Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доколко е важна мощноста за проходимоста

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Вездеходы Атака и Аркуда

    Не мисля, че на Колiьма им е проблем да си доставят квото и да било от Япония. Карат много коли с десен волан - познай откъде. Например масово използват двигатели Субару от моргите за СЛА, където са наистина големи майстори. И никак не се кефят на техните си...
    За Аргото добре, ама това е бая по тежичко
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      До: Вездеходы Атака и Аркуда

      Понеже се видя безсилието на Стефан явно трябва да затворим темата. Отначало се ядосах, защото мислех че се ебава, но явно че наистина не знае очевадни неща, а и те са също знания от древността...
      Нейсе, за проходимостта май стана въпрос по-нагоре, ама дори той не го вярва това което написа.
      Темата се изчерпи, Стефан не знае отговорите. Мани ми се и прави на ударен, а го питах за това още преди две седмици, когато тая тема изобщо я нямаше.

      Ето, и тук ще пусна линк да видите:
      http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...oid=1385035397


      По въпроса за това дали мощността е в опозиция на теглото - ето, когато е достатъчна теглото не е толкова важно:
      Последно редактирано от quadra; 29-11-07, 11:37.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #48
        До: Вездеходы Атака и Аркуда

        Това точно едва ли са удачни примери, защото състезателното каране няма много допирни точки с ежедневното пълзене из тундрата с товар. Не мисля, че някой в реални условия ще минава блатата на глисаж. Принципно предпочитам да има резервна мощност, която при необходимост да използвам, отколкото мъртвец, който да работи на предела на възможностите и ресурса си. Освен това маломощният двигател не е по-икономичен в такъв случай.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #49
          До: Вездеходы Атака и Аркуда

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Това точно едва ли са удачни примери, защото състезателното каране няма много допирни точки с ежедневното пълзене из тундрата с товар. Не мисля, че някой в реални условия ще минава блатата на глисаж. Принципно предпочитам да има резервна мощност, която при необходимост да използвам, отколкото мъртвец, който да работи на предела на възможностите и ресурса си. Освен това маломощният двигател не е по-икономичен в такъв случай.
          Абсолютно крайни примери са. Изобщо не твърдя че това е експедиционна машина и никога не съм го правил. Просто съм избрал този пример като най-чист и най лесно доказващ нуждата от енергонаситеност. Ще пусна нова тема, явно трябва да се разцъка идеята на това нещо.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            До: Вездеходы Атака и Аркуда

            Не смятам, че за въпросната машина, която е с претенции за сравнително голяма експедиционна, двигател, който ще се натовари от алтернатора като влючат фаровете е добър вариант. Този двигател би бил по-подходящ за ATV. Малък е дори за малолитражката, от която е свален.
            Със Стефан сте на много крайни позиции и всеки има своите аргументи, но според мен истината е някъде по-средата, с уклон към мощността.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              До: Вездеходы Атака и Аркуда

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Не смятам, че за въпросната машина, която е с претенции за сравнително голяма експедиционна, двигател, който ще се натовари от алтернатора като влючат фаровете е добър вариант. Този двигател би бил по-подходящ за ATV. Малък е дори за малолитражката, от която е свален.
              Със Стефан сте на много крайни позиции и всеки има своите аргументи, но според мен истината е някъде по-средата, с уклон към мощността.
              АМИН!
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #52
                До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                виждал съм закъсали трактори.окопават се и до там.говоря за юмз.мтз и от тоя род.
                с най много 90 коня.
                ама на същото място минава и трактор джон диър с 130 коня без проблем.
                тия от по 90 коня просто немогат да ръзвартят гумите и да ги очистят.
                мисля че на никого не са му излишни едни 30 процента даречем повече коне.за едно и също тегло.
                ама що руснаците правят такива машини.ми щото така.
                щот са бамбашка народ.то кат нас де.
                ама правят и по мощни машини от тия.
                но запаса от коне по принцип го няма.
                ама има запас от рама кутия от диференциал.
                от ефтини материали които се намират навсякъде и в най забутаното село в русия.

