Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

    Тема за проблемите на тея Прехвалени камиони (Maschinenfabrik Augsburg-Nuernberg) MAN-синоним на надежност и безпроблемност
    MAN VS Mercedes Benz кой е по-добрия камион?
    Ще има много снимки с доказателства колко са велики и не се чупят
    Мартин Димитров
    УАЗ

  • #2
    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

    Зависи къде и за какво се ползват. Аджеба в 6х4, 6х6 и нагоре верисиите са едно и също глухарче, само дето е различен цвят. Е и моторите, но те са еднакво пиквливи и на двата камиона. На един колега, великият Актрос 6х6 2009година, прегря завчера в обекта - ей тъй от нищото, за да те държи под напрежение. На мен, пък великото недоразумение Зет Еф, почна да изключва на бързия блок - умрел ми е големия синхронизатор за включване, от там стружки в системата и довиждане помпа скорости. Геройски се предаде и охладителя на ретардера (обаче тоя проблем, го отдавам на тия преди мен, много са го деянили тоя редардер). Като за предколедно имам три дюзи с 18% повечко нафта, което е притеснително и тези дни, ще се ходи към Гърция. А да.... и вратите и ръчките, тия фолксваген, ката подхванат накой бранд автомобили, първо това о@ерат. Смених вече 3та ръчка, работи какво работи и фалит.

    Коментар


    • #3
      От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

      1-Изпус.колектор средната част се пука даже и в мотори Euro 6 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170505_155524.jpg
Прегледи:1
Размер:606.5 КБ
ID:5772321 опушва турбина,стопява шлаухата на моторната и клиента идва и казва нямам моторна почват се едни филми (поръчка на ел.магнита за възд.-по спомен към 1800евро) ,а тя шлаухата залепнала вътре и тей.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170505_161024.jpg
Прегледи:1
Размер:537.1 КБ
ID:5772322 Има и филм,в който гъвката тръба(изг.газове към AGR) се протрила(скъсала) и пак опушва.Приемчика гледа аха всичко в черно колектор казва всичко е ясно.А то после само тръбичката,нооооооо ФАКТ пукат сеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170505_164700.jpg
Прегледи:1
Размер:710.8 КБ
ID:5772323Питах началниците аааа тея от Nuernberg ,що не си оправят производството на тез колектори-казват квоти е нали и ние требва да работим.Дори и в мотори Euro 6Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170911_182003.jpg
Прегледи:1
Размер:657.6 КБ
ID:5772324 мммммммммммм идеално на 300 Хил.км.
      2-Спукани бутала Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170612_164755.jpg
Прегледи:1
Размер:621.3 КБ
ID:5772325иНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170613_124159.jpg
Прегледи:1
Размер:614.6 КБ
ID:5772327.И филма продължаваНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170518_173244.jpg
Прегледи:1
Размер:598.7 КБ
ID:5772328 най ме кефят и като поръчат болтове за главата -500евро това на мотори D-20.
      3-Турбина тук за съжаление съм пропуснал да добавя ,в колекцията си от снимки как се къса оста и става в тръбата намираме останалите части.
      Но ще се реванширам със снимки
      4-Нещо чука в мотора смъкни картера да видим кво става.ИдеалнооооооооооНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170516_171301.jpg
Прегледи:1
Размер:657.1 КБ
ID:5772329 и Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170516_171240.jpg
Прегледи:1
Размер:668.8 КБ
ID:5772330 кой е пациентаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170517_171405.jpg
Прегледи:1
Размер:479.1 КБ
ID:5772331.
      Началника каза няма проблем пак добре 500Хил км. добрееее вади мъртвеца поръчвам другНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170518_173221.jpg
Прегледи:1
Размер:638.8 КБ
ID:5772332И вече новото сърце наНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170518_173157.jpg
Прегледи:1
Размер:652.3 КБ
ID:5772333иНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170518_173141.jpg
Прегледи:1
Размер:498.1 КБ
ID:5772334
      5-Цилиндрова глава тук пак има кво да се види и т.н Това тук на MAN Euro 6 няма и 300 Хил.км Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170911_181727.jpg
Прегледи:1
Размер:486.3 КБ
ID:5772335иНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20170911_094328.jpg
Прегледи:1
Размер:486.0 КБ
ID:5772336 лекува ме с нова .
      По старичките имат едни пукнатини около фаските на клапаните и там е един филм без краен има в учебниците писано от MAN с кои(пукнатини е допустимо) може да се сложи пак старата глава и ако е нам си кви не може и требва нова. В стария сервиз глава от мотор D-20 смъкната винаги минаваше през ваната за проверка.

      За сега толкова ,че се уморих има още като Шенкели ,Съединители,Ск кутий,AD BLUE и т.н
      Мартин Димитров
      УАЗ

      Коментар


      • #4
        От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

        и частите са все от 100евро нагоре.

