Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Популярно за болтовете и гайките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Популярно за болтовете и гайките

    Аз да изтупам темата от прахта. В момента ми се налага да търся 4 болта, но това което пише на главата го рещам за пръв път. До сега съм срещал 12.9 и .8 (субару), но като това да пише SA14 а долу B16 за пръв път. Някой да има представа? Болта е 6мм, главата е 13мм, дължина 14мм. Такова чудо 12.9 май няма
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140512_161132.jpg
Прегледи:1
Размер:202.0 КБ
ID:5587330
    Последно редактирано от bestbg; 12-05-14, 15:27.
    LR Discovery 300Tdi 1996
    Subaru Outback 2.5 1998
    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

    Коментар


    • #62
      От: Популярно за болтовете и гайките

      Alloy steel, AISI 4140/4142 quenched and tempered
      Class 1 Stainless steel, AISI 304, carbide solution treated.
      Class 1 Stainless steel, AISI 316, carbide solution treated.
      Class 2 Stainless steel, AISI 304, carbide solution treated, strain hardened
      Class 2 Stainless steel, AISI 316, carbide solution treated, strain hardened
      A heat-treated chromium-molybdenum-vanadium steel for high-pressure, high-temperature service.
      Mechanical Properties
      Bolt -Grade Identification Markings


      B7 Up to 2-1/2 125 105 16 50
      2-5/8 - 4 115 95 16 50
      4-1/8 - 7 100 75 18 50
      B8 Class 1 All 75 30 30 50
      B8M Class 1 All 75 30 30 50
      B8 Class 2 Up to 3/4 125 100 12 35
      7/8 - 1 115 80 15 35
      1-1/8 - 1-1/4 105 65 20 35
      1-3/8 - 1-1/2 100 50 28 45
      B8M Class 2 Up to 3/4 110 95 15 45
      7/8 - 1 100 80 20 45
      1-1/8 - 1-1/4 95 65 25 45
      1-3/8 - 1-1/2 90 50 30 45
      B16 Up to 2-1/2 125 105 18 50
      2-5/8 - 4 110 95 17 45
      4-1/8 - 7 100 85 16 45
      Material Chemical Composition

      Carbon 0.37 - 0.49% 0.08% max 0.08% max 0.37 - 0.49%
      Manganese 0.65 - 1.10% 2.00% max 2.00% max 0.65 - 1.10%
      Phosphorus, max 0.035% 0.045% 0.045% 0.035%
      Sulfur, max 0.040% 0.030% 0.030% 0.040%
      Silicon 0.15 - 0.35% 1.00% max 1.00% max 0.15 - 0.35%
      Chromium 0.75 - 1.20% 18.0 - 20.0% 16.0 - 18.0% 0.75 - 1.20%
      Nickel 8.0 - 11.0% 10.0 - 14.0%
      Molybdenum 0.15 - 0.25% 2.00 - 3.00% 0.15 - 0.25%

      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #63
        От: Популярно за болтовете и гайките

        sparky, Благодаря, но това което разбрах е че е за високо налягане и температуро устойчив. Такова нещо дали има в Евроболта ?
        LR Discovery 300Tdi 1996
        Subaru Outback 2.5 1998
        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

        Коментар


        • #64
          От: Популярно за болтовете и гайките

          Нямам идея дали има. Има вероятност SA14 значи 1/4 инч, демек 6.35мм.

          От какво е тоя болт знае ли се?

          ПП: От това, което намирам, B16 е с характеристики горе-долу по средата между 8.8 и 10.9.

          Ето документ със сравнения между най-различни номенклатури:
          Bolt_Grade_Cross_Ref.pdf
          Последно редактирано от sparkybg; 12-05-14, 16:00.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #65
            От: Популярно за болтовете и гайките

            Този болт държи турбото към изпускателният колектор и е напълно възможно да е 1/4 инч, защото нали и колицата е от UK Утре ще отида да търся, но нещо ме съмнява, но дано успея... Благодаря.
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • #66
              От: Популярно за болтовете и гайките

              Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
              Този болт държи турбото към изпускателният колектор и е напълно възможно да е 1/4 инч, защото нали и колицата е от UK Утре ще отида да търся, но нещо ме съмнява, но дано успея... Благодаря.
              Нарязване на нова резба М8, няма ли да е по-лесно?

              Коментар


              • #67
                От: Популярно за болтовете и гайките

                Виж PDF-а дето прикачих горе.

