Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    И бих добавил - най вероятно и умишлено. И въобще не съм единственият който мисли така. А защо - ами защото просто няма друго обяснение - нито е по евтино, нито пести технологично време, нито екология нещо..., абе нищо. И не е да не знаят как трябва. Тогава защо е така ???
    И аз като теб, ежедневно се сблъсквам с недомислиците, на всички водещи световни автопроизводители. И съм стигнал до същия извод- най- вероятно умишлено. Няма как да се обяснят с нормална човешка логика, изцепките в много отношения.
    Да оставим технологично сбърканите двигатели, а да обърнем внимание на много простички неща.
    Не е нормално да монтираш всичката електроника на място, където, предварително знаеш, че ще се пълни с вода. Нито е от икономия, нито е от незнание. Нямате си на идея колко SAM модули на Мерцедес и колко комфорт модули на Фолксваген и Ауди съм сменил. Ами ECU-то за управление на двигателя на Форд. На цяло едно поколение фордове е навряно в предния ляв подкалник в най ниската част. Изгнили, саморазрушили се, изчезнали от вода. И това на коли до 4-5 години. Нали говорим за някакъв ресурс все пак. Не ми казвайте, че колите трябва на една- две години да се сменят. Това все пак не е тениска. Ами, недомислицата да се слагат управляващите блокове, закрепени някъде по двигателя, подложени на всички вибрации и топлинни аномалии. При това направени в хибридни схеми с една керамична платка и хиляди косъмчета проводник към чиповете, капсиловани. Не, че като ги отвориш можеш да направиш нещо. И за капак, за да възстановиш такава кола, трябва да си купиш нов детайл на цената на кола втора употреба. Защото, ако не е нов, той вече е бил обучен към друг автомобил и на този няма да тръгне. Поне, не след съответните еквилибристики от страна на когото трябва. Ще кажете, че това са изисквания, с цел да се предотвратят кражбите на коли. Ми, като гледам, нито са ги предотвратили, нито са намалели. Само, крадците, вече са на едно друго интелектуално ниво.
    Има и още по фрапиращи изцепки. Нормално ли е, на един модел Ауди А8, за да смениш крушка на преден мигач, да трябва да свалиш бронята. Крушката е с нажежаема жичка. Нормално е да изгори. Същото и на много други коли, за да смениш крушка на фар. А, може да е много просто- с технологични отвори и капачета където трябва, или конструктивно да е замислено да е ремонто пригодно. Да не говорим за последното поколение фарове, ако изгори някое друго диодче от гирляндата на дей лайта, трябва да се смени целия фар.
    Да не говорим за пластмасовите клапи и зубчатките на моторчетата на парното, заврени на най- неподходящото за достигане място. Не мислено никога да се разваля, а направено от рециклирана пластмаса от китайски чашки за кафе. И, за целта заради една такава недомислица, цялата кола на салата и таблото навън.
    За мен всичко това се прави с една единствена цел. Да може да се осигурят пазари за резервните части след продажбата на колата и да се осигури достатъчно работа на сервизите на съответната марка кола. Нищо, че това е изкуствено и кухо създадено.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      В Китай може би 60% от автомобилите са местно производство, а от тях сигурно поне половината са електрички/хибриди. И не изглеждат безкрайно лошо на външен вид. Тия имат такъв огромен потенциал, че могат да произведат каквото и както си поискат. Единствената причина да ги няма из останалия свят според мен е протекционизмът в Европа и ЮС, дето са им нахлузили всевъзможни еко и подобни ограничения, сертификации, мита и пр. И явно все още китайците не могат да постигнат мащаби, които да задоволят местното търсене и да им излезе сметката да експанзират извън Китай, но и това ще стане скоро.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Един път писах, ама сега пак - https://www.strategicmanagementinsig...ve-forces.html
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Благодаря ти за клипчето. Признавам, не съм го гледал. Подобни клипчета са за хора които не са запознати с "ефекта на десетте метра". Подобни китайски отпадъци типично изглежда много добре, модерно, и без забележки... от дистанция над 10 метра. Като се приближиш, виждаш че точно до етикета вече е избила ръжда. Луфтът между детайлите е определян с игра на бинго - к'вото дойде. Всички пластмаси за най-долнопробното на пазара. И т.н.

