Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

    Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
    Казва се Румен Роев 0887405626. Човекът с метановите електроники.
    Говорих много обширно с човека. Той е разработил устройство, което се закача за алтернатора на МПС и оттам брои оборотите. При минимални обороти двг. ползва само дизел, при по-високи обороти това у-во отваря вентил, който пуска метан. При достигане на макс. обороти изключва притока на метан. Това устройство не може да редуцира количеството нафта на двг. при наличие на метан примерно за средните обороти. А помпата на двг. се оставя да подава дизел само колкото за мин. обороти, за да може да се възпламенява метана. О оборотите на двг. се регулират по следния начин: слага се "плочка" и дроселова клапа и така се регулира порцията метан, т.е двг заприличва на бензинови, с тази разлика, че няма запалителни свещи, помпата подава по малко нафта, която се възпламенява и пали метана.
    В този вариант на мен това нещо не ми върши работа, т.к. мощността на двг. ще се намали, а аз целя нейното увеличаване.

    Румен Роев обясни, че и италиянците вече не се занимавали с метанизиране на дизелови двг., а правели двигатели само на метан, който са със зап. свещи като бензиновите и коефициент на сгъстяване малко по-малък от този на дизеловите двг.

    Ако някой има идеи или инфо-нека да пише.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #92
      До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

      За повече мощност може да си промениш хода на рейката като подаваш повече газ да не работи само на празни обороти, а да увеличава и нафтата в някакво количество. Мисля че е възможен такъв вариант да кажем на 2000 оборота да пуска повечко нафта...или при оборотите където ти трябва мощност.
      Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
      Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

      Коментар


      • #93
        До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

        При аванс-процесори няма изгаряне на клапани.
        Клапаните изгарят (както и при бедна смес на бензин !) поради по-дългото време за изгаряне на горивата (пропан и метан) - лекува се елементарно с добавяне на изпреварване на запалването (респективно - впръскване при дизели ако изобщо е проблем при тях). Допълнителния ефект е икономия на гориво и повече мощност.

        Коментар


        • #94
          До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

          Няма ли някакво раздвижване по въпроса? Някой да е експериментирал нещо или изобщо инфо?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #95
            До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

            Ще има.
            Току-що се снабдих с бутилката - ключовия компонент. Имам един Мегаскуирт излишен - остава газови инжектори да намеря и ще експериментирам.

            Коментар


            • #96
              До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

              Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
              Ще има.
              Току-що се снабдих с бутилката - ключовия компонент. Имам един Мегаскуирт излишен - остава газови инжектори да намеря и ще експериментирам.
              Май.ще трябва да ти пратя снимка на бутилката (току-що е около 1 месец за теб)
              а сга сериозно имам една книжка по въпросите които се дискотират в тази тема и си мисля за варянт да публикувам някои основни принципи за газо-дизеловите

              АВТОМОБИЛНИ ГАЗОВИ ДВИГАТЕЛИ
              Доц к.т.н. Трифон Анчев Трифонов
              К.т.н. Ангел Йорданов Димитров
              второ основно преработено издание
              в ftp snimka ginka 698 e снимката
              Последно редактирано от blago4x4; 24-05-08, 21:41. Причина: снмка
              FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
              BJ42 04 1982
              FJ62 11 1983 skipe blago4x4
              LZ 2 BHB

              Коментар


              • #97
                До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                Мани, 1 месец - оня ден тъкмо това гледах - че от 1 месец съм в новата работа а сякаш едва седмица мина
                Още не успявам да се наспя !

                Абе тази книга изглежда правена през 80-те на миналия век, тогава идеята за инжекцион и газ май не е била много на мода още ? А според мен управлението на гориво и запалване е решаващо - там се отбелязва и по-сериозното подобрение с използването на отделен компютър, инжектори и т.н.

                Коментар


                • #98
                  До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                  Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                  Мани, 1 месец - оня ден тъкмо това гледах - че от 1 месец съм в новата работа а сякаш едва седмица мина
                  Още не успявам да се наспя !

