Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

    Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
    Някой може ли да ми провери по номера на рамата на кемпера параметрите на предавателните числа на задния мост и евентуално на автоматика.

    ето рамата: Ford Econoline 350 1989 1FDKE30H5KHB23309

    Благодаря !
    Страница G29 тук , за съжаление не дава инфо за предавателното число на моста. Предполагам на табелката в двигателния отсег трябва да има още инфо което да дешифрираме.


    п.п. всъщност тук е описано, че инфото се намира на стикера на вратата, предполага и някъде другаде го има. А по-долу на страницата е таблицата с мостовете и предавателните числа.

    Коментар


    • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

      Това са заводските данни за ом606

      130 kW (177 PS; 174 hp) @4400 rpm
      330 N⋅m (243 lb⋅ft) @1600 rpm
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        Страница G29 тук , за съжаление не дава инфо за предавателното число на моста. Предполагам на табелката в двигателния отсег трябва да има още инфо което да дешифрираме.


        п.п. всъщност тук е описано, че инфото се намира на стикера на вратата, предполага и някъде другаде го има. А по-долу на страницата е таблицата с мостовете и предавателните числа.
        Ето ми я табелката
        Прикачени файлове
        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
        Място и хора към които да принадлежи ...

        Коментар


        • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

          Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
          Ето ми я табелката
          Начи моста ти е - 52
          Номер от табелката - 52 Dana 70 HD Товароносимост - 7400 kg 4.10 предавателно число Ford Econoline
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 31-01-19, 11:36.

          Коментар


          • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

            Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
            Ето ми я табелката
            Със скоростите и мотора на Търтея, около 190км/ч теоритична максимална скорост по обороти. Ако гумите са тия посочени в табелката.
            С 2000об/мин, 86,5км/ч на шеста. С около 60км/ч е на 1400об/мин, т.е. имаш максимален въртящ момент.
            Реално, максималната скорост вероятно ще се достига на пета(директна), до около 156км/ч(четвърта е до 120км/ч).

            ПП: Ето прост калкулатор - http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
            Последно редактирано от cecoa1; 31-01-19, 14:51.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

              Много сте точни Благодаря за мигновенното съдействие .

              Чудя се тази ск. кутия на мерцедес като е изчислена за леки коли и бусове дали няма да се строши като я монтирам на моето камионче.
              Най - вече ме притеснява спускането по дълги наклони с този почти 6 тонен камион.Защото дори и на първа скорост на автомата като слизах от Юндола миналата година колата се засилва и се налагаше през 20 - 30 секунди да убивам ускорението със спирачките от което те започваха да миришат на изгоряло феродо.

              Дали ще се справи тази кутия с това натоварване при спускане ?
              Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
              Място и хора към които да принадлежи ...

              Коментар


              • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                Според модела е 250-400 нютона кутията.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                  Това хубаво, но като се сложи по-якичък двигател със съответната кутия, да не се появи нова тема със заглавие "счупих диференциал" или "скъсах полуос"?
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Това хубаво, но като се сложи по-якичък двигател със съответната кутия, да не се появи нова тема със заглавие "счупих диференциал" или "скъсах полуос"?
                    Няма опасност от такова нещо ,то това не е дрифтачка има нужда само да се търкаля безаварийно по пътната мрежа.
                    Не може и да си мечтае да превърти гуми със 6 тона отгоре им а и няма нужда.
                    Пък и шофера съм на 54 лазарника

                    Няма кого вече да свалям с дрифт .
                    Мацките някога ги сваляхме с Москвич 408 (преди 35 години) , направо се размечтах по ония времена и моменти е ех младост лудост ама всеки си намира майсторката .....
                    Последно редактирано от Николай Колев; 31-01-19, 16:04.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                      Отхлупи ли главата на оригиналният мотор?Ако не си отвори и снимай пораженията,по твоите обяснения ми звучи като поправимо.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Отхлупи ли главата на оригиналният мотор?Ако не си отвори и снимай пораженията,по твоите обяснения ми звучи като поправимо.
                        Снимал е, виж в пост номер 108. Даже и за декоративна масичка вероятно не става.
                        Между другото, тоя мотор трябва да е същия като на тия по-ръбестите полицейски коли от 80-те години в Щатите(Форд Краун Виктория).
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                          Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
                          Дали ще се справи тази кутия с това натоварване при спускане ?
                          На спускане ще си ОК, но ако мотора е с тунинг за много над заводските показатели, и ако раздаваш повечко газ, може да се наложи и тунинг на кутията. Чел съм, че нещо я доработват за до около 600Nm, но не съм се задълбочавал какво баш.

                          С автомата си имал много загуби в хидротрансформатора и при задържане с двигател, и при ускорение.

                          От друга страна, питай Търтея за варианта с автомата на Мерцедес 722.6, доста здрав, блокира хидротрансформатора още от втора(оригинално), а може да се направи и от първа. Но пък му трябва електронно управление.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                            Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
                            Много сте точни Благодаря за мигновенното съдействие .

                            Чудя се тази ск. кутия на мерцедес като е изчислена за леки коли и бусове дали няма да се строши като я монтирам на моето камионче.
                            Най - вече ме притеснява спускането по дълги наклони с този почти 6 тонен камион.Защото дори и на първа скорост на автомата като слизах от Юндола миналата година колата се засилва и се налагаше през 20 - 30 секунди да убивам ускорението със спирачките от което те започваха да миришат на изгоряло феродо.

                            Дали ще се справи тази кутия с това натоварване при спускане ?
                            Че какво му е на автомата на спускане?


                            Товарят се спирачките най вече.
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар


                            • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              На спускане ще си ОК, но ако мотора е с тунинг за много над заводските показатели, и ако раздаваш повечко газ, може да се наложи и тунинг на кутията. Чел съм, че нещо я доработват за до около 600Nm, но не съм се задълбочавал какво баш.

                              С автомата си имал много загуби в хидротрансформатора и при задържане с двигател, и при ускорение.

                              От друга страна, питай Търтея за варианта с автомата на Мерцедес 722.6, доста здрав, блокира хидротрансформатора още от втора(оригинално), а може да се направи и от първа. Но пък му трябва електронно управление.
                              За това му предложих, ако иска да си кара газ/бензин, цял донор с М113 и 722.6, от който да наскубЕ всичко необходимо за да тръгнат в комплект, като ще му остане и тон желязо фира.
                              Пълно е с подходящи десняци.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • От: Ревизиране на бензинов двигател EFI 351 windsor 5.8 l на кемпер Форд Ф 350

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Снимал е, виж в пост номер 108. Даже и за декоративна масичка вероятно не става.
                                Между другото, тоя мотор трябва да е същия като на тия по-ръбестите полицейски коли от 80-те години в Щатите(Форд Краун Виктория).
                                ПропуснАл съм!
                                Блока може да се възстанови със нова риза.Главата жива ли е?

                                P.S.Такъв Краун Виктория имаше във с.Садина със все полицейските си такъми.Едни шайки го разхождаха по поляните със включени ламби и сирени.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X