Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

    От няколко дена борба с един младеж MAN TGX 18.460 4x4H BLS 177хил.км произведен 2016год.
    Любимия ми Hydro Drive
    И се почнаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:573.9 КБ
ID:5813926 всичко в масло .Цялата главина всичко омазано.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:621.4 КБ
ID:5813927 разглабяне до безкрайНатиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:634.6 КБ
ID:5813928 Развих гайката за късмет излезе главината комплект с вътрешния лагер и ООО чудо Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:429.3 КБ
ID:5813929 шенкела КАПУТ задрала една дистанциона шайба (тя е между двата лагера в главината).
    И началника каза разглабяй ,наред и дойде ред на главинатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:579.3 КБ
ID:5813930и виновникаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:338.0 КБ
ID:5813931
    Като се включи Hydro Drive в главината има ме 32 bar налягане падна педантично чистенеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:486.5 КБ
ID:5813932.
    Заиграх се и на пресата нови лагери шайбата по между им семерина новаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20190509_135445.jpg
Прегледи:1
Размер:555.6 КБ
ID:5813933
    Отделих време и на друга пресичка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:922.0 КБ
ID:5813934 новия шенкел с нов болт .
    И най-накрая едно приятно чувство всички части по обратния ред да се съберат .
    Нови накладки си поръчах маслото беше се впило в едната,само диска не смених .
    Мартин Димитров
    УАЗ

    Коментар


    • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

      Стига бе това да не е Краз та новите части да ги напасваш с флекса .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Стига бе това да не е Краз та новите части да ги напасваш с флекса .
        Частите Уж изглеждат добре сделани ,ама и стях ми побелява косата една грешка или не внимание струва много пара.


        И от миналата седмица нека да извадим и болежките на Mercedes Actros
        Една и съща грешка /Lade druck zu gering/ камиона на 200 хил.км доста турбини са се сменили заради тая грешка и до ден днешен е същото.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:447.0 КБ
ID:5814324Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:644.7 КБ
ID:5814325Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:519.8 КБ
ID:5814326
        Мартин Димитров
        УАЗ

        Коментар


        • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

          Хидродрайв-а ми е тотално непознат,но 32Bar ми изглеждат обидно малко.Да не става въпрос за 320?
          "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
          Mark Twain
          СтоЕнчA

          Коментар


          • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

            Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
            Хидродрайв-а ми е тотално непознат,но 32Bar ми изглеждат обидно малко.Да не става въпрос за 320?
            Още на следващия ден се разтърсих из книгите да проверя ,помня че някаде съм срещал да пише 32 bar налягане на маслото по маркучите и в главината.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190522_173937.jpg
Прегледи:1
Размер:376.6 КБ
ID:5814494

            С немския съм на Вие ,и винаги има нещо което не е така както си го обеснявам .Луда работа
            Почнах да разпитвам немците които са ходили на тея обучения и т.н Единия казва едно другия не знае .
            Накрая излиза ,че 420 bar налягане на маслото избутва ролките които задвижват колелото .
            https://www.youtube.com/watch?v=6tBerZZfC94
            Мартин Димитров
            УАЗ

            Коментар


            • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

              Поне играя в (почти) същия цирк,но в България и съответно с доста по-дърти курници.Ние изповядваме религията,че Мерцедес(да се свети името мУ) е яката работа(да пребъде двигателя мУ<щото скоростите са Alison>),та Ман-овете са 4-5.
              "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
              Mark Twain
              СтоЕнчA

              Коментар


              • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                Навсякаде все циркове немците поне имат по различно разбиране за работа и т.н
                Ти в оторизирания сервиз в София ли си?
                Мартин Димитров
                УАЗ

                Коментар


                • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                  Привет, и ако може да попитам спецовете за двигател D2676/480, запали грешка 00094-02 и след 50-60км светна 03779-01. Според вас да търсим ли причина в горивоподаването в част ниско налягане и може ли да е запалило втората вследствие на първата или направо да се гледа рейл, клапан, дюзи и помпа? Утре ще закарам камиона на специалист, но ми се иска и аз да имам някаква насока за какво иде реч, че да не сменям скъпи части залудо.
                  Subaru Legacy 2.5
                  Suzuki GS500 E

