Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателя и хода на буталото

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

    В тази тема се поддържат следните аксиоми.
    1. ВрЪхта на сладоледа и кулминацията на инженерната мисъл са дизеловите двигатели, те са с най-голям ресурс.
    2. Те са дългоходови (да, ама не е вярно за голяма част от тях)
    3. И са с много голям ресурс, щото на корабите са такива (да, ама са минАли покрай дизела, туй да не са яхтите на Бенцбоса).
    4. Щом Гагич казва нещо, значи са глупости, независимо, че го е прочел някъде и дава линкове.
    5. Щом го пише у тунинг-форума, значи са измишльотини на пернишки рацери.
    6. Допълвайте, че ми се доспа...
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #47
      От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

      Ресурсът на един двигател зависи от твърде много параметри, та не може да се даде еднозначен отговор. ДА. От Средната бутална скорост (дето я споменах по-горе) твърде много зависи, ама не е само това. Ся, ако взема, че плясна тук (поне) една курсова работа по ДВГ, това ще накара ли някой да се замисли преди да пише?
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #48
        От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ....а да ми обясниш,че осмаците ми са бавно оборотни с въртящ момент в ниските мммммммалко ме съмнява ако не сравняваш с Хаябуса.
        Айде последен опит (от линка на cecoa1)

        Марка двигателя M119
        Годы выпуска 1989-1998
        крутящий момент, Нм/об.мин 470/3900

        И една корса за сравнение:
        Крутящий момент – 200 (175*) Нм/4900 (4200*) об.мин
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #49
          От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          В тази тема се поддържат следните аксиоми.
          1. ВрЪхта на сладоледа и кулминацията на инженерната мисъл са дизеловите двигатели, те са с най-голям ресурс.
          2. Те са дългоходови (да, ама не е вярно за голяма част от тях)
          3. И са с много голям ресурс, щото на корабите са такива (да, ама са минАли покрай дизела, туй да не са яхтите на Бенцбоса).
          4. Щом Гагич казва нещо, значи са глупости, независимо, че го е прочел някъде и дава линкове.
          5. Щом го пише у тунинг-форума, значи са измишльотини на пернишки рацери.
          6. Допълвайте, че ми се доспа...
          1. ВрЪхта на сладоледа, и тези с най-голЕм... ресурс де... са тези, които искат да ги направят с най-голЕм. Правят ги(до скоро де) с по-голям, тези които струват повече и се карат повече, малолитражка да мине милион... и да я направят, ще ѝ се скапе ламарината(имаше едно Тико на милион на едно изложение преди години).
          2. Дългоходови и късоходови е просто една условност, която има по-скоро теоретично отношение към ресурса.
          3. На корабите са такива, за голямо КПД, а ресурса им е даден по необходимост.
          4. Гагич е маУко инсинуатор, но за повечето теми от които е в час, казва и по нещо читаво...така де, 'Фаща декиш... Но за нЕкои неща трябва първо да ги разбираш за да можеш нещо да твърдиш, пък чак после да даваш каквито и да е линкове. В случая каквито и да даваш, е излишно, освен да покажеш за какво говориш и че има всякакви вариации по темата, без да може да се категоризират някакви изводи относно ресурса на двигателите по принцип. Да, по принцип ако работят при едни и същи обороти и режими двигателя с по-къс ход би се износил по-бавно от този с по-дълъг. НО при равни всички други условия, което на практика не може да стане.
          5. Къде и ще да го пише, ако не е написано правилно или не е разбрано правилно от четящия излиза като абсурдно твърдение, което реално не е вярно.
          6. ...Допълнил бях в предишния си пост по темата как се смята средна бутална скорост и как на практика караме много по-бързо от средната скорост с която могат да ни се движат буталата...
          Да, и за замислянето към което подканя Стоян... Нека се замислим дали ако едното е по-добро решение от другото, какви са ограниченията за използването му до крайнност?! Ако двигателя с къс ход е много добър, то този с двойно по-къс ще е още по-добър... Ама не е така....Така че ...дипломната работа по ДВГ тук, но обяснена като за лаици за да не се пишат излишни неща.

          ПП: Гагич, 3900об/мин хич не са ниски за максимален въртящ момент. Виж характеристиката на нЕкой УАЗ-ов мотор па тогава коментирай(максимална мощност при 4000 и нещо, максимален момент при 2000 и нещо). А диаметър и ход 92мм, а сега де?!
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #50
            От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

            Гагич молим ти се не бЕгай ми пак ми обясни за моите осмаците на Мерцедеса,за мотора под задника ми който развърта макс. 2100 оборота пък тоя на Корсичката си го пази да се учиш кое и какво.Междувременно си чакам Ладата,че да ми докажеш,че не говориш глупости.

            Нямало зависимост защото американските нали да ма не споменаваш по колко коня от какъв обем вадят коне и колко развъртат.Аз ти давам пример с мотор с еднакъв обем,ход на бутало,почти еднакви обороти.......и на единия модел му дават 10 пъти повече часове от колко на другия ма ти пък чак да се зачетеш в нещо не очаквам.

