Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доколко е важна мощноста за проходимоста

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Вездеходы Атака и Аркуда

    Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
    Не се безпокой за Трактора-ако се стигне дотам-аз ще го измъкна и няма да зимува
    П.П. Трактор имам на разположение по всяко време и се намира в района на Тетевен-така че няма проблем да пробваме.
    Дадено!Очаквай включване...
    П.С.Направи му застраховка някаква,че...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      До: Вездеходы Атака и Аркуда

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Дадено!Очаквай включване...
      П.С.Направи му застраховка някаква,че...
      Не му е необходима застраховка

      Коментар


      • #33
        До: Вездеходы Атака и Аркуда

        Ама да не се отметнеш после.Нали знаеш,написаното във Форума е завинаги.
        Аз ще се погрижа да НЯМА скални изкачвания,както пожела...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #34
          До: Вездеходы Атака и Аркуда

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Ама да не се отметнеш после.Нали знаеш,написаното във Форума е завинаги.
          Аз ще се погрижа да НЯМА скални изкачвания,както пожела...
          Аз няма да се отметна.Държа да няма скални изкачвания както и места тесни от дървета или подобни неща-защото логично не може да се мине(няма да махам кабини и подобни я).
          Въпреки че конкретно бих искал с Куадра да направим пробата

          Коментар


          • #35
            До: Вездеходы Атака и Аркуда

            Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
            Аз няма да се отметна.Държа да няма скални изкачвания както и места тесни от дървета или подобни неща-защото логично не може да се мине(няма да махам кабини и подобни я).
            Въпреки че конкретно бих искал с Куадра да направим пробата
            Ок!Чакаме Димата.До тук условията ти станаха две.Чакам да се сетиш още две(толкова ти давам) и да почваме после.Както съм ти отговорил на ЛС,само ми трябва подходяща джипчица...
            П.С.Замислям се за тази от аватара...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #36
              До: Вездеходы Атака и Аркуда

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Както съм ти отговорил на ЛС,само ми трябва подходяща джипчица...
              П.С.Замислям се за тази от аватара...
              Там ти си знаеш за Джипката

              Коментар


              • #37
                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                За да е честен двубоя,джипа трябва да е без лебетка и да няма голям страничен наклон.Ако има лебетка на практика може да мине отвсякъде.
                LZ1NBN

                Коментар


                • #38
                  До: Вездеходы Атака и Аркуда

                  Модератора за раздела ако може да изтрие всички постове които така или иначе са преместени в друга тема. Не виждам смисъл да се дублират нещата при условие че Стефан не може да отговори на елементарен въпрос, а Трапера е влезнал в режим "развален грамофон" и повтаря за спорта и тн.
                  Хора, толкова ли е трудно да ми отговорите на супер елементарния въпрос бре?
                  ЗАЩО ЕДНА МОЩНА МАШИНА Е В ПЪТИ ПО-ТЯГОВЪОРЪЖЕНА И ПРОХОДИМА ОТ ТОВА КОЕТО ПОКАЗВАТ СМЕТКИТЕ НА СТЕФАН???

                  Аре отговорете ми и ще мирясам. Това обаче значи да признаете че мощността има значение, а това няма да стане...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Вездеходы Атака и Аркуда

                    Резервът от мощност е бонус, който ако се използва по правилния начин е предимство от което никой нормален човек не би се отказал. Ако обаче мощността се управлява неуместно може да направи лоша услуга.
                    При всички случай педалът на газта я контролира и мощният двигател може да бъде маломощен, когато е необходимо а слабият не може да надскочи себе си, колкото и да се пъне
                    Номерът е за конкретна машина да бъде избран правилният двигател.
                    От някой постове, обаче оставам с впечатление, че без руската техника животът в тежки условия е невъзможен, нищо че хората се оправят успешно и без УАЗ, КРАЗ, ЗИЛ и т.н. И доколкото съм забелязал не страдат особено липсата и.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Вездеходы Атака и Аркуда

                      И не мисля да отговарям на каквито и да е въпроси, преди получа отговорите на мойте. Все пак аз попитах първи, и няма да се повлияя от никакви опити за изместване на темата.
                      А кой казва че тяговъоръжеността осигурява проходимост на всъдеходите? Елементарното приличие изисква да представяте това като скромно лично мнение, а не като факт. Понеже ето например:

