Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от света на електромобилите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    https://electrek.co/2020/10/05/bmw-s...-electric-suv/
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #17
      Класическите коли също се електрифицираха с идеята, че вече може просто да си купиш двигател и да го вмъкнеш в мястото останало от стария ДВГ с лекотата с която се сглобява Лего.



      Ягуар например предлага комплект за легендарния "И-Тайп", със същия размер и тегло като стария двигател, така че динамиката на автомобила не се променя. Конверсията е напълно обратима. По желание класиката може да се модернизира още повече, и радиото да се замени с екранче, а фаровете да станат ЛЕД.




      Електрифициран Шевролет С-10, макар че тук батериите са в легена отзад - два пакета батерии от "Болт", и резултатът е 450 коня мощност. Ако шофьорът не иска возилото да звучи като "Болт" обаче, колата е снабдена и с емулатор, който може да имитира звука на V8.






      Електрифицирани "Костенурка", Фиат 500 и Рейндж Ровер:







      Шевролет Блейзър 1977, в оригинал 175кс, но с ел.двигател става 200кс, ходовата част не е променяна :

      Коментар


      • #18
        Снимки - йок!
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          ​ ¯\_(ツ)_/¯ Липсващите снимки от по-горния пост:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev.jpg
Прегледи:378
Размер:164.0 КБ
ID:6666720

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev7 (1).jpg
Прегледи:369
Размер:52.8 КБ
ID:6666719Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev7 (2).jpg
Прегледи:361
Размер:101.1 КБ
ID:6666721

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev8 (1).jpg
Прегледи:363
Размер:87.9 КБ
ID:6666722
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev8 (4).jpg
Прегледи:374
Размер:77.5 КБ
ID:6666723
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev8 (3).jpg
Прегледи:363
Размер:78.8 КБ
ID:6666724
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev8 (2).jpg
Прегледи:374
Размер:104.2 КБ
ID:6666725
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev1.jpg
Прегледи:357
Размер:67.7 КБ
ID:6666726
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev1a.jpg
Прегледи:360
Размер:83.7 КБ
ID:6666727
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev4.jpg
Прегледи:360
Размер:108.9 КБ
ID:6666728
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev4a.jpg
Прегледи:356
Размер:76.3 КБ
ID:6666729

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev6.jpg
Прегледи:360
Размер:51.2 КБ
ID:6666730
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev6a.jpg
Прегледи:360
Размер:73.2 КБ
ID:6666731

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev3.jpg
Прегледи:344
Размер:84.7 КБ
ID:6666733
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ev3a.jpg
Прегледи:366
Размер:105.1 КБ
ID:6666732


          Преди малко по тв се врътна реклама за новия електро-Хъмър, въпреки че се очаква чак догодина... Рекламата дори още я няма в ютюб, но пък има поглед отвътре:



          Първият електрически пикап на пазара всъщност ще е този:

          Последно редактирано от Asteri; 06-11-20, 16:54. Причина: добавяне на снимки

          Коментар


          • #20
            Треперѝ, Мъск!
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #21
              Тесла губи пазарни позиции в Европа, но разширява фирменото портфолио.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                Ако падне гръм върху електрокар дали се зарежда?
                Враг усраине

                Коментар


                • Asteri
                  Asteri коментира
                  Редактиране на коментар
                  Като вали пълни ли се резервоара за чистачките? 😁

              • #23
                Въпросът е риторичен.
                Обаче се радвам на хората, които вземат тока на сериозно.
                Дотолкова, че даже да се возят на него към момента.
                Враг усраине

                Коментар


                • Asteri
                  Asteri коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тока е бъдещето, за тези които не искат да се возят на камила, кон или магаре.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз съм на същото мнение но не с тези аборигенски технологии за съхранение на енергия.
                  Настоящите батерии са толкова допотопни, колкото и констукцията на ДВГ.

                • rusev
                  rusev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да се возиш , тока става. Да пътуваш не.

              • #24
                Най-евтиният електромобил в света е 930 долара. Идва в кашон

                В щатите може ли да си караш нерегистрирано МПС, трябват ли някакви сертификати, за да регистрираш ППС за движение по пътищата?

                А защо на това нещо са му наслагали тези барове отпред и отзад? За баласт?!?

                Никъде не пише каква е макс скорост и колко км изминава с едно зареждане.





                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #25
                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Най-евтиният електромобил в света е 930 долара. Идва в кашон


                  Никъде не пише каква е макс скорост и колко км изминава с едно зареждане.




                  Driving distance 40-100km Charging time 7-10 hours

                  Коментар


                  • #26
                    Dimension 2500*1500*1800(mm) Body Type closed
                    Tyre Size 350-10 vacuum Driving Type Electric
                    Net Weight 323KG Loading Capacity 300KG
                    Driving distance 40-100km Charging time 7-10 hours
                    Wheelbase 1480mm Warranty 1 years
                    Brake Drum brake Max.Speed(full load) 30km/h
                    Damping independent suspension color Red, Blue, White, Custom
                    Controller 18tubes Power 60V800W
                    Climbing Ability 30 degree Certifications CCC/IOS9001

                    Коментар


                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      З мощност пишеше, че е 1,1 кв и недостигала при изкачване.

                  • #27
                    Нова супербатерия осигурява 1000 км пробег за електромобилите
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #28
                      Голям праз, 1000 км. Колата не е една батерия, нито едни сухи конски сили от двигателя. "Електроавтомобилите" е толкова многосмислено понятие, че нямат никакво място в смислен разговор без да се уточни колко от цялата шумотевица е водене за носа.
                      В случая - в друга тема колега пита как да успее да ходи на работа на 8 км от дома си. Нужен е електроавтомобил е едно или две места, с пробег 50 - 100 км максимално и разумна цена. За осем километра и 10 минути каране са нужни пряко сили 1 - 2 кВтч ток, един обикновен акумулатор 5 кВтч стига и струва 3-4-5 хиляди лева. Цялата кола трябва да се направи 5 - 10 хиляди и това е решение за милиарди пътуващи.

                      Сегашните електроавтомобили са неудачни за повечето потенциални начини за употреба.

                      Относно тази 1000 километрова батерия - в статията пише, че това е нов начин за изграждане на електродите, не нов процес, който да даде много повече енергия за килограм. При което кола с голяма батерия ще тези повече - което и сега е възможно, но не се прави заради теглото.
                      Последно редактирано от Stbd; 22-11-20, 22:20.

                      Коментар


                      • s_s1
                        s_s1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Няма къде да се зареждат електричките пред блоковете.

                    • #29
                      То в момента и на село няма.
                      Голямият проблем на електричките в момента е не градският, а магистралният пробег. Там са слаби.
                      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                      Коментар


                      • s_s1
                        s_s1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Но дори и в града няма къде да се зареждат.

                    • #30
                      Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                      То в момента и на село няма.
                      Голямият проблем на електричките в момента е не градският, а магистралният пробег. Там са слаби.
                      В цена/възможности са съвсем слаби. Аз всъщност с удоволствие бих си купил градска електричка, стига да струваше 2-3 мои заплати. Ама не намирам такива сред офертите.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X