Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
    и целия автомобил ще си загуби чара.
    Ето това и мен най много ме дразни, пусти му звук ... направо се разтапям като потегля голямо удоволствие е ...


    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Дизел Мерцедес както казаха хората преди мен,и да му липсват 20 коня не е беда,ще си го тегли нормално.Ако си влюбен в бензина то бензин на Мерцедес сложи,но дизела ще го влачи и ги има,не харчи и е здрав мотор.
    А това най ме привлича от техническа гледна точка.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #47
      От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

      Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
      Ето това и мен най много ме дразни, пусти му звук ... направо се разтапям като потегля голямо удоволствие е ...
      В крайна сметка отвори ли го да видиш пораженията? Вложените до тук средства напълно ли са загубени?
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • #48
        От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

        Не се поддавай на дизелови провокации.

        ---
        Де да имаше в моя кемпер къде да се навтика стар американски V8... ама няма.

        Коментар


        • #49
          От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

          Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
          Ето това и мен най много ме дразни, пусти му звук ... направо се разтапям като потегля голямо удоволствие е ...
          А удоволствието няма цена нали така ?!

          Е сложи си V8 мерцедесов

          Пък и наистина може да послушаш колегите и да вземеш да свалиш мАторя и да го отвориш. Така или иначе трябва да го извадиш дали ще слагаш същия или друг, сегашния трябва да отиде на операционната.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Не се поддавай на дизелови провокации.
          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

          ---
          Де да имаше в моя кемпер къде да се навтика стар американски V8... ама няма.


          Без да се обиждаш, ама това че на твоя кемпер мАторя е от преди войната, не значи че няма икономични, надежДни и вървЕжДни турбинирани, дизелови ДВГ-та по света и най-вече Европа.

          За звука, кефа, тръпката и всичко съм съгласен. Ама съм се напатил от хАмерикански инжЕнерни решение. Търсене на мнооого достъпни части и чакане по митници. Накрая се обзаведох с немски и японски автомобили с главно А, даже и всичките са дизели. Сега чък-бръм и заминавам. Ако нещо прЪдне, ало-ало и в най-лошия случай до края на седмицата е пристигнало, ново опаковано, болт-он.
          Уверих се, че е най-разумно, икономически оправдано, целесъобразно и най-вече психически щадящо да карам МПС, което е произведено на континента на който живееш или е масово, до степен да има части във всчка втора морга.
          Охх.. отплеснах се, човека има кемпер, чийто модел разбрах, че съществува от тази тема


          Поздрави
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 19-01-19, 21:28.

          Коментар


          • #50
            От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
            В крайна сметка отвори ли го да видиш пораженията? Вложените до тук средства напълно ли са загубени?
            Имах си гайлета с другарката и не съм се наканил още.Пък и е голям и не ми се събира в гаража и ще го чопля навънка, а сега е студено и не ми се подсмърча на студа.
            В нашите местни "авто сервизчета той не се събира" никак в камионските не им се занимава имат много работа и затова още не съм.

            След огледа който му правих по-рано нещата си мисля че, са следните:
            - двигателя се върти и пали без странни шумове.
            - смеси антифриза и маслото което ме навежда на мисълта че е повредена главата, имаше капки антифриз при пружините на клапаните при отварянето но там не се виждат пукнатини. Явно антифриза е влязъл вдухан от буталото през отвора на стеблото на клапана.
            - оптимистичния вариант за щети е при падането си клапана да е ударен от буталото и да е повредил главата и в последствие да е преминал през челото на буталото на парчета в картера.
            - песимистичния освен изброеното по горе да е спукал или надрал цилиндъра

            и при най малките щети трябва едно бутало със сигменти а по едно не се продават отиваме на ремонтен копмлект бутала и всички прилежащи неща и след опита ми от миналото лято с качеството на доставяните "оригинални "части съм твърдо НЕ за ремонт на този двигател с нови части не бих искал да преживея разочарованието от това лято.

            От употребяван донор да, но за сега такъв не успявам да намеря.

            Някой може ли да ми провери този VIN 1FMCU14TTXKUA95803 на един Форд Бронко от една софийска обява понеже го продава посредник и не знае подробности за това с какъв двигател е колата.А тя не е при него в момента а собственика е извън България.
            Прикачени файлове
            Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
            Място и хора към които да принадлежи ...

            Коментар


            • #51
              От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

              Ще трябва да те разочаровам 8-та цифра е вида на двигателя T – 2.9-Liter 6-Cylinder

              Горе главата - ще се намери

              п.п. един съвет, макар и същия двигател като кубатура, година и код, е 99% сигурно, че ще има малки дразнещи различия. Които ще ти скъсат нервите да ги вкараш в ред за да събереш всичко. Особено познавайки политиката на Форд - всичко на всяка кола, било то и от един си същи модел, една и съща година през 2 месеца да сменят поне буксите на всички датчици, а за разкош и присъединителните отвори/резби/крепежи... Така че едно на ум, макар и всичко да изглежда привидно еднакво.