                      Вот как бы народу объяснить, что у вездеходов и обвешанных джипов - разные задачи.
                      Да, можно удельную энергетику поднять. Лужу перелетишь. А торфянник с окнами, километров 20? Только по баллистической. Один раз понятное дело. Т.е. машину нужно ползать научить. Нахрапом не везде проскочишь.
                      Дальше, вездеход - значит плавать. Иначе до первого серьезного ручья. _Везде_, уже не получается.
                      Застрял, поломался в России. В самом гиблом месте. Аж 10 км до ближайшей деревни. А там где вездеходы ползают - 300, а то и 500 (снаряга, жратва - килограммы).
                      Значит надежность должна быть другой и обеспеченной. В т.ч. и запчастями с собой (опять килограммы).
                      С заправками в тундре напряг некоторый. Вот болота есть, а заправок - почему-то нету. Значит автономность, значит горючку с собой (еще килограммы).
                      Способ движения, уже говорил. Копать - бесперспективно. Просто утонешь. Надо по поверхности, чтоб проваливаться не глубже брюха и при этом уверенно ползти.

                      Вот и получается водомерка. Удельное 0,2 - уже не взлетит. Хотя бы 0,1. Поставь пятилитровый двигатель, посчитай раму, мосты, колеса - будет 0,5. Добавь горючки на 500 км - водила уже пешком.

                      Еще не все. Как не облегчай, горки никуда не денутся. Причем и тут с разгону не получится. Заасфальтировать забыли. Валуны, буераки...
                      Для джипов - потолок 25 градусов (ежели ползком). А горка 40, смотреть страшно (для сравнения в метро 30). Однако, тяга нужна. И сцепление с грунтом. А для последнего - весу бы побольше, иначе буксует. А вес даешь - тонет зараза.
                      Вот когда все это совместить получается - выходит вездеход. Т.е. аппарат, задача которого, просто доехать. Без понтов, рычания, рытья траншей и т.д. Потихоньку, но уверенно по азиумуту. И далеко. Если при этом еще и скорость на нормальных участках получается, совсем хорошо.

                      Авторът на горните редове живее не бедно. От проектиране и производство на всъдеходи. Въпреки че е чувал за сини габарити.
                      Такъв поздрав за тия дето не са читатели а писатели. От всъдеходите Странник.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Вездеходы Атака и Аркуда

                        Стефане - не забелязах някой да казва, че тяговъоръжеността сама по себе си е панацея за проходимост. Все пак по-добре да я има отколкото да я няма. А дали ще използваш сичката газ е въпрос на лично решение Обикновено мощният двигател е и по-тежък, но няма щастие, както ти е известно. Ама мисля, че неколко балона хелий или водород, вързани за предната броня, ще решат проблема
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Вездеходы Атака и Аркуда

                          Йок сър. Фул йок.
                          Проектирането не е въпрос на харесване. По-мощният двигател иска повече гориво, по-мощна трансмисия, по-мощна рама и всичко тръгва по разширяваща се спирала. По същата причина не можеш да стигнеш с химическа ракета и до съседната звезда.
                          Принципите ви липсват, не леки двигатели.
                          Специалисти ... Това са древни вече знания, не просто стари. Пък да смяташ хората за балъци щото не се хвърлят да гъзареят като главна цел на живота си, не е много ...хм. Умно.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Вездеходы Атака и Аркуда

                            Ако се използват древни агрегати, възли, материали и компоновка съм съгласен с теб
                            Ама в конкретния случай с тази ОКА мисля, че са прекалили малко. Поне да бяха ползвали двигател от Тико или Субару със същите размери и доста по-мощен и надежден, че и икономичен..
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Вездеходы Атака и Аркуда

                              иначе не е тайна, че самоходно шаси с 15 кс е по-проходим от много с по 200.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                                Тико и Субару с кои куриери доставят резервни части на Колима? А в случай на политически конфликт доставят ли ги по пощата?
                                Асфалтовата философия предполага двигател от маневрен локомотив набутан в скопена рама от Зил и гордо име. Например Хамър. Обидените плачове че не минава откъдето хората всеки ден се търкалят с москвичите да си копаят нивичките се пропускат. Тъпите канадци, понеже вече са виждали и друго освен плажове, строят по-малки и от Трабант Арго с мотоциклетни двигатели, и карат където искат, а не където може. И тия и ония са от Северна Америка, щом искате такава аргументация. За мене чисто техническата е по-ясна и богата, но щом ви е сложно ...
                                С това осигуряват ЖИВОТА на хората. И енергетиката на половината планета. Никой няма да те трае с никви гъзарии, ми просто ще те хвърлят някъде по пътя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X