                  Коментар


                  • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    Много електроника е за подкарване на Волво мотор, иначе с удоволстиве, ще му метна едни.
                    Имаме един излишен шест цилиндров Бюсинг от МАН съсе турбината и интеркулера без никаква електроника Приживе камиона работеше като часовник . Ако ти се завърти някакъв проект свиркай ще се разберем .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Имаме един излишен шест цилиндров Бюсинг от МАН съсе турбината и интеркулера без никаква електроника Приживе камиона работеше като часовник . Ако ти се завърти някакъв проект свиркай ще се разберем .
                      Един познат иска да му сменям мотора на Ифа Л60, това ще е супер вариант с раздатъчна кутия от нещо западно.
                      Ще му подметна за тази идея.

                      Коментар


                      • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                        Не знам дали ще влезе в ИФА този хоризонтален е . А и е бея коне някъде 360 .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                          Пак се почва Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190904_171650.jpg
Прегледи:1
Размер:619.6 КБ
ID:5820731
                          Мартин Димитров
                          УАЗ

                          Коментар


                          • И така....... от доста време не съм докладвал ,НО сега имам повод виновен е един младеж произведен 2016 год. Mercedes Arocs на 216 000км. с HAD (Hydraulic Auxiliary Drive)
                            Падна се на мен да го разглобя Проблема му бил от супер обслужване трудно се въртял волана и тъй като бил млада звезда имал гаранция.
                            Шенкели каза началника разглабяй.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_082350.jpg
Прегледи:477
Размер:579.5 КБ
ID:6594929 Същото като при Ман след развиване на 16 болта . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_084006.jpg
Прегледи:476
Размер:566.7 КБ
ID:6594930 До тук добре болченца малки и големи развивам си аз .Свалих и фланеца и се оказа ,че Мерцедес са с Компакт Лагер не е като с при Ман с два конусовидни . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_104241.jpg
Прегледи:463
Размер:447.4 КБ
ID:6594931 До тук добре ей тая втулка зад шлиците си викам е капут на нея после ,ще отделя внимание .Болта да избивам и да се местя от другата страна и там да почна да разглабям това беше плана ми.
                            Обаче Мерцедес малко променили нещата за да избия болта трябва да развия Три болта и т.н да махна тоз разпределител така да го нарека. Никой до сега не беше разглабял Hydro Drive на Мерцедес Как все на мен се пада тая Чест се зачудих ,ама както и да е трябва да има и първи път.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200418_125500.jpg
Прегледи:471
Размер:468.4 КБ
ID:6594932 След изваждането на разпределителя на него едни тефлонови О-пръстени на три реда(нямам снимки на него) .Немците се вайкат трябва ти казват един куфар с инструменти той е 1000 евро и за набива на болта друг комплект дорници те били 300 пари.
                            Четат инструкций никой нищо не знае както и да е казах си Немеца ще нареди нещата да избивам аз. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_105330.jpg
Прегледи:474
Размер:411.9 КБ
ID:6594933 Болта от горе ,наредих пресата и се почна с напъването от 45 Тона това пише на цилиндъра .Все бях чувал и виждал и ремаркета NooteBoom от скрапта сме съживявали с големите чукове и оксижен.Ама тоя младеж ме запоти сериозно Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_121625.jpg
Прегледи:469
Размер:290.9 КБ
ID:6594934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200416_121630.jpg
Прегледи:478
Размер:328.7 КБ
ID:6594935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200415_103818.jpg
Прегледи:469
Размер:288.7 КБ
ID:6594936 Нови лагери набих прахозащитни семеринки всичко как му е реда шайбичките си подготвих и ще набивам.Инструмента ми бил пристигнал ден и половина доставка.
                            Новия болт има само едно положение за набиване заради онзи разпределител с 3-те болта .Горния иглен лагер се слага на новия болт и така се набива в Шенкела заедно Ок.горе долу така изглежда Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200418_112936.jpg
Прегледи:468
Размер:552.1 КБ
ID:6594938 И тук го ядох дет се вика набиваш падат игли дорници от долу нищо не помагаше,пак избиване горния лагер се спука добре че в комплекта са два, имаше до напасване на детайлите .Както и да е получиха ми се нещата няма неискам няма недей.
                            Хубавото на тоя дорник Ок.центрира болта ама за горния лагер не виждах нищо кво се случваше с него .Явно тей трябва набиваш до долу и точка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200418_121059.jpg
Прегледи:472
Размер:358.5 КБ
ID:6594939 Тей как да е набих от двете страни и трябва да събирам пак по обратния ред.
                            Сетих се ,че при Ман се маже с силикон специален и т.н Тук няма силикон ам Мерцедес майка най-добрите си казах ще държи на гумените О-пръстени .
                            Оная втулка и Фланчето с малките болченца се оказа ,че Инженерите от Daimler казват при отваряне на главината или смяна на дискове ВИНАГИ се сменя с нова 500 евра ,тя идва като едно цяло и НЕ ТРЯБВА да се разглабя набива се като едно цяло Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200418_142245.jpg
Прегледи:471
Размер:511.5 КБ
ID:6594940 Стара изглежда ето така Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200414_163909.jpg
Прегледи:466
Размер:473.6 КБ
ID:6594941Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200418_142032.jpg
Прегледи:468
Размер:487.3 КБ
ID:6594942
                            Събрах всичко по преда си,и остана да обезвъздушим Хидро Драйва.И там бяха няколко часа първо пълнене с масло после няколко пробки за обезв. и накрая с 8 мин.с Компа има си под меню за обезв. двете колела във въздуха и компа Вкл. главините автоматично напред назад се въртят.И през същото време Нивото на маслото се следи и т.н
                            Като цяло изпълнението с компакт лагера по-харесах не е като при Ман .Верно едни 500 евра като отвориш са винаги ЧАО ,ама при Ман винаги задира шенкела а той е 3000.
                            Прикачени файлове
                            Мартин Димитров
                            УАЗ