          И за да не бъда разбран погрешно - използвайте каквито искате и намерите за добре китайски отпадъци. Стига модерните ви китайски возила да се разпадат на дистанция по-голяма от 50м. от мен, не ми пречите по никакъв начин.
          Лично аз го гледах от любопитство и интерес накъде са тенденциите в автомобилостроенето. Що се отнася до Китай понеже съм ходил там, пък и съм пооставал доста време, че съм и обикалял както в градове промишлени гиганти като Шънджън, така и по селата - нямаш идея колко грешиш. Тук за техния авто-парк можем само да си мечтаем (ама само в големите богати градове, нали; не по селата). Просто както знаем българина винаги знае всичко, така че няма да се занимавам да разсейвам заблудите ти. Хубав ден
          What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
            ... Нормално ли е, на един модел Ауди А8, за да смениш крушка на преден мигач, да трябва да свалиш бронята. Крушката е с нажежаема жичка. Нормално е да изгори. Същото и на много други коли, за да смениш крушка на фар. А, може да е много просто- с технологични отвори и капачета където трябва, или конструктивно да е замислено да е ремонто пригодно...
            Ами, нормално е. Инженерите в тоя бизнес отдавна са безгласна буква, на власт са меринджеите и компютърните дизайнери, няма кой да ти мисли за ремонтопригодност и дуракоустойчивост на каквото и да било. Само си помислете в чия тиква може да се роди идеята автомобилът сам да разпознава тест режим на стенд и само в такъв случай да скопява двигателя в рамките на еконормите
            And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
              И аз като
              Насе, пак ще се повторя-сегашните коли са мислени да изкарат средностатистическия срок на експлоатация, и после да се хвърлят. Да се хвърлят в общия случай.
              ютова, че колата няма да се хвърли, а ще се продаде на някой русенлия, та да дойде да ти трови нервите-изобщо не е предвидено във фирмата производител.
              Работи ли всичко по колата докато е нова, и докато достигне предвидената възраст за изхвърляне? Работи. Повече не е и нужно.
              Това, че ние сме цървули и не можем да си купим нови коли-производителите не ги ебе, ама никак. Те си имат пазара и си работят за него.
              И докато колата е нова-не се скапват нито платките, нито се налага да разхвърляш таблото за смяна на пластмасови зъбчатки.

              Има и още нещо-клиента като купува кола изобщо не гледа дали е удобно да се сменя крушката на фара, или дали може да се смени за два часа съединителя. И той да е евтин. Просто тези неща не са от определящите фактори за клиента дали д си купи тази или онази марка.
              ВСИЧКО В ИМЕТО НА КЛИЕНТА!!! На клиента на производителя де, докато си даде парите.
              Следващия клиент да се спасява, фирмата производител не печели от него нищо.

              Просто света стана такъв, и щем не щем-трябва да играем по правилата на тези които ги определят.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
                В Китай може би 60% от автомобилите са местно производство, а от тях сигурно поне половината са електрички/хибриди. И не изглеждат безкрайно лошо на външен вид. Тия имат такъв огромен потенциал, че могат да произведат каквото и както си поискат. Единствената причина да ги няма из останалия свят според мен е протекционизмът в Европа и ЮС, дето са им нахлузили всевъзможни еко и подобни ограничения, сертификации, мита и пр. И явно все още китайците не могат да постигнат мащаби, които да задоволят местното търсене и да им излезе сметката да експанзират извън Китай, но и това ще стане скоро.
                Нали това е една от основните причини за съществуването на Европейският съюз-силните производители Германия и Франция,да продават в Европа без мита-огромно ценово предимство.Ама им правят мечешка услуга,когато политиката се меси в бизнеса,резултата накрая е не къкъвто го мислят,а коренно противоположен.Автопроизводителят се разглезва,има як гръб,и почва с простотиите да произвежда боклуци с къс експлотационен ресурс,защото е много хитърТова работи сега,ама не мисля че още дълго ще продължава така...Даже и германци не желаят да ги цакат с топла бира,и си купуват Дачии и Кия.Корейците настъпват,до 6-8 години и китайците ще наводнят.Както се шегуваме сега с китайското качество,да не се обърне палачинката,и да се бъзикаме с немското...

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
                  ...Тук за техния авто-парк можем само да си мечтаем (ама само в големите богати градове, нали; не по селата)...
                  Тоест, попадал си на китайски автомобил, а не нещо произведено от някой от големите производители на автомобили за китайския пазар, ами чисто китайски, при споменаването на който, собствениците на Мерцедес и БМВ тъжно навеждат глави, и на въпроса какъв автомобил имате, предпочитат да излъжат че нямат такъв. Ако да, би ли споделил кое е това чудо на техния технически гений?

                  Ако си имал предвид само шарении - навигации, блутути и подобни банални неща, игнорирай горния въпрос.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Неразвалящи се и ремонтопригодни коли не е драма да се направят. Драма е колко ще струва това нещо и че няма кой да го купи.

                    ПП Кики, какъв е този тенекеджия магьосник във ваше село? Посока София, от дясната страна.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
                      Само си помислете в чия тиква може да се роди идеята автомобилът сам да разпознава тест режим на стенд и само в такъв случай да скопява двигателя в рамките на еконормите
                      Всъщност в доста глави. За всичко техническо, което се тества, режима на тестване и нормите се изяждат с точните и запетайките, буквално, и нещото се прави така че да мине тестовете при точно разписания режим на тестване, а какво става в живия живот винаги е нещо различно и това понамирисваше сериозно на всеки що-годе технически грамотен човек доста преди скандала. Вината не е само на производителите, ами и на списващите начините за тестване. Отделно нормите от към евро 5 нагоре клонят към абсурдност за нещо по-малко от камион/автобус. Като сложиш и политическите и икономическите игрички в уравнението, кашата става съвсем пълна, а крайния ефект съвсем естествено не само че никакъв го няма, ами и са нацвъкани куп миризливости.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Тоест, попадал си на китайски автомобил, а не нещо произведено от някой от големите производители на автомобили за китайския пазар, ами чисто китайски, при споменаването на който, собствениците на Мерцедес и БМВ тъжно навеждат глави, и на въпроса какъв автомобил имате, предпочитат да излъжат че нямат такъв. Ако да, би ли споделил кое е това чудо на техния технически гений?

