Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новини от света на електромобилите
Свий
X
-
Коментар
-
Заводите за преработка на никел доведоха до скок в използването на въглища, като страната изгражда нови въглищни централи идват в момент, когато светът се опитва постепенно да премахне изкопаемите горива. В доклад от януари на Climate Rights International, американска екологична група, се казва, че един индустриален парк, фокусиран върху никела, разположен на островите Малуку в източна Индонезия, ще изгаря повече въглища от Испания или Бразилия, когато бъде напълно функциониращ.
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеИмаше някъде клипче в Нета.Върнаха се на зарядната станция и беше валял леден дъжд.Не можаха да извадят щекера от колата, нито да влязат в нея
Виж това, че след целата супер-дупер ефишънт ехо-система се мъдри някакъв оловен амкулатор от дизел-електрическа подводница на сто години определено е.
Комичният им процес на презареждане - също.
Иначе грам напреки немам скапаниите електрокари, за мен са напълни приложими.
Стига да не струват колкото истинска кола, каквато не е.
А те даже повечес струват, ебаси!Враг усраине
Коментар
-
Какво означава това, 3-5-7-10 години?
Иначе няма нищо чудно, всъщност е впечатляващо предвид какво се случва с батерията на един телефон през такъв период от време.
Вярно, че има известна разлика да смениш телефон и кола но определено ни приучават да го приемаме за нормално и за двата инствумента
-
Това никак не е добре.
Обаче виждам как хората продават колите си на толкова без значение какво ги движи.
Масово новите консерви биват продавани там някъде, назависимо че имат повече ресурс от всичко.
Та реално дори батерията да не е мръднала собствениците пак няма да искат съоръжението!
Пък аз не го искам още сега заради мизерията с пробега и презареждането.
А и заради цената, която не предразполага към компромиси.
-
-
Понеже по-горе стана въпрос за спиране на субсидиите за покупка смотан електрокар пък аз не бех чул за това…
https://carmarket.bg/elektromobili/g...naha-s-55-8490
Ти да видиш - и то в Немия!
Преди време пак за там четох, че се подготвя регламент за централизиран контрол над мрежата от зарядни станции.
Или че вече е направено - ни си спомням.
Целта била в критични натоварвания на електроразпределителната мрежа да се спре зареждането на електрокари от страна на държавата.
Примерно ако се случи по-сериозна зима.
Или пък някакво бедствие.
Какво излиза? Да се дава ток с приоритет само за сериозните цели.
Колите явно не са такива.
По друг начин казано: Пикаят на нас, тоест - вас, жичкаджиите и даже не ви лъжат, че вали!Враг усраине
Коментар
-
Европа живееше много години с илюзията че руския газ вечно ще го има и ще е евтин . То щеше да си го има ако не се бяха запънали с тия безсмислени икономически санкции . Германците се отказаха от ядрената енергетика от което яко намазаха франсетата .
-
Германия е поробена страна и е съвсем нормално да действа изцяло в чужд интерес.
За мен няма кой знае каква изненада, просто съм впечатлен доколко успешно успяха да пробутат утопията с батериите.
На етап в който и на първолак е ясно, че не стават за това, което искат да направят с тях.
Та те и за скапан телефон от съвременен тип не стават, иначе защо всеки ден трябва да ги ръгаме в ел.мрежата?!?
-
Когато почти цялата ти държава от газ мине на ток за един ден електрокарите и екологията ти стават последна грижа . Прецедента вече го има англичаните излязоха от ЕС и неговите регулации и държавата им не се разпадна . Германия е оцеляла на въглища през двете световни войни сега простотията на ЕС е на път да я събори .Последно редактирано от sek.1; 19-02-24, 05:49.
-
-
Абе гледам освен Тойоти, вече се мяркат БМВ, Мерцедес и др. скъпарски електрички, но за мен те си остават годни за градска кола. Не бих си причинил такова наказание за дълги пътувания. В момента с дизела минавам 1200км с резервоар, като зареждането ми отнема да речем 5мин. Ако с електричките стигнат тези параметри и ниска цена за закупуване, тогава ще се замисля.
