Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от света на електромобилите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Това понеже никой не го вижда . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-cd03c104a765c1f0f3291bfd343bf260-V.jpg
Прегледи:465
Размер:388.3 КБ
ID:6955192
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Цифрите аз не мога да коментирам,
      Ма т'ва не прави електрокарите по-малък кенеф към настоящият момент.
      Точно поради аборигенските методи за съхранение на енергия.

    • piron45
      piron45 коментира
      Редактиране на коментар
      Докато не се измисли ядрен реактор да се побира в кола всичкото зелено е коли са пунта мара.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      А дотогава ако я нема саждата ще ядем… Не, няма да има какво ядем, само ще Го лижем!

  • "Говори се", че ще се въвеждат регистри и паспорти на батериите на EV в ЕС.

    Коментар


    • В Надин не са придирчиви...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Съсипаха ги тия държави,с тия багери ги преместиха целите по 3 пъти нагоре-надолу,да копат метали за батериите на милионите електрички,които са произведени,а където се не копа за батерии се ръси със самолети!
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • Заводите за преработка на никел доведоха до скок в използването на въглища, като страната изгражда нови въглищни централи идват в момент, когато светът се опитва постепенно да премахне изкопаемите горива. В доклад от януари на Climate Rights International, американска екологична група, се казва, че един индустриален парк, фокусиран върху никела, разположен на островите Малуку в източна Индонезия, ще изгаря повече въглища от Испания или Бразилия, когато бъде напълно функциониращ.
          Скоро го прочетох .

          Коментар


          • То и сега има осезаем проблем с осигуряване но достатъчно ел . енергия за наличните електрокари при положение че поне в България са пренебрежимо малко като брой .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • Имаше някъде клипче в Нета.Върнаха се на зарядната станция и беше валял леден дъжд.Не можаха да извадят щекера от колата, нито да влязат в нея

              Коментар


              • Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                Имаше някъде клипче в Нета.Върнаха се на зарядната станция и беше валял леден дъжд.Не можаха да извадят щекера от колата, нито да влязат в нея
                Историята познава не малко случаи в които не може да влезеш и в "аналогова" консерва та това не повод за подигравки.
                Виж това, че след целата супер-дупер ефишънт ехо-система се мъдри някакъв оловен амкулатор от дизел-електрическа подводница на сто години определено е.
                Комичният им процес на презареждане - също.

                Иначе грам напреки немам скапаниите електрокари, за мен са напълни приложими.
                Стига да не струват колкото истинска кола, каквато не е.
                А те даже повечес струват, ебаси!
                Враг усраине

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какво означава това, 3-5-7-10 години?
                  Иначе няма нищо чудно, всъщност е впечатляващо предвид какво се случва с батерията на един телефон през такъв период от време.
                  Вярно, че има известна разлика да смениш телефон и кола но определено ни приучават да го приемаме за нормално и за двата инствумента

                • stefsab
                  stefsab коментира
                  Редактиране на коментар
                  3-4-5 г.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това никак не е добре.
                  Обаче виждам как хората продават колите си на толкова без значение какво ги движи.
                  Масово новите консерви биват продавани там някъде, назависимо че имат повече ресурс от всичко.

                  Та реално дори батерията да не е мръднала собствениците пак няма да искат съоръжението!

                  Пък аз не го искам още сега заради мизерията с пробега и презареждането.

                  А и заради цената, която не предразполага към компромиси.

              • Понеже по-горе стана въпрос за спиране на субсидиите за покупка смотан електрокар пък аз не бех чул за това…

                https://carmarket.bg/elektromobili/g...naha-s-55-8490

                Ти да видиш - и то в Немия!

                Преди време пак за там четох, че се подготвя регламент за централизиран контрол над мрежата от зарядни станции.
                Или че вече е направено - ни си спомням.

                Целта била в критични натоварвания на електроразпределителната мрежа да се спре зареждането на електрокари от страна на държавата.

                Примерно ако се случи по-сериозна зима.
                Или пък някакво бедствие.

                Какво излиза? Да се дава ток с приоритет само за сериозните цели.
                Колите явно не са такива.

                По друг начин казано: Пикаят на нас, тоест - вас, жичкаджиите и даже не ви лъжат, че вали!
                Враг усраине

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Европа живееше много години с илюзията че руския газ вечно ще го има и ще е евтин . То щеше да си го има ако не се бяха запънали с тия безсмислени икономически санкции . Германците се отказаха от ядрената енергетика от което яко намазаха франсетата .

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Германия е поробена страна и е съвсем нормално да действа изцяло в чужд интерес.
                  За мен няма кой знае каква изненада, просто съм впечатлен доколко успешно успяха да пробутат утопията с батериите.
                  На етап в който и на първолак е ясно, че не стават за това, което искат да направят с тях.
                  Та те и за скапан телефон от съвременен тип не стават, иначе защо всеки ден трябва да ги ръгаме в ел.мрежата?!?

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Когато почти цялата ти държава от газ мине на ток за един ден електрокарите и екологията ти стават последна грижа . Прецедента вече го има англичаните излязоха от ЕС и неговите регулации и държавата им не се разпадна . Германия е оцеляла на въглища през двете световни войни сега простотията на ЕС е на път да я събори .
                  Последно редактирано от sek.1; 19-02-24, 05:49.

              • Абе гледам освен Тойоти, вече се мяркат БМВ, Мерцедес и др. скъпарски електрички, но за мен те си остават годни за градска кола. Не бих си причинил такова наказание за дълги пътувания. В момента с дизела минавам 1200км с резервоар, като зареждането ми отнема да речем 5мин. Ако с електричките стигнат тези параметри и ниска цена за закупуване, тогава ще се замисля.

