Здравейте !
Установих че , на 2 - ри цилиндър на кемпера няма налягане , при замерване манометъра показва 0,5-0,8 атм.
Направих проба като докарах буталото в ГМТ и през свеща надух с компресора в цилиндъра, отчетливо се чува как въздуха свисти в изпускателния колектор.Най-вероятно има прегорял изпускателен клапан.
След консултация с вещи в занаята реших да сваля целия двигател и да го ревизирам в работилницата , а не да свалям главите на място със всичкия тормоз от демонтажа и в последствие монтаж в ограниченото пространство под купето на кемпера.
Времето в началото на март се оказа подходящо и запретнахме ръкави.
Като начало започнах с източване на фреона от климатичната система, закарах колата в сервиза и там с машината източиха 1460 грама фреон от заредени 1600 гр. миналото лято , тоест за около 9 месеца са се загубили 140 грама по-малко от 10% за 28 годишна система това си е приемлива загуба.
Следват работните течности антифриз и моторно масло.
И започна полека полека голямото разглобяване
Установих че , на 2 - ри цилиндър на кемпера няма налягане , при замерване манометъра показва 0,5-0,8 атм.
Направих проба като докарах буталото в ГМТ и през свеща надух с компресора в цилиндъра, отчетливо се чува как въздуха свисти в изпускателния колектор.Най-вероятно има прегорял изпускателен клапан.
След консултация с вещи в занаята реших да сваля целия двигател и да го ревизирам в работилницата , а не да свалям главите на място със всичкия тормоз от демонтажа и в последствие монтаж в ограниченото пространство под купето на кемпера.
Времето в началото на март се оказа подходящо и запретнахме ръкави.
Като начало започнах с източване на фреона от климатичната система, закарах колата в сервиза и там с машината източиха 1460 грама фреон от заредени 1600 гр. миналото лято , тоест за около 9 месеца са се загубили 140 грама по-малко от 10% за 28 годишна система това си е приемлива загуба.
Следват работните течности антифриз и моторно масло.
И започна полека полека голямото разглобяване
Коментар