              Коментар


              • #52
                От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                Направи го тоя мотор,вземи един Вранглер с клекнала моторетка и го сложи вътре,е тогава се кефи на звука и ускорението му,влачи си го на твърда връзка зад кемпера ако искаш и може.

                За кемпера намери един здрав Мерцедесов дизел или осмак бензин,има колко искаш от тия и не са пари пък им и разбират хората,после си карай спокойно кемпера
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  За кемпера намери един здрав Мерцедесов дизел или осмак бензин,има колко искаш от тия и не са пари пък им и разбират хората
                  Разглеждах ги , но не мога да преценя към кой точно двигател да се ориентирам.От коя година и кой модел.

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  Ще трябва да те разочаровам 8-та цифра е вида на двигателя T – 2.9-Liter 6-Cylinder


                  Благодаря за съдействието !
                  Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                  Място и хора към които да принадлежи ...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                    По малък кемпер около 2,5 - 3 тона мерц 318 харчи 15- 16 /100 дизел при 100 км/ч. Не знам колко харчи твоя, но според мен основния разход идва от 3 скоростния автомат с отвратително ниско КПД.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      По малък кемпер около 2,5 - 3 тона мерц 318 харчи 15- 16 /100 дизел при 100 км/ч. Не знам колко харчи твоя, но според мен основния разход идва от 3 скоростния автомат с отвратително ниско КПД.
                      При скорости 70 - 80 км - 32/33 литра газ на 100 км
                      При скорости 60 /70 км - 20/22 литра газ на 100 км
                      Теглото му е 4 950 кг.
                      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                      Място и хора към които да принадлежи ...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                        33*0,90 лв е по малко от 15*2,19, нали?
                        Но 180 к.с. може да са недостатъчни за 5 тона с тази древна АСК.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          ... Дизел Мерцедес както казаха хората преди мен,и да му липсват 20 коня не е беда,ще си го тегли нормално.Ако си влюбен в бензина то бензин на Мерцедес сложи,но дизела ще го влачи и ги има,не харчи и е здрав мотор.
                          Съгласен съм, че са здрави, но от всички марки, които се ползват за кемпери в Европа (основно Фиат/Ивеко, Форд, Мерцедес) харчат най-много. Кемпер с база Мерцедес не съм чувал да харчи под 11-12/100. Не съм чувал и за данните, които Светослав цитира, според мен са доста завишени:

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          По малък кемпер около 2,5 - 3 тона мерц 318 харчи 15- 16 /100 дизел при 100 км/ч...
                          Моето мнение - аз съм съгласен с Jimi, не бих сменил двигателя. На Американски бензинов кемпер да сложа Европейски дизел е ... Към автора - ако ще влизаш във филми - насади си хубав американски бензин с адекватна кутия (от съвремието).

                          Наблюденията ми до момента от не малко проби на различни марки/ модели/ бази е, че при кемперите е добре да се докара минимум от 100 нютона на тон. Много Европейски не го докарват, или не в сток вид.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                            Тука с газта ме уби иначе кой да е мотор ще харчи по-малко от Американеца 5.8

                            Здрав да е па колко харчи е друга бира,е го тоя газирания колко извади.Основната мъка са частите според мен,да е тук ясно ма не е,а и гараж няма да го работи / то и аз нямам ма между палмите и януари става /.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Съгласен съм, че са здрави, но от всички марки, които се ползват за кемпери в Европа (основно Фиат/Ивеко, Форд, Мерцедес) харчат най-много. Кемпер с база Мерцедес не съм чувал да харчи под 11-12/100. Не съм чувал и за данните, които Светослав цитира, според мен са доста завишени:



                              Моето мнение - аз съм съгласен с Jimi, не бих сменил двигателя. На Американски бензинов кемпер да сложа Европейски дизел е ... Към автора - ако ще влизаш във филми - насади си хубав американски бензин с адекватна кутия (от съвремието).

                              Наблюденията ми до момента от не малко проби на различни марки/ модели/ бази е, че при кемперите е добре да се докара минимум от 100 нютона на тон. Много Европейски не го докарват, или не в сток вид.
                              Дълго време продаваха един много наточен и с доработки Римор алковен с Мерц 318. Продавача гордо беше написал - разход 15/100. Моето Ивеко Дейли 177 к.с. при 100 км на автопилот на магистрала харчи около 13-13,5 и все се оплаквам, че ми е много, а всички ме успокояват да си трая и да се кефя, че върви като лек автомобил. Мой познат си прави Хаймър по поръчка с рама и двг на мерц. с двг. 190 к.с. Ще го познаете по това, че е голям, със заден движещ мост, а не е с двойна гума отзад. Средния му разход от закупуването до есента на 2018 г. беше над 18/100.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                                Може ли да видим кемперчето отвътре?
                                Освен проблемите с мотора, има ли други недостатъци?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X