            Кажи ми сега за моите мотори,че нищо не знам,леко ми го обясни
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Гагич молим ти се
              Снимай двигателя дето е под тебе и ще му намерим данните. Нищо чудно да е "късоходов". Това, че не може да са безкрайно "плитки" цилиндрите важи със същата сила и за безкрайно "дълбоките" такива. Ти сменяй бързо тия ненадежни возилца в подписа ти, че не се знае кога ще им гръмнат двигателите от свръхобороти при 70 mph и некое бутало шта прасни и шта убий За Ладата, дето си я бил купил с гуми на 20 години, ако не си побързал да си изтриеш мнението, ще го потърся.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #52
                От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Да, по принцип ако работят при едни и същи обороти и режими двигателя с по-къс ход би се износил по-бавно от този с по-дълъг. НО при равни всички други условия, което на практика не може да стане.

                Това беше питането и това съм отговорил. За неравните други условия съм дал пример с бусче, пърпорещо с 50-80 км/ч всеки ден извънградско и юркан по светофари, кесещ в задръствания и веднъж годишно каран с 240 по магистрала S500, който може да счупи двигател по-рано. От това не следва, че M119 е боклук щото късоходов, пък някакв "Перкинс" модел 1970 е по-добрият двигател, щото "дългоходов"
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #53
                  От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                  Всъщност този въпрос е решен много отдавна и резултатът е налице - има понятие "квадратен двигател", а екстремните отклонения от него са в рамките на 20-25% от размерите. По-рано са съществували и по-големи отклонения, вкл. и заради особености на данъчното облагане.

                  "Равни други условия" е някакъв абсурд, който в природата не съществува.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Всъщност този въпрос е решен много отдавна и резултатът е налице - има понятие "квадратен двигател", а екстремните отклонения от него са в рамките на 20-25% от размерите. По-рано са съществували и по-големи отклонения, вкл. и заради особености на данъчното облагане.

                    "Равни други условия" е някакъв абсурд, който в природата не съществува.
                    И това съм писал, ама няма кой да чете. Щом се е обадил Гагич, дай да го утрепем с догми - дългоходовите са по-добри, това е, точка по въпроса, всичко друго са го направили счетоводители, да прецакат тъпия кОпувач, та да си купи след 3 години нова кола.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                      Тая тема ми звучи като стария виц: Срещат се двама на една жена - бившия и настоящия и мъж. Бившия, заядливо - как е с втората употреба. А настоящия парирал - Използвана, но само до осмия сантиметър, нататък чисто нова
                      Късоходовите се строят, за високи обороти, но и отдават мощност при по-високи обороти. Дългоходовите пък развиват мощностната си крива от ниски обороти.
                      Още едно сравнение - расов състезателен жребец и здрав, работен кон. Кой е по-издържлив

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                        Още едно сравнение - расов състезателен жребец и здрав, работен кон. Кой е по-издържлив
                        Пришпори "здравия работен кон" да тича с 60 км/ч и виж за колко минути ще получи инфаркт. Пусни един щангист да спринтира на маратон и го налагай с камшик ако спре или вземе да ходи.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                          Ресурса на двигателя няма строга връзка с "хода" на буталото.

                          Но темата е интересна
                          байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                          Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                          Суперспам - спама на суперите

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                            Еми интересна Я. Аз к'во рекох по-горе. С теорията не зная какво ще стане, ама за сметка на това темата ще бъде интересна!
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Снимай двигателя дето е под тебе и ще му намерим данните. Нищо чудно да е "късоходов". Това, че не може да са безкрайно "плитки" цилиндрите важи със същата сила и за безкрайно "дълбоките" такива. Ти сменяй бързо тия ненадежни возилца в подписа ти, че не се знае кога ще им гръмнат двигателите от свръхобороти при 70 mph и некое бутало шта прасни и шта убий За Ладата, дето си я бил купил с гуми на 20 години, ако не си побързал да си изтриеш мнението, ще го потърся.
                              Ало Гагич,аз мога да трия след едно определено време в Морския раздел та не ти се брои и това гениално изказване.И от мотори или машини не разбирам,кьсоходовите за едно ги правят,дългия за друго,закономерност според теб нямало ма според тебе само.Или мотор на тегач принципно вади по-малко часове от мотор на Лада?

                              Не ми се снима,Кьминс КСМ или КСБ 6 цилиндров 430 коня и рейтинг хеви дюти или продължително,все тая,ходи търси.

                              АЗ КУПИЛ Лада с 20 годишни гуми?Я ходи търси пак.И прави разлика между обороти и скорости,че има едно нещо като трансмисия или скоростни кутии което стои или пред или зад мотора та и се смята по него спрямо задачката му.

                              Жокерче за Ладата - намерил от приятелче,кьсах гумите с ръце,Купил Лада........като намериш темата ще ти се посмея пак.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ресурса на двигателя и хода на буталото

                                QSL9,малко под 500 коня да е,114 на 145 мм,нищо чудно да е това което казваш ма не е,нищо чудно и за друго да си прав ма не си.

                                А ми извади сега М117 какъв е.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X