От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно
И аз като теб, ежедневно се сблъсквам с недомислиците, на всички водещи световни автопроизводители. И съм стигнал до същия извод- най- вероятно умишлено. Няма как да се обяснят с нормална човешка логика, изцепките в много отношения.
Да оставим технологично сбърканите двигатели, а да обърнем внимание на много простички неща.
Не е нормално да монтираш всичката електроника на място, където, предварително знаеш, че ще се пълни с вода. Нито е от икономия, нито е от незнание. Нямате си на идея колко SAM модули на Мерцедес и колко комфорт модули на Фолксваген и Ауди съм сменил. Ами ECU-то за управление на двигателя на Форд. На цяло едно поколение фордове е навряно в предния ляв подкалник в най ниската част. Изгнили, саморазрушили се, изчезнали от вода. И това на коли до 4-5 години. Нали говорим за някакъв ресурс все пак. Не ми казвайте, че колите трябва на една- две години да се сменят. Това все пак не е тениска. Ами, недомислицата да се слагат управляващите блокове, закрепени някъде по двигателя, подложени на всички вибрации и топлинни аномалии. При това направени в хибридни схеми с една керамична платка и хиляди косъмчета проводник към чиповете, капсиловани. Не, че като ги отвориш можеш да направиш нещо. И за капак, за да възстановиш такава кола, трябва да си купиш нов детайл на цената на кола втора употреба. Защото, ако не е нов, той вече е бил обучен към друг автомобил и на този няма да тръгне. Поне, не след съответните еквилибристики от страна на когото трябва. Ще кажете, че това са изисквания, с цел да се предотвратят кражбите на коли. Ми, като гледам, нито са ги предотвратили, нито са намалели. Само, крадците, вече са на едно друго интелектуално ниво.
Има и още по фрапиращи изцепки. Нормално ли е, на един модел Ауди А8, за да смениш крушка на преден мигач, да трябва да свалиш бронята. Крушката е с нажежаема жичка. Нормално е да изгори. Същото и на много други коли, за да смениш крушка на фар. А, може да е много просто- с технологични отвори и капачета където трябва, или конструктивно да е замислено да е ремонто пригодно. Да не говорим за последното поколение фарове, ако изгори някое друго диодче от гирляндата на дей лайта, трябва да се смени целия фар.
Да не говорим за пластмасовите клапи и зубчатките на моторчетата на парното, заврени на най- неподходящото за достигане място. Не мислено никога да се разваля, а направено от рециклирана пластмаса от китайски чашки за кафе. И, за целта заради една такава недомислица, цялата кола на салата и таблото навън.
За мен всичко това се прави с една единствена цел. Да може да се осигурят пазари за резервните части след продажбата на колата и да се осигури достатъчно работа на сервизите на съответната марка кола. Нищо, че това е изкуствено и кухо създадено.
Първоначално публикуван от kiki.t
Преглед на мнение
Да оставим технологично сбърканите двигатели, а да обърнем внимание на много простички неща.
Не е нормално да монтираш всичката електроника на място, където, предварително знаеш, че ще се пълни с вода. Нито е от икономия, нито е от незнание. Нямате си на идея колко SAM модули на Мерцедес и колко комфорт модули на Фолксваген и Ауди съм сменил. Ами ECU-то за управление на двигателя на Форд. На цяло едно поколение фордове е навряно в предния ляв подкалник в най ниската част. Изгнили, саморазрушили се, изчезнали от вода. И това на коли до 4-5 години. Нали говорим за някакъв ресурс все пак. Не ми казвайте, че колите трябва на една- две години да се сменят. Това все пак не е тениска. Ами, недомислицата да се слагат управляващите блокове, закрепени някъде по двигателя, подложени на всички вибрации и топлинни аномалии. При това направени в хибридни схеми с една керамична платка и хиляди косъмчета проводник към чиповете, капсиловани. Не, че като ги отвориш можеш да направиш нещо. И за капак, за да възстановиш такава кола, трябва да си купиш нов детайл на цената на кола втора употреба. Защото, ако не е нов, той вече е бил обучен към друг автомобил и на този няма да тръгне. Поне, не след съответните еквилибристики от страна на когото трябва. Ще кажете, че това са изисквания, с цел да се предотвратят кражбите на коли. Ми, като гледам, нито са ги предотвратили, нито са намалели. Само, крадците, вече са на едно друго интелектуално ниво.
Има и още по фрапиращи изцепки. Нормално ли е, на един модел Ауди А8, за да смениш крушка на преден мигач, да трябва да свалиш бронята. Крушката е с нажежаема жичка. Нормално е да изгори. Същото и на много други коли, за да смениш крушка на фар. А, може да е много просто- с технологични отвори и капачета където трябва, или конструктивно да е замислено да е ремонто пригодно. Да не говорим за последното поколение фарове, ако изгори някое друго диодче от гирляндата на дей лайта, трябва да се смени целия фар.
Да не говорим за пластмасовите клапи и зубчатките на моторчетата на парното, заврени на най- неподходящото за достигане място. Не мислено никога да се разваля, а направено от рециклирана пластмаса от китайски чашки за кафе. И, за целта заради една такава недомислица, цялата кола на салата и таблото навън.
За мен всичко това се прави с една единствена цел. Да може да се осигурят пазари за резервните части след продажбата на колата и да се осигури достатъчно работа на сервизите на съответната марка кола. Нищо, че това е изкуствено и кухо създадено.
Коментар