приемем, че досега двигателя е каран с лайна и тиня, с малки жабки... И викаш, че е в перфектно здраве.
Или двигателя му няма нищо от това, че е мръсен като дърта циганка, или е каран с масла долу-горе свестни.
И в двата случая само си късметлия.
Слагай си някакво добро масло, и си свиркай. Или поне аз бих направил така.
Бах я в тенекията.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Принципно си прав, а повода да купя това желязо, въпреки забележки след щети от мърлячи, е двигателят, щото според първоначалната идея всичко друго щеше да се реже и преправя, ноо ситуацията се промени в движение.
Относно маслата (а и други химии), за всичко ползвам технологично най-доброто, като използвам и подходящите вискозитети според нуждите ми.
... и не, не е късмет защото за нищо не разчитам на случайността.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
....и пак стигаме до пост 11. Реалния ефект е от първа точка. Втора е пожелателна.
След незнайно масло от италианеца, после тук една смяна с минерално 20W50 (толкова ми беше акъла), MANNOL-а 5W40 стана на катран за 200-300км и двигателя осезаемо си промени работата спрямо веднага след смяната, маслоотделителя на картерната вентилация се отпуши (това после го разбрах, пак - толкова ми беше акъла тогава), и от тогава е каран с Castrol, Motul и Bardahl 5W40 зимата и 10W40 лятото.
Рисковете от процедурата са минималните възможни. За мен промивни масла и прочие химии са най-най последното нещо, което бих причинил на мой мотор, по простата причина че особено на по-нов мотор няма никаква гаранция как ще му се отразят. Евентуално бих се навил да попромия картера през щеката, с нафта/газ или там нещо си, да свали налепите и утайките в картера доколкото е възможно. Или най-много бих свалил и почистил картер/капак на клапаните, ако е лесно, макар че до сега никога не съм го правил.Последно редактирано от sparkybg; 10-01-20, 09:39.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Най-доброто което можеш да направиш без цялостно разглобяване на двигателя е това.Капака на клапаните долу, картера долу, смукателя на помпата или цялата помпа долу, картерната вентилация долу и газ с обезмаслител и водоструйка, ако има пароструйка още по-хубаво.После ако положението с предишния собственик е било много трагично, може 2-3 смени да се направят по-често.
-
-
Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
Само съм чувал за ПРИСТА® Промивно масло. Било качествено и хубаво.
Коментар
-
Продават го и си е все същия боклук.На приста единственото от което съм останал доволен е литиевата грес и донякъде тяхното ЕП90.С двутактовото им масло съм брал ядове, с М10д също с МХЛ32, super gas също, абе отдавна приключих с тази марка.Преди 15тина години и цените им бяха добри, а качеството приемливо, сега цените нагоре, качеството копае дъното,а се появиха много евтини алтернативи.Една Comma примерно е на светлинни години като качество, а цената е почти същата.
-
-
Сà пак ме вкарàхте у размисъл !
Мислех като се постопли времето да поизплакна маторя и да наливам 0W40, но след темата и други субективизми май пак ще набия 5W40, което сменям на 15-20 щото слагам само хубава 100% синтетика.
Напоследък карам малко и до преди следващата зима, когато обикновено правя регулярните обслужвания, едва ли ще направя повече от 10, а да сменям споменатото по-горе масло, дори с такъв пробег, е като да хвърлям нахапана ябълка, когато става въпрос за 10л масло на атмосферна печка.
Както и да е, имам време за мислене.
Все пак, някой да е виждал някъде от маслото което е специално за промивка ?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар