Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Естествено ще се раздухат медини локуми.... все пак е импарт кола , не местна.
    Това е същото като преди с Хюндаи – за да се спре инвазията или по точно да се ограничи на не американските коли – в ход са всички възможни мерки.
    Да припомя че реваха, че Хюндаи лъжел че колите им били икономични – Елантрата е 1,8 л мотор и не можела да направи 38 мили с един галон ..да ма в същото време имаше реклами по Тв че Додж Дарт с 2 литра мотор правел 40 ,по едно време и на 41 го докарахапо телвизора –ама никои не осъди Краислер. Точно по това време завършвах едним мои проект по Дарта и съм минал доволно км и на 100 % съм сигурен че тоя курник с 300 зора докарваше 30 мили на галон...
    И пак да повторя нещо дето го бях писал- така наречените LEV и ULEV и т.н на практика са непостижими освен ако колата не е с двигател колкото трабант..... и пак не е ясно дали ще го докара до такива стоиности на изгорелите газове.
    Писал съм го и друг път - цялата политика е – ако се произвежда кола в УСА и не покрива УЛЕВ..бля,бля... се плаща глоба ,смята се там по едни бумаги но понеже е сковано в УСА парите са малки, да де ама ако импортваш кола дето не покрива локумните стандарти тогава цената и скача с около 10 к и нагоре може да иде....
    Това е една от основните причини дето ФВ наляха долу в Тенеси в Чатанога няколко милиярда за им е Пасата –маде ин УСА.
    На 100 % не съм сигурен но мисля че в Тенеси не сглобяват дизелови а пък хората искат да продават коли .... то ясно че лъжат ама пък ако някои си мисли че другите не лъжат....само дето е различна политиката кои да хванат.

    Коментар


    • #17
      От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Не разбрах идеята на последния пост - ФВ са знаели, че импортират автомобилите си в САЩ, допускам, че не е било трудно срещу мизерните няколкостотин хиляди долара адвокатска кантора да им сметне с 90% вероятност какво следва, ако ги хванат, и въпреки това, те са решили да играят тази игра.
      Никой не им е виновен, да се оправят сега.

      Коментар


      • #18
        От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        То е ясно, че всичката екология е една огромна измама, не само у нас, в Щатите, а и навсякъде по света. И все пак е интересно до къде ще стигне това разследване и как ще реагира ФВ, защото не са без възможности и ако има и доза неистина или тенденциозност в този случай не вярвам да не се защитят подобаващо. Само вчера акциите им са повече от 20% надолу...
        А също така е и интересно дали и някъде в Европа ще започнат да ги разследват. На много места от нивата на емисиите зависят данъци, плащат се импортни мита и такси и пр. Демек, ако докажат, че има умишлено занижаване при коя да е марка, не само конкретно ФВ, това отваря вратата на много държави да съдят съотв. марки за пропуснати милиарди приходи.
        И не вярвам да са само ФВ, ако се погледнат аналогични двигатели на различни марки, то стойностите на отработените вредни в-ва (както и другите параметри) са доста сходни.

        Коментар


        • #19
          От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
          То е ясно, че всичката екология е една огромна измама, не само у нас, в Щатите, а и навсякъде по света.
          Това е хубаво оправдание ама все пак тук има доста хора които са живяли в големи градове през 70-те, 80-те, 90-те и сега. В град с 20 милиона автомобила тия норми за азотните окиси са разликата между това да можеш или да не можеш да излезеш от къщи.

          Коментар


          • #20
            От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Това е хубаво оправдание ама все пак тук има доста хора които са живяли в големи градове през 70-те, 80-те, 90-те и сега. В град с 20 милиона автомобила тия норми за азотните окиси са разликата между това да можеш или да не можеш да излезеш от къщи.
            Това е ясно, спомням си 80-те и началото на 90-те как на Орлов мост трудно се дишаше... Имам предвид, че при достигане на задоволително ниско ниво на емисии, каквото според мен е в момента, няма нужда да се продължава преиграването и ежедневно да влизат в сила нови и нови ограничения. Всичко прекалено не е на хубаво...

            Коментар


            • #21
              От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Това е хубаво оправдание ама все пак тук има доста хора които са живяли в големи градове през 70-те, 80-те, 90-те и сега. В град с 20 милиона автомобила тия норми за азотните окиси са разликата между това да можеш или да не можеш да излезеш от къщи.
              От как спряха Кремиковци па и доста други заводи в София и около нея нещата станаха поносими . Бая зор трябва да видим с автомобилни ауспуси да наваксаме само това дето Кремиковци изхвърляше в атмосферата .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
                То е ясно, че всичката екология е една огромна измама, не само у нас, в Щатите, а и навсякъде по света. И все пак е интересно до къде ще стигне това разследване и как ще реагира ФВ, защото не са без възможности и ако има и доза неистина или тенденциозност в този случай не вярвам да не се защитят подобаващо. Само вчера акциите им са повече от 20% надолу...
                А също така е и интересно дали и някъде в Европа ще започнат да ги разследват. ....
                Нищо чудно и да ги подпукат и в Европа, след като са си признали, че този казус касае 11 милиона техни дизелови коли, основната част от които вероятно е продадена в Европа ...

                На този етап щели да заделят 6.5 милиарда евро за привеждане на колите в съответствие, както и за свързани със скандала разходи (глоби, дела от клиенти и т.н.).

