До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.
Здравейте, колеги, много полезна тема. Изобщо форумът е страхотно полезен, за което всички получавате моите поздравления!
Не разбрах единствено дали е добре да се сипва бензин в нафтата за двигатели Common rail?
Колкото до ниските температури - малко преди нова година запалих при -10 градуса без никакви проблеми с едно нагряване на свещите (автоматично системата нагрява, около 10 сек при -6 градуса), зареждал съм за последно преди най-ниските температури на бензиностанции Лукойл:
1) София - Младост - 4;
2) Царево - на изхода в посока Бургас;
3) Бургас - на изхода към София.
Както споменаха и по-горе - и на мен един продавач от клон на Лукойл потвърди, че поставят добавки против желиране на нафтата и ме увери че няма нужда да си купувам добавка, освен ако не е за прочистване на дюзите.
Доволен съм от горивото в Лукойл като цяло, но колеги, имайте предвид че всички бензиностанции от големите вериги, говоря за Лукойл, Шел и ОМВ са на принцип "правя си бензиностанция някъде, решавам че ще продавам горива под марката на ШЕЛ, сключвам договори с ШЕЛ, обзавеждам я по техен тертип и ми доставят горивата по система, каквато аз реша".
Аз съм от Бургас и съм виждал как в Нефтозавода пристигат цистерните на ШЕЛ. В момента например ШЕЛ-а на Цариградско в посока Пловдив и този в Младост 1 се зареждат от друга фирма, която се занимава само с доставка на гориво. Самите добавки си ги поставят във всяка една бензиностанция.
Досега съм зареждал единствено от ШЕЛ, ОМВ и Лукойл и останах с впечатлението, че от Шел има най-много сажди след като натисна педала.
И една молба - когато предлагате някаква добавка, без значение за прочистване на горивна система или против желиране на нафтата, пишете от къде се снабдявате, благодаря
Поздрави
Здравейте, колеги, много полезна тема. Изобщо форумът е страхотно полезен, за което всички получавате моите поздравления!
Не разбрах единствено дали е добре да се сипва бензин в нафтата за двигатели Common rail?
Колкото до ниските температури - малко преди нова година запалих при -10 градуса без никакви проблеми с едно нагряване на свещите (автоматично системата нагрява, около 10 сек при -6 градуса), зареждал съм за последно преди най-ниските температури на бензиностанции Лукойл:
1) София - Младост - 4;
2) Царево - на изхода в посока Бургас;
3) Бургас - на изхода към София.
Както споменаха и по-горе - и на мен един продавач от клон на Лукойл потвърди, че поставят добавки против желиране на нафтата и ме увери че няма нужда да си купувам добавка, освен ако не е за прочистване на дюзите.
Доволен съм от горивото в Лукойл като цяло, но колеги, имайте предвид че всички бензиностанции от големите вериги, говоря за Лукойл, Шел и ОМВ са на принцип "правя си бензиностанция някъде, решавам че ще продавам горива под марката на ШЕЛ, сключвам договори с ШЕЛ, обзавеждам я по техен тертип и ми доставят горивата по система, каквато аз реша".
Аз съм от Бургас и съм виждал как в Нефтозавода пристигат цистерните на ШЕЛ. В момента например ШЕЛ-а на Цариградско в посока Пловдив и този в Младост 1 се зареждат от друга фирма, която се занимава само с доставка на гориво. Самите добавки си ги поставят във всяка една бензиностанция.
Досега съм зареждал единствено от ШЕЛ, ОМВ и Лукойл и останах с впечатлението, че от Шел има най-много сажди след като натисна педала.
И една молба - когато предлагате някаква добавка, без значение за прочистване на горивна система или против желиране на нафтата, пишете от къде се снабдявате, благодаря

Поздрави
Коментар