Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от света на електромобилите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Харесвам визионерството. А когато стане това... то ще се случи онова...
    Минават няколко години, локумите и обещанията се позабравят. А ако някой се присети да попита: "Ама нали вече щехме да сме на Марс?" се разтяга подходящ локум, я за ковид, я за нещо друго...
    Докато не сложат готовия продукт на рафта в магазина, тия статии могат да си ги разпечатват на хартия и да си ги окачат в тоалетната!
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #92
      Да се върнем малко към основната тема - новини
      Един от основните производители на батерии CATL представи ново поколение батерия - Qilin обещаващо до 1000км пробег. Обещават енергийна прътност до 255Wh/kg. Обещават също и супер бързо зареждане 10-80% за 10 минути, благодарение на иновативна състема за водно охлаждане. Обещават и да са на пазара през 2023г. Предвид че това все пак е много голям реален производител на батерии, а не стартираща компания набираща инвеститори, мисля че това си е сериозна оферта и има голяма вероятност да си изпълнят обещанията. https://www.catl.com/en/news/958.html

      Коментар


      • #93
        Един комшия обещава, че дизелът щял да стане под левче, а газта по два'есе ст'инки.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #94
          CATL са трети в света по производство на батерии, много от продаващите се в момента електромобили ползват техни батерии. Не са новоизлюпеното гаражно стартъпче на комшията, обещаващо невероятни постижения срещу скромна инвестиция Не че и тези не събират инвеститори за иновации, но би трябвало да могат да реализират обещанията си поне в по-голямата част. Ще видим, е къде е 2023

          Коментар


          • #95
            Ми то тогава, ако ще говорим за батерии, тези също са с традиции https://www.digitaltrends.com/mobile...ies-explained/

            Коментар


            • #96
              Не знам за какви традиции става въпрос, тази новина за диамантените батерии се появява от няколко години периодично, явно напомнят за себе си на инвестоторите. Не казвам че нямат бъдеще, но засега са на ниво обещания. Сега гледам че CATL дори вече са първи в производството на батерии за Q1/2022, като са с дял колкото на следващите 3-ма взети заедно, т.е. призвеждат си сериозно. Според мен когато такъв голям производител излезе със сериозна новина, тя би трябвало да е достатъчно подплатена. Още повече, че реално тук не става въпрос за нова батерийна технология (както при останалите), а по-скоро за еволюция на настоящата с оптимизиране на параметрите (пакетиране, охлаждане, проводимост и т.н.). Както писах - ще видим, това е просто новина, според мен значима заради автора, а не просто поредната обещаваща невероятна нова технология. Не че няма истински разработки на нови технологии, просто там наистина трябва много време и пари, докато нещо успее да изкласи извън теорията и лабораторията и обикновено има нужда от някакъв научен или технологичен пробив.

              Коментар


              • #97
                Хайде на електричките!
                От статията разбрах, че всеки собственик на електричка трябва да има непрекъснато на разположение голяма каца пълна с вода.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • brpi
                  brpi коментира
                  Редактиране на коментар
                  Обяснението

                  Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.


                  Кърти мивки - ужас ......, пълни кретени . Все пак преполагам че вината е в журналята а не в така наречените експерти..... Верно е че на народа не требва да се обяснява с подробности от докторат ама пък написаното е хептен тъпотия .

                • stefsab
                  stefsab коментира
                  Редактиране на коментар
                  В Австрия и Германия и при определени инциденти/катастрофи, електричките ги топят превантивно за 24 часа.

              • #98
                Хайде на електромобилите - за сега в Швейцария, а вероятно скоро и у нас - https://automedia.investor.bg/a/2-no...lektromobilite
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мамка им трамвай, да ги таксуват като камионите 1Е-1км.
                  Днес сефте видях ел. Дачия пред шоурум. На вратите пише 100% electricite.

              • #99
                "В края на 2022 г. собствениците на електромобили в САЩ са започнали да плащат повече за превоз спрямо колегите си с коли с ДВГ. Това става ясно от анализ на Anderson Economic Group (AEG), концентриран върху разхода, който собствениците правят за изминаване на 12 000 мили годишно (19 312 км).

                През четвъртото тримесечие на 2022 г. разходът за изминаване на 100 мили (161 км) с автомобил с бензинов двигател е спаднал с повече от 2 долара, предава Fox Business. За автомобил в средния ценови диапазон става въпрос за $11,29 за бензин. Това е с 31 цента повече спрямо разходът, който собственик на аналогичен електромибил плаща за изминаване на 100 мили, когато го е заредил у дома. Ако е-колата е била заредена на обществена зарядна станция, разликата в цената е повече от 3 долара."

                Засега само в САЩ, но този полъх май и нас ще достигне....