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Поне в обозримо бъдеще и при сега действащите закони на физиката и електротехниката бързото зареждане на акумолатор за времето на зареждане на резервоар с някакво течно гориво е научна фантастика . В общи линии сметката от електромобил е като при "копането" на биткойни . Излиза ако не плащаш електроенергията .Докато не прескочим основни закони на физиката като закона за запазване на енергията си буксуваме на едно място . Сега горим някакво течно или твърдо гориво превръщаме го през парогенератор в електроенергия транспортираме го на хиляди километри по кабелни трасета зареждаме електроенергия в някакъв акумолатор а той я отдава в електродвигател превръщайки я в механична енергия .
                  Последно редактирано от sek.1; 19-02-24, 06:47.

              • https://automedia.investor.bg/a/2-no...ravi-razlikata

                Явно не само аз съм на мнение, че докато тези съоръжения струват колкото истинска кола ще са толкова масови, колкото аз съм диригент
                Интересно, според написаното азиатците отново са стъпили на земята много по-здраво от еврогея.
                Враг усраине

                Коментар


                • Тенденцията да се мине само на 1 енергоизточник -тока от мрежата е силно рисков. Ако се срине електроснабдяването - и транспорта "увисва" без "горивна" алтернатива. При криза, първо ще се вдигнат цените на тока и поле ще сложат квоти ....

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    То за това има някакъв норматив поне за градския транспорт в процентно отношение на различни видове горива . Когато почна газовата криза в началото на войната в София по доста линии спряха метанките и пуснаха старите дизели . Явно имаше недостиг на природен газ или на цена не им се връзваше известно време .

                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    Градският транспорт е на общината - ще се оправи някакси. Ако има режим на тока за бита или първите 50kWh на нормална цена, а на следващите цената х5 ?
                    Битовия ток ще се либерализира - т.е. ще е на цената на промишления. Вече електричката няма да е толкова икономична.

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Силно ме съмнява че за сега ще вкарат реално битовите абонати на свободния пазар . Това означава че даже и тези които като мен сега се отопляват на ток рязко и отведнъж ще минат на твърдо гориво . Бедна ти фантазията колко хубаво горят талашитени плоскости поляти с горяло масло . Общината е много по зависима от цените на природния газ защото ако градския транспорт можеш до голяма степен да изкараш дизелите то в ТЕЦовете практически нямаш алтернатива . Основното перо там е не топлата вода а електроенергията . Водогреен котел не е пален от години .
                    Последно редактирано от sek.1; 27-02-24, 05:06.

                • Равносметката от 8000км с тролея след 113 000км с ленд крузера и още няколко хиляди с един или друг ДВГ - доста по-рано трябваше да си взема тролей...
                  Карам за няколко лева на 100км, нося си части за крузера, не бълвам лайнария в града, от пролетта ще се зареждам съвсем за без пари от слънцето, рециклирам и една батерия от електромобил за съхранение на излишното слънце, че да не се притеснявате колко тона камък са строшени.
                  Пък да вземете да си хвърлите телефоните и лаптопите, че на няколко милярда телефона и няколко стотин милиона лаптопа ако знаете колко литии и батерии са отишли...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6750.jpeg
Прегледи:131
Размер:573.9 КБ
ID:6957305

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    При сега действащата нормативна база с ограниченията на скоростта в градовете до 50 километра и постоянно разширяващата се зона 30 не виждам никакъв смисъл от мощна и бърза кола за в града освен ако не сте мис силикон .

                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    При 30 км/ч, ще свалиш 1 предавка надолу, съответно мотора работи на почти същото минимално натоварване, но пътят е по-малък заради предавката. В резултат ще се вдигне разхода на 100 км и съответно изхвърлените газове в квартала с 30 км/ч. ще са повече според предавателното число на СК.

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    При 30 км максимална скорост всеки средностатистически охлюв е по бърз от теб . Аз знам за какво става въпрос все пак съм завършил някога Вилхелм Пик специалност ЕРАК . Няма автомобил независимо дали нов или на 20 + години с ДВГ или електромотор на който да му е добре в ниските скоростно - динамични режими . В София я въведоха преди две години . https://stolica.bg/trafik/v-sofiya-vliza-v-sila-zona-30 Слава богу там работа нямам и с колата да съм слизал няколко пъти . С тая поредна евроГейска дивотия можеш да изгориш за нищо . Хваща те някоя камера че караш по навик с около 50 и пълниш поредната общинска/държавна хранилка .
                    Последно редактирано от sek.1; 28-02-24, 04:25.

                • Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                  ...Пък да вземете да си хвърлите телефоните и лаптопите, че на няколко милярда телефона и няколко стотин милиона лаптопа ако знаете колко литии и батерии са отишли...
                  Ами аз отдавна изхвърлих телефона си. Като прочетох призива ти, се засилих да метна и настолния компютър от терасата, но се насъбра тълпа любопитни зяпачи и за да не контузя някого го отложих за по-натам.
                  Сега остава да разберем дали тия които призовават да си метнем телефоните също са го изхвърлили своите, или отново се действа на принципа "дайте да дадете"?
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Няма страшно, вече има алтернатива за зареждане на електричка. Качваш се и караш.


                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-02-26-17-50-07-749_com.instagram.android.jpg Прегледи:0 Размер:142.1 КБ ID:6957500 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-02-26-17-51-02-283_com.instagram.android.jpg Прегледи:0 Размер:143.3 КБ ID:6957501 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-02-26-17-51-06-578_com.instagram.android.jpg Прегледи:0 Размер:144.6 КБ ID:6957502

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X