Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Популярно за болтовете и гайките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Популярно за болтовете и гайките

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Баси яката тема ...
    Мда, силно съдържателен пост.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Популярно за болтовете и гайките

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Мда, силно съдържателен пост.
      Еми не знам ама некои другари се дръжат като госпойци ))

      На Г са 8 болта на кардан. Якост
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Популярно за болтовете и гайките

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Якост
        Вероятно пак 10.9. Ама може и 8.8 да са, еле пък ако разбата е в единия фалнец, а не са с гайки.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Популярно за болтовете и гайките

          Това, което бъркаш е, че тези данни са за равен режим. За да отговоря възможно най-просто ще дам пример с Терано:
          Седи си едно Терано с опъната ръчна с чисто нови жила, изпомпена колкото на бат Здравко му стига акъла. Газ колкото може и махане на крака от съединителя, ама на страни. И точно тогава двеста и деведесетте нютона ги сметни и със равнозакъснителното и инерцийката, а не за равен режим. Щото стават поне десет пъти повече, да не кажа сто пъти. Щото ако всичко бачкаше на равни режими нямаше да има ни една полуоска скъсана на тоя свят.

          Кофтито на разговора е, че ти си се сетил за това още до като си писал поста си.
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • От: Популярно за болтовете и гайките

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Вероятно пак 10.9. Ама може и 8.8 да са, еле пък ако разбата е в единия фалнец, а не са с гайки.
            С гайки са са изчанчени - смисъл не става с такива от магазина. Гладката част е по-широка от резбата. Та не знам якостта, купувам си ги оригинални и не съм обърнал внимание дали пише якост
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Популярно за болтовете и гайките

              Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
              Това, което бъркаш е, че тези данни са за равен режим. За да отговоря възможно най-просто ще дам пример с Терано:
              Седи си едно Терано с опъната ръчна с чисто нови жила, изпомпена колкото на бат Здравко му стига акъла. Газ колкото може и махане на крака от съединителя, ама на страни. И точно тогава двеста и деведесетте нютона ги сметни и със равнозакъснителното и инерцийката, а не за равен режим. Щото стават поне десет пъти повече, да не кажа сто пъти. Щото ако всичко бачкаше на равни режими нямаше да има ни една полуоска скъсана на тоя свят.

              Кофтито на разговора е, че ти си се сетил за това още до като си писал поста си.
              То аз съм се сетил и за повече неща, които или не се сещаш, или удобно не споменаваш:
              1. Съединителя има крайна стойност на въртящия момент, при която превърта, и тя съвсем не е 10-орна на това, което дава двигателя, а примерно двойна. Има и разни пружинки по него, обиращи вибрации и удари.
              2. Гумите имат крайна стойност на усилието, при което превъртат
              3. Двигателя не е на тампони само за да не ти се тресе задника като е запален мотора - при такива усилия мърда като жив
              4. Като тръгнеш от скоростната кутия, минеш през кардана, полуоските, и стигнеш до гумите, имаш общо няколко метра оси и осички, дето имат някакво усукване при усилие, при това съвсем нарочно.
              5. Гумите имат някаква еластичност във всички посоки, включително на въртене
              6. Окачването има тампони и прочие, пак с някаква еластичност
              7. Купето има крайна стойност на масата си
              8. Купето и шасито при такива усилия също реагират с гънене и деформиране, ако прекалиш - перманентни
              9. Окачването също реагира при рязко ускорение, и то в посока намаляване на сцеплението (предницата се вдига нагоре, задницата слиза надолу), и това е направено съвсем нарочно - може да се направи да реагира по обратния начин, поне задницата на автомобил със задно предаване.

              ...от което енергията, нужна за да се случайт твоите 10 пъти въртящ момент, взела че се разсеяла бая преди да се случи въртящия момент, и той вместо 10-орен станал примерно двоен или троен. Тераното например на първа бърза върти гуми. Ще излезе че гумите превъртат преди тоя въртящ момент x10 изобщо да се случи, даже всичко, дето горе изброихме, да го няма.

              И да, като сложим по-твърди тампони на двигателя и окачването, като сменим съединителя със спортен и гумите с 5 номера нагоре, тая енергия няма къде да отиде, започват да си отиват полуоски, карета, хъбове, и квото друго се сетиш, само дето това вече не е режима на работа, за който са изчислявани, а аз говоря за нормален режим на работа на един възел, а не авариен такъв. При продължителна работа в авариен режим тоя възел рано или късно ще си отиде - в случая ще разбие отворите, след като преди това болтовете са се разхлабили от постоянното лашкане. То и навити на макарон кардани не са велика рядкост. Въпросния фланец далеч не е най-слабия елемент по трансмисията на нормално возило.