                        Ако си имал предвид само шарении - навигации, блутути и подобни банални неща, игнорирай горния въпрос.
                        Не знаех, че в света има само две марки - мерцедес и бмв, ще си запиша. Като ти гледам забавните опити да се направиш на оригинален ще предпочета да те игнорирам, сори. Успех с избиването на комплекси
                        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Тоест, попадал си на китайски автомобил, а не нещо произведено от някой от големите производители на автомобили за китайския пазар, ами чисто китайски, при споменаването на който, собствениците на Мерцедес и БМВ тъжно навеждат глави, и на въпроса какъв автомобил имате, предпочитат да излъжат че нямат такъв. Ако да, би ли споделил кое е това чудо на техния технически гений?

                          Ако си имал предвид само шарении - навигации, блутути и подобни банални неща, игнорирай горния въпрос.
                          Стари лаври най вече. В ширпотребата колите са горе долу всички еднакви към момента. В премиум класа се държат още, да видим до кога. Явно, че на дръпнатите не им е таргета там. Но ще дойде време..
                          А имаше време дизелите на МБ караха над милион км. И бяха с ангренажни вериги. Как пък не се късаха тогава
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                            .А имаше време дизелите на МБ караха над милион км. И бяха с ангренажни вериги. Как пък не се късаха тогава
                            Te това е истината.....https://www.youtube.com/watch?v=y8nnys0X6Io

                            ....тия двг. са се монтирали и на 123 моделите....верно , че в сравнение с модерните харчат доста но ....

                            сори за спама....
                            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Насе, пак ще се повторя-сегашните коли са мислени да изкарат средностатистическия срок на експлоатация, и после да се хвърлят. Да се хвърлят в общия случай.
                              ютова, че колата няма да се хвърли, а ще се продаде на някой русенлия, та да дойде да ти трови нервите-изобщо не е предвидено във фирмата производител.
                              Това не е съвсем така. Цената на колата на вторичния пазар е основен аргумент при покупката на нова кола - колко пари ще ти струва да караш колата 5 години? Ако струва колкото апартамент, по твоята логика ще си изгубил всичко.

                              Хората, който дават толкова пари за кола рядко са толкова глупави, че да не си правят сметка. Това обикновено са или хора, който въобще не ги интересува колко струват нещата, или простовати хора току що видели се с пари. Мечтата на всеки търговец, но рядко срещан късмет. В белия свят търговците работят за парите си и част от това е да предложат на клиента добри условия.

                              Та клиентът пита какви цени държат колите след няколко години и взима предвид разликата.

                              Също така, цените на еднакви коли с еднакъв пробег в България и в Германия не са еднакви. "Уникатите", които "изпадат" с "малък пробег" и на "много изгодна цена" ги има само тук, особено пък в такива бройки. Разликата при кола под 10 години на 150 - 200 хиляди километра обикновено е няколко ХИЛЯДИ евро. Мисля, че всички се сещаме защо.

                              Е, тия, читавите, не идват у нас при джамбазите, щото няма кой да ги купи. Остават в по-белия свят и там разни хора ги карат.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Има и още нещо-клиента като купува кола изобщо не гледа дали е удобно да се сменя крушката на фара, или дали може да се смени за два часа съединителя. И той да е евтин. Просто тези неща не са от определящите фактори за клиента дали д си купи тази или онази марка.
                              ВСИЧКО В ИМЕТО НА КЛИЕНТА!!! На клиента на производителя де, докато си даде парите.
                              Една от големите марки прекали с тая стратегия и загуби голяма част от престижа си, както първото си място по продажби и съответно голям брой клиенти. По този начин пък друга, от по-долен ешелон се намести в горния.

                              Доколко това е картел и колко политика е намесена има място да се разсъждава.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Следващия клиент да се спасява, фирмата производител не печели от него нищо.

                              Просто света стана такъв, и щем не щем-трябва да играем по правилата на тези които ги определят.
                              Това съвсем не е така. Фирмите често се борят не за клиенти, а за абонати. Следващия клиент ще трябва да си смени веригата за 3000 евро и пак ще е "в ръцете" на марката производител.

                              Марките отдавна печелеха от части и сервиз толкова, колкото от продажба на нови автомобили. Напоследък може и повече да е.

                              Прекаленото опростяване на нещата често води до доста погрешни изводи.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Производителите са решили че може и верига да се сменя като ремък.
                                Но ние сакън не може то така.

                                За мен нещата се завъртяха около гаранцията и гаранционото обслужване.След това е матерял за рециклиране.
                                Последно редактирано от Даниел Чобанов; 08-05-19, 15:48.
                                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X