Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Сега е момента темата да се изроди към "Центрофуга-направи си сам"
    Е хайде де .
    Аз затова кибича тука .

    Масло отработено - бол .
    Да подкарам системата и да я настоя - ще отнеме време и финанси .

    Ако стане читаво - аз ще съм най доволен.

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Я кажи от къде това масло, че си мисля нещо за отопление , ако е толкова много

  • здравейте , взел съм един маслен центробежен филтър , имам и помпа която вдига 2-3 бара налягане почвам експерименти като:
    1 трябва да махна клапана на филтъра
    2 трябва да направя някаква система от фунии , маслото от задния край на филтъра да се стича в същата туба , от която го помпя
    3 след 20-30 минути да отклоня потока след филтъра и да го налея в чиста туба ->в резервоара
    маслото ще е смесено с 20% бензин още при филтрирането
    4 след като маслото свърши ,да оставя филъра да се оцеди в тубата с мръсно масло

    Коментар


    • След една година време да съживим малко темата. Аз използвам масло от газови двигатели, което няма нужда от филтриране. То е чисто бистро с червеникав цвят и е пълна синтетика 5w30. Ако успея да си монтирам пластинчатия топлообменник, с който да го подгрявам до темп. на антифриза, няма да има нужда да го смесвам с нафта, както правя сега. Когато се източва от картера топло с температура над 50-60 градуса е течно почти като нафта, но ако е студено трябва да се смеси.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Няма лошо да си ползваш птработените масла за гориво, но поне ги добавяй в нафтата, и то по малко.
        Само с масло не е добре за двигателя, наблюдавано на няколко коли. В началото вървят и пушат доста, но след няколко резервоара на чисто масло идват проблемите с помпа, дюзи...
        Аз бих го добавял по-10-20%, не повече.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Точно

        Има си и смесители които го греят и си ги нагласяш колко да ти пуска в нафтата

      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Ако виждате зор със маслото ,имам една машина която ще живее само на масло ,додето е автомобил,вече е пробван и му влиза като мехлем няколко тона.Ама свърши,никакви подгреви ...само количество.

    • Какви смесители, дай повече инфо моля.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        По разни яхти / че това ми е работата / съм виждал и ползвал много пъти от резервоара за отработеното масло минава през помпа/нагревател/смесител и вкарва определено количество в нафтата,в средата на океана няма какво да го правиш и д искаш та се налага да се гори......ма и моторите са едни малко по-яки от средния дизел на пътя.

    • https://usfiltermaxx.com/en/

      Центрофуги за пречистване,смесители,помпи,маркучи........за големи машини,тук 100 литра на час разход не е нищо особено и смесването лесно.
      В зависимост от дизела се препоръчва 10 микрона филтър и макс 5% масло в дизела,загрято до 45 градуса поне, това на малки машини.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Преди години като видях темата и ми стана интересно да пробвам и аз чудото по това време за мен , сега вече имам потрошена от други действия кола а в никакъв случай от карането с отработено двигателно масло , и то в повечето случаи над 80% в полза за маслото , да не кажа понякога и 100% през лятото , в студените месеци 60% масло 30% дизел и 10% бензин ги харесваше.Не го правих за икономия първоначално но после взе ,че му хареса на колата ( vw 1.6td 1990) , пък за филтриране не съм чувал и не съм се занимавал, нали си имат филтър оригинален , просто се сменя по честичко.
        Желая успех на тези ,които се хвърлят тепърва в експериментите

        Коментар


        • Аз имах мераци за отопление на масло , но цените към момента не ме устройват .
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • Глобите за отопление на масло не са за пренебрегване...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Глобите са, за това което излиза от комина , а не какво влиза в котела. Ако сега ми направят замерване на въглищата и дървата , пак съм за глоба .

          • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Глобите за отопление на масло не са за пренебрегване...
            Зависи с какво го гориш. До нас един сервиз за смяна на масло се топли с такова, включително жилищна част. Ма котела не е направи си сам и струва доста. Идва даже италиянец да го пуска.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Не зависи. Приятел беше купил такава печка. Разправяше, че била доста скъпа. Като започнали да наобикалят инспекторите с кочаните с глоби я махна и мина на друг вид отопление.
              Щото първоначално се твърдеше че била предназначена за работа с горяло масло, пък след това се оказа, че била за дизелово гориво...
              Работеше и с масло де, ама с дизелово горимо покрива съответните норми и инспекторите не се изморяват с писане на актове...
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Не зависи. Приятел беше купил такава печка. Разправяше, че била доста скъпа. Като започнали да наобикалят инспекторите с кочаните с глоби я махна и мина на друг вид отопление.
                Щото първоначално се твърдеше че била предназначена за работа с горяло масло, пък след това се оказа, че била за дизелово гориво...
                Работеше и с масло де, ама с дизелово горимо покрива съответните норми и инспекторите не се изморяват с писане на актове...
                Приличен автоцентър доста зими изкара на котлета с горяло масло, но в момента, в който газовата тръба стигна до тях, минаха на газ. При това са няколко халета и административна сграда с ресторант
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • Аз доста години се топлех на отработено олио с горелка Бабинктон, но сега колите които искат това гориво станаха три и не остава за отопление.

                  Коментар


                  • Мисля, че никога няма да се отлепим от дъното. Бях чел, че се кара и с трансформаторно масло и отработено олио 😆 Все още ми е трудно да си го представя, както и да разбера причината.

                    Коментар


                    • ktch_1964
                      ktch_1964 коментира
                      Редактиране на коментар
                      На Господина псевдоеколог ще кажа, че ми е много приятно да минавам покрай "бол бензиностанции" без да се интересувам каква е цената на горивото.
                      Благодарение на спестените пари от гориво успях да изуча детето си . Много ми е кеф , че 70% от парите които щях дадам за гориво не са отишли за ония циркаджии в парламента.

                    • v_0
                      v_0 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Безмислен спор. Вие мен няма да разберете, аз вас също. Всеки да жевее както иска, само да не пречи на другия.

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Именно. На теб например какво ти пречи, че колегата кара на масло?

                      Аз никога не съм го правил, не го намирам за хубаво за двигателя. Това даже и в най-гладните години когато не давах много газ за да падне разхода.
                      Обаче на мен не ми пречи, че друг кара на масло, това си е чисто негова работа.

                  • Де да беше само на олио, трансформаторно и отработено масло.
                    Приятел разправяше за някаква подобна алхимия която остава от някакви печатарски машини. И тя минавала през двигателите на тия с по-старички автомобили.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Алхимията в печатарските машини е керосин. Обсъждан е вече.

                  • Първоначално публикуван от BORKAEFF Преглед на мнение
                    ... Аз използвам масло от газови двигатели, което няма нужда от филтриране. ..
                    Няма масло, което да не се нуждае от филтриране. Не и като моторно гориво. Рецептата е проста - желателно да е утаено - колкото повече, токова по-добре. Загрява се на 90-100 градуса и се центрофугира. След това се разрежда 80/20 с бензин. Вече имам сериозен натрупан опит по въпроза. Не скапва нищо, не пуши и върви нормално.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Щото е по-калорично от нафтата.
                      При добре пречистено масло, отзад ни пушек, ни смрад.

                      ... обаче има такива олигофрени които едвам се движат, и не знам точно какво отработено масло ползват, но зад е плътна чернилка и освен смрадта, поне мен съвсем буквално ме стягат дробовете.

                      Проблема е, че повечето ползватели на "алтернативите" са мърлячи и, освен по смрадливите турлаци отзад, отдалече си личат по вързаните с въжета и тел брони, а като спрат - по теловете стърчащи от гумите.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X