Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво сипвам в нафтата и защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

    То не е нормално и биодобавката, и качеството у нас. Аз казах- докато го докарам от там карам само с гориво. Ако знаех какво, тук бих сипал и на бензина
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      Масло в горивото!21век ,па и 20ти да беше ,пак не е нормално!
      Мхм, после "модерните" се питате що една кола едвам си изкарала гаранцията е за дюзи, пък друга на 200-300000 е с перфектни такива.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

        Като любител на бълвочите реших да пробвам поредният. Супер мега специалната добавка на Мермерски /Има и кисело мляко с добавки на Мермерски баща/. Това чудо мирише на трансформаторно масло и терпентин. И на вид го докарва на такова. Сипах го в джипа и освен че замести 800 мл от резервоара друго не усетих. Пътувах, карах градско все тая. Може да има някакво минимално подобрение в работата на двигателя. Все едно е малко по мека работата, но ако бях налял същото количество трансформаторно масло ефекта щеше да е по голям. По принцип като се сетия наливам на лики моли една добавка и ефекта се усеща. Двигателя започва да дърпа от малко по ниски обороти. Над 10 години карам дизели до сега нафта не ми е замръзвала. Сипвам от еко или ром петрол и понякога слагам добавка на лики моли. Има същият мирис и цвят като Бардала, явно са доста сходни. Според мен Мермерски си направиха схемата. Така и така никой не знае в коя област са им титлите, но явно са наи силни в търговията. Даже се замислих дали да не взема шишета от кореселин да слагам малко м10д с нафта и да продавам и аз въпшебни добавки на д-р Францов /даже дядо ми си беше професор/, а ще трябва и малко хартия и евтин принтер за етикети. Общо взето няма смисъл да пробвате въпросната добавка просто си трябва нормална нафта другото е плацебо.

        Коментар


        • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Масло в горивото!21век ,па и 20ти да беше ,пак не е нормално!
          Дизел карам само по лодките. С тонове на месец. Ниско количество “Солфър” /или там както му се казва по купешки/, се получава след процес на нагряване на горивото в рафинерията /това Ясен може да го обясни по-научно, аз не се втелявам в химия/. При това нагряване се намаляват смазочните свойства на нафтата. И дюзи, помпи и остананала сволоч дава фира /много нАучно го описах/. Маслото помага за мазането.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

            Въпреки всеобщото схващане, че инженерите проектиращи двигатели са кръгли идиоти и квадратни олигофрени, нямащи никаква представа какво е това ДВГ, съм убеден че са запознати и с тоя феномен на дизеловото гориво, и са предвидили каквото е трябвало...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

              Предвидено е за новите двигатели. За тези, разработвани преди 15+ години не - никой не е мислел за това. Няма как да предвидят нещо, което го е нямало като техническо изискване.

              Коментар


              • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                Солфър-а е сярата. И да - ако се махне сярата смазочните свойства на нафтата стават близки до ужасни.

                Но пък във всяка нафта вече има биодизел, а той смазва в пъти по-добре от сярата и нищожните количества 2Т масло дето се добавят. Имаше някъде в нета измервания показващи износването при различни добавки към нафтата и с биодизел то беше най-малко.

                Коментар


                • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Въпреки всеобщото схващане, че инженерите проектиращи двигатели са кръгли идиоти и квадратни олигофрени, нямащи никаква представа какво е това ДВГ, съм убеден че са запознати и с тоя феномен на дизеловото гориво, и са предвидили каквото е трябвало...
                  Те инженерите сигурно не са кръгли и квадратни, но през последните 10-15г финансовия отдел сериозно се намесва в процесите на разработване, а те (финансистите) нямат никаква представа що е то двг, но пък доста добре пресмятат какви са загубите ако инженерите направят двг което живее 15г и издържа милион км.
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                    Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                    ...но пък доста добре пресмятат какви са загубите ако инженерите направят двг което живее 15г и издържа милион км.
                    Средностатистическия ползвател не се интересува от милионници. В общия случай, ако ДВГ изкара относително безпроблемни 300 - 400 000 км, е повече от доволно. Учудващо, въпреки така омразните счетоводители, има автомобили с такъв, че и по-голям пробег.