                Коментар


                • #53
                  До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                  Ето, да не кажете че аз съм го казал, и че само аз мисля така.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    виждал съм закъсали трактори.окопават се и до там.говоря за юмз.мтз и от тоя род.
                    с най много 90 коня.
                    ама на същото място минава и трактор джон диър с 130 коня без проблем.
                    тия от по 90 коня просто немогат да ръзвартят гумите и да ги очистят.
                    мисля че на никого не са му излишни едни 30 процента даречем повече коне.за едно и също тегло.
                    ама що руснаците правят такива машини.ми щото така.
                    щот са бамбашка народ.то кат нас де.
                    ама правят и по мощни машини от тия.
                    но запаса от коне по принцип го няма.
                    ама има запас от рама кутия от диференциал.
                    от ефтини материали които се намират навсякъде и в най забутаното село в русия.
                    Абсолютно съм съгласен.
                    Та и по отношение на теглото на агрегатите - Например УАЗовата СК е доста по-тежка от същата на доста по-мощни машини - просто е чугунена, вероятно от икономически съображения. Като изтече маслото олеква
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #55
                      До: Вездеходы Атака и Аркуда

                      Първоначално публикуван от Нейчо Наков Преглед на мнение
                      За да е честен двубоя,джипа трябва да е без лебетка и да няма голям страничен наклон.Ако има лебетка на практика може да мине отвсякъде.
                      Повечето Универсал-и си имат лебедка на силоотводния вал-някой даже имат и допълнителна по малка помощна

                      Коментар


                      • #56
                        До: Вездеходы Атака и Аркуда

                        Първоначално публикуван от Макса Преглед на мнение
                        Тия американски мотори са пълен смях американеца кола до преди 20 години неможеше да прави ,слагаще му някакъв огромен V8 както сте го подфанали с голям работен обем и какво от него вади някакви си пръдливи 150-180 коня.Гледал съм гонка между Мерц C калса 3200 кубика 93-4 година някаде и Буик кам 3,5 му беше мотора и какво мерцедеса каквато е камионетка до направи на мармалад а буика само въртя гуми на място и нищо не направи ,тия американци коли неможеха да правят хич поведението им на пътя беше по зле от жигула с пян чичо вътре и като вкючим че колите им тежът колкото Ракиши (от кеча),а този мънстър поне вади някакви нормални коне от кубатурата си.
                        И средствата със които е направен неможеш купето на американска кола да купиш ,американците немогат да се сравняват със руската инжинерна мисъл ,историята говори всичко за това ,сега друг е въроса че по времето на СССР главна индустрия беше военната ,но американеца в руския офроад неможе да пипа !
                        Благодаря!
                        LZ1AIV

                        Коментар


                        • #57
                          До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                          Руски немски американски мотори.В щатите най-големите гъзари карат немски коли.В европа обратното.Тук у нас най-големите гъзари карат немски и американски.За проходимост ако става въпрос съм чувал легенди за джиповете.Всеки си хвали магарето ,но това което с очите си съм виждал да прави УАЗ,други не съм виждал.Следователно мощността отстъпва на нещо,като цяло.На цялостната концепция.Когато е създаден УАЗ-а не вярвам титани на мисълта да са го правили,пък станало чудо.
                          Но мощният двигател като цяло е по-подходящ да те измъкне от калта от слабия,според мен.
                          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                            Куадра, съществено ти обръщам внимание че не можеш да обсъждаш нито знанията, нито мненията ми, преди да отговориш на моите въпроси. След това може и да отговоря на твоите. Но не преди това.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                              Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                              Когато е създаден УАЗ-а не вярвам титани на мисълта да са го правили,пък станало чудо.
                              ...ако си мислиш ,че са го правили баш маистори по балкански тунинг ,в грешка си-това нещо го е правила армия инженери...Не подценяваи!
                              много преди старта...

                              Коментар


                              • #60
                                До: Доколко е важна мощноста за проходимоста

                                И опита от две световни войни. До класическата схема на джиповете се е стигнало за около 50 години. И всички опити за слагане на особено мощни двигатели на всичката професионална техника, винаги са били признавани за катастрофално неуспешни. На корабите и самолетите даже - също. За сухопътната е очевидно. За някого

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X