                Накратко - слагай 10.9 ако намериш със същата резба и не го мисли много-много.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #68
                  От: Популярно за болтовете и гайките

                  Благодаря за информацията. Утре с болта и колектора и ще взимам 10.9 ако стане. Полезна информация

                  П.П. преминаване към М8 и дупчене искам да се опитам да избегна.
                  LR Discovery 300Tdi 1996
                  Subaru Outback 2.5 1998
                  Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                  Коментар


                  • #69
                    От: Популярно за болтовете и гайките

                    Малко допълнение, за тези на които им се случва да си правят сами нестандартни болтове (моя милост включително). От доста време на няколко пъти си задавах въпроса като правя болт от дадена стомана, на каква якост отговаря. Оказа се лесно, и ще изброя някои от по-разпространените стомани, и грубо на какъв болт отговарят:

                    Та, накратко:
                    стомана S355N 345 470 малко по-малко от 5.6
                    стомана C45 430 650 между 7.7 и 6.6
                    стомана 40X 660 900 9.7
                    алуминий 7075-Т6 503 572 малко по-малко от 5.9
                    алуминий 6061 240 260 между 2.9 и 3.9
                    Процедурата - набелязвате си материал, търсите му параметрите, гледате Tensile и Yeld stress, взимате минималните стойности за състояниет, в което се достава (нормализиран например), първата цифра на еквивалентния болт е Tensile strength, разделено на 100, втората цифра е yeld strength/tensile strength, умножено по 10.

                    Например за посочената стомана 40X, първата цифра е 900/100=9, втората е 660*10/900=7.3, закръглено надолу =7, или 9.7

                    Всичко това с уговорката че има още доста подробности, а и в общия случай в милата ни родина масово не можеш да разчиташ нито на това какво купуваш, нито на това в какво състояние (термична обработка) го купуваш, та за пълно щастие и 100% сигурност трябва да се обработи термично, анализира и тества всяка доставка на материал.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Популярно за болтовете и гайките

                      Темата е много добра!Адмирации!
                      Има ли някаква обща логика, която да дефинира качествата на болтовете по оцветяването им?
                      Понякога са боядисани в даден цвят, понякога самият материал е със "странен" цвят.
                      Да кажем - редовно ми попадат черни, зелени, и златисти болтове.Като при златистите допускам, че матриала си е такъв.Масово виждам и зелени болтове на предпазни колани.В обозначенията не съм се заглеждал, но ги има.
                      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                      0887/осемпет 66 4осем

                      Коментар


                      • #71
                        От: Популярно за болтовете и гайките

                        В обшия случай няма връзка, или поне не знам за такава. Пак в общия случай белите са поцинковани, жълтите са кадмирани, черните са оксидирани (казват му и черен цинк някои).

                        Болтовете на предпазни колани, ербеци, и някои други подобни приложения са си отделен клас крепежи и надали попадат в ширпотребските номенклатури. Често нямат и никакви означения по тях, или са някакви екзотични. Често и самата им форма е различна. МОже да са направени да вървят стегнато, да имат определени качества на материала и от сорта.

                        Не изключвам на попадналите ти златисти материала да е такъв, ама се разбира едва като ги пилнеш. Обикновено жълтите са кадмирани и отвътре са си бяла стомана.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Популярно за болтовете и гайките

                          Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                          Т......В обозначенията не съм се заглеждал, но ги има.
                          Е там може и да са дали сламка, ма пусти езици.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #73
                            От: Популярно за болтовете и гайките

                            Здравейте,

                            Много хубава тема.

                            И аз с един въпрос.
                            Наложи се да сменя предния кардан с такъв с кръстати карета.
                            "Новия" го взех без болтовете, които са съответно 0.25"-28 и .0312"-24.
                            В Евроболт намерих такива болтове, с клас 8.8. Ще бъде ли достатъчно за тази цел?

                            Поздрави
                            Прикачени файлове
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • #74
                              От: Популярно за болтовете и гайките

                              Предния кардан на какво? Има ли други болтове там, и с каква якост са? Болтовете в глуха дупка ли се завиват, или са с гайка?
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Популярно за болтовете и гайките

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Предния кардан на какво? Има ли други болтове там, и с каква якост са? Болтовете в глуха дупка ли се завиват, или са с гайка?
                                Аз всичките за кардан които съм виждал са с гладка част за да не хлопа.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X