Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателя и хода на буталото

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

    От къде тръгнахме и къде стигнахме- и пак дебата се завъртя от кориолисовата сила,която го отклонява от целта. А и какви "прозрения" се родиха като "аргументи"!!!
    -Да вкарам нова "топка"-степента на "форсиране" (сгъстяване) намалява в по голяма степен ресурса на двигателя...

    Коментар


    • #92
      От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      От ходa нa бутaлото ,по принцип зaвиси еднa степен от ресурсa нa двигaтелa, имa много други фaктори ,тaкa че темaтa трябвa дa обхвaне достa възли и технологии определящи ресурсa му,незaвисимо кaкъв е!
      Е тя темата беше вярно ли е, че ако има по-къс ход буталото, двигателят се износва по-малко. Аз отговорих "теоретично да, щото еди-къде си така пишат". Цецо написа:
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Да, по принцип ако работят при едни и същи обороти и режими двигателя с по-къс ход би се износил по-бавно от този с по-дълъг. НО при равни всички други условия, което на практика не може да стане.
      Но се почнаха някакви примери с конкретни мотоциклети, кораби, парни локомотиви и, забележете: автомобилни двигатели, набедени за "дългоходови", които до един се оказаха "късоходови" Полезното за мен беше да науча, че и Жигулата била с такъв двигател, преди съветските другари да тръгнат да я "подобряват" и изобщо масата "легендарни" автомобилни мотори, като изключим приспособени за такива тракторни двигателчета, се оказаха такъв тип (аз пък си мислех, че "Хемито" ми мноу уникално, пък то... и "Либито" и то така било, и 4.7 L на WJ били такива...)
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #93
        От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        ...Ама много по-здрава била ВАЗ 2103 от ВАЗ 2101 Ама според съвеЦките другари. А вие такива 1500, 1500 S и 1600 лади видели ли сте по пътищата ? Аз не. А Жигулки още мърдат и се моткат по шосетата и из градовете.
        Лимитиращ фактор за живота на който и да е автомобил ВАЗ не е износването на двигателя, а корозията на купето. Когато двигателят умре, то е от оставане без антиф...ъъъ, вода, без масло, със смола вместо масло или друга простотия която няма нищо общо с ходовете, диаметрите и биелите, а с факта че и собственикът, и производителят са мърлячи.

        Та мани ти двигателя на жигулата, той не е за тази дискусия.

        Коментар


        • #94
          От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          -Да вкарам нова "топка"-степента на "форсиране" (сгъстяване) намалява в по голяма степен ресурса на двигателя...
          И ако е комбинирана и със големи фази на газоразпределението(над 270гр),ресурса хич го няма.Но при тази схема се търси максимална мощност,пък мотора,колкото изтрае.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #95
            От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Ти кажи защо всички сериозни автомобилни мотори (вкл. на "бестселъра" Фиат 124, същото ВАЗ 2101) се оказват "късоходови" ? Ама не "щото счетоводителите..." Това през 50-те, 60-те и 70-те години не е било фактор.
            Ми не са всички сериозни мотори, 1,6 на примерата е дългоходов и е от легендарните милионници, на хонда 1,4 мисля е същия случай.

            ресурса най-вече зависи от материали, технологична дисциплина на производство и употреба, проектиране. "късоходови" "дългоходови" е последната дупка на кавала откъм ресурса

            ако ще трябва да се сравняват по ресурс/"ход" - то трябва да се въведе параметър "изминати метри от буталото към метри изминат път", което пък зависи от стил на шофиране накратко - няма строга такава връзка.
            байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
            Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
            Суперспам - спама на суперите

            Коментар


            • #96
              От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

              Пичове!! Пет страници 90%-тови глупости. Викам да се спрете! Казах няколко пъти, ще го кажа пак. На две три страници писАния не е възможно да се обясни теорията на ДВГ. Вервайте ми!
              Искате ли някоя формула да вмъкна?
              Да кажа сентенцирано. Относително верно е, че по-малката средна бутална скорост води до по-голяма дълговечност на двигателя.
              Стига спорихте за глупости!
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #97
                От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                ...Относително верно е, че по-малката средна бутална скорост води до по-голяма дълговечност на двигателя.
                Стига спорихте за глупости!
                Което и изчерпва темата. Ще я оставя на на тази точна и вярна нота преди някой да приведе карото на д'зертано в списъка примери.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X