Коментар
-
Поне в обозримо бъдеще и при сега действащите закони на физиката и електротехниката бързото зареждане на акумолатор за времето на зареждане на резервоар с някакво течно гориво е научна фантастика . В общи линии сметката от електромобил е като при "копането" на биткойни . Излиза ако не плащаш електроенергията .Докато не прескочим основни закони на физиката като закона за запазване на енергията си буксуваме на едно място . Сега горим някакво течно или твърдо гориво превръщаме го през парогенератор в електроенергия транспортираме го на хиляди километри по кабелни трасета зареждаме електроенергия в някакъв акумолатор а той я отдава в електродвигател превръщайки я в механична енергия .Последно редактирано от sek.1; 19-02-24, 06:47.
-
-
https://automedia.investor.bg/a/2-no...ravi-razlikata
Явно не само аз съм на мнение, че докато тези съоръжения струват колкото истинска кола ще са толкова масови, колкото аз съм диригент
Интересно, според написаното азиатците отново са стъпили на земята много по-здраво от еврогея.Враг усраине
Коментар
-
Тенденцията да се мине само на 1 енергоизточник -тока от мрежата е силно рисков. Ако се срине електроснабдяването - и транспорта "увисва" без "горивна" алтернатива. При криза, първо ще се вдигнат цените на тока и поле ще сложат квоти ....
- 2 likes
Коментар
-
То за това има някакъв норматив поне за градския транспорт в процентно отношение на различни видове горива . Когато почна газовата криза в началото на войната в София по доста линии спряха метанките и пуснаха старите дизели . Явно имаше недостиг на природен газ или на цена не им се връзваше известно време .
-
Градският транспорт е на общината - ще се оправи някакси. Ако има режим на тока за бита или първите 50kWh на нормална цена, а на следващите цената х5 ?
Битовия ток ще се либерализира - т.е. ще е на цената на промишления. Вече електричката няма да е толкова икономична.
-
Силно ме съмнява че за сега ще вкарат реално битовите абонати на свободния пазар . Това означава че даже и тези които като мен сега се отопляват на ток рязко и отведнъж ще минат на твърдо гориво . Бедна ти фантазията колко хубаво горят талашитени плоскости поляти с горяло масло . Общината е много по зависима от цените на природния газ защото ако градския транспорт можеш до голяма степен да изкараш дизелите то в ТЕЦовете практически нямаш алтернатива . Основното перо там е не топлата вода а електроенергията . Водогреен котел не е пален от години .Последно редактирано от sek.1; 27-02-24, 05:06.
-
Равносметката от 8000км с тролея след 113 000км с ленд крузера и още няколко хиляди с един или друг ДВГ - доста по-рано трябваше да си взема тролей...
Карам за няколко лева на 100км, нося си части за крузера, не бълвам лайнария в града, от пролетта ще се зареждам съвсем за без пари от слънцето, рециклирам и една батерия от електромобил за съхранение на излишното слънце, че да не се притеснявате колко тона камък са строшени.
Пък да вземете да си хвърлите телефоните и лаптопите, че на няколко милярда телефона и няколко стотин милиона лаптопа ако знаете колко литии и батерии са отишли...
- 3 likes
Коментар
-
При 30 км/ч, ще свалиш 1 предавка надолу, съответно мотора работи на почти същото минимално натоварване, но пътят е по-малък заради предавката. В резултат ще се вдигне разхода на 100 км и съответно изхвърлените газове в квартала с 30 км/ч. ще са повече според предавателното число на СК.
-
При 30 км максимална скорост всеки средностатистически охлюв е по бърз от теб . Аз знам за какво става въпрос все пак съм завършил някога Вилхелм Пик специалност ЕРАК . Няма автомобил независимо дали нов или на 20 + години с ДВГ или електромотор на който да му е добре в ниските скоростно - динамични режими . В София я въведоха преди две години . https://stolica.bg/trafik/v-sofiya-vliza-v-sila-zona-30 Слава богу там работа нямам и с колата да съм слизал няколко пъти . С тая поредна евроГейска дивотия можеш да изгориш за нищо . Хваща те някоя камера че караш по навик с около 50 и пълниш поредната общинска/държавна хранилка .Последно редактирано от sek.1; 28-02-24, 04:25.
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение...Пък да вземете да си хвърлите телефоните и лаптопите, че на няколко милярда телефона и няколко стотин милиона лаптопа ако знаете колко литии и батерии са отишли...
Сега остава да разберем дали тия които призовават да си метнем телефоните също са го изхвърлили своите, или отново се действа на принципа "дайте да дадете"?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар