До: Джип на метан - плюсове и минуси, особености...
Аз пък карам Нива на метан. Който е запознат с нивовския багажник, знае, че само една бутилка му липсва, а при мен са две (и една под багажника). Място почти не остава. За мен е приемливо.
Разходът - парично е точно 1/4 от бензиновия. Динамиката е приемлива.
Други предимства - не чакаш да загрее, палиш и тръгваш, като на дизел. Тегли малко като дизел - максимумът се е преместил в по-ниски обороти. Трета прилика с дизела - доста по-лежерно реагира на настъпване на педала. Горивото е абсолютно винаги едно и също, няма вариации в качеството в зависимост от източника.
Според теорията трябва да се износва двг по-малко, но за това няма натрупана статистика.
АГУ е CNG (аржентинска), втора година от поставянето, без никакви поводи за обслужване.
Аз пък карам Нива на метан. Който е запознат с нивовския багажник, знае, че само една бутилка му липсва, а при мен са две (и една под багажника). Място почти не остава. За мен е приемливо.
Разходът - парично е точно 1/4 от бензиновия. Динамиката е приемлива.
Други предимства - не чакаш да загрее, палиш и тръгваш, като на дизел. Тегли малко като дизел - максимумът се е преместил в по-ниски обороти. Трета прилика с дизела - доста по-лежерно реагира на настъпване на педала. Горивото е абсолютно винаги едно и също, няма вариации в качеството в зависимост от източника.
Според теорията трябва да се износва двг по-малко, но за това няма натрупана статистика.
АГУ е CNG (аржентинска), втора година от поставянето, без никакви поводи за обслужване.
Коментар