Ако е атмосферен дизел може да пуснеш газта във филтъра,но за турбо по добре е да е след предпазния клапан на турбото.Изпитано е.
Кой по точно предпазен клапан - уестгейта ли имаш предвид и как точно си го представяш, защото той е на топлия охлюв - след двигателя. Или нещо не съм разбрал?
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Нямам ЕГР, няма как да отиде.
Но и да има, пак е невъзможно.
А wastegate-а е на изпускателната страна на турбото и там няма как да стане, както е писал колегата по-горе.
Иване, приложи някоя снимка как вкара газта - плочка, дросел, вентил за гума? И ключето на помпата къде е на стержена ли или ползваш някаква ел.схема за оборотите от генератора? Снимки сложи, снимки!
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Снимки като го завърша, че сега е все още плетеница.
Газта на изхода на филтъра с щуцер за карбуратор от газаджиите.
Ключето е стоп-машинка от мотор, закачено на помпата. Направих му закрепващата пластина, така че да може да се регулира момента на включване.
Не е нужен ограничител на оборотите. Неконтролирано развъртане може да стане само на свободна скорост. Достатъчно е да се пусне педала на газта и АГУ се изключва. Ограничителя ще реагира на 4000 оборота /примерно/, а ти ще реагираш веднага като усетиш, че двигателя увеличава оборотите си. Изпитано.
Днес се хванах да монтирам газовото на джипа.
Уредбата е същата като на бензинов двигател, но газта се пуска по-малко. Има ключе на помпата, да пуска газ след 900об.
Вървенето се промени коренно - сякаш дойдоха още 50 коня. Звука се промени към по-твърд.
За малко да счупя двигателя - не съм закачил водата на изпарителя и като замръзне пуска много и двигателя полудява - започва да чука, трака и да детонира, не гасне от ключа.
Вкарвам газта веднага след филтъра.
Направих си датчик за температура, да пуска след като загрее до 50гр. Остава да измисля и ограничител на оборотите, да изключва на 4000 и съм готов.
Следват тестове и ще споделя резулатите.
Я кажи малко повече за този датчик за температурата. Ще може ли да видя цялата работа на живо ?
Не е ли по- добре да се използва изпарител за турбо и газта да се пуска непосредствено преди смукателните тръби?
Добре е при такива изказвания да се обосновем, нали
При бензиновите има значение къде се подава, за да не е прекалено интертна системата или да се намали опасността от взрив. Тук няма как да се получи, освен от много духащ всмукателен клапан.
Ако забележа инертност, първо ще сложа клапан да спира газта след втората степен, а след това ако има нужда ще мисля дали да променям входа на газта.
Този изпарител с успех може да работи и като "турбо изпарител", на капака му се завива щуцер, който се свързва с въздушния обем преди турбото.
Здравеите колеги , вчера успешно монтирах газова на Nissan primera 2.0d , дотук всичко OK как да постигна желаната ефективност , смисъл как да настроя испарителя ?
Добре е при такива изказвания да се обосновем, нали
При бензиновите има значение къде се подава, за да не е прекалено интертна системата или да се намали опасността от взрив. Тук няма как да се получи, освен от много духащ всмукателен клапан.
Ако забележа инертност, първо ще сложа клапан да спира газта след втората степен, а след това ако има нужда ще мисля дали да променям входа на газта.
Този изпарител с успех може да работи и като "турбо изпарител", на капака му се завива щуцер, който се свързва с въздушния обем преди турбото.
Не давам мнение, а питам. Изречението е с въпросителен накрая. Точно това ме интересуваше- опасност от взрив. Форда с АГУ го продадох и сега имам Дукато, но е с турбо и затова ме интересува как е по- добре да се монтира уредбата, че ми се върти нещо в главата. А и как ще е по- лесно за настройка, че с турбо до сега не съм се занимавал
Днес довърших уредбата и навъртях 30-на км.
Намалих газта, че ме притеснява голямото увеличение на мощността, да не строша двигателя.
Сега се движи доволно добре за 2т камионче, повече не му трябва. Ще покарам така, ще засека разход и ще споделя.
За градско почти няма да се ползва, т.к. датчика за Т включва когато стрелката стигне първата черта, а Диското в града рядко загрява дотолкова. На по-ниска Т не се произвеждат то този тип.
Атанас, не се заяждам, разискваме. И за мен това е нова материя.
Коментар