Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
    А си седи навън - не е помирисвало гараж.
    Сложи го в гараж и ще се оправи. Моя (гараж) онзи ден се наводни. Скоро няма и да изсъхне, та колите вънка, че вътре е страшно.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Точността е много относително понятие. Теорията на игрите, например, показва че е напълно възможно следното: 2+2>4
      Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
      Какво имаш предвид?
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Алтруизъм, накратко
      Бря, ся па алтруизъм. Не му ли викаха синергичен ефект?
      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Относително

        individuals are more generous when their behaviour is visible to others and altruistic individuals receive more social status and are selectively preferred as collaboration partners and group leaders..
        Adding insights from sexual selection theory research has also found that men behave more altruistically in the presence of an (attractive) female and altruistic males are selectively preferred as long-term sexual partners
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Начи, някой като земе да ми бълва цитати, че и на чуждоземски... С две приказки не можеш ли да го обясниш на простоцарски бе? Твои си думички нямаш ли? На тебе, барем, дар словото не ти е непознато... Напрао ма разочарова и няма да ти го чета, да знайш.
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Мързи ме.
            Така или иначе съществена разлика няма.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Ако та болеше, колкото та мързи, досега да си умрял. Тъй ми викаше майка ми. Права беше, де.
              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Колега, точно ти да правиш забележки за техническата насоченост на форума....

                От много години спазвам едно просто правило в техниката, това е точна наука, базира се предимно на физика и математика.Преди също много години, учителят ми по математика, казваше, това е точна наука с точни резултати, няма аз така мисля, той така мисли, автора това искал да каже, а лирическия герой онова.
                Хващам твоя пост, понеже обединява няколко гледни точки. Не като пункт, на който да слагам контрапункт. Просто, да сме наясно.
                Тая тема, изначално и така поставена, далеч надхвърля (да не кажа, че е тотално встрани от) техническия раздел. Заглавието ѝ е философско, икономическо, носталгичнолирическо и квот си щеш, но не и техническо. От тази гледна точка, да се сравняват трансмисии, двигатели, обработка на металите и неметалите, ремонтопригодност и кволинебабоминке между марки и години на производство, са пълна загуба на време и ресурс. До извода, че всичко, дето е правено преди е по- добро от това, дето се прави сега, стигнахме с мой приятел, когато бяхме в пети клас.
                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                  До извода, че всичко, дето е правено преди е по- добро от това, дето се прави сега, стигнахме с мой приятел, когато бяхме в пети клас.
                  Стана интересно,
                  -и в каква "отправна посока" бяха направени сравненията за "раждането" на тези изводи.......при мен вече е трайна амнезия за този житейски период!
                  Що се отнася за Темата и постановката И съм съгласен,а това че след първите десетина поста премина в "домашно -форумна лакардия" е нормално и характерно за повечето (да не кажа всички) теми.
                  Но дори в това има позитивен елемент и се вкарват аргументи и гледни точки от различни "камбанарии". Понякога се стига и до "електрически разряд",но горе-долу в приетите рамки (няма често "полицейско" включване).

                  -Едно от нещата, които ми "оформят нерви" при ремонти, са все по проблемното качеството и абсурдно многообразие на кабелните куплунзи - бързо "спичат" и усложнено се отключват .

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                    Извинвам се за спама с две мнения, но дали не е по добре да се направи нова тема за гнилостта по марки, години и подобно.