                А в Щатите делата вече започват ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Е, оня ден обявиха 800 милиона глоба за GM за дефект (патрона на запалването) който умишлено са игнорирали и крили с години и който доказано е причинил 119 смъртни случая, без присъди или затвор за никой от главните герои, да видим за малко кашлица колко милиарда ще отидат.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    То щатите май много не преекспонират екологията . Факт е че не подписаха протокола от Киото .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      От как спряха Кремиковци па и доста други заводи в София и около нея нещата станаха поносими . Бая зор трябва да видим с автомобилни ауспуси да наваксаме само това дето Кремиковци изхвърляше в атмосферата .
                      Вярваш или не, отдавна сме го наваксали. Поради което България е в "процедура" в ЕК по повод качеството на въздуха и основна точка в тая "процедура" е град София. София от поне 15 години има по-лош въздух от такива бисери на екологията като Русе (щата Хлорида).

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Нищо чудно и да ги подпукат и в Европа, след като са си признали, че този казус касае 11 милиона техни дизелови коли, основната част от които вероятно е продадена в Европа ...
                      В Европа нормите са доста различни, а в частта им за азотни окиси са даже принципно различни и по-хлабави. Причините са в различното градоустройство спрямо САЩ. Това което VAG са направили в САЩ вероятно е че извън тестовете карат с европейски настройки.

                      А може и направо през просото да са подкарали.

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      То щатите май много не преекспонират екологията . Факт е че не подписаха протокола от Киото .
                      Не бъркай щатите. Гонят много старателно това което тях си ги интересува - за колите това са твърдите частици, азотните окиси, въглеродния окис. Нещата които влошават живота в градовете. Върху това се наслагва и лобиране, еле па срещу дизелите. Отсам нещата изглеждат другояче и дизелите бяха и даже още са фаворизирани.

                      Протоколът от Киото не е цялата екология, а само аспект от нея. Нормално е САЩ да не са го подписали защото той е така формулиран че да удари първо тях. Едни по-умерени рестрикции можеше и да минат ама пуста политика.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Вярваш или не, отдавна сме го наваксали. Поради което България е в "процедура" в ЕК по повод качеството на въздуха и основна точка в тая "процедура" е град София. София от поне 15 години има по-лош въздух от такива бисери на екологията като Русе (щата Хлорида).
                        Не знаеш какви чудеса бълваше Кремиковци в добрите си години Единя ми дядо беше главен механик после директор на най отровното феросплавния завод от първата копка на комбината беше там . Помня като дете как измря рибата в реката на село като изпраха два метра плат от вентилационен ръкав Вътре в цеховете на феросплавния във въздуха се виждаше цялата Менделеева таблица . Имаше дни като няма вятър комбината не се виждаше от магистралата и като подухнеше изведнъж към София прането на враждебци и жк. Левски до към Подуене сдобиваше странни цветове Русенци бяха късметлии отнасяха само един елемент хлора а софянци цялата Менделеева таблица .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Не знаеш какви чудеса бълваше Кремиковци в добрите си години ... Русенци бяха късметлии отнасяха само един елемент хлора а софянци цялата Менделеева таблица .
                          Е, ама имаше леб-ручак за ората, поминък, заетост, големи заплати, индустрия, ей! Сега зарад мръсни еврогейове кат го затвориа Кремиковциту - дръжки, нали ?
                          Иначе - на "Порше" им се разминава американската балтия. Не ползват 4-цилиндрови дизели просто.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Вярваш или не, отдавна сме го наваксали. Поради което България е в "процедура" в ЕК по повод качеството на въздуха и основна точка в тая "процедура" е град София. София от поне 15 години има по-лош въздух от такива бисери на екологията като Русе (щата Хлорида).
                            Факт е според мен, че много фактори допринасят за значително по-чистия въздух в София сега, в сравнение с преди 15-20 години. Примери са Кремиковци, липсата на пушещи Икаруси, ТЕЦ-овете, които бяха на мазут и твърдо, соц колите и т.н.

                            В Европа нормите са доста различни, а в частта им за азотни окиси са даже принципно различни и по-хлабави. Причините са в различното градоустройство спрямо САЩ. Това което VAG са направили в САЩ вероятно е че извън тестовете карат с европейски настройки.

                            А може и направо през просото да са подкарали.
                            По-скоро май е второто, защото колкото и да са различни нормите, едва ли става въпрос за 40 пъти. Някъде четох тези дни (без гаранции за достоверност), че за азотните окиси в САЩ е 80 ед/миля, а в Европа 70 ед/км.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Е, ама имаше леб-ручак за ората, поминък, заетост, големи заплати, индустрия, ей! Сега зарад мръсни еврогейове кат го затвориа Кремиковциту - дръжки, нали ?
                              Иначе - на "Порше" им се разминава американската балтия. Не ползват 4-цилиндрови дизели просто.
                              Най големия МК в средна Европа се намира в град Кошице Словакия и е само около 4 пъти по голям от нашето Кремиковци . Нито за секунда не е спирал работа модернизиран е в движение . В момента е собственост на американска фирма и едвам насмогва да произвежда метали за автомобилната индустрия . Тия гадни чешки/словашки комунисти що не си затвориха завода ?
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Тия гадни чешки/словашки комунисти що не си затвориха завода ?
                                Извън темата е, но отговорът е лесен - щото не го окрадоха, а го продадоха на гадни пиндостанци, вместо на "национално отговорен капитал"
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X