              За другото - чети - горе ти сметнах тройно преоразмеряване при супер песимистичен вариант (от моя гледна точка), с никакви загуби и стойности за стягане на болтове 8мм с нормална стъпка. Ако искаш ще ти го сметна и за болтове 10-ка, завити с 2 пъти и кусур въртящ омент повече и със ситна резба, какъвто е реалния случай, и преоразмеряването ще излезе сигурно 7-8 пъти вместо 3. Тоест въпросния възел е доволно преоразмерен даже и са случките, за които ти говориш. Иначе при такава експлоатация болтовете щяха да се разхлабват често, а те не го правят дори и без да ги донатягаш през ден - гърми нещо друго по веригата.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Популярно за болтовете и гайките

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Баси яката тема ...
                Като джанта. Така пада кардан, но не и каре.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • От: Популярно за болтовете и гайките

                  Подарки, в студио

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3199900601.jpg
Прегледи:1
Размер:27.2 КБ
ID:5691914
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Популярно за болтовете и гайките

                    И? Болтовете на каретата към фланците на предния диф са такива. Само с по-широка периферия. Частта без резба влиза в дупката на карето без част от нея да влиза в дупката на фланеца. Болтовете на кардана са същите, с по-дълга нерезбова част, като част от нея влиза и в дупката на фланеца на дифа. Пак са от тия с широката периферия. И в двата случая влизат съвсем свободно в дупките и имат хлабина, макар и малка. Задачата на нерезбовата част в случая е да осигури влизането на всички болтове перпендикулерно на фланците. Ако са без нея ще могат да влязат и под лек наклон, който я се изправи при стагането, я не.

                    И болтовете на долния захват на предните ми амортисьори са такива. Луфт една десета спрямо втулката на тампона. При по-малко луфт не можеш да ги извадиш след година-две. Втулката държи на разместване благодарение отново на притискането към планките в двата и края. Охлаби ли се така че болта да започне да действа на срязване, я чуваш и със затворени прозорци.
                    Последно редактирано от sparkybg; 19-11-15, 18:34.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Популярно за болтовете и гайките

                      Аз не твърдя че работят на срязване, няма нужда да ме убеждаваш. Просто показвам защо не става с болтове от железарията независимо дали са 4.4 или 12.9
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Популярно за болтовете и гайките

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Аз не твърдя че работят на срязване, няма нужда да ме убеждаваш. Просто показвам защо не става с болтове от железарията независимо дали са 4.4 или 12.9
                        Ба , не става ..... на фронтерата към предния диф са ми поцинковани , турски (то български и май нема де ) , от железарията баш. Нема да ме учуди ако са от арматурно железо , щото такива глезотиЙ като 8.8 , 12.12 , 15.15 не виждам . Шеста година .
                        ..а не е като да не се завирам из драките по камънаците .

                        ПС. Същевременно : скобите на ресорите (зарад тунинга) съм си ги правил сам . От 40Х с термообработка . На един 10-тонен Щаер (двайсе с товара) преди години , който карах собственоръчно - тоже .И на предните и на задните .
                        Последно редактирано от Vlado_Ts; 19-11-15, 20:12.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Популярно за болтовете и гайките

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Аз не твърдя че работят на срязване, няма нужда да ме убеждаваш. Просто показвам защо не става с болтове от железарията независимо дали са 4.4 или 12.9
                          Ма то в магазина и от другите има. Поне за кардана на тераното стават и едните и другите.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Популярно за болтовете и гайките

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Ба , не става ..... на фронтерата към предния диф са ми поцинковани , турски (то български и май нема де ) , от железарията баш. Нема да ме учуди ако са от арматурно железо , щото такива глезотиЙ като 8.8 , 12.12 , 15.15 не виждам . Шеста година .
                            ..а не е като да не се завирам из драките по камънаците .

                            ПС. Същевременно : скобите на ресорите (зарад тунинга) съм си ги правил сам . От 40Х с термообработка . На един 10-тонен Щаер (двайсе с товара) преди години , който карах собственоръчно - тоже .И на предните и на задните .
                            На г-то не стават от жеезарията. Ти си виждал фланеца
                            Който пак е за правене де
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Популярно за болтовете и гайките

                              Койо му е специалното, ако е такова?
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0044610013_2_720x600.jpg
Прегледи:1
Размер:68.6 КБ
ID:5691978
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Популярно за болтовете и гайките

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Койо му е специалното, ако е такова?
                                [ATTACH=CONFIG]839748[/ATTACH]
                                Таково е
                                Не знам що не става - не съм инженер. Имам си някви теории по въпроса все пак. Но само факта че минават от 6 на 8 болта и 1.5х по-широк кардан и фланец говори че има нещо (това след няколко години в производство).
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X