От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Естествено ще се раздухат медини локуми.... все пак е импарт кола , не местна.
Това е същото като преди с Хюндаи – за да се спре инвазията или по точно да се ограничи на не американските коли – в ход са всички възможни мерки.
Да припомя че реваха, че Хюндаи лъжел че колите им били икономични – Елантрата е 1,8 л мотор и не можела да направи 38 мили с един галон ..да ма в същото време имаше реклами по Тв че Додж Дарт с 2 литра мотор правел 40 ,по едно време и на 41 го докарахапо телвизора –ама никои не осъди Краислер. Точно по това време завършвах едним мои проект по Дарта и съм минал доволно км и на 100 % съм сигурен че тоя курник с 300 зора докарваше 30 мили на галон...
И пак да повторя нещо дето го бях писал- така наречените LEV и ULEV и т.н на практика са непостижими освен ако колата не е с двигател колкото трабант..... и пак не е ясно дали ще го докара до такива стоиности на изгорелите газове.
Писал съм го и друг път - цялата политика е – ако се произвежда кола в УСА и не покрива УЛЕВ..бля,бля... се плаща глоба ,смята се там по едни бумаги но понеже е сковано в УСА парите са малки, да де ама ако импортваш кола дето не покрива локумните стандарти тогава цената и скача с около 10 к и нагоре може да иде....
Това е една от основните причини дето ФВ наляха долу в Тенеси в Чатанога няколко милиярда за им е Пасата –маде ин УСА.
На 100 % не съм сигурен но мисля че в Тенеси не сглобяват дизелови а пък хората искат да продават коли .... то ясно че лъжат ама пък ако някои си мисли че другите не лъжат....само дето е различна политиката кои да хванат.
Естествено ще се раздухат медини локуми.... все пак е импарт кола , не местна.
Това е същото като преди с Хюндаи – за да се спре инвазията или по точно да се ограничи на не американските коли – в ход са всички възможни мерки.
Да припомя че реваха, че Хюндаи лъжел че колите им били икономични – Елантрата е 1,8 л мотор и не можела да направи 38 мили с един галон ..да ма в същото време имаше реклами по Тв че Додж Дарт с 2 литра мотор правел 40 ,по едно време и на 41 го докарахапо телвизора –ама никои не осъди Краислер. Точно по това време завършвах едним мои проект по Дарта и съм минал доволно км и на 100 % съм сигурен че тоя курник с 300 зора докарваше 30 мили на галон...
И пак да повторя нещо дето го бях писал- така наречените LEV и ULEV и т.н на практика са непостижими освен ако колата не е с двигател колкото трабант..... и пак не е ясно дали ще го докара до такива стоиности на изгорелите газове.
Писал съм го и друг път - цялата политика е – ако се произвежда кола в УСА и не покрива УЛЕВ..бля,бля... се плаща глоба ,смята се там по едни бумаги но понеже е сковано в УСА парите са малки, да де ама ако импортваш кола дето не покрива локумните стандарти тогава цената и скача с около 10 к и нагоре може да иде....
Това е една от основните причини дето ФВ наляха долу в Тенеси в Чатанога няколко милиярда за им е Пасата –маде ин УСА.
На 100 % не съм сигурен но мисля че в Тенеси не сглобяват дизелови а пък хората искат да продават коли .... то ясно че лъжат ама пък ако някои си мисли че другите не лъжат....само дето е различна политиката кои да хванат.
Коментар