                Коментар


                • При положение че всичко се увеличи много , не е изненадващо . При електричките откровено си лъжат за пробега , или трябва да я караш много внимателно за да си поне близо до обявеното . По скъп ток , по малко пробег от обявения и резултата ти е по голяма сума за пробег от 100 км. Теслата я взехме края на декември , На дълъг път с интензивно каране максимума с едно зареждане 250 / 260 км. , зареждат се много бързо , скорост извън ограниченията 180 до 220 км.в час . Стабилна е , управлението отлично , окачването за мен е зле , спирачките също не са първа хубост . За ценоопределяне на пробег зависи къде зареждаш . На места има напълно безплатно , в домашната мрежа ми илиза около 6-7 евро за 100 км. Най - скъпо съм зареждал на 80 цента за киловат , тогава разхода е около 15 евро за 100 км. Отделно ми подариха от Тесла 10000 км. безплатно зареждане на суперчарджър .

                  Коментар


                  • brpi
                    brpi коментира
                    Редактиране на коментар
                    Безплатен обяд няма- така наречените подаръци са си платени в цената на колата.
                    Ама нали рекламата е че подарък и народа кълве.

                    Отърваваи се от това дърво- тука в америка по данни на уважаеми издания , Теслата е наи назад в калсирането по недеждност и от сорта ,назад е с разни други американски баракуди.
                    е на чети ако не ми вярваш.

                    JD Power Dependability Survey Places Tesla Among Worst-Ranked Car Brands In US на бг - JD Power Dependability Survey поставя Tesla сред най-зле класираните марки автомобили в САЩ

                    J.D. Power, the automotive industry's longtime monitor of quality, included Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) for the first time in its annual U.S. Vehicle Dependability Study.

                    What Happened: Tesla didn't have a good showing in its debut.

                    J.D. Power uses consumer survey data to report the number of problems per 100 vehicles owners experienced during the previous 12 months, a metric it calls PP100. Tesla got a score of 176 PP100, which would place Tesla 31st out of 34 brands covered in the 2021 dependability report — if J.D. Power had formally ranked Tesla.

                    J.D. Power held back from including Tesla in the official rankings, choosing instead to "profile" the electric vehicle maker. This is because, according to J.D. Power, Tesla doesn’t grant permission to survey owners of its cars in 15 states, unlike other manufacturers. "However, Tesla’s score was calculated based on a robust sample of surveys from owners in the other 35 states," J.D. Power said in a press release.

                    See also: How to Buy AMC Stock

                    Ranked or not, Tesla's results put in it the same neighborhood as Chrysler, which came in at 166, and Jaguar, which had a score of 186.

                    Lexus took the top spot, with a score of 81. It was followed in the top five by Porsche, Kia, Toyota and Buick.

                    The industry average was 121.

                    The survey covers original owners of three-year-old vehicles, so the 2021 study is reflective of 2018 vehicle models.

                    The study encompassess ownership experiences like audio, entertainment, navigation, engine and transmission, exterior and interior quality, displays, driving experience, climate control and seats.

                    The dismal results clash with the overall theme of this year's report.

                    "Vehicle dependability is at an all-time high, with the overall level of problems cited by owners declining 10% from a year ago," J.D. Power said in its release.

                    J.D. Power has been conducting the survey for 32 years.

                    Why It Matters: U.S. consumers aren't alone in questioning the dependability of Tesla, run by its hard-charging CEO Elon Musk.

                    https://www.yahoo.com/now/jd-power-d...9GVIAhO4PUroDu

                  • Пламен Атанасов
                    Пламен Атанасов коментира
                    Редактиране на коментар
                    За в момента , и за мен си е подарък . Можеха и да не ми ги дават , колата беше платена преди това . Имах късмет и след като я поръчах вдигнаха много цената . Аз си я платих на старата понеже вече имах поръчка. Преди също съм го казвал , не съм особен фен на електричките , взех я да видим и пробваме . От държавата също хванах големия бонус , вече го намалиха . Условието е да притежаваш колата шест месеца , иначе го въщаш . Така че като я продавам след този период , със сигурност ще си върна платеното , ще ми остане безплатното возене .

                • Електричката хаби реално около 20 кв за 100 км. Зимата-повече.
                  Примус според бакшиш в Търговище на газ дава разход 5,5-6 градско и до 8/100 в студени дни без клиенти, когато се топли на място.

                  Та смятайте, цените ги знаете.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • https://www.pv-magazine.com/2023/01/...yled2_YutlTJVY

                    Ето Ви батерия, но е твърде обемна за електричка.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • Ееее, какво стана, нали няма какво да се повреди? https://fakti.bg/avto/794783-elektro...t-kolite-s-dvg

                      Коментар


                      • Статията е пълна с глупости:
                        В Tesla Motors, която произвежда луксозни електрически автомобили
                        Те кога започнаха да произвеждат нормални електромобили, та да са навлезнали и в луксозния сегнамент...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • Трошат им се помощниците и лиготиите. Силовата част е железо!

                          Коментар


                          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                            Редактиране на коментар
                            Има ли значение кое се чупи , ако не можеш да си ползваш колата по предназначение ?

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X