Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от света на електромобилите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Идеята не е нова, виж по-напред или потърси в тубата за cordless tesla - човека е известен

    Освен това аз скоро разбрах, че някакво бенве с батерии в гъз@ се продавало и с вграден автономен бензинов генератор.
    Мисля, че го наричат range extender и не е серийно а се добавя като допълнителна екстра.
    Нелепото недоразумение не може да се движи само с енергия от генератора.
    Точно каквото е името - добавя пробег в движение.

    Накратко - вградена хондичка
    Враг усраине

    Коментар


    • Тоест, BMW без Хонда е обречено...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Аз съм фен на Сутиен Ами.
        То милото изродче даже не прави заявки да бъде приемано на сериозно.
        И вероятно с една хондичка на тавана ще стане иститски автономно
        Враг усраине

        Коментар


        • Много се кефя, че от пишещите само двама са собственици/ползватели. Другите се нахъсвате един друг с предположения основно. Нормално е в така поставената тематика, ползвателите да не се скъсват да пишат. И аз не искам да водя спорове. Само ще споделя моя случай. Преди 3 години "се минах" с едно такова БМВ, без да имам почти никаква предварителна информация. На принципа "жената каза "това ме кефи"". Толкова ме хвана после яд, че си купих тролей и за служебна. Втора ръка, неголяма бетария, горе-долу бюджетни. Като цена на покупката... с моя акъл- следното разсъждение: Среден клас кола с най-високото ниво на оборудване, на 3 години и 60 к км, N1 (за фирмено закупуване и ползване) за 35 к без ДДС. Колко да е по-евтина кола с тия параметри и ДВГ? Зареждам на битов ток в офиса само през дена. За 10 к км - под 500 лв. Да имам под 3 зареждания извън това място, защото сумата я взех от фактурите за периода. Обслужване- 0, данък- 0, разходи за зона- 0. Жена ми работи в центъра. Няма никакъв друг шанс да отиде на работа с кола. Освен това, закупувайки за целия ми стаж над 40 автомобила втора ръка, винаги съм правил първоначачално обслужване (в случаите на по-скъпи коли е било в сервиза на дилърите), а тази само я измих и я подкарах. Покрива ми 100 % нуждите за градско шофиране + 90 % от извънградските ми нужди. Остава ми едно ходене до Гърция (примерно), а за Събора на Приморско миналата година си теглих караваната с камиончето, защото возих два мотора и един каяк вътре, макар все още да имах Лексуса. Не че нямам и две коли в момента с ДВГ, но... стоят геройски на паркинг и ми създават повече грижи и разходи отколкото спокойствие...
          Естествено, не агитирам никой в нищо, но голям процент от негативната ви нагласа е неправилен и преувеличен... според мен. Хубав ден!
          Последно редактирано от edoors; 27-02-24, 11:42.
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • Е трябва ли човек да притежава нещо за да не го одобрява?
            Аз например съм на мнение, че всеки SUV е пълен кенеф, от игнис до урсус.
            Това откакто се пръкна този концептуален абсурд а аз помня кога беше това.
            Тогава даже коли харесвах... Ужаст!
            Едва сега започва малко по малко започва да се прокрадва мнението, че тоя нужник на колела пасва в града колкото гол уй в девически пансион.
            И ще трябва да се плаща повече за него.
            Според мен никъде не пасва но да кажем, че това си е мое мнение.

            А пак съм много по-близо от придобиването на електрокар, нищо, че го троля повече
            И ами-то беше до голяма степен шега.
            Не чак неуместна но шега
            Враг усраине

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Излиза че ако не живееш и работиш в идеалния център на голям град и нямаш собствено място където да зареждаш ел. енергия на евтини битови цени инвестицията в електрокар е рентабилна само ако много те кефи да го караш . Всяка среден клас бензин / газ харчеща около 10 на 100 газ е по рентабилна . Това естествено е моментна снимка на ситуацията . Винаги нещата може да се променят в някоя посока .

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Преди време се прибирах отнякъде и звъннах на приятел да ме събере от фъчището.
              Спрехме на ОМГ МалинOFF да "капне у електрокар0" щото прибирането му от Перник беше чист хазарт според порното на дисплея.
              Пихме кафе, лаф-моабет - нали съм кацнал, за къде да бързаме?
              След половин час плати а на мен ми се видя не малко.
              Викам "Аве нали уш тревеше да е ефтино?!?"
              А той: Ефтино дома пред блоко с кабел от терасата.
              На тия чарджъри е по-скупо от хлопел на газ

              Та така.