                            Коментар


                            • За Много Години здраве и късмет на всички .

                              И едно показно какво се случва с МАН Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201230_141118.jpg
Прегледи:333
Размер:592.1 КБ
ID:6691568Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201230_150949.jpg
Прегледи:324
Размер:431.9 КБ
ID:6691569Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201230_150953.jpg
Прегледи:319
Размер:361.2 КБ
ID:6691570
                              Прикачени файлове
                              Мартин Димитров
                              УАЗ

                              Коментар


                              • alexalex69
                                alexalex69 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Пълнят се с масло кабелите и мозъка за управление на дюзите и почват проблемите ?

                              • BatGeorgeone
                                BatGeorgeone коментира
                                Редактиране на коментар
                                Маслото е диелектрик, проблема ще да е ако с маслото попадне метален прах, който е електропроводим, или става конденз или бъркам?

                              • alexalex69
                                alexalex69 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Не лягай много на таз кЪлка ! За бедният си опит кАт тираджия , имахме точно същият проблем . Опитният шАфиор , при който карах като втори , се кръстеше при всяка пауза дали ще запали , докато се приберем в БГ . След влизането , първата работа в сервиз за замяна на тез кабели и всичко се оправи .

                            • На снимката е Моторния блок на камиона EDC 7 Bosch .
                              Тая щуротия събира обработва сигнали и т.н нали е common rail
                              Всичко е CAN Low CAN High имах ме и актуални грешки в Ad Blue модула .
                              Една голяма пайжина от сигнали комуницирайки по между си с всеки ел.блок .
                              Камиона е 6х4 и на гърба си носи голяма цистерна и помпи .
                              Ако някаде откаже тоя блок и камиона е на обект , ще му се до плаче още повече
                              Сега му се размина тънко 7000€
                              Мартин Димитров
                              УАЗ

                              Коментар


                              • sek.1
                                sek.1 коментира
                                Редактиране на коментар
                                За това всички му се кефят на нашето дафче 1900 . Моторче простичко като бобено зърно как му покажеш ключа пали вдигаш въздуха и тръгваш да работиш .

                              • Stbd
                                Stbd коментира
                                Редактиране на коментар
                                И какъв проблем имаше?

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X