Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

    Недей се набутва със скъпи инжекциони с прераздути цени. Дай едно ЛС да ти кажеме от къде да си купиш инжекцион на нормална цена, стига си им пълнил гушите на разни спекуланти.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Недей се набутва със скъпи инжекциони с прераздути цени. Дай едно ЛС да ти кажеме от къде да си купиш инжекцион на нормална цена, стига си им пълнил гушите на разни спекуланти.
      sims@all.bg
      Предварително благодаря!

      Коментар


      • #33
        Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

        Имаш поща.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

          Здравейте колеги , а скоро надявам се и съмишленици.
          Относно въпроса за метана мога да се изкажа от личен опит та баща ми си купи една 124ка много запазена- малко карана, пазена и тн. преди 2 години тогава й сложи и метана, а по това време метан станциите в София се брояха на 1/5 от пръстите на едната ръка.Аз бях доста против това негово решение, но мен в повечето случай не ме слушат Та сложи той метановото първо караше само градско, много добър разход тогава цената на метана бе 0.60 ст.Почти без пари се возеше човека но аз си бях против, купих си дизелова Тойота- откраднаха я в Турция, после дизелов Пасат- проблем с мотора- кофти- продадох го. И тази година Февруари месец звъни ми бащата и казва "Абе я ела тука на Горубляне да видиш една колица- запазена за сравнително малко пари, сравнително нова година и тн." Викам аз айде ще отида да не се обиди стареца, отивам и гледам един Фиат Мареа 2000г. хубаво "Каква е цената?"- "8000 лв". Викам си абе тоя неотклонимо се е запътил към психо диспансера . Викам му: "Добре бе що така?"- "Еми щото има оригинална метанова уреда - заводска." Е добре натиска се бащата, натиска се взех я. Пак припомням, че не съм привърженик на газифицирането, но от тогава насам се родих просто няма сравнение с колегите на бензин които дават по 20 лв. на ден, а аз толкова давам на седмица Ходя си до морето, до село- абе където ми скимне без да броя парите и да смятам километрите Вече на всеки главен път и в всеки по- голям град има метан, така че не е притеснение от къде ще се сипе.Влязохме в ЕС където от 2009 колите които използват алтернативни горива (Хибридни, Етанолови, Метан и т.н.) ще се ползват с големи преференций- безплатни сини зони, безплатна винетка, освободени от данък и така нататък- поне така бе в Швеция . Е малко ми е тегаво със сервиза понеже трябва да се ходи до Гърция, но пък поне не се чупи често тази история. Та относно газифицирането си мисля, че си струва да се направи само ако се сложи метан.Тогава найстина има смисъл (особено, ако караш градско), пък и доста хора твърдят, че е по- калоричен от Пропан-Бутан газа. Относно бутилките и теглото им- да прави сте тежки са, но вече излизат карбонови, които ще поевтинеят и са доста по- леки. Сервиз качествен за нормални метанови инсталаций има на гаража ИСКЪР на СКГТ там хората са точни- обясняват казват предварителни цени и т.н.- не мога да кажа същото за тези на Красна поляна. Хайде от мен стига толкова и дано колегата направи разумния избор

          Коментар


          • #35
            До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

            http://remixbg.com/bgmap.html

            Коментар


            • #36
              До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

              Първоначално публикуван от Russian Преглед на мнение
              От този линк открих и телефони на срвизи за монтаж. В един от тях могат да монтират уредба и 100 л бутилка на Форд Експ.4000 сс, пластмасови колектрни тръби срещу 2800 лв
              За уредба LPG, в сервиз препоръчан от Quadra - 1500 лв за същия автомобил. Метановата уредба излиза около 47% по-скъпа. Види се че тряба добре да се пресмята дали си струва.

              Поздрави
              Тодор Томов
              =============================
              Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
              Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

              Коментар


              • #37
                До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                Тук трябва да сметнеш и разликата в типа газова. Ако е обикновенна (не инжекцион) спокойно ще се впишеш в 800 лева, а метановия инжекцион ще е на една различна цена от 2800 лева сигурен съм
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                  за "джип" като Фероза или Самурай не съм много убеден, че има смисъл, но за пикап например... даже ще си оправиш донякъде возията, щото пикапите като са празни доста друсат...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    за "джип" като Фероза или Самурай не съм много убеден, че има смисъл, но за пикап например... даже ще си оправиш донякъде возията, щото пикапите като са празни доста друсат...
                    Форда не е пикап, но е лек и прав си, от зад доста "подхвърля", но това е друга тема.
                    Цените които псочих са инжекциони и за двете уредби. Не ми е ясен въпроса дали има разлика в "живота" на всяка една от тях. Ако се амортизират еднакво вероятно е по-изгодно да се инвестира в скъпата уредба, която примерно за 1 год ще се изплати, след което си на икономия / не печалба/. Ако обаче тя се амортизира бързо и се наложат ремонти преди да се изплатила, влизаме в нови разходи и не достигаме до икономията. Поради което е по-добре да ползваме евтината но по-дълго време.
                    Та въпросът е за колковреме се амортизират двете уредби?
                    Поздрави
                    Тодор Томов
                    =============================
                    Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
                    Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

                    Коментар


                    • #40
                      До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                      Ами за амортизация само, на изпарителя някакви гумени мембрани се сменят, но това след 2 години употреба и за система с изпарител, при инжекционовите аз не знам как е моята от както я имам съм я завел само на ултразвуково почистване на дюзите и това е.Ако си сложите инжекционова система на Ланди Рензо и ви чука мотора като дизелов не се притеснявайте- Било нормално казват навсякъде където питах

                      Коментар


                      • #41
                        До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                        Те това никой не може да ти го каже...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Те това никой не може да ти го каже...
                          Прав си! Няма как да знае защото едва е някой е карал толкова дълго на метан.
                          А дали някой знае как се изчислява разход на метан. Не съм наясно с мерните единици - литри/кг и техните цени.
                          Поздрави
                          Тодор Томов
                          =============================
                          Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
                          Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

                          Коментар


                          • #43
                            До: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                            Понеже не е втечнен а само сгъстен е на килограм метана. А разхода е много относителен. Като съм питал няколко таксиметрови шофьори какъв е разхода ми казват някакви цифри, но с оглед как едвам-едвам им вървят колите мисля че при настройка да се движат с динамикатан като на бензин разхода ще е далеч по-голям. Да не говорим че джипа е доста по-тежък, с по-голям обем и с автоматик, така че стават много неизвестни. За газовия инжекцион е горе-долу ясно че динамиката е съпоставима с тази на бензин, и разхода не се различава особенно като литраж.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                              Разхода е доста относителен и променящ се да, зависи от всичко почти- външна температура колко си чакал да ти загрее автомобила сутрин и така, абе общо взето като настроението на жена е

                              Коментар


                              • #45
                                До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

                                джип G-230 с 5 бутилки по 22,24л. общо 112л. разход 19лв. пълен заряд 240км.извън градско 220 градско с 16гуми.
                                260-240км с 15гуми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X