Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от света на електромобилите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Идеята не е нова, виж по-напред или потърси в тубата за cordless tesla - човека е известен

    Освен това аз скоро разбрах, че някакво бенве с батерии в гъз@ се продавало и с вграден автономен бензинов генератор.
    Мисля, че го наричат range extender и не е серийно а се добавя като допълнителна екстра.
    Нелепото недоразумение не може да се движи само с енергия от генератора.
    Точно каквото е името - добавя пробег в движение.

    Накратко - вградена хондичка
    Враг усраине

    Коментар


    • Тоест, BMW без Хонда е обречено...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Аз съм фен на Сутиен Ами.
        То милото изродче даже не прави заявки да бъде приемано на сериозно.
        И вероятно с една хондичка на тавана ще стане иститски автономно
        Враг усраине

        Коментар


        • Много се кефя, че от пишещите само двама са собственици/ползватели. Другите се нахъсвате един друг с предположения основно. Нормално е в така поставената тематика, ползвателите да не се скъсват да пишат. И аз не искам да водя спорове. Само ще споделя моя случай. Преди 3 години "се минах" с едно такова БМВ, без да имам почти никаква предварителна информация. На принципа "жената каза "това ме кефи"". Толкова ме хвана после яд, че си купих тролей и за служебна. Втора ръка, неголяма бетария, горе-долу бюджетни. Като цена на покупката... с моя акъл- следното разсъждение: Среден клас кола с най-високото ниво на оборудване, на 3 години и 60 к км, N1 (за фирмено закупуване и ползване) за 35 к без ДДС. Колко да е по-евтина кола с тия параметри и ДВГ? Зареждам на битов ток в офиса само през дена. За 10 к км - под 500 лв. Да имам под 3 зареждания извън това място, защото сумата я взех от фактурите за периода. Обслужване- 0, данък- 0, разходи за зона- 0. Жена ми работи в центъра. Няма никакъв друг шанс да отиде на работа с кола. Освен това, закупувайки за целия ми стаж над 40 автомобила втора ръка, винаги съм правил първоначачално обслужване (в случаите на по-скъпи коли е било в сервиза на дилърите), а тази само я измих и я подкарах. Покрива ми 100 % нуждите за градско шофиране + 90 % от извънградските ми нужди. Остава ми едно ходене до Гърция (примерно), а за Събора на Приморско миналата година си теглих караваната с камиончето, защото возих два мотора и един каяк вътре, макар все още да имах Лексуса. Не че нямам и две коли в момента с ДВГ, но... стоят геройски на паркинг и ми създават повече грижи и разходи отколкото спокойствие...
          Естествено, не агитирам никой в нищо, но голям процент от негативната ви нагласа е неправилен и преувеличен... според мен. Хубав ден!
          Последно редактирано от edoors; 27-02-24, 10:42.
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • Е трябва ли човек да притежава нещо за да не го одобрява?
            Аз например съм на мнение, че всеки SUV е пълен кенеф, от игнис до урсус.
            Това откакто се пръкна този концептуален абсурд а аз помня кога беше това.
            Тогава даже коли харесвах... Ужаст!
            Едва сега започва малко по малко започва да се прокрадва мнението, че тоя нужник на колела пасва в града колкото гол уй в девически пансион.
            И ще трябва да се плаща повече за него.
            Според мен никъде не пасва но да кажем, че това си е мое мнение.

            А пак съм много по-близо от придобиването на електрокар, нищо, че го троля повече
            И ами-то беше до голяма степен шега.
            Не чак неуместна но шега
            Враг усраине

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Излиза че ако не живееш и работиш в идеалния център на голям град и нямаш собствено място където да зареждаш ел. енергия на евтини битови цени инвестицията в електрокар е рентабилна само ако много те кефи да го караш . Всяка среден клас бензин / газ харчеща около 10 на 100 газ е по рентабилна . Това естествено е моментна снимка на ситуацията . Винаги нещата може да се променят в някоя посока .

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Преди време се прибирах отнякъде и звъннах на приятел да ме събере от фъчището.
              Спрехме на ОМГ МалинOFF да "капне у електрокар0" щото прибирането му от Перник беше чист хазарт според порното на дисплея.
              Пихме кафе, лаф-моабет - нали съм кацнал, за къде да бързаме?
              След половин час плати а на мен ми се видя не малко.
              Викам "Аве нали уш тревеше да е ефтино?!?"
              А той: Ефтино дома пред блоко с кабел от терасата.
              На тия чарджъри е по-скупо от хлопел на газ

              Та така.

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Поне по това което намирам на ЕКО цената е 0.90 това предполагам за киловат . https://m.fuelo.net/m/brand/1?lang=bg

          • А има и електрически мотоциклети (електроциклети) или както трябва да се наричат...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Не се чувствам задължен да им симпатизирам.
              И да - логично още по-голяма импотенция.
              В общ план разбира се.
              Батерия в задника на късо е хептен експанзивна.
              Но ако не си на гъби обикновено се предпочитат по-умерени методи!
              Враг усраине

              Коментар


              • Esper, от определена гледна точка гол уй в девически пансион пасва перфектно.

                Колкото до електрокара - трябва да има и къде да го зареждаш. Аз например нямам. Но разхода за сегашната ми кошница е към 700-800 кинта месечно (гориво+данъци+зона), тоест електричка за 30 бона се избива за 3 години, а ако имах повече пробег, особено градски, може и за две и по-малко.

                ...обаче това ще приключи, както вече на някои места приключи.
                Последно редактирано от sparkybg; 27-02-24, 21:10.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Спарки обикновено точно голия хОй в девически пансион винаги се намира .

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Електричка за 30 бона не да няма ама е много далеч от средната цена за съоръжението.
                  Да не кажа санитарен минимум, дори неудачията е повече.
                  Като 30К станат среда или горен клас за повер банка на колела отивам да се записвам
                  Иначе още от сега имам къде да я зареждам!

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Проблема с електричките ще дойде масово и от веднъж като почнат да им свършват батериите . От десетина години пращаме поне 4 - 5 електрокара на скрап годишно точно по причина заминала акумолаторна батерия . За тая година първия замина а до лятото се очертават още поне 3. За български двутонен електрокар нова батерия от Пазарджик беше нещо от рода на 8 000 - 10 000 лева .

              • То и нужник реално може да бъде всеко място.
                Въпрос на потребност
                Враг усраине

                Коментар


                • https://automedia.investor.bg/a/2-no...ra-v-germaniya

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X