Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190405_130259.jpg
Прегледи:1
Размер:797.0 КБ
ID:5812151Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190405_130253.jpg
Прегледи:1
Размер:585.8 КБ
ID:5812152

    Hydro drive при MAN euro 6 спукал се маркуча ок .
    Ама не може само него да сменим всичко трябва ,защото излязал сервизния бюлетин и немецо казва от тая дата сменихме тръбите и маркучите с друг модел и имат нови захвати по моста и т.н
    Старите са от две части ,новите са три
    И новите принадлежности над 6 евраНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20190405_084241.jpg
Прегледи:1
Размер:602.4 КБ
ID:5812153
    Мартин Димитров
    УАЗ

    Коментар


    • #92
      От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Много си е хубава темата да се съпостави различната техника .Вчера мернах един Мерцедес 1632 като моя дето карах на времето . Влачеше едно тежко ремарке с поне 35 тонен верижен багер отгоре . На тоя МАН какво има под кабината никой не знае По документи е шестак 360 кс и вероятно има турбо щото го чувам като му настъпя газта Ама е проектиран и произведен преди счетоводителите да се намесят . Сериозно към колегата от това поколение камиони с кран около 36 - 40 метрични тона и 3 водещи моста има ли още останали на запад ? [ATTACH=CONFIG]937468[/ATTACH]
      Има, Станьо, има ги много.
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #93
        От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
        Има, Станьо, има ги много.
        Без майтап при теб има ли нещо с 4 моста и кран от 32 тона на метър нагоре ? По възможност от по старата генерация без много електроника по камиона и крана . Грам не ме вълнува коя евро педераска еко норма е . Това лято ако не мине котка път ще прехвърляме крана от единя Даф на същия ама дошъл от Франция малко по нов и на възглавници отзад . Крана е Пеши 14 тона на метър голямо куче излезе . Сега с колегата се оглеждаме за нещо с 4 моста и по як кран .
        Последно редактирано от sek.1; 06-04-19, 05:55.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #94
          От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

          И новите маркучите Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190406_155923.jpg
Прегледи:1
Размер:530.8 КБ
ID:5812505 така изглеждат комнетирах с немеца и признава ,че е кофти направено при МAN постояното движение на ляво на дясно води до нацепване на Гумената обвивка някога си, от там прахоляк мизерия влиза и като се намокри те почват да ядат надолу стигат до металната плетка на маркуча и така до ръжда и спукване.

          При Mercedes изглежда така Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190411_140924.jpg
Прегледи:1
Размер:403.2 КБ
ID:5812507

          До 360 хил.км изкарват повече не могат и затова по-евтино нов.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190326_162330.jpg
Прегледи:1
Размер:625.6 КБ
ID:5812508 Шестия най-много страда.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190326_162355.jpg
Прегледи:1
Размер:681.7 КБ
ID:5812509 Последна дума на новата технология ,Интеркулери пълни с антифриз.Дросел клапата изглеждаше по сащия начин.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190327_112023.jpg
Прегледи:1
Размер:651.5 КБ
ID:5812510Снимка на първи цилиндър.
          Камиона гаранционен всичко сменяно по книга само с оригинални масла и части .
          След оглед и преценка казаха ,че всичко било Шайзе и по-добре нов.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190402_135204.jpg
Прегледи:1
Размер:771.9 КБ
ID:5812511
          Мартин Димитров
          УАЗ

          Коментар


          • #95
            От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

            Добър вечер! И аз да вметна нещо - чисто нови дюзи 6 броя, сложени преди една година, километри приблизително около 60 000 - 80 000.
            Три броя умряха геройски, една тотал щета, една средно положение и една некак си е могла да закърпи.
            Камиона се кара само с качествено гориво и винаги гледам да го пазя от към нафта.

            Коментар


            • #96
              От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

              Мале,Мале....... На колко километра е камиона?

              Изпратено от моят VFD 720 с помощта на Tapatalk

              Коментар


              • #97
                От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                [emoji2955]

                Изпратено от моят VFD 720 с помощта на Tapatalk

                Коментар


                • #98
                  От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                  Каква марка са дюзите?
                  Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                  Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                  Коментар


                  • #99
                    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                    Най-вероятно са бош. Но лично мое мнение, проблема не е в дюзите.

                    Коментар


                    • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                      Първоначално публикуван от Николай Шишков Преглед на мнение
                      Най-вероятно са бош. Но лично мое мнение, проблема не е в дюзите.
                      Добър вечер!
                      Бош са дюзите, да вметна след некачествен ремонт или пък пъклива нафта на 6ти цилиндър буталото си замина геройски.
                      Имаме си дупка в която спокойно, може да се мушне камък от малка гидория.

                      Коментар


                      • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                        Не ми се качват снимки от последната седмица, всичко се повтаря брутално .
                        На 5 Април съм снимал нов мотор, от тогава два MAN-а с същите симптоми 6 Цил. днес се почна още един да се разглабя,а в двора на един Чех част от мотовилката излязла през блока седи и чака да си види майстора.

                        До тук видях само веднъж на Actros MP4 euro 5 на над 600хил км. гарнитурата на главата да се е прецакала.
                        Мартин Димитров
                        УАЗ

                        Коментар


                        • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                          Официал но е - Ман е пикоч, кара като Шкода, по 250 000 - 300 000 километри.
                          Язък, че не става при него конверсия на друг мотор, иначе ще го направя.
                          Много електроника е за подкарване на Волво мотор, иначе с удоволстиве, ще му метна едни.

                          Коментар


                          • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                            Официал но е - Ман е пикоч, кара като Шкода, по 250 000 - 300 000 километри.
                            Язък, че не става при него конверсия на друг мотор, иначе ще го направя.
                            Много електроника е за подкарване на Волво мотор, иначе с удоволстиве, ще му метна едни.
                            Ама не струва колкото Шкода
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Ама не струва колкото Шкода
                              Да, определено си прав, като гледам сегашните цени на 6х6 трупчийка, клони към 90к

                              Коментар


                              • От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                                Да, определено си прав, като гледам сегашните цени на 6х6 трупчийка, клони към 90к
                                Това са поне 4-5 камаза 6х6 караш няколко години докато се скапе тотално и на скрапа.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X