                  Абе тази книга изглежда правена през 80-те на миналия век, тогава идеята за инжекцион и газ май не е била много на мода още ? А според мен управлението на гориво и запалване е решаващо - там се отбелязва и по-сериозното подобрение с използването на отделен компютър, инжектори и т.н.
                  Повечето неща в автомобилите са измислени до 1933 г,а от тогава се занимават с самолети ракети и т.н.
                  FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                  BJ42 04 1982
                  FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                  LZ 2 BHB

                  Коментар


                  • #99
                    До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                    Абе измислени са основните отливки само, после идват магиите по газоразпределителни механизми, ЕКУ-тата ...
                    Затуй и характеристиките на ДВГ сега са много по-различни от тия преди 2-рата Световна.

                    Коментар


                    • До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                      На самати снига си пише, че е 1989 г., а колко год. преди това е написана и колко време е отлежавала, докато бъде даден карт бланш за печат... а да прочетох: 1984 г. е., близо четвърт век.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                        Здравейте, колеги. Обмислям варианта да си сложа метан на Фронтерата. Преди имах Вектра на метан и бях много доволен, даваше ми супер разход, при последна цена на метана от 1,19 на кг. ми гореше около 6 лв на 100 км. Но по стечение на обстоятелствата се случи така, че Вектрата е на части. Имам цялата метанова система с изключение на редуктора, италиянска ВРС инжекция. Въпроса ми е някой може ли да ме насочи към добър сервиз в района на Стара Загора или Пловдив където могат да ми монтират системата на Фронтерата. Иска ми се ако мога да използвам всичко което мога от старата система и само да си купя каквото е необходимо.

                        Коментар


                        • От: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                          Понеже ми се наложи в спешен порядък да си купувам 4рънър, та явно ще ми се наложи и да подновя тая тема. нямах време да се ровя, но ако някой каже актуална информация за цени на метановите уредби и препотъчан сервиз, няма да се сърдя. Интересно ми е също и има ли някой впечатления от 3000 /6 бензинов двигател и поведението му на метан. Всички лоши неща за тоя двигател при работата му на бензин, вече ги чух. Ясно ми е, че това е лошото дете на тойота, слабата брънка в реда, черната овца в стадото, най-несполучливия двигател, "направо хвърляй" и т.н. Интересно ми е как понася метана и кое му е по-малко проблемно - метан или пропан/бутан.
                          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                          0888 315 794
                          LZ1UPI
                          A1 (Rh+)

                          Коментар


                          • От: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                            Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                            Понеже ми се наложи в спешен порядък да си купувам 4рънър, та явно ще ми се наложи и да подновя тая тема. нямах време да се ровя, но ако някой каже актуална информация за цени на метановите уредби и препотъчан сервиз, няма да се сърдя. Интересно ми е също и има ли някой впечатления от 3000 /6 бензинов двигател и поведението му на метан. Всички лоши неща за тоя двигател при работата му на бензин, вече ги чух. Ясно ми е, че това е лошото дете на тойота, слабата брънка в реда, черната овца в стадото, най-несполучливия двигател, "направо хвърляй" и т.н. Интересно ми е как понася метана и кое му е по-малко проблемно - метан или пропан/бутан.
                            Ако кажеш какви са лошите неща за този двигател на бензин, ще ти кажа и какво да очакваш на метан.

                            Коментар


                            • От: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                              А колко струва 1 км. на метан с такъв джип и колко на пропан - бутан?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                                Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                                Понеже ми се наложи в спешен порядък да си купувам 4рънър, та явно ще ми се наложи и да подновя тая тема. нямах време да се ровя, но ако някой каже актуална информация за цени на метановите уредби и препотъчан сервиз, няма да се сърдя. Интересно ми е също и има ли някой впечатления от 3000 /6 бензинов двигател и поведението му на метан. Всички лоши неща за тоя двигател при работата му на бензин, вече ги чух. Ясно ми е, че това е лошото дете на тойота, слабата брънка в реда, черната овца в стадото, най-несполучливия двигател, "направо хвърляй" и т.н. Интересно ми е как понася метана и кое му е по-малко проблемно - метан или пропан/бутан.
                                Колега има такава Тойота с този мотор и каза,че трябват много бутилки за метан,защото иначе стига едва за 120-130км. и си е жива мъка да търсиш постоянно метанстанции да дозареждаш.Като напълниш багажника с бутилки пък оставаш без него и няма място за нищо,да не говорим за клякането на джипа поради теглото на бомбичките....
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X