                    Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk

                    Възможно е, но трябва да се уточни размера на драматизма. За мен не драма на 10-та година да й избие ръждата, освен ако не смятам да я карам 20-25 години, ама до сега такъв случай нямам. Друг е въпроса ако е някакъв ретро колекционерски модел, или има друга сантиментална стойност и искам да я притежавам в кондиция с поколения.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                      Възможно е, но трябва да се уточни размера на драматизма. За мен не драма на 10-та година да й избие ръждата, освен ако не смятам да я карам 20-25 години, ама до сега такъв случай нямам. Друг е въпроса ако е някакъв ретро колекционерски модел, или има друга сантиментална стойност и искам да я притежавам в кондиция с поколения.
                      Карам 10 годишен Гоуф дето няма несменян или неудрян панел освен покрива през последните 5 години откакто го търкалям.
                      Това всичкото благодарение на мен, жината и десетки знайни и незнайни пътни герои включая тежка земеделска техника
                      Еми няма никъде и точица ръжда и е на 210000 км.
                      Нямам снимки отдолу че ми е далеко.
                      И да за мене е проблем автомобила дето карам и стане на 10 да се разпадне от ръжди като австрийска мазда
                      Land Rover Discovery II, V8 4.0
                      VW Golf VI variant
                      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                        Карам 10 годишен Гоуф дето няма несменян или неудрян панел освен покрива през последните 5 години откакто го търкалям.
                        Весело,
                        Споделял съм ,че първите коли на синовете("учебни") имаха подобна участ. А таксиметров шофьор в Русе беше питал големият син,-"Голфу" да не се връща от Кербала............

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Весело,
                          Споделял съм ,че първите коли на синовете("учебни") имаха подобна участ. А таксиметров шофьор в Русе беше питал големият син,-"Голфу" да не се връща от Кербала............
                          Весело но Гоуфа е винаги с автокаско и изглежда като нов

                          Дори дето съм удрял ръбовете на вратите при отваряне и боята се е олющила преди 5 години няма помен от ръжда.



                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Двигател отпреди 80г: як, лесен за пипане, и най-вече с много свободно място - редиш си компонентите както си искаш.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:km1.JPG
Прегледи:1
Размер:250.0 КБ
ID:5816579

                            Следващите поколения шофьори обаче искат да им е по-тихо, по-меко, по-бързо. Двигателният отсек се пълни с нови части, празно вече няма, и внезапно се оказва че за резервоарчето за чистачките не остава място. И на някой дизайнер му хрумва да използва свободната територия в съседство - така казанчето се оказва в калника. После идва клиентът с претенции - ма защо трябва да свалям целия калник за да сменя едно казанче, глей ги тия дизайнери кви са тъпи. Или, защо тая гайка се чупи непрекъснато в тоя модел. Ми на Бентли не се чупи, шлифоват ги ръчно и ги гледат с микроскоп, ама нали.

                            Кола произведена 1970-те може да се експлоатира докато навърти към 150хил км докато кола произведена през 21век ще издържи до към 300хил км. По-старите километражи дори се нулират след 99,999, което е показателно за живота на колата. Има една глобална фирма която води статистики с допитвания до собоствениците на автомобили, JDPower, та според тях новите коли (на възраст до 3г) днес дават все по-малко оплаквания. Да не им вярвам ли?

                            Последното десетилетие има много промени в дизайна на двигатели заради еко нормите. Примерно за да издържат катализаторите по-дълго се налага двигателят да ползва по-малко масло -> през катализатора минава въздух от двигателя който носи маслени частици, и колкото по-малко омазан е двигателя, толкова по-чист ще е въздухът през катализаторите, съответно толкова по-чисти и дълговечни ще са самите катализатори. В Калифорния катализаторите задължително изкарват поне 160хил км без да се влошат въобще. Преди еконормите няма такава гаранция. Сега или преди е по-добро?

                            Преди десетилетие пръстените на буталата на Форд F-150 са се износвали по 50 микрона за нормалния живот на колата, докато сегашните са направени да губят само 10 микрона, защото се ползват друг тип материали. Най-новите пръстени вече имат допълнително графитно покитие с диамантена здравина, което предотвратява износване. Не е нужно двигателят двигателят да прелива от масло. Тествани са след 400хил км - няма никакво износване. Не знам какво друго му се чупи на Форда, но поне този чарк е по-добър при новите издания.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                              И да за мене е проблем автомобила дето карам и стане на 10 да се разпадне от ръжди като австрийска мазда

                              Между избиване на ръжда и разпадане от ръжда има съществена разлика.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                Между избиване на ръжда и разпадане от ръжда има съществена разлика.
                                Мдаа и аз това казвам. Избие ли ръжда, карантията вътре също я няма. А я няма щото парафина на някои производители им се свиди

                                Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                                После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X