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Поне по това което намирам на ЕКО цената е 0.90 това предполагам за киловат . https://m.fuelo.net/m/brand/1?lang=bg

          • А има и електрически мотоциклети (електроциклети) или както трябва да се наричат...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Такива от класа на 50 кубиковите скутери има колкото искаш . Поне тия които ги дават под наем тука в София и ги поддържат в моторджийския сервиз на Камен при мен в завода са силно и постоянно дефектиращи .

          • Не се чувствам задължен да им симпатизирам.
            И да - логично още по-голяма импотенция.
            В общ план разбира се.
            Батерия в задника на късо е хептен експанзивна.
            Но ако не си на гъби обикновено се предпочитат по-умерени методи!
            Враг усраине

            Коментар


            • Esper, от определена гледна точка гол уй в девически пансион пасва перфектно.

              Колкото до електрокара - трябва да има и къде да го зареждаш. Аз например нямам. Но разхода за сегашната ми кошница е към 700-800 кинта месечно (гориво+данъци+зона), тоест електричка за 30 бона се избива за 3 години, а ако имах повече пробег, особено градски, може и за две и по-малко.

              ...обаче това ще приключи, както вече на някои места приключи.
              Последно редактирано от sparkybg; 27-02-24, 22:10.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Спарки обикновено точно голия хОй в девически пансион винаги се намира .

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Електричка за 30 бона не да няма ама е много далеч от средната цена за съоръжението.
                Да не кажа санитарен минимум, дори неудачията е повече.
                Като 30К станат среда или горен клас за повер банка на колела отивам да се записвам
                Иначе още от сега имам къде да я зареждам!

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Проблема с електричките ще дойде масово и от веднъж като почнат да им свършват батериите . От десетина години пращаме поне 4 - 5 електрокара на скрап годишно точно по причина заминала акумолаторна батерия . За тая година първия замина а до лятото се очертават още поне 3. За български двутонен електрокар нова батерия от Пазарджик беше нещо от рода на 8 000 - 10 000 лева .

            • То и нужник реално може да бъде всеко място.
              Въпрос на потребност
              Враг усраине

              Коментар


              • https://automedia.investor.bg/a/2-no...ra-v-germaniya

                Коментар


                • https://autobild.bg/%d0%ba%d0%b0%d0%...%d0%b8-%d0%b0/ За който няма гараж, в който да зарежда, маааалко ми се губи смисъла на играта...

                  Коментар


                  • Пламен Атанасов
                    Пламен Атанасов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имаме Тесла 3 , вече е почти на 30 х. км. Въпреки че не съм фен на електричките , не мога да пренебрегна плюсовете които имат Ползването е много по евтино от посочените в тази статия цени . Моето мнение е че са идеалните превозни средства за гадско ползване . За по дълги пътувания трябва все още да се съобразяваш с по ограничения пробег.

                  • krassitch
                    krassitch коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е в България, на зарядните станции каква е цената?Аз знам 0,70-0,90 лв.Пак е скъпо

                  • MoridinBG
                    MoridinBG коментира
                    Редактиране на коментар
                    0.69ст/кВч е на финес, там зареждам 95% от случайте.
                    Нямам зарядно в гаража, че чаках да минат едни процедури със съседите, ще слагам най-после към края на месеца. За 16 000км ми е около 18.50лв/100км с 4000-5000км в чужбина, където токът е около 1-1.2лв/кВч.
                    Иначе на домашно е 3-4лв/100км. При цените на електричките обаче, чакай да избиеш от евтино гориво. Трябва да правя поне едни 30 000-40 000км годишно основно на домашен ток едни 4-5 години, че да видя някаква реална икономическа файда.
                    Моята е скъпа, с някоя по-обикновена втора ръка е една идея по-постижимо.

                • Друго си е с електромобил...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Според мен тоя гиф е факе.
                    Така показано са прекалено много да чакат дори за цистерна с нафта.
                    Вероятно има дебили, които биха чакали и за ток но няма начин да са толкова.
                    Тролня некаква.

                  • Пламен Атанасов
                    Пламен Атанасов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Пълни глупости , при положение че колата ти казва къде има станции , колко са свободните места , каква е скороста на зареждане , не виждам как някой ще се нареди да чака опашка. Досега такова нещо в реалността аз не съм виждал. Нашата вече мина 40 х.

                  • Гаврил Груев Хлътев
                    Гаврил Груев Хлътев коментира
                    Редактиране на коментар
                    "I saw this on another station. It's mostly around vacation times. Saw alot of that on my winter holiday"

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X