Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Газова уредба на УАЗ

    Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
    Искам да питам колегите които са с карбуратор К151 и газова, нещо променят ли по системата на ЕПХХ. По точно дали спират вакуума към ЕПХХ при работа на газ щото в случая той само ще пречи /така мисля аз/. Така или иначе моя ЕПХХ не работи и маркуча за вакуума който отива към него е включен вече в изпарителя. Ако реша някой ден да възстановявам системата за ЕПХХ да знам как да го вържа. И въобще тази система има ли отношение към работата на газ
    Аз съм с К151 и газова, обаче изпарителят е електрически. Някъде имаше писано за електрическо свързване на ЕПХХ, така, че да играе същата роля и на газ.
    Последно редактирано от inp; 04-09-08, 09:05.
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • До: Газова уредба на УАЗ

      Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
      Аз съм с К151 и газова, обаче изпарителят е електрически. Някъде имаше писано за електрическо свързване на ИПХХ, така, че да играе същата роля и на газ.
      Аз съм с вакуумен
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • До: Газова уредба на УАЗ

        Според мен за УАЗа е по добре с вакумен изпарител защото пали по лесно.
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • До: Газова уредба на УАЗ

          Приятели,вие сте грамотни момчета,отворете карбуратора и вижте откъде минава бензина и откъде газта,и ще се убедите че не си пиша само за да се правя на разбирач.Модела на изпаритела няма значение.

          Коментар


          • До: Газова уредба на УАЗ

            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
            Според мен за УАЗа е по добре с вакумен изпарител защото пали по лесно.
            Дали е с вакуумна или електрическа блокировка няма абсолютно никакво значение за лесния старт.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • До: Газова уредба на УАЗ

              Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
              Аз съм с вакуумен
              Така де. Идеята ми беше да смениш вакуумния с електрически (знам, че има противници на това електрически да се слага на карб.), за да използваш възможността ЕПХХ-то да си работи и на газ. Не зная дали това е възможно с вакуумен.
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • До: Газова уредба на УАЗ

                Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                Така де. Идеята ми беше да смениш вакуумния с електрически (знам, че има противници на това електрически да се слага на карб.), за да използваш възможността ЕПХХ-то да си работи и на газ. Не зная дали това е възможно с вакуумен.
                Още несъм изхарчил три бутилки газ с вакуммния, така че нема да стане. А как електрическия ще работи с ЕПХХ, че нещо не се сещам. Да нямаш предвид да работи само с микропревключвателя а не със цялата система на карба?
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • До: Газова уредба на УАЗ

                  Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                  Още несъм изхарчил три бутилки газ с вакуммния, така че нема да стане. А как електрическия ще работи с ЕПХХ, че нещо не се сещам. Да нямаш предвид да работи само с микропревключвателя а не със цялата система на карба?
                  Ами това е дилемата, която още не съм избистрил, че техническата ми мисъл не е много силна.
                  А това ще определи и начина на свързване. Ще ми се да е по-просто и да се използва само микропревключвателя, ама така пък той ще управлява едновременно и клапана от системата на ПХХ... Абе мъгла ми е, като имам време ще се поровя в дебелите книги. Пък дотогава може някой да сподели своя опит.
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • До: Газова уредба на УАЗ

                    Може да работи и с вакумния само,че няма да е толкова прецизна.
                    Ще се върже към клапана на газта и готово само,че непрецизността се получава от това,че ще има едно така да се каже "забавяне" докато изгори газта от изпаритела ама за дълги и продължителни наклони ще си работи безпроблемно.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • До: Газова уредба на УАЗ

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      ... ще има едно така да се каже "забавяне" докато изгори газта от изпаритела ама за дълги и продължителни наклони ще си работи безпроблемно.
                      Ми че при мене си изгаря за отрицателно време. Пробвал съм при спускане да изключа газта от ключето и веднага като подам газ - няма никой.
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • До: Газова уредба на УАЗ

                        Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                        Ми че при мене си изгаря за отрицателно време. Пробвал съм при спускане да изключа газта от ключето и веднага като подам газ - няма никой.
                        Твоят нали е електрически? Така пише по-горе. На електрическия, спреш тока, спира и газът (а изпарителят си остава пълен).

                        Забавянето го има на вакуумните. Те, за да спрат веднага, трябва да изчезне вакуума. А това става само като спре ДВГ да се върти.

                        За твоята идея за ЕППХ - много е просто. Паралелно на електрическия клапан на карбуратора, свързваш реленце за ЕППХ от Нива, примерно. През него, прекарваш тока към ел. изпарителя и всичко заработва. Само не знам, дали електромеханичната част на изпарителя ще издържи прецъкване на всяко отнемане на газ.

                        Коментар


                        • До: Газова уредба на УАЗ

                          Закъде сме без ръководителя на приложния електротехнически курс?

                          Нека да направя само едно езиково уточение, ако ми позволите: или ЭПХХ (рус.) или ИППХ (бълг.).

                          А сега по същество: защо трябва допълнително реле? Нали този вид карб. си имат блок за управление на работата на ИППХ и онзи микропревключвател, който се задейства от педала на газта.
                          БИО пчелен мед и пчелни продукти
                          0888 66 59 73

                          Коментар


                          • До: Газова уредба на УАЗ

                            Защото може да му дойде изнанагорно и да пуска и гаси изпаритела Не че знам колко ток пие ама нека го има релето не за друго ама да не ти изгори блока
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • До: Газова уредба на УАЗ

                              Изнанагорно и да му дойде, му с сменя 1 транзистор за 15ст и нещата се оправят. То, това може да се наложи и на нивовския.

                              Признавам си: не зная по каква логика работи блокът на ИППХ на К151. Ясно, че при задействане на крайния изключвател, НЕЩО се случва. Например се задейства електровакуумния клапан. Ето тук не ми е ясно:

                              електронния блок ли следи някакви обороти, или се разчита на различния вакуум да направи разликата между ПХ и ППХ.

                              -------------
                              Проверих. Електронния блок ще свърши всичката работа.

                              Значи: взема се напрежението върху електромагнитния клапан за ППХ, пуска се на намотката на малко реленце с двойка нормално-отворени контакти, а с контактите на това реленце се прекъсва токът към изпарителя.

                              Резултат - икономия на газ, 2-5% в градско движение. 100% икономия при продължително спускане по наклон.

                              Коментар


                              • До: Газова уредба на УАЗ

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Електронния блок ще свърши всичката работа.

                                Значи: взема се напрежението върху електромагнитния клапан за ППХ, пуска се на намотката на малко реленце с двойка нормално-отворени контакти, а с контактите на това реленце се прекъсва токът към изпарителя.

                                Резултат - икономия на газ, 2-5% в градско движение. 100% икономия при продължително спускане по наклон.
                                Принципно нещата са Ясни. Това малко реленце как изглежда и под какво кодово име е известно в търговската мрежа. Понеже като питах по магазините за "регулатор на напрежението" и "изправителен блок" всички гледаха странно и реагираха едва като заговорих за "реле" и "диодна плочка". Трябва ли да отговаря на определени параметри?
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X