        Коментар


        • #5
          От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

          Първоначално публикуван от xarsi Преглед на мнение
          ...
          MAN VS Mercedes Benz кой е по-добрия камион?
          ....
          Незнам кой е най- добрия, ама при преки и не толкова преки наблюдения Мercedes mp1/2/3 са си здрави. Имам наблюдение към четироси самосвали главно,
          При Мерцедеса MP1 на 400к/600к км спука изпускателните колектори (компенсаторите), нов включвател за скоростната кутия, съединтел, включвател за интардера, ресори чупеше често (преди да се сложат нови пачки с по +2листа) и е труден (отнема повече време) за обслужване на спирачките, спрямо Ман.
          МР2/3 при смяна на масло на ск кутията изпадна пружинка и след няколко месеца кутията долу защото всички скорости избягаха, чупеха само ресори на 1ви и 2ри мост (ама много рядко), МР3ката имаше проблем със спирачките, както караш натискаш педала ама няма никой, 3/4 пъти така оказа се окислен сноп кабели, спирачките също времеемки за обслужване, + трисчтките на спирачките само оригинални, турските бързо заминават.
          От началото на годината наблюдение в/у мр4 -на 6к км без да се ползва ретардера се развали и го смениха с нов, сервизни акции за смяна на кормилни щанги, друса прекалено много, ама гори малко около 25/100 с 30/32т чист товар. От стар палър искат на 150к км да сменят маслото, ще видим колко подобни смени ще издаяни.

          Коментар


          • #6
            От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

            За мен най-запомнящият дефект, при МАН, е протичането ма моторно масло по кабела за дюзите. Виждал съм компютри пълни с масло до горе.
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • #7
              От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

              Нова инсталация 600 пари и си ти. Кво прайм с егр-а? Кво прайм с превартялите основни лагери ? Със биелите?

              Коментар


              • #8
                От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                Да не забравим и охладителя на мотора и самоубийствените му склонности. Аз мених един път корпус, щото изгнил, също така и гарнитурите между блока и самия охладител, но пък за сега е здрав. Мисля да го THT-мна, като го изкарам с радиатор пред водния и с маркучи, щуцери и едни други системи от там където циркулира маслото.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                  Стига теми за тия руски трошляци.

                  Мани майтапа, що нови двг-та на нови манове съм видял. Горе-долу като с дизелите при мазда.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                    Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                    За мен най-запомнящият дефект, при МАН, е протичането ма моторно масло по кабела за дюзите. Виждал съм компютри пълни с масло до горе.
                    Готено нали.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20171027_094503.jpg
Прегледи:1
Размер:434.2 КБ
ID:5772533 Това тук вече за 2-ри път ми се случва малко камионче до 7.5тона MAN TGL 8.180 с мотор-D0834LF264 .Между блока и кожуха на съединителя хартиената г-ра се къса и всичко в масло. Вече новата е метална
                    Мартин Димитров
                    УАЗ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                      Първоначално публикуван от Николай Шишков Преглед на мнение
                      Нова инсталация 600 пари и си ти. Кво прайм с егр-а? Кво прайм с превартялите основни лагери ? Със биелите?
                      Как кво праим сменя ме с ново и газ я виж едно автобусче преди месец.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20171020_125205.jpg
Прегледи:1
Размер:616.9 КБ
ID:5772534 Нещо чукаше към 1500 оборотаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20171020_125304.jpg
Прегледи:1
Размер:412.8 КБ
ID:5772535 лагер на 2-ри цилиндърНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20171020_125507.jpg
Прегледи:1
Размер:357.7 КБ
ID:5772536и компанияНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20171020_125721.jpg
Прегледи:1
Размер:419.8 КБ
ID:5772537
                      И вече ремонтиранНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20171020_125149.jpg
Прегледи:1
Размер:655.5 КБ
ID:5772538

                      Ще има и за Mercedes снимки и те какви са ги сътворили.
                      Мартин Димитров
                      УАЗ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                        Мерцедес мога само да ги похваля с втулките на биелния болт в биелата ,за сега не съм виждал здрави

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                          Колеги това се е случило от кофти поддръжка, или просто толкова им е живота... Не мога да повярвам че една дачия може да изкара повече километри от влекач....
                          0-

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                            Малко встрани, имах ФХ12 от първите с електронното ГНП, B мотор, беше 340 коня сток. Надух го с чип до 420, това нещо вървеше като змей с тоя бавен диференциал. По мотор, скорости и другите агрегати проблеми не съм имал никакви. Двигателя не пипаше масло въобще, скоросите изключваше задна, пипаха го хиляда човека, накрая се оказа, една от пружините дето връща лоста - смених я и до там. Та май камиона е ФХ от по-дъртите.

                            На хубостника ми (ТГА 33.480). Решило да ми изпадне апаратчето дето включва блокажа на задният мост, ей тъй за кев. През цялото време си мисля, че имам заден блокаж, а то не се знае от кое време "издрънчало" нейде по деретата. Последно време забелязвам една тенденция, да блокират масово кардани и почват да правят едни бели. На едно съседно ТГА от блокирали шлици на кардана, буквало отскубна пиньона от кожуха и собственика "изрева" с некоя хилядарка за възтановяване. На Ман "нито двойка, нито тройка", пак от блокирал кардан, успешно отскубна първичния вал на раздатъчната кутия и стана една каша, направо като детски грис, попарен с врела вода.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблемите на MAN Euro 3.4.5.6

                              Хи хи, то с камионите е същото като с колите.
                              ШПроектирани са за определен пробег, при който почти не дават дефекти.
                              После би следвало да се даде за разглобяване и претопяване.
                              Ама не-продава се на българските транспортни фирми, и се започва с недоволствата от машините.

                              А те и МАН и Мерцедес са баси гадните отвратителни фирми, какви невероятни боклуци произвеждат. Само дето с боклуците им е пълен света.
                              А ние сме супер велики, и произвеждаме супер качествени........

                              Какво произвеждахме?
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X