                    И един въпрос - ти би ли искал да заплатиш за двигател издържаш 10 милиона километра без сериозни ремонти, от които ти да го използваш 100 - 200к? Щото аз по-скоро не искам. Да плаща следващият му собственик. Няма аз да го субсидирам я!
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Да плаща следващият му собственик. Няма аз да го субсидирам я!
                      Винаги целият масраф го плаща първият - този който иска да се произведе чисто нов екземпляр специално за него и той да го извади от магазина. Просто защото по време на гаранцията, за него е "заделен" известен процент дублиращи части и труд, ей така за всеки случай. Ако стане нещо да подменят с нови. Ако не стане - чист келепир за производителя и той продава частите на друг. Като свърши гаранцията тази отговорност отпада, за това и реалната цената на всеки среден по-масов автомобил спада грубо с 50% след съотвентата година, която се явява край на гаранцията. Всеки следващ който ще използва този вече съществуващ автомобил плаща все по-малко и по-малко пари за да го притежава. Сега като се замисля и от чисто екологична гледна точка това е едно добро наказание/поощрение.

                      Ироничното в случая, е че на тези в началото на експлоатацията е най-малко вероятно да им се наложи да подменят части, макар че точно те са си ги платили, че даже и предплатили на 100, че и на 200%. Но реално има такива случаи не малко. А тези в края плащат само малка част от това което са платили първите, а даже имат и реален шанс да не им се наложи да подменят повечето части, а понякога и нищо.
                      WG 2.7 CRD

                      Коментар


                      • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                        Някои струват повече отколкото като нови, когато станат ретро. Или при някакви специфични комбинации от качества и развитие на пазара.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          ...Някои струват повече отколкото като нови, когато станат ретро. ....
                          Тъй като този контрааргумент го чета вече няколко пъти - май е време да си го прикача към колекцията от форумни лафове (където палмата на първенството за сега принадлежи на " ...откакто счетоводителите започнаха да работят на автомобилните конвейери..." ).

                          Иначе за мен как един автомобил "става ретро" е все още непонятно .
                          Затова и се чудя у нас над 2 милиона автомобила, движещи се по пътищатата - ретро ли са , или не ?
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            ...Да плаща следващият му собственик. Няма аз да го субсидирам я!
                            Да де, ама тук в 95% от случаите маслото го налива следващия собственик, защото не си е купил колата от магазина. Ако е от магазина с гаранция 200000км или 5 години, това никак няма да ме касае по отношение на експлоатацията. Но ще ме касае когато го продавам, защото ще му искам повече пари за по-доброто състояние. А и великата инвестиция от 2-3лв на резервоар не виждам кого би-могла да гътне.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                              Днес сутринта на жената фиестата запали и угасна... нафтата от Бенита и пише ,че е с Бдц(на на което не вярвам). Аз паркирал на 5 метра от нея ,със същата нафта, но с добавено двутактово масло 300мл на един резервоар и бардал Г11 за почистване на дюзите но разреден до безбожност(бях го сложил на цял резервоар 80л, после изразходих половината и долях догоре) запалих като пич. Това при температура от -4 градуса.
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар


                              • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                                [QUOTE=Juiced;3401814]Днес сутринта на жената фиестата запали и угасна... нафтата от Бенита и пише ,че е с Бдц(на на което не вярвам). Аз паркирал на 5 метра от нея ,със същата нафта, но с добавено двутактово масло 300мл на един резервоар и бардал Г11 за почистване на дюзите но разреден до безбожност(бях го сложил на цял резервоар 80л, после изразходих половината и долях догоре) запалих като пич. Това при температура от -4 градуса.[/QUOTE

                                Точно тази сутрин мойта фиеста 1.4 тдци запали без проблеми на -6 . Нафтата е лукойлска с 500мл. синтетично двутактово на пълен резервоар (не знам колко е ) и литър бензин. От както сипвам масло работи по-мазно. Дали е вредно или не за колата времето ще покаже. За сега го понася